A Lady e o Lobo Wall

Displaying wall entries 1181-1190 of 21052

KingSimba4Ever9 said …
I'm going to start a a&o fotografia contest, would anyone like to partisapate? All you have to do is post a picture of the charicter I choose (or emotion) in the forom I will make. Then I will make a pick at the end of the week (On a wednesday or monday) and then whoever wins will get props!!! Anyone can join! I already have 1 person. Posted over a year ago
katelover14 commented…
meh I do not know over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Hu? it can be screencaps over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
you post pictures from the movie over a year ago
trueshadowwolf said …
Alpha & Omega crossover willy wonka and the chocolate factory, Lolz Posted over a year ago
shawnroberts55 commented…
ha i can just imaged that:) over a year ago
trueshadowwolf commented…
i was just thinking about this yesterday over a year ago
OmegaLeader commented…
Ha cool over a year ago
trueshadowwolf said …
I see theres new members Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Yeap there are! Yeeeee haaaawwww! over a year ago
trueshadowwolf commented…
:D over a year ago
sxyomega said …
Got chapter 7 and 8 Done <3 Keep leitura them guys! :) need that feedback extremly badly. Posted over a year ago
Omega90 commented…
I would be leaving feedback but my email won't update at all so I'm left in the dark on any current activiton the clubs. over a year ago
Eziero said …
is there something really going on here?(just asking) Posted over a year ago
Omega90 commented…
Yeah,everyone really wants to get to 3000 fãs (or maybe just the people who are talking at all)because,why not. over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Yeah! and only 90 mais ti go!!!! over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
88!!!!!!! over a year ago
smile
SexyRenamon said …
Hi^^ am new here can some of be my friends and am looking for a mate Posted over a year ago
SexyRenamon commented…
*some of u be over a year ago
katelover14 commented…
I guess you can be my friend over a year ago
SexyRenamon commented…
yay lol over a year ago
Kate_Anthro said …
Activated an older account (This is Phil)

How is everybody before this account is wrongly deleted too? Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
Hello, never met you in the past, how are you? over a year ago
Kate_Anthro commented…
Really.... You're on my IM on another account. over a year ago
trueshadowwolf commented…
oi dude over a year ago
sad
OmegaLeader said …
My meebo stopedd working on my iPhone -_- Posted over a year ago
alchestbreach commented…
that sucks so uh you here over a year ago
alvin33355 commented…
orry bro that sucks...:(:(:( over a year ago
katelover14 commented…
lol I used iphone now I got a ipod touch I hacked It now It has meebo over a year ago
Silver_Alpha said …
I am composição literária a new artigo series. It's called: sacred duty Posted over a year ago
Silver_Alpha commented…
I have to finish my book before that though over a year ago
alchestbreach commented…
awesome cant wait to read it ^-^ over a year ago
chillyneon said …
I wanna write a artigo about Kate & Humphrey's cubs. Sound like a good idea? Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
Don't you mean pups? But ya sounds good. over a year ago
chillyneon commented…
Oops yeah I mean pups :| over a year ago
alvin33355 commented…
How about before the pups? That would also be nice... over a year ago
smile
AlphaWolfCurt said …
how is everyone Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Good! over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
and hou? over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
What? over a year ago
cool
Omega90 said …
Ok,I've got an idea.A story where I am just an average guy,but has an ability to see the world as a wolf.Let me explain:When he's human,everyone is human,when he's in his house everyone else is in a house.But when he's a wolf,everyone else is a wolf,when he's in his den,everyone is else is in a den.Like an alternate reality,but when he's human,his flection is a lobo like everyone elses reflection,but only he can see it,and it works the same while he's a wolf. Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
That's a great idea! over a year ago
alchestbreach commented…
GENIOUS WITE IT over a year ago
hmmm
Omega90 said …
I don't really feel the same for some reason.I haven't posted one of my other stories for awhile.I guess I just don't feel like writing,I just feel lik I can't do it yet I know it can be done.I guess I'm just going ins something.I don't know,I just feel odd for some reason,maybe I'm just stuck in territorial mode right now. Posted over a year ago
angry
sentinelwolf said …
TOO ALL, MY início WAS 'DRIVEN INTO ... AND THROUGH, NO POWER, NO INTERNET, N PLENTY OF WIDE OPEN SPACE......' SO, I MAY NOT BE 'ONLINE FOR A FEW DAYS' Brian/SentinelWolf Posted over a year ago
Omega90 commented…
Someone drove,into your house...WTF is up with people these days!? over a year ago
dontforgetme commented…
sounds like 70+ ano old drivers over a year ago
sentinelwolf commented…
dude... omg, drama... drama,... drama..... C H I l l over a year ago
sxyomega said …
I'm sort of tired of everything. I'm going to do nothing but write so I can finally finish all my stories from now until 7:00 AM...it's 2:16 AM right now..:P Oh yeah btw posted Chapter 5 and working on 6 <3 so read em plz. and comment...im trying to get these things published but i need feedback! Posted over a year ago
smile
shawnroberts55 said …
I am glad to be on fanpop again Posted over a year ago
trueshadowwolf commented…
missed ya over a year ago
sad
lux2 said …
im afraid today will be mu last dia on fanpop for a while... my nook charger broke and i dont know whin im going to get a new one.... i might be on my crappy first gen broken ipod tho Posted over a year ago
shawnroberts55 commented…
sorry to here that hope u get a new charger over a year ago
Omega90 commented…
Well that's not good.I was gonna buy a nook the other day,but then I took an Ipad to the face...at least it was in it's case so it didn't hurt as much as a you think a flying Ipad would,but still it was painful all the same. over a year ago
alchestbreach commented…
damn well goodluck finding a new one over a year ago
LoneWOLF2272 said …
Well im glad this club is getting alive again..it was really a mess Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
It's not a mess anymore., over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
*! over a year ago
LoneWOLF2272 commented…
hehehehehehe....HAHHAHAHAAHHAAHAHA! I was just speculating...XP over a year ago
Silver_Alpha said …
For all of those who want to be in my seguinte article, let me know. Posted over a year ago
LoneWOLF2272 commented…
oi another artigo expert....das wunderbar! over a year ago
Silver_Alpha commented…
Ok sure I will do that Nara over a year ago
Silver_Alpha commented…
Nala* over a year ago
laugh
katelover14 said …
So who else has a bad thought when you need to go poop? I know I do I am like Oh no I need to stop my game and take a poop Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
*pawface* I don't think that anyone is going to answer this question.....<.< >.> *gulps* over a year ago
katelover14 commented…
The closet? I was In there pretty scary ever tried to surf on a dresser door? over a year ago
OmegaLeader commented…
I like amnesia, it's pretty good too over a year ago
smile
SplinterCell211 said …
Almost 3000 Fans!!! Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Ummmmmmm 99 mais to go over a year ago
Omega90 commented…
over 2000!!!900 over a year ago
OmegaLeader said …
Whoa! I just skipped from #26 best contributor to #6! Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
WHAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO over a year ago
LoneWOLF2272 commented…
hmmm mabe i should start making nazi A&O characters over a year ago
OmegaLeader commented…
That be interesting over a year ago
Silver_Alpha said …
Yay!!! 2900 fans!!!!! Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
Ikr we are growing pretty fast! over a year ago
smile
OmegaLeader said …
Hello everyone! Posted over a year ago
sxyomega said …
finished chapter 3 and 4 of brother hood....read and comment plz. Posted over a year ago
lux2 said …
good night Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Morning! over a year ago
mattwolf199 commented…
morning over a year ago
Silver_Alpha said …
Oh god... I'm getting a bad feeling in my head.... Posted over a year ago
lux2 commented…
huh? over a year ago
Silver_Alpha commented…
I just get a bad feeling sometimes... Like something bad is going to happen... Probably my instincts... over a year ago
Silver_Alpha commented…
TMI over a year ago
trueshadowwolf said …
...is it a possibilty if winston Knew humphreys father. Posted over a year ago
lux2 commented…
hmm... maybe, i wounder what happened to his parents, tho? over a year ago
trueshadowwolf commented…
and plus... look at winstons fur, thier pele, peles is simalur, but it right close too it, and im not saying thier not father and son, what if thats his uncle over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Awwwww! I like Tony! *cries* over a year ago
trueshadowwolf said …
So whats been going on so far Posted over a year ago
trueshadowwolf commented…
...is There anybody to talk to? cause some friends are offline over a year ago
lux2 commented…
,im still on... over a year ago
trueshadowwolf commented…
you want me to send a message or you going to send a message over a year ago
lux2 said …
"Put on your armor! Man the cannons! We have till the full moon!" I yell.

"Why," a soldure asked.

"Eve is coming!" I yelled.

1000 soldures panick...

"Were all going to die!" XD Posted over a year ago
dontforgetme commented…
haha :D over a year ago
OmegaLeader commented…
XD and it probably would be true. over a year ago
lux2 commented…
:) over a year ago
KingSimba4Ever9 said …
I'm going to start another story while i'm thinking of ideas for my life with humphrey one. This one will be about me passing out suddenly and beeing taken back to jasper park as a lobo and I meet Kate, Humphrey, eve, Garth, lilly, winston, tony, paddy, and the rest. What do you think of the idea? And if you dare to steal this idea, I will rip out your eyes and SHOVE them down your throught so that he can see me rip your carcas open!!!! lOL Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Ps: I won't do that. lol i'LLL DO SOMTHING FAAARRRR WORSE!!!!!! BWAHAHAHAH! over a year ago
katelover14 commented…
Well he pissed me off for a good reason over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
okokok over a year ago
KingSimba4Ever9 said …
I used to stay up very late talking to people but now that my mate dosn't stay on much and lots of my friends left it's getting boring. lol. So if anyone wants to talk to me tonight I'm mais then willing to talk back. lol. Posted over a year ago
Silver_Alpha commented…
I'll talk over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
yay! thanks! over a year ago
Omega90 commented…
klat llits I,haha backwards talk is funny! over a year ago
trueshadowwolf commented…
sure ill be here over a year ago
KingSimba4Ever9 said …
When I saw this club banner before I watched the movie I thought that Hutch was Tony's wife. >.> Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
lol over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
I know, I'm wierd lol over a year ago
alvin33355 commented…
haha lol over a year ago
shadowwolf1 said …
wow everyone is doing good but, not me im just a lone lobo that is very strong but desprate Posted over a year ago
shadowwolf1 commented…
:( over a year ago
shadowwolf1 commented…
i been a lone lobo without anymate since i joined here over a year ago
squirrelpaw23 commented…
hi over a year ago
meh
alvin33355 said …
YAY! I moved 2 pages! Now im on page 10 of best contributers. Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
I'm stuck on the same spot on page one -_- over a year ago
OmegaLeader commented…
Congrats though over a year ago
Ignas357 commented…
I'm on page 2 and i didn't even do much lately over a year ago
sxyomega said …
Finished Chapter 1 & 2 of my new story...Read em, make sure you read 1 before 2 because if you read two first you wont know what the hell is going on. Posted over a year ago
sexyomega commented…
THEIF!!! over a year ago
sexyomega commented…
lol.. u roubou my name over a year ago
sexyomega commented…
lol,, sorry to hear that dude.. over a year ago
alchestbreach commented…
no one else this is my chance HUMPHREY! over a year ago
ScottSmokesWeed said …
Awwww yeeeeaaaah
Just flew to Quebec to see Roger Water's The mural tour
MY amor FOR rosa, -de-rosa FLOYD WILL NEVER END Posted over a year ago
Silver_Alpha commented…
Omg you like rosa, -de-rosa Floyd???? over a year ago
OmegaLeader commented…
Cool, rosa, -de-rosa Floyd is pretty good. over a year ago
ScottSmokesWeed commented…
Indeed they are. When In The Flesh? played, I came XD over a year ago
big smile
dontforgetme said …
:D REACED 2,900 FANS, JUST 100 mais AND ALPHA AND OMEGA HAS 3000 fãs :D Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
YAY *dances and throws comfetti* over a year ago
Omega90 commented…
All right,only 100 people to go! over a year ago
sexyomega commented…
lol i amor the new "Like" thing fp made xD rosa, -de-rosa Floyds da bomb diggity over a year ago
cake
hank666 said …
It's my b-day today! I turn 14 today! Wooooo! Posted over a year ago
dontforgetme commented…
CONGRATZ :D over a year ago
lux2 commented…
happy birthday over a year ago
SplinterCell211 commented…
Happy late B-Day over a year ago
TheRealEve said …
Hello everyone im Eve! Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
Hello over a year ago
dontforgetme commented…
helloow over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Hello Eve! over a year ago
daniel0913 said …
oi it me again do any of you think I'm a troll Posted over a year ago
dontforgetme commented…
me not know you over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
idk you over a year ago
sexyomega commented…
No, i know your not a troll... xD over a year ago
daniel0913 commented…
When I left people called me trolls so I was confused over a year ago
KingSimba4Ever9 said …
Ah! Evryone at my homschool group hates Alpha & Omega! They say that the animation and charicters are awfull and they look wierd.
I know that there will always be that 1 group of people that hate that one great movie. The same thing happened with The Lion King. There was a nasty reviw posted about it and it really pissed ne off.
I'm not trying to cause drama btw. Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
That's what a lot of people say, haters got alpha and omega 4.9/10 for who knows why, but that's their opinion to us it's a great movie but to others it sucked. over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Yeah, and I just saw a stupid youtube video that says that alpha and omega premotes sex to little kids. The only thing that sounded sexual to me in the whole film was when Salty says, "Kate is HOT" .........that is true that she is. lol over a year ago
trueshadowwolf commented…
well they have nothing else better to do, they also made a video about this club. thier just doing that cause they know WE are better then them. over a year ago
hmmm
Omega90 said …
Anyone know what happened to lux2? Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
what!? idk! over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
He's still here. 0_o over a year ago
Omega90 commented…
Ok thanks,I was like "WTF,did he get banned or something!?" but now I know.I am now just looking outside,and this has nothing to do with anything... over a year ago
umbreaon123 said …
nighttime the favorito time for me Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
me too, in some ways over a year ago
zzz
Omega90 said …
I find it very easy to come up with ideas while listening to música at nighttime. Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
me too actually over a year ago
shadowwolf1 said …
hi everyone anything new for me only or not Posted over a year ago
Omega90 commented…
Now that you mention it,would you like to be in my story "Frozen Fire"?I wanna get mais people in it so it will feel like a party,and I need mais ideas. over a year ago
shadowwolf1 commented…
sure over a year ago
Omega90 commented…
Great!All I need is a character name,any other details are optional (appearance,personality,etc.). over a year ago
shadowwolf1 commented…
ok over a year ago
trueshadowwolf said …
Anyone wanna chat? Posted over a year ago
alphaGarth said …
my last 1 1/2being here then im gone for two weeks Posted over a year ago
ilovepokemon3 commented…
aw....ur leaving? why? over a year ago
alphaGarth commented…
im going to uc berkley over a year ago
mattwolf199 commented…
se yea man over a year ago
alphaGarth said …
oi all my fellow wollves i just wanted to say bye.... im leaving to dia to go to uc berkely... and i just wanted to say bye to my freinds(kingsimba4ever9, omega90, garth21, and trueshadowwolf) i will miss all of you though ill be gone for probably a week and a half or two weeks... but yeah ill miss u all and ill tey to get on sometimes to say hi but ill only have my phone, just post on my wall.... i amor my pack and ill talk to u all soon Posted over a year ago
Omega90 commented…
Well then,I wish you good luck in strange territory!See ya dude. over a year ago
alphaGarth commented…
thank u hopefully i dont get attacked por other wolves>< over a year ago
garth21 commented…
ill miss ya bro over a year ago
big smile
umbreaon123 said …
hi everyone anything new? Posted over a year ago
umbreaon123 commented…
anybody wants to speak to me since my mate is gone im feeling lonely over a year ago
umbreaon123 commented…
i cant really go without my mate so can someone keep me unlonely an9d talk in a very long time over a year ago
mattwolf199 commented…
shur over a year ago
Omega90 said …
Just posting aleatório post...to tell you about the aleatório post...that tells you about the aleatório post... Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
lolololol over a year ago
KingSimba4Ever9 said …
Sorry that it's taking so long to write my seguinte chapter with life with humphrey. I just have so much to do and I don't have that many ideas. lol Posted over a year ago
Silver_Alpha commented…
Do you think I could help? Or do you want to make the ideas? over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Maybee, I want it to be a party with people from this club in it over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Yes I jave over a year ago
Silver_Alpha said …
Do you guys think that humphrey could be a comedian for his pack? Well.... His friends anyway Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
Of course, he can even possibly be a comedy group with mooch, salty, and Shakey :D over a year ago
Omega90 commented…
You have any Oreos?I just got out of the theatre,not many people were there,only about 15.You hear of the shooting in Colorado? over a year ago
Silver_Alpha commented…
Yeah I did. Yeah I have Oreos! *gives you oreos* over a year ago
anubis210 said …
before anyone else does..im claiming shira from ice age as mine :P Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
Hehe lol I wanna watch that movie :P over a year ago
Ignas357 commented…
Lol, come on, not like there isn't another 500 fãs of the movie that like Shira XD over a year ago
anubis210 commented…
probably make that millions..she belongs to no one..what about kate..how many people like her on hear? just get over it people over a year ago
sxyomega said …
I come back to see how this place is going because I had a few segundos to spare and I see someone roubou my name v.v Seriously? :P Posted over a year ago
sxyomega commented…
I didn't realize I was that popular :P over a year ago
umbreaon123 commented…
well everythings going good anyways im new here i did had a old account but got i got bannned over a year ago
Omega90 said …
No one has posted any artigos recently?Well,I'm almost done with part 6 of my story. Posted over a year ago
alphaGarth commented…
i posted one read it!!!!!! over a year ago
alphaGarth said …
mornin everyone how ru? im working on part two of "the battle above the winds* it will be on soon! Posted over a year ago
Omega90 commented…
Ok thats cool,I just got on. over a year ago
sexyomega said …
I'Z IS BAK! Who here has a facebook? Posted over a year ago
sexyomega commented…
if you have a facebook add me and i will invite you to the facebook club! over a year ago
sexyomega commented…
My facebook name is Zach Zimmerman and i have 2 purple unicórnios as a perfil picture! over a year ago
alphaGarth commented…
i do! over a year ago
sexyomega said …
oi guys I'm back! I missed u guys! :) Posted over a year ago
alvin33355 commented…
Hi! over a year ago
sexyomega commented…
Hey, whats up? hold on gonna make a new meebo so i can chat on my fone over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Hi! over a year ago
alphaGarth commented…
h!!!!!! over a year ago
umbreaon123 said …
so anyone wants to be my mate im really looking to meet a sweet male lobo Posted over a year ago
sexyomega commented…
uhm.. dunno. hold old r u? over a year ago
alphaGarth said …
well good night and ill c everyone tommorow!!! plz read my artigo and tekk me what u think Posted over a year ago
alphaGarth said …
well oi my lobo freinds and i just wanted to say its awsome being a part of this pack and i enjoy it here but any ways im gunna do a real lfe artigo about a lone lobo if its alright with u guys plz tell me so i know thank u Posted over a year ago
alphaGarth commented…
the artigo is about a lobo that came from oregan and is now in california over a year ago
Omega90 said …
I hate when I can't sleep,I'm just gonna write Part VI of Frozen - Uma Aventura Congelante Fire...hope you guys read it. Posted over a year ago
umbreaon123 said …
hi everyone im new here anyone fã me if you want to sure someone be my mate Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
Nice to meet a new fan, welcome to the pack over a year ago
alphaGarth commented…
welcome to the pack over a year ago
umbreaon123 commented…
thanks over a year ago
shadowwolf1 said …
things are going good in this club we almost have 3000 i cant wait and who is with about 3000 Posted over a year ago
Omega90 commented…
Well,I guess since only about 20 people talk at all,I guess althe people who have been talking in the last 5-10 days. over a year ago
alphaGarth commented…
yeah definetly over a year ago
trueshadowwolf said …
What did i miss a few days Posted over a year ago
trueshadowwolf commented…
did we get a few new members? over a year ago
OmegaLeader commented…
Yup almost 2900 over a year ago
trueshadowwolf commented…
ok cool over a year ago
brownwolf13 said …
Does anybody know if there will be Alpha and Omega 2? Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
It's not likely but April 2013 is the rumored date. over a year ago
brownwolf13 commented…
Ok thanks. Just crious. over a year ago
brownwolf13 commented…
Well I'm hoping for yes. over a year ago
Omega90 said …
When we get 3000 we should do something in memory of all the best members who are no longer here,we'll miss them all,their contributions have made this club great.Lets keep it that way and make it even greater. Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Yeah! We should habe a party lol. And it can be a holiday, over a year ago
sexyomega commented…
Yeah guys.. im back and might be forever again! i miss the great times we've had in this club... over a year ago
alchestbreach commented…
hell yeah! AFAMILY UNITED AND REMEMBERED YEAH! over a year ago
KingSimba4Ever9 said …
I think this club is going very well! it's calm, not that much oftopic stuff, the mural postings are great, the new people are great and there is no dramma and or trolls! And we are almost up to 3000 fans!! Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
I agree and I feel we can handle trolls like the last one JewGoo, the drama is down, and the club is growing too! But I still miss the old members :/ over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Yeah, I was there when evrything was perfect, I was friends woth katealphawolf (I still am) and alphakate12 he was the one that welcomed me to the pack over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
yeah over a year ago
sad
alvin33355 said …
10 Days and counting... Posted over a year ago
sad
shakey_omega said …
what ever did happen to alphakate21 and katealphawolf? Posted over a year ago
alvin33355 commented…
Good question, i think banned or left not sure over a year ago
shakey_omega commented…
the two was the best on here over a year ago
Silver_Alpha commented…
For posting too much sexual stuff over a year ago
laugh
Omega90 said …
10 mais fãs and we'll have 2,900.We are so close to our target score.Now we need a way to get. mais fans...I'll go on DeviantArt and ask my friends there! Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
I got DA too! And the community there I think are the same ones over here, I think over a year ago
alchestbreach commented…
great idea over a year ago
shadowwolf1 said …
im very unluck to me today life its not going good except for one part Posted over a year ago
shadowwolf1 commented…
and in my life things just change and i just faced them and its not like im dead but someone in my family died and thats not all over a year ago
mattwolf199 said …
haveany of u ppl herd of deadman wonderland im hooked Posted over a year ago
Omega90 commented…
I think my friend listens to them,but I don't know.Have you heard of Pendulum?Their song The Tempest is awesome. over a year ago
SplinterCell211 commented…
that show is awesome over a year ago
alchestbreach commented…
eh im not a big fã but ive heard of it and seen it a few times over a year ago
smile
OmegaLeader said …
Wow! Almost 2900 fans! It seemed only a week atrás we hit 2800? Posted over a year ago
alphaGarth commented…
I know seriously pretty soon well be at 3000 over a year ago
alchestbreach commented…
ikr over a year ago
alchestbreach commented…
feel free to cadastrar-se my new club over a year ago
Humphrey__13 said …
Crap....logged in with the wrong thing and got my other account, Humphrey_13 suspended, this is me...again. Request me if you want. Posted over a year ago
alphaGarth commented…
Hi i will if im not over a year ago
cool
Omega90 said …
Frozen - Uma Aventura Congelante fogo part V is done,if I were you,I'd get some pipoca for this part! Posted over a year ago
smile
dontforgetme said …
can somebody give me a link to the download to a free good and easy to use fotografia editor? Posted over a year ago
SplinterCell211 commented…
link over a year ago
dontforgetme commented…
tnx im downloading it now :) over a year ago
Lexiomega said …
oi oi ^.^ its been a lil bit...anyways, what's up? How's everybody doing? Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
Lexi! Well it's been good, well to catch you up on some stuff Jon got banned (KateAlphaWolf) sweets, artic, and Chris (Red_Pyramid206) and that's really all you missed. over a year ago
Omega90 commented…
Wait,people got banned!?Well,things have just got weirder,ALOT weirder. over a year ago
alphaGarth commented…
katealphawolf was my freind and t so was sweets miss them dearlly over a year ago
alchestbreach said …
im going to ask does anyone here want to chaaaaaat im sooo bored ill be on my mural bitchin about something so just tap in when you want Posted over a year ago
alphaGarth commented…
hi over a year ago
Omega90 commented…
Hola,comu estas!I don't even know wtf I just said! over a year ago
alchestbreach commented…
wow niccce over a year ago
Mitsi1991 said …
oi now is everyone today!! ?? Posted over a year ago
alphaGarth commented…
good u? over a year ago
Mitsi1991 commented…
Doin pretty good!! Happy to be início from work!!! Thats for sure! over a year ago
alchestbreach commented…
epic over a year ago
katelover14 said …
Anyone want to cadastrar-se my pack? You have to be tested first. Posted over a year ago
alphaGarth commented…
i would like to over a year ago
alphaGarth commented…
whats the test? over a year ago
mattwolf199 commented…
give me the tese over a year ago
alphaGarth said …
hello i posted an artigo called "the fight above the winds" hope u like it its my first one the idea came from Garth21. thanx bro!! Posted over a year ago
alphaGarth commented…
and also plz cadastrar-se my club! its alphaGarths lobo sanctuary over a year ago
garth21 commented…
wows ound awesome. hope we dont have a battle popoularity from our books lol over a year ago
alphaGarth commented…
lol hopefully over a year ago
alphaGarth commented…
who would tell the difference twin? >< over a year ago
lonehumphrey said …
oi guys how you doing Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
Good u? over a year ago
smile
lonehumphrey said …
life with kaitlyn part three is finished hope you guys like it if you read it please do Posted over a year ago
smile
OmegaLeader said …
Hello everyone, how are you guys? Posted over a year ago
alphaGarth commented…
im awsome i just finished an artigo check it out its "the fight above the winds" over a year ago
trueshadowwolf said …
Spirit coração Flames N, rosas episode 9, is now finished Posted over a year ago
sad
shadowwolf1 said …
hi my pack lobos and lone lobos so how everyone doing (sighs) im not doing good Posted over a year ago
alphaGarth commented…
helli im good im soory ur not over a year ago
shadowwolf1 commented…
ok over a year ago
trueshadowwolf said …
oi everybody! Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
Hello over a year ago
trueshadowwolf commented…
oi over a year ago
trueshadowwolf commented…
oi over a year ago
garth21 said …
attention, giving away a part of a free story i made up in my mind and it sounds pretty good, anyone who wants it first say it on my wall, 1st one says i keeps it! but sends into caixa de entrada Posted over a year ago
alphaGarth commented…
me!!!! over a year ago
alphaGarth commented…
i can write this one while my partner writes the other series im doing over a year ago
alphaGarth commented…
im finished with the story hope u like it!1 over a year ago
alphaGarth said …
i finally posted my A&O drwings hope u like em Posted over a year ago
heart
SWEETMBSWAGG1 said …
alpha and omega fav movie i amor that movie its cute but y were the omegas mean to the alphas Posted over a year ago
katelover14 commented…
Aint It the other way around? the alphas were mean to the omegas over a year ago
katelover14 said …
Anyone want to talk serious on my chatzy? this Is the url us7.chatzy.com/83680346405947 Posted over a year ago
alphaGarth commented…
are u still awke? over a year ago
mattwolf199 commented…
yes over a year ago
alphaGarth said …
heres a social club i made plz join
link Posted over a year ago
alphaGarth said …
oi is anyone up come on messege me!11 Posted over a year ago
alphaGarth said …
i am composição literária an aticle that doesnt have to do with lobos but its a song that im gunna write and ps this was after i got mad and i read over it and thought it would be a good freestyle so itll be on tommorow Posted over a year ago
metalwolf116 said …
not that anyone cares about the old boys anymore, that not anyone cares about the people who pioneered this club. god i feel lost in a faniliar world Posted over a year ago
AlphaWolfCurt commented…
oi pal i fell ya im one of em over a year ago
katelover14 commented…
Same I am one of them I just gotten banned several times over a year ago
metalwolf116 commented…
i just came up with a brilliant song, lost in a familiar world, genius! over a year ago
OmegaLeader commented…
I still appreciate you guys over a year ago
alphaGarth said …
im gunna try and get some sleep ill probably be on again though... since no one talks to me *sigh* Posted over a year ago
alphaGarth commented…
goodnight over a year ago
Omega90 commented…
Well you do really post alot,that tells me one thing...you have potential in this club.Have you written any artigos yet,I'm sure to have seen your name before,at least 6 times before?But I guess to strt you off,you need people who'll actually read your work. over a year ago
alphaGarth commented…
yeah no ones leitura my new work over a year ago
alphaGarth said …
for people that are bored... if someone wants to chat just messege me ill be on and awake all night and btw i post cuase im bored and want to and m on so much cause the darn sleep disorder Posted over a year ago
alphaGarth said …
i f anyone wants to cadastrar-se a chatzy messege me first Posted over a year ago