mosaic list

My Clubs

My Wall

Riku114 said about aleatório
I'm actually probably going to leave fanpop for a few personal reasons for the most part. I might drop por but prolly won't be on much anymore so like yee. por my dudes. Posted faz 9 dias
SwordofIzanami commented…
Pls, don't leave us permanently. fanpop wouldn't be the same without you! faz 9 dias
2ntyOnePilots commented…
🥺 I’m going to miss you like fuck big sis Riku! I trust your judgment though, so if you feel like that’s the best thing to do.... You know what’s best for yourself for the most partb8m sure. faz 8 dias
2ntyOnePilots commented…
But I’ll miss you a fuck ton. Thanks for everything por the way. You know, just in case you aren’t around much. Thanks. Take care and ‘till seguinte time! faz 8 dias
PureHeroine gave me props for my pop quiz questions
Exactly, I feel the same. I mean, if someone leaves you because they can't accept something about your mental health then it's not really a loss in my eyes.
And your blogs are so pretty! I'll look into them. And I amor your drawings. I recently got an ipad pro and I try to draw (not very good at it still. But I'm trying lol)
What are your career paths? I amor it when people know what they want to do in their lives, it's a hard decision for most people. Posted faz 26 dias
PureHeroine commented…
And omg yayyy! I'm happy you like them too. I'm pretty much obsessed with this ship xD It's the most popular ship the the AoT franchise, but it does have its haters. I'm been somewhat harassed por two users here because of it. But I'll always amor it, there's something about them together that I just can't get over, they're so adorable. faz 26 dias
PureHeroine commented…
Sorry for the rant lol. I get excited when I talk about Ereri xD faz 26 dias
PureHeroine gave me props for my comments
I used to be very shy about my problems. I have OCD that I've tried to hide for years because I was afraid people will shy away from me because of it, but then slowly I started to talk about it to people I was close to because I believed in them even if I was still a afraid.
Right now I'm open about my OCD to almost everyone and honestly no one has ever left or stopped talking to me because of it. Posted faz 27 dias
PureHeroine commented…
I figured that if anyone ever will, that just means that they can't accept a very large aspect of my life and that means they're not worth my time xD faz 27 dias
PureHeroine commented…
Can I see your tumblr? I have tumblr as well though mine is all for ereri, as you can see it's my obsession lmao~ But I'd like to see yours. faz 27 dias
PureHeroine commented…
Tbh it'd be wonderful if you'd work at this field. You have a talent for this, I can tell it por your positivity and they open way you talk about it. I really admire this. faz 27 dias
PureHeroine commented…
This is a very positive way to look at things! I'm trying to be mais positive about myself as well, I've also been through some shit I shouldn't have to go through lol. I'm trying to learn to keep things in the past where they should be. You'll probably go to heaven I swaer lol. Thank you so much! faz 27 dias