A Lady e o Lobo Wall

Displaying wall entries 1691-1700 of 21039

smile
Jenna_Husky said …
Hi! This is Jenna, friend of alphakate21's mate Kate! It's a honor to meet you all! Posted over a year ago
hank666 commented…
nice to meet ya over a year ago
katealphawolf commented…
welcome to my pack Jenna! very pleased to have ya here! over a year ago
HumphreyAlpha commented…
Hello there! over a year ago
cool
Xero_Pyramid206 said …
oi guys check this out! Its like a "Twilight" with lobos instead of vampires. I read the first chapter in the bookstore. Lets just Say Katie and Kate had to calm me down when I got home. Its a good series it looks. VERY sexy

link Posted over a year ago
heart
Kate_Alpha said …
oi guys! How's it goin'? :) Posted over a year ago
Gradys_Rose commented…
HI Kate! over a year ago
katealphawolf commented…
whoa! whats the deal with u two calling each other "babe" and "hon" for? lol over a year ago
slydog117 commented…
that's what i was going to say!grrrrrrrrrrrr.......by the way hi kate!hey do you want be my friend? over a year ago
Humphrey_Wolf said …
All fixed! XD Posted over a year ago
Humphrey_Wolf said …
hheeyy!! SSaaffaarrii iiss aaccttiinngg uupp aanndd ttyyppiinndd ddoouubbllee lleetttteerrss.. wwttff............ Posted over a year ago
Katie_Wolf commented…
Wow Humphrey over a year ago
Katie_Wolf commented…
XD over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
LAWL! over a year ago
willemert said …
If you want to see some sexy pics of Bella and me, click on this link for pictures uploaded nowhere else! link Posted over a year ago
hmmm
hank666 said …
I wonder how A&O would've turned out if they used actual lobos to film this. Like they just edited their mouths to move. Like Air Buddy's and Stuart little. I don't think it would've looked as good as it is now, it looks better in CG. Posted over a year ago
Alue26 commented…
You got that right!! over a year ago
katealphawolf commented…
That would be cool but i like it the way it is now, thinking of air buddies makes me wanna puke! lolz over a year ago
HumphreyAlpha commented…
cachorros drving NASCAR's wuld have been EPIC! over a year ago
Awesome1000 said …
Did you know, Macs are not designed for lap's if they were they would be called Lapintosh's Posted over a year ago
Awesome1000 said …
Anyone ever have the feeling that they ever wanted to kill themselves on the spot when something really bad happened? I Hate that feeling... Posted over a year ago
katealphawolf commented…
nope never been suicidal in my life, although there have been times i wish my life would just end so i could go and be with mom in Heaven over a year ago
big smile
TheChriZ1995 said …
Just got Forza Motorsport 4! Its totally epic :) Posted over a year ago
Awesome1000 commented…
Im mais of a Need for speed person over a year ago
HumphreyAlpha commented…
Yes! over a year ago
willemert said …
I just added 3 sexy alpha and omega pictures on link Check it out! Posted over a year ago
hmmm
hank666 said …
Haven't made a zombie in a while. That suck!! Come on guys, IDK If I lost my touch or not but if anyone can put up screen caps it would be MAJORLY APPRECIATED. I Just don't want the zombies to loose thier hard earned reputation and let anyone down por not putting up any zombies! Posted over a year ago
Awesome1000 commented…
Dont worry MR PHOTOSHOPPER TO THE RESCUE WITH HIS ARSENAL OF BRUSHES over a year ago
hank666 commented…
Keep your photoshop and leave me and my zombies alone humphreywolf over a year ago
cool
Humphrey_Wolf said …
Sup, The actual Humphrey here. Chris created me an account! Im back! Posted over a year ago
hank666 commented…
Cool! over a year ago
Awesome1000 commented…
I Feel like the username combination used in your name reminds me of my old username over a year ago
Katie_Wolf said …
oi all! Posted over a year ago
heavymetalfan commented…
Hi! over a year ago
katealphawolf commented…
oi Katie how ya doing? over a year ago
surprise
kingdom123 said …
just sittin at início watchin funnyiest vídeos on tv boring haha Posted over a year ago
Lycanian said …
My dad decided to be awesome today. He got me a PS3, and brought my USB key with part 2 of a furry's life. It's out now. Imma gonna go game it up on Lostplanet 2. Posted over a year ago
kingdom123 commented…
cool sounds fun i want a ps3 no fare! haha over a year ago
KateLillyWolfy said …
Srry Im not on much anymore. Im still here, but less active. Im spending alot of time on Flipnote Hatena lately. Hope all is well -Wolfy Posted over a year ago
Lycanian said …
I just updated my perfil pic to me. I'm visiting my aunt in Quebec, so no surfing for me... :( It's so damn cold... Posted over a year ago
Lycanian said …
Why do YOU guys write? One mais mural post before I wash the chemicals outta my black hair. I write because I feel pride at finishing each chapter, let alone publishing them. WHen people read and comment, negative or positive, I feel pride again because I actually got someone to reach it! Posted over a year ago
Lycanian said …
Has ANYone read my new article? Posted over a year ago
hank666 commented…
idk over a year ago
hank666 commented…
i just dont know!!! over a year ago
mischievous
Metallica1147 said …
(RANDOM mural POST!)

CUZ I'M BLACK OPS! >:D
Posted over a year ago
lagtr77 commented…
ehhh, I'm getting MW3 over a year ago
Metallica1147 commented…
Actually I got that line from a taco sino commercial XD over a year ago
Metallica1147 commented…
linkwell this was the commercial XD over a year ago
kingdom123 said …
i think i had a coração attack Posted over a year ago
katealphawolf commented…
why do you think that? over a year ago
kingdom123 commented…
because my coração felt like it was jerking and all twisted up it felt weird it has happened twice now over a year ago
anubis210 commented…
happens to me all the time.....probably bad diet for me over a year ago
willemert said …
I bought a giant lobo mesa, tabela 2 weeks ago, and it was said to be placed at my front door today. So i looked no table. I called them and they said someone signed for it under a different name. And I asked them what the address was, and they said some place in Virginia! Like WTF? I am in PA, Not Virginia. So now someone has a 70 dollar table, and I am again waiting for my mesa, tabela again, as they sent another one. Posted over a year ago
hank666 commented…
damn over a year ago
willemert commented…
yep. over a year ago
Ignas357 said …
I am sexy and I know it! XD Posted over a year ago
anubis210 commented…
oh totally haha over a year ago
hank666 commented…
clap your hands! over a year ago
Ignas357 commented…
linkWiggle, wiggle, wiggle, wiggle, wiggle yeah xD over a year ago
anubis210 said …
i know people are still posting furry pictures...so why dont we use the furry club mais often...like we use this...then we can post as many furries as we like!! hears the link

link Posted over a year ago
heart
KatieOmega said …
oi everyone! This is Katie and I am Jon and Kate's mate, I joined a few days atrás but this is the first dia I have logged on! I am already liking it here and cant wait to meet you all! Posted over a year ago
Kate_Alpha commented…
oi Katie! :) over a year ago
big smile
hank666 said …
I almost have 200 fans!! I currently have 197!! Almost 200 :D Posted over a year ago
hank666 commented…
fãs of me, NOT in my fã club over a year ago
metalwolf116 commented…
YAY!!!! over a year ago
cool
hank666 said …
Ok guys I put up the vid that that has the música from the alpha run app!! the música is the música from where lil humphrey and kate are hugging in the air, but this version has what sounds like then singing!!

link Posted over a year ago
juniorwhiteint3 commented…
cool over a year ago
Awesome1000 said …
Unfortunately my PS3 Might be dying....i mean the fãs might be giving in and not doing their jobs properly, because i played it for 10 minutos and it was HOT! but my brother is playing it at the moment and its fine...i dont think i will get a new PS3 If this one breaks!
DONT GIVE UP ON ME PS3! Posted over a year ago
Awesome1000 commented…
Otherwise i wont be able to play MW3 over a year ago
metalwolf116 commented…
it will be ok, you have to BELIEVE!!!!!!! over a year ago
LIL-Sweets commented…
Get an Xbox! over a year ago
metalwolf116 said …
has ANYONE heard of the great PS2 game chaos legion? ANYONE? Posted over a year ago
Awesome1000 commented…
No im a PS3 Player over a year ago
Leon_Omega said …
Sup!? Its Leon! Chris is my dad! Posted over a year ago
Kate_Alpha commented…
oi Leon! :') over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
Family and I are gettin sleep! Night! Posted over a year ago
HutchBeta commented…
Night over a year ago
6sic6maggot commented…
amor alpha and omega!!!1 over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
bored
Posted over a year ago
big smile
hank666 said …
I found out something cool!!! On the alpha run app when ever the intro música stops playing, the música from when lil Humphrey and lil Kate hug in the are plays, but you hear lil Humphrey and lil Kate singing!!!!!!!!! That blew my mind away!!!!! Posted over a year ago
hank666 commented…
And don't bury this mural post please lol over a year ago
hank666 commented…
lol true!! I'll just repost it!!! XD over a year ago
hank666 commented…
*later over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
TROLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO Posted over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
LLALALALALLALALLALALALAL Posted over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
ICE CREAM! Posted over a year ago
katealphawolf commented…
oh Kate loves my ice cream! XD over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
XDXDXDXD over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
PIZZA! Posted over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
Valtiel Posted over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
Jammin to metallica! Posted over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
Beethoven is good. agreed over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
I plan to get a masters in música history over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
So I study Beethoven a lot over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
XD
Posted over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
jfpoisdfjsdjfasd;kgvja;sdlgkjas;ldgkvdf;lkgvn Posted over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
TOTOTOTOTOOSIFO:HFNO:ISFHOISJFDIOS:JF Posted over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
LALALLALALALALA Posted over a year ago
cool
Xero_Pyramid206 said …
Katie, Kate, Scar, Humphrey and I are Jammin to Megadeth, Metallica, Tool, Disturbed and whatever we can find! Posted over a year ago
willemert said …
oi everyone! I made a new club specifically for me and Bella! Please click on the link and join! Once you have joined, go to the fórum section and read about the club. It will be the first post called "The club is created..." Here is the link! link Posted over a year ago
Lycanian said …
Well everyone, part one of a furry's life is up. No Kate of Lilly just yet however... I needed to start a little conflict. SO the suitable título for this chapter is "Tom foolery"
Posted over a year ago
kingdom123 said …
i have to say this is the only club i ever go on, on this website so that must mean i am a pretty big fã rite?! Posted over a year ago
hank666 commented…
yeah! over a year ago
Lycanian said …
Well guys, the first chapter of my story should be up my tomorrow. I think I'm going to squeeze KateALphaWolf and Kate in it just so I can get away with composição literária about furries. Posted over a year ago
Lycanian commented…
haha thanks bro over a year ago
katealphawolf commented…
hehe sweet! i look progressivo, para a frente to leitura it! over a year ago
katealphawolf commented…
my name is Jon btw so put that in the story over a year ago
Lycanian commented…
Got it broseph over a year ago
willemert said …
Just ordered 2 mais alpha and omega books! Soon I'll have all 3! Plus thinking about getting the alpha and omega poster, but i want to find a good frame for it. Posted over a year ago
hank666 commented…
lucky over a year ago
willemert commented…
ya those are the 2. Did you read the marcel and paddy one? If so how was it? and is it like a side story? over a year ago
willemert commented…
lol ya i dont like them, but i like alpha and omega so much I have to read it. over a year ago
katealphawolf commented…
i have not read the other 2 yet but want to over a year ago
laugh
Metallica1147 said …
I like the pairing of Garth x Humphrey now. (And I mean the gay pairing.) Oh gez. XD Posted over a year ago
LordBergaKing1 commented…
0_o over a year ago
LordBergaKing1 commented…
They will want even mais disgusting things over a year ago
Metallica1147 commented…
How the hell did me saying I like a new pairing lead to this? over a year ago
Ignas357 said …
link This girl is seriously stupid, it's in russian, but you dont need to understand the language to know how sick she is. Posted over a year ago
hank666 commented…
Haha I saw the comments turned down the volume and scrolled down to where i couldn't see it. you didn't ghet me! over a year ago
katealphawolf commented…
oh so its like a scary maze thing right? over a year ago
katealphawolf commented…
thats what i was thinkin lol over a year ago
Lycanian said …
AAnnnnd, @HumphreyALpha, you know how I was telling you I wanted a girl THAT bad? Well I took a chance and apparently she was hoping I'd ask her someday. YES! Posted over a year ago
Lycanian said …
Today is the dia I become a man! Not really but I'm fourteen now. Awooga. Posted over a year ago
big smile
rapounzel97 said …
Please add me to your fã list if you want!!!thanks♥♥♥ Posted over a year ago
big smile
AlphaWolfCurt said …
watch my new vid peeps im off to cama its 2am here night Posted over a year ago
katealphawolf commented…
how come we have to watch them on youtube all the time? over a year ago
hank666 commented…
because he didnt aprrove them to be embbeded in another site over a year ago
AlphaWolfCurt commented…
i cant embeed sum of my vids becase of copyright over a year ago
LordBergaKing1 said …
I amor this movie! Posted over a year ago
LordBergaKing1 commented…
But I like some better over a year ago
LordBergaKing1 commented…
I have no idea how but, some how he was able to find frogs and glue erotic over a year ago
katealphawolf commented…
it does not make you a zoophile or a beastiality person, it is called being a furry over a year ago
AlphaWolfCurt said …
should i add my new vid to the club Posted over a year ago
sick
katealphawolf said …
Damn i am sore this morning! Kate is going through one of her "stages" and i am telling ya it is a lot of work! My you-know-what is really sore and feels like it is going to fall off! If your mate goes into one of her stages, boys be prepared! Thats all i can say... Posted over a year ago
AlphaWolfCurt commented…
poor poor man over a year ago
katealphawolf commented…
yeah my Kate is like doing that every 15 minutos lol over a year ago
Humphrey__Omega said …
Hey, guys, it's me, Humphrey! I guess I'm part of this now! Not sure how it works, but I don't care! Posted over a year ago
HumphreyAlpha commented…
I added you, Humphrey! over a year ago
NadineDeer said …
Look at me! I'm Renamon now. Doesn't it make me look a total cool badass? :D Posted over a year ago
metalwolf116 commented…
awww yeah!!!!!!! over a year ago
AlphaWolfCurt said …
Im Offiicaly leaving fanpop i wrote an artigo y if u wish ot read Posted over a year ago
katealphawolf commented…
why? will go read it now over a year ago
willemert said …
Making a new alpha and omega música video, also working on a new story. Posted over a year ago
HumphreyAlpha said …
Can I get some birthday lists here? I need to know these things!
Mine's November 25 and Sweets is September 8 Posted over a year ago
heavymetalfan commented…
September 4!!!!!! over a year ago
NadineDeer commented…
Birthday lists huh? Well you can have mine. It's June 9. over a year ago
cameron98 commented…
my birthday is june 29, lol 3 june birhtdays over a year ago
killer22 said …
RIGHT, need huge favour. Posted over a year ago
HumphreyAlpha commented…
We're in... What's up? over a year ago
killer22 commented…
Well, i just want some honest opinions about my stories i have been writing. link thats the website, if you want to just pick any and tell me what you think. there are five at the moment. over a year ago
kiss
LIL-Humphrey said …
I amor you all my Alphas and Omegas!! Posted over a year ago
heavymetalfan commented…
YAY!!!!!!! over a year ago
hank666 commented…
What about Betas? over a year ago
NadineDeer commented…
I amor all of the omegas, betas and alphas too! over a year ago
killer22 said …
When the Sh*t hits the fan, hide behind someone else. Posted over a year ago
hank666 commented…
lol yep over a year ago
killer22 commented…
Then buy a new fã over a year ago
killer22 commented…
everything has a purpose over a year ago
Lycanian said …
Yesterday, I had a blast of a complete bliss. Which is surfer talk for, (Quite a big meaning) When you're about to get cranked por a big wave but don't really care 'cause you're watching that blonde girl who just caught the wave instead. Posted over a year ago
hank666 commented…
And bliss is a state of extreme happiness or enjoyment over a year ago
heavymetalfan commented…
:D over a year ago
Lycanian said …
Hey, about my last mural post, well, my segundo last mural post, does anyone here surf? Cause aside from writing, drawing, and wolves, that's all I seem to have in common here. I hate being cooped up... MY friends ask me to play new games with'em, and they'll call me saying "Dude, I just got fallout new veg-" I don't care! Posted over a year ago
heavymetalfan commented…
lol I skateboard kinda similar I guess :D over a year ago
Lycanian commented…
haha, except when you wipe out on a skateboard, it's solid CRASH! Not, sucking you down, SPLASH! oi that rhymed! over a year ago
heavymetalfan commented…
I guess over a year ago
Lycanian said …
Thanks for the warm welcome everyone! And I just got my first taste of the Alpha and Omega sex talk... KM told me all about it... Posted over a year ago
katealphawolf commented…
lol welcome to our obsession! XD over a year ago
heavymetalfan commented…
Haha nice lol over a year ago
HumphreyAlpha commented…
Welcome to the club! over a year ago
Lycanian commented…
Thanks bro! over a year ago
Lycanian said …
I think I impressed a couple of girls today. With my blonde rockstar hair, and my abs, and my incredible surfing skills... yeah bee-atch! Posted over a year ago
mischievous
Kate_Alpha said …
Oh boy, me and Ashley just had lesbian intercourse for the first time ever! So much fun taking turns with each other! We shared my strap-on and everything XD!

Also, I think Hank and Phillip were fapping to us the whole time lol Posted over a year ago
hank666 commented…
......lol....XD over a year ago
heavymetalfan commented…
U know u like it Ignas over a year ago
heavymetalfan commented…
-_-' (glad she didn't see me fapping) over a year ago
smile
Fearlessdude88 said …
Me and Humphrey had a good time whatching the foot ball game yesterday glad we beat Kentucky Posted over a year ago
hank666 commented…
cool over a year ago
Fearlessdude88 commented…
yea dude over a year ago
mischievous
metalwolf116 said …
My GOD TODAY WAS SO FUN!!!!!! crystal was well chuffed with all the gifts guys, thanks so much, she loved what I got her, she had me slaving like a dog today but I got a reward for everything I did XD and I think she enjoyed it as well XD still today was awesome and thanks again to everyone Posted over a year ago
Alpha-Bella said …
Well, I woke up today with a hangover. Anyways, thanks Will for making my 14th birthday party one of the best parties yet! Only wish my one friend could have been there. Posted over a year ago
willemert commented…
Welcome. Sorry they were out of hangover helpers. over a year ago
Alpha-Bella commented…
Its K I feel better now. After my fotografia shoot, do you want to go and mover in with me? over a year ago
willemert commented…
Sure. I have to finish atuação for that airsoft movie I have been telling you about. So I have to go cause i need to get there at 5:30. ut I'll be back at 6:45. over a year ago
mischievous
Jons_mate_Kate said …
Hehe I was being such a bad girl last night! Jon had to punish me big time! XD Posted over a year ago
Metallica1147 commented…
GASP! Kate! You naughty alpha you! hehe ^^ over a year ago
metalwolf116 commented…
Really, crystal knows how that feels XD cadastrar-se the club she says over a year ago
heavymetalfan commented…
That Naughty Girl ;) over a year ago
heart
Metallica1147 said …
Lilly: Hi everyone! Lilly here. I just wanted to thank everyone for giving me such a great birthday, I had such a great time! I loved my presents! And again thanks, we should party again some time! Hee-Hee. *Nuzzles you all* Thanks again guys, I amor you. ^^ Posted over a year ago
Jons_mate_Kate commented…
glad you had fun sis! over a year ago
Ignas357 said …
I've been talking to link for the last hora lol XD it's pretty interesting Posted over a year ago
big smile
crystalwolf116 said …
YAY its my birthday :D Posted over a year ago
crystalcat15 commented…
Happy birthday! over a year ago
heavymetalfan commented…
Happy Birthday :D over a year ago
Gradys_Rose commented…
Happy Birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
heart
metalwolf116 said …
it is my lovely Crystals birthday! happy birthday my precious.
amor you !!!!!!! Posted over a year ago
crystalwolf116 commented…
thank you my love, i amor what you got me :) over a year ago
Awesome1000 said …
I Am soo bored, despite that i have a headache...Which is painful, which i have been drinking liters of water Posted over a year ago
meh
juniorwhiteint3 said …
y birds faill Posted over a year ago
heavymetalfan commented…
lol over a year ago
juniorwhiteint3 commented…
ok lost all birds fall all time ;| over a year ago
killer22 said …
I actually think the segundo one will be a bit like the sequels to balto. Anyone else think this? Posted over a year ago
killer22 commented…
yeah thats what i hope over a year ago
killer22 commented…
that would be awesome over a year ago
juniorwhiteint3 commented…
what over a year ago
Lycanian said …
oi everyone. My names Seth, but you can call me Lyc. Or Lycanian. Whichever floats your boat. Has my cousin Seth told you his name? Well I just did so doesn't matter. He always went on about how people called him Km or something. Don't matter to me none, but he reccomended this site for me for my composição literária fantasies. I hope to meet you all. Posted over a year ago
Lycanian commented…
Ah, but that, my aquantance, is life. over a year ago
heavymetalfan commented…
oi Seth over a year ago
juniorwhiteint3 commented…
bad dia y your bad dia over a year ago
smile
Mystery_Man said …
What's up? Posted over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
Welcome mystery dude! over a year ago
killer22 commented…
Mysterious. :) Sup over a year ago
juniorwhiteint3 commented…
oi how you dia over a year ago
willemert said …
Night has fallen at Rehoboth beach, and we are going to howl at midnight! Posted over a year ago
hank666 commented…
cool' over a year ago
juniorwhiteint3 commented…
wow over a year ago
cake
Metallica1147 said …
Come on everyone, lets sing happy B-day to Lilly! :D *Sings* Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday dear, Lilly! Happy birthday to you! Make a wish! :D

Lilly: *Makes a wish and blows out the candles* :D Posted over a year ago
hank666 commented…
YAY!!!!!!! happy b-day Lilly!!! over a year ago
Metallica1147 commented…
Lilly: Awww, thank you guys! ^^ over a year ago
Awesome1000 commented…
Wait how can people guess Lilly's bday it could be any 365 Days of the year... over a year ago
hmmm
Xero_Pyramid206 said …
Guys, there has been an RP started por me with Katie having an Affair with Jon and then killing herself. I am a guy that likes Sad RPs, but this one is going too far. As of now, this whole RP never happened, Katie is healthy and all is good. No perguntas asked. If Asked, I will NOT answer, Do me and my family and friends a favor and deal with it and mover on ok? Posted over a year ago
Metallica1147 commented…
Thank you! God thank you so much. I can't stand the sad RPies at all. over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
I amor sad RPs, but this one got WAY out of hand. It was upsetting Katie over a year ago
willemert said …
Today is Bella's Birthday! Every October 8th. Took her to the de praia, praia and then we were chased por game commission. Going back tonight for the howl. Posted over a year ago
Alue26 commented…
Congratulations on behalve of Belgium. over a year ago
big smile
Metallica1147 said …
oi guys! You for sure need to come over for Lilly's B-day! My dad is going to BBQ for Lilly's B-day so lots of god comida over here! XD Hope to see you guys soon! ^^ Posted over a year ago
Garth115 commented…
God food? lol i know u meant good food. over a year ago
HumphreyAlpha commented…
I'm here! over a year ago
Metallica1147 commented…
Damn it, I knew I made a typo! XD over a year ago
monkey
Sara-light said …
I've never watched this movie...is it any good? Posted over a year ago
Metallica1147 commented…
Yes! :D over a year ago
Sara-light commented…
Okay ^^ over a year ago
sorandom15 commented…
its wonderfu; over a year ago
RustyandJuneP said …
Heres a aleatório Quote From Jeff Dunham: Controlled Chaos:
Little Peanut: Look at Me, I'm Stupis *laughs*
Penut: OK, That is NOT Funny
Little Penut: Yes it Is
Jeff Dunham: I Think So
Jose: Me Too
Little Jeff: LOL!
Penut: Shut UP! Posted over a year ago
RustyandJuneP commented…
*stupid over a year ago
shadowcharmer commented…
lol, i saw that. i liked the part when Achmed says: "I already have a goat." over a year ago
Alue26 said …
link

Here's a funny vid, try to not get pumped! Posted over a year ago
Ignas357 said …
Why does everything happen while I'm asleep?! D: can someone tell me what happened again? Posted over a year ago
metalwolf116 said …
WE ARE THE TROLL HUNTERS!!!!!!!!

trololololololo......(stab trol with the sword of altair) DIE TROLL BITCH!!!!!! Posted over a year ago
Alue26 commented…
*cocks shotgun* *russian accent* In Soviet Russia, weapon shoots you, Troll!!! over a year ago
popzi-angel14 commented…
yuor sick over a year ago
Garth115 commented…
Agreed over a year ago
Awesome1000 said …
Regarding Eightysix's Post on the wall. i am not a troll, i am the real deal(Humphreywolf11,Shadowwolf11) if anyone doesnt believe me well then leave a comment and i will show you
Posted over a year ago
laugh
Kate_Alpha said …
Now that *you know who* has left I will say good night you guys! Have pleasant dreams! *blows kisses*

@heavymetalfan Quit stealing all my kisses! lol Posted over a year ago
heavymetalfan commented…
:( dang it lol good night over a year ago
EightySix said …
So, whatever troll attacks lately have failed miserably, and that fills me with the giggles. I gotta say this place, you guys - you've come along way since falling for every attack on this club. Now, the reaction time of getting some jack-tard banned is less than 15 minutes. HO-LEE-HELL! Nice!!
You're makin' me proud, fellas. Way to go. Posted over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
Dude its fun now over a year ago
heavymetalfan commented…
YAY!!!! over a year ago
Awesome1000 commented…
And did you denunciar my Shadowwolf11 Account D: over a year ago
Mystery_Man said …
This is the mysterious marvel of mystery bidding you good night, except for certain beings whom shall remain unnamed. Posted over a year ago
WOLFofWisdom said …
Drie Posted over a year ago
heavymetalfan commented…
? over a year ago
WOLFofWisdom commented…
German 3 over a year ago