A Lady e o Lobo Wall

Displaying wall entries 801-810 of 20882

Humphrey__13 said …
Join. ozzygraywolf.spruz.com Posted over a year ago
Frosty912 said …
This movie looks interesting, does anyone now if its pretty good? Posted over a year ago
Forever4ever commented…
It's an AWESOME MOVIE over a year ago
OmegaLeader commented…
Ya trust us its an amzing movie! over a year ago
Frosty912 commented…
Alright looks pretty cool! over a year ago
nicker11500 commented…
thats why I'm here lol :) over a year ago
wolfies said …
Man this club only has like 25 people that actualy post or comment now Posted over a year ago
thealphaboyz commented…
I'm been here for like 2 - 3 years and the 2 ano was like hell over a year ago
thealphaboyz commented…
Same over a year ago
wolfies commented…
ive ben here sence june over a year ago
big smile
nicker11500 said …
part 13 of my series is done and posted I hope you guys enjoy it Posted over a year ago
wolfies said …
How is it their is like 4000 people in this club an only 15 people are on it all the time what happen to everyone else Posted over a year ago
thealphaboyz commented…
Ikr I'm part of the 15 people over a year ago
thealphaboyz commented…
lol over a year ago
wolfies commented…
thanks over a year ago
OmegaLeader said …
Damn, the club is really dead right now… Posted over a year ago
thealphaboyz commented…
I'm still here lol over a year ago
ben14delas commented…
Me too. lol over a year ago
Forever4ever commented…
I'm here Forever! over a year ago
LoneWOLF2272 said …
Man....I wish the IM bar stayed cause now IDK whose on no more! i dont know who i should PM or send mural posts too! anyone know how i can see which friends are online and which are offline? Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
I agree on the IM bar, they ahould find a new one. The only way to tell is por looking at "My Fans" on your perfil page and it will show the people who were recently on fanpop but they could still be offline. over a year ago
wolfies commented…
i agree with u guys over a year ago
Ignas357 commented…
You can send mural posts anytime lol, I'll read them eventually over a year ago
hmmm
LoneOmega said …
oi friends, Unfortunately I'm having some problems with my computer so I won't be around so often...I hope I can fix this fast... Posted over a year ago
wolfies commented…
when is it going to get it fixed over a year ago
LoneOmega commented…
I don't know...I don't even know where to start ... over a year ago
Humphrey__13 said …
JOIN! link Posted over a year ago
wolfies commented…
ill see if it will let me over a year ago
Humphrey__13 commented…
Your account has been approved. over a year ago
laugh
ShadowTheWolf14 said …
hey! XD Let me hear a amen if u amor alpha and omega and want there to be a alpha and omega 2!!!!! Posted over a year ago
LoneOmega commented…
AMEN! !!!!!!! over a year ago
ben14delas commented…
Amen over a year ago
OmegaLeader commented…
amen! over a year ago
Nixy115 said …
Hiya guys Im new :) But I have kinda been hearing rumors bout fights in this club.. is that true?????????????? Posted over a year ago
Nixy115 commented…
cuz i dont like fights.arguments,drama scenes And If u wanna know who i got this form take a good guess over a year ago
Forever4ever commented…
Hi! Welcome! over a year ago
Nixy115 commented…
thx over a year ago
cake
nicker11500 said …
countdown to 3,800 fãs :D Posted over a year ago
ben14delas commented…
Yep:) over a year ago
LoneOmega commented…
Almost there! I remember when I joined...I'm the fã number 3 384 if I remember well ! over a year ago
Ignas357 commented…
I remember counting it to 666 over a year ago
humpherywolf34 said …
The part 3 0f 3 thing is the only time Ill be posting my artigos in a row por days. Posted over a year ago
Forever4ever said …
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Posted over a year ago
Forever4ever commented…
Just hmmmm with me for no damn reason. DO IT! (jk) over a year ago
LoneOmega commented…
hmmmm , no thanks. over a year ago
nicker11500 commented…
I don't want to *thinks of something* hmmmmmmmmmmmm dammit oh well over a year ago
Forever4ever commented…
lol over a year ago
wolfies said …
Aaayy if u guys like alpha and omega drawings look at my fotografias Posted over a year ago
thehumphrey commented…
pawsome art over a year ago
wolfies commented…
thanks im a fã of u to over a year ago
LoneOmega commented…
Awesome art, wolfies ! over a year ago
wolfies commented…
thanks over a year ago
Forever4ever said …
You know, I really miss Devilswrath, Tikanni, BBunchanan96, and Acrticwolf A lot Posted over a year ago
thehumphrey commented…
what happened to them over a year ago
Lexiomega commented…
They left. over a year ago
Forever4ever commented…
I know, but you never really post anymore over a year ago
Forever4ever said …
oi people, hope you all had a great 4th Posted over a year ago
Ignas357 commented…
Welp, as to a person living in Europe, it was a dia no different from others :P over a year ago
LoneOmega commented…
Yeah, for me too, it was just an ordinary day... over a year ago
Forever4ever commented…
Thanks, it was Phizza over a year ago
laugh
LoneOmega said …
Happy 1-day-after-the-4th-of-July ! xD Posted over a year ago
ben14delas commented…
lol over a year ago
wolfies commented…
lol over a year ago
nicker11500 commented…
everyone is saying lol I guess I'll say it too, lol over a year ago
Kingdom3 said …
Chat, anyone? link Posted over a year ago
humpherywolf34 commented…
:l bored bout to play forza horizon I got 42 cars in stock... At least I think? about 30 to 40 range. I have a bugatti 2 1 is a old school Bugatti EB110 and a super sport. 2 lamboghinis, 4 or ferrari's 3 bmw's a scion, 2 fords, a maserati, a ultamite Aero, saleen, mercadeez, and I can't think of what else. about 30 to 40 range :l over a year ago
humpherywolf34 commented…
:l over a year ago
monkey
Kingdom3 said …
Does anyone ever wonder if anyone has Reported you for something? Or just because they don't like you? I feel like that all the time xD. Posted over a year ago
humpherywolf34 commented…
Yes. :l over a year ago
Neostorm commented…
: < Yup... over a year ago
Forever4ever commented…
No, why would I? over a year ago
humpherywolf34 said …
Who wants C9 part 2 of 3 up? Its ready. Posted over a year ago
LoneOmega commented…
I want! :D over a year ago
humpherywolf34 commented…
Do you really wants it :l 2 or 4 mais peeps gotta say their opinion. :l over a year ago
LoneOmega commented…
Ok ^-^ over a year ago
humpherywolf34 commented…
Im gonna post it any way :P over a year ago
ben14delas said …
You can't touch música but música can touch you. Posted over a year ago
LoneOmega commented…
True....True. over a year ago
humpherywolf34 commented…
yup. I wanna go to LA where the B*cths are worth a d*mn over a year ago
Ignas357 commented…
You can touch speakers. And a piano. That's close enough to say you touched música xD over a year ago
thehumphrey said …
Sorry guys if i havnt been on much, i have limited wifi now, hope you all are doing well, hope to chat son :D and interesting news lately Posted over a year ago
LoneOmega commented…
Interesting news...what could it be ? x3 over a year ago
thehumphrey commented…
World Peace :D over a year ago
smile
OmegaLeader said …
Happy 4th of July everyone! Posted over a year ago
Forever4ever commented…
Thanks! You too! over a year ago
Neostorm commented…
Well, it's happy 4th July to everyone American to be punctual. over a year ago
runthewolf commented…
Hope evryone had a good one/safe over a year ago
smile
Kingdom3 said …
OK, guys. How is everyone? :) Posted over a year ago
ben14delas commented…
Heyo:) over a year ago
Neostorm commented…
Good, but tired... ~.~ over a year ago
Kingdom3 commented…
I am fine, but really tired as well. over a year ago
sick
nicker11500 said …
I hope you guys 4th was awesome, mine was short because we had a big show couple of weeks atrás and that was when my sister and nephew came down, and also I hit my toe on a stone brick on accident. Posted over a year ago
Forever4ever commented…
I had a Phizza one, I hope ya still had a good time though over a year ago
nicker11500 commented…
oh yeah it was nice over a year ago
Canada24 said …
I just saw all the scary filmes films.. Their so unrated. Except the second, didn't like that one.. Posted over a year ago
LoneOmega commented…
My favorito scary movie is the 3rd ! over a year ago
Canada24 commented…
Mine too.. But I recently started liking the first also. Mostly cause I amor Ghostface (scream) now. And it's such a perfect parody of him, I e over a year ago
Canada24 commented…
Actually 'all' of Ghostface's scenes.. I loved over a year ago
nicker11500 said …
I lost another tooth :D Posted over a year ago
LoneOmega commented…
Is that good ? over a year ago
Ignas357 commented…
Uh. Wasnt that supposed to happen before 13 years old age?.. Or are you younger? over a year ago
nicker11500 commented…
yeah I'm not looking progressivo, para a frente to that :P over a year ago
smile
ben14delas said …
Hello Everyone Happy 4th of July:) Posted over a year ago
LoneOmega commented…
Happy 4th of july for you too ^-^ over a year ago
Forever4ever commented…
Happy 4th to you too! over a year ago
nicker11500 commented…
you too :) over a year ago
smile
Forever4ever said …
Happy 4th Dudes and Dudets! : D
I had fun cliff diving last night, as you can see on my post before, lol
How are all of you? Posted over a year ago
LoneOmega commented…
I'm fine ! you ? over a year ago
Forever4ever commented…
I'm great, thanks for askin over a year ago
meh
MarvelousDeath said …
Meh... Posted over a year ago
ben14delas commented…
...heM over a year ago
smile
humpherywolf34 said …
I need a female lobo name I have been given some names to chose from por some of you guys and some of them are good dont get me wrong. Only 1 name for the omega female sparked and it was Delilah. (Question) I need 1 female lobo name she is an Alpha, daughter of Garth and Lilly her style is just go to the "1 should be alexis 2 should be lasandra" thing and read off their. I just need a name for the alpha female. their will be props in it. Posted over a year ago
humpherywolf34 commented…
Their personality part and thats the pergunta I asked. :) please best respostas only. over a year ago
LoneOmega commented…
Well, the only name I could think of is Ashley... over a year ago
humphrey21 commented…
omglob!!!! u liked my name Delilah YES!!!!!! over a year ago
Forever4ever said …
*wqlks to the edge of cliff and howls* *then jumps off the cliff* Posted over a year ago
ben14delas commented…
Well that's something you don't see every day. *pulls out my MP3 player and Listens to Summer Time lovin* over a year ago
LoneOmega commented…
Why would someone do that ?! over a year ago
humpherywolf34 commented…
For attention like this. * gets glock puts to head* * pulls trigger bang flag comes out* :3 like I said attension. over a year ago
Forever4ever commented…
What up people? lol over a year ago
Forever4ever said …
Inreally had fun tonight, I got to talk to my friends Jessy, Alex, Shadowwolf1, and DJMANIAX, It was Phizza (Awesomer than awesomeness can ever be) I confeesed something, we joked, we talked jiberish in all caps, and ate squirrels. It was the most fun I've ever had here. Posted over a year ago
Forever4ever commented…
I really* confessed* over a year ago
LoneOmega commented…
Phizza...Never heard this before... over a year ago
Forever4ever commented…
Becuase I made it! :D XD over a year ago
smile
nicker11500 said …
i'm back from two in a half days with internet down what I miss? Posted over a year ago
ben14delas commented…
Nothing much it sucks when the internet goes down. over a year ago
LoneOmega commented…
If the internet is down, you can be sure of one thing : I'm sleeping. over a year ago
nicker11500 commented…
yeah when it goes down it feels like the apocalypse has started over a year ago
Forever4ever said …
link I just want to talk to someone Posted over a year ago
big smile
LoneOmega said …
oi , how are you friends? :3 Posted over a year ago
Forever4ever commented…
Good, you? over a year ago
LoneOmega commented…
well as you can see, im not online very often becuase my pc is showing up some errors...so i'm not doing very good... over a year ago
Forever4ever said …
Okay! It's aleatório time! jk
SQUIRREL!!!!!!!!!!! lol jk
I just felt like doing that... Posted over a year ago
Ignas357 commented…
link over a year ago
Forever4ever commented…
lol over a year ago
Forever4ever said …
Damn, there is NO activity here anymore! I wish this place was as active as the aleatório club... Posted over a year ago
ben14delas commented…
Ikr. over a year ago
wolfies commented…
ikr over a year ago
Forever4ever said …
oi people! How are all of your evenings going? (or mornings) Posted over a year ago
ben14delas commented…
I'm Good you? over a year ago
Forever4ever commented…
Good. over a year ago
wolfies commented…
im good over a year ago
Canada24 said …
We celebrated netflix a few days ago.. It was awesome! Posted over a year ago
Canada24 commented…
Wait why heck did I say Netflix.. I meant CanadaDay over a year ago
Canada24 commented…
Still.. It was awesome over a year ago
sad
OmegaLeader said …
I was just about to watch A&O on netflix and I see they dont have it anymore :/ And the stream filmes websites dont work on iPhone. Posted over a year ago
ben14delas commented…
Same here Netflix removed it:( over a year ago
LoneOmega commented…
Lol, I'm i the only one who never used netflix ? over a year ago
Ignas357 commented…
^ Nope. Thought I do on iPod/iPad too, but I copy them from the PC still. over a year ago
Forever4ever said …
oi guys, here's a good saying: amor hurts, buy Ice Cream instead: ) Posted over a year ago
Canada24 commented…
Nice :) over a year ago
Isthistaken commented…
nah, I think amor is better than anything else over a year ago
Forever4ever commented…
I'm still going to buy ice cream instead though over a year ago
humphrey21 said …
how about team karth (kate and garth togethr) Posted over a year ago
big smile
humphrey21 said …
Whose on team krey!!!! (Its Humphrey and Kate together) Posted over a year ago
LoneOmega commented…
Krey ! That's a nice combination xD over a year ago
humphrey21 commented…
aw thx!!!!! over a year ago
Forever4ever said …
Two mais days till the 4th!!!! YAY! Posted over a year ago
LoneOmega commented…
I don't know if I should celebrate it... over a year ago
Forever4ever commented…
Why not? over a year ago
Forever4ever commented…
oH over a year ago
dontforgetme said …
link
link

open both and be confused Posted over a year ago
Helvete commented…
link over a year ago
nicker11500 said …
Is anyone going to get Walking dead 400 days? Posted over a year ago
Willersmunk commented…
No over a year ago
LoneOmega commented…
What is this ? over a year ago
LoneOmega commented…
Oh I see, the DLC... I won't get it since I hate both Walking the game and the series :/ over a year ago
Forever4ever commented…
I amor the walking dead shows and like to watch zombieLady play the games, (my sister in law who is obsessed with zombies) but I don't know if she'll eve get it. over a year ago
Forever4ever said …
oi people!
I have a question: Would it be okay, if I posted a picture of one of my Forger Broken drawing? Posted over a year ago
dontforgetme commented…
no over a year ago
Forever4ever commented…
Forever* over a year ago
ben14delas commented…
Yes over a year ago
Litio said …
I realize now that it will take time, that the road ahead is long and shrouded in darkness. It is a road that will not always take me where I wish to go – and I doubt I will live to see it end. But I will travel down it nonetheless. Posted over a year ago
LoneOmega commented…
Wow, that was deep... over a year ago
dontforgetme commented…
i didn't realize nonetheless was a word over a year ago
Neostorm commented…
I didn't realise Brits are slowly switching to American English over a year ago
sanman7 commented…
that sounded like a quote from the DLC lonesome road, for fallout new Vegas... I'm putting the pieces together... over a year ago
wink
LoneWOLF2272 said …
hello everyone! free biscoitos, cookies for u all! -gives out handfulls of cookies- Posted over a year ago
LoneOmega commented…
YAAAY ! biscoitos, cookies ! Thank you, Lonewolf ! ^-^ over a year ago
LoneWOLF2272 commented…
np! over a year ago
Forever4ever said …
oi people.
You know, when you forget your own Mom's birthday you feel really stupid. I forgot... Posted over a year ago
wolfies commented…
is ur mom alright at least an tell her happy birthday for me over a year ago
Forever4ever commented…
Yeah, she said she forgives me, I'll tell her. over a year ago
Willersmunk commented…
Now, it is becoming hard for me to remember something, except Calculas problems, or Math in general, and History. I am strong in these sections, but not Language arts. over a year ago
wolfies said …
Okay all u alpha and omega fãs i knoe yhe offical dia that alpha and omega 2 comes out if u want to know then add a comment on this Posted over a year ago
ben14delas commented…
When is it coming out? over a year ago
nicker11500 commented…
a Manager of a movie theater shouldn't know the Official release encontro, data of a movie unless it's coming out in two months at least over a year ago
wolfies commented…
sorry my cousin posted that i forgot to sign out over a year ago
Forever4ever said …
oi people. Posted over a year ago
humpherywolf34 commented…
oi sat if you wanna hang in a game meet me on Roblox Saturdays only. But I might be working, with the clan im in. www.roblox.com/signin or www.roblox.com/bigboybrawla. over a year ago
Forever4ever commented…
I don't play online games anymore. sorry. over a year ago
Humphrey__13 commented…
I wouldn't go too far with that statement. Just sayin'. over a year ago
humpherywolf34 said …
This is another post like yesterday. I feel like every thing around is dead or is dying. My dreams tell me we will die in a neucler holocaust. If we have or haven't died yet. What do you think your fate is. or either I play to much fallout :D Posted over a year ago
humpherywolf34 commented…
Now im just bored working on C8 and nothing is sparking the mind. over a year ago
humpherywolf34 commented…
Whats up with saying nuke? And yeah maybe I should :D lol over a year ago
Helvete commented…
link over a year ago
cloudy
humpherywolf34 said …
Something that came to my mind while listening to HU. My life... My life... I have 2 paths to go, both filled with choices along the road some good or bad. 1 is good live with my fathers parents, and live a correct life and live the right life and have a decient job, family, house, and vehicle. 2 is bad, live with my mother and have a life as a thug have a prison record, a horrible job, 3 different Girlfriends with 2 kids each, a f***** up house, and car.

So what would guys choose. 1 or 2 :l Posted over a year ago
ben14delas commented…
1 over a year ago
dontforgetme commented…
hmmm kinda shows who ya are doesn't it? lying is not a skill ya should be proud of ya know, and even for a member you shouldn't accept my rudeness. and why are ya using hashtags? is this twitter? i dont think it is but ok. and if doves weren't a problem i wouldn't even be a troll. or a member of the USST. i purely joined since we had the same goal at that moment, getting rid of the cancer named doves. and what makes me think that? because you said that. and operation Anon Donker, was something i made up, i made the whole operation, so thats what else i did. and willingly following the orders of pissing of doves. and joining the discussions. over a year ago
Humphrey__13 commented…
Lol. That "almost got to HCO" is incorrect James. We have discussed about demoting you with Ernest to be honest, then we decided to leave you be at Major faggot for the time being since like he said, it sounded funny. And we aren't lying now. Truth hurts, which you just learned the truth, and you are hurt because of it. Whether or not you admit it. Otherwise you wouldn't have came up with such a long reply with attempts to change the subject. And lol, you came up with the operation? But who came up with the idea and the plans to do so? Don't bother saying you, because it weren't you. It was me and Ernest. And speaking of cancer, you are the only one who is being cancerous now. You always talked to us and told us to stop atuação like Doves. Even when we weren't. Which was majority of the time. Please do tell me,how are you atuação right now? Because you are atuação like doves(No offense Doves) was before she "changed'. Which I do have to agree, she seems like she did. over a year ago
Forever4ever said …
All of th tears fall away, happy, happy, happy day, then the sun hits the cray, the sino sings ding, and the boy sings dong, then they all sing along!
Sorry it was random. I just thought of it. Posted over a year ago
Willersmunk commented…
You look like some one I know, Krissy Dowdell... over a year ago
Forever4ever said …
Hello people, how are your evenings going? Posted over a year ago
Forever4ever commented…
oi and I asked a pergunta in the answers... over a year ago
smile
Kingdom3 said …
oi guys, I put some fotografias of the (Real Me) on my profile. If anyone cares to look :) Posted over a year ago
Neostorm commented…
You look... Younger than 15... over a year ago
Neostorm commented…
Oh, Brian, you are so predictable... I don't deny it wasn't rude, but i was very tired and even a lil bit angry. Pardon me. But at the same time it has a point, since who would judge someone por his older pictures? Well, no one is actually forcing her to do this. I just believe that she is looking better right now.. over a year ago
Isthistaken commented…
"since who would judge someone por his older picture" I really don't like how you're saying it xD you shouldn't judge someone por his/her picture :P. And I remember showing someone an old pic of me (a few years old) just so they can have an idea of me, not judge me. over a year ago
smile
Forever4ever said …
I guess I'm back dudes and dudets! Posted over a year ago
Kingdom3 commented…
Nice to see you again! over a year ago
Forever4ever commented…
Thank you! It is you too. over a year ago
dontforgetme commented…
ew over a year ago
Forever4ever commented…
lol, thanks. over a year ago
sunny
Kingdom3 said …
Guys....It is so hot here! I think it is supposed to get 109 degrees....but I heard that it was 130 somewhere else. I don't know how people can live in that kind of heat. Posted over a year ago
LoneOmega commented…
Without any doubt, 109 degrees is above average... I hate high temperatures :( over a year ago
Neostorm commented…
Well, i'm getting tired of it just after a week of snowing tbh.. over a year ago
Neostorm commented…
Cutting the wood isn't the problem, i'm mais tired of cleaning my house area from loads of snow >.<... Fall is actually a cool time of the year. It's por far my favourite, and spring is just balanced, not so hot as during the summer and not so cold as in winter. over a year ago
Forever4ever said …
Hello. Posted over a year ago
Forever4ever commented…
link over a year ago
Ignas357 commented…
Welcome back? xD over a year ago
Forever4ever commented…
Thanks : ) over a year ago
KATExLOVERx7822 said …
Howls every one? :/ Posted over a year ago
LoneOmega commented…
oi ! I'm fine ! You ? over a year ago
TruesexyLilly commented…
Tell me. over a year ago
KATExLOVERx7822 commented…
I dont want to over a year ago
smile
Kingdom3 said …
oi guys! Did you miss me? xD

I just want to share a poem I made up. It is really short so those who don't like to read won't have to read much:

Darkness swallows, it consumes.
But their lays inside a small light.
Where a flor now blooms.
Posted over a year ago
Isthistaken commented…
I like it :) over a year ago
Forever4ever commented…
She'll probably still take offence. over a year ago
Forever4ever commented…
I htink it's nice though. over a year ago
smile
TheOmegaSweets said …
oi everyone! *howls* Im new to the club. Posted over a year ago
CandyTheAlpha commented…
Hello Sweets! *Howls back* over a year ago
OmegaLeader commented…
oi sweets *howls back* welcome to the pack! over a year ago
Willersmunk commented…
I am in a convention of A&O fã boys/girls. AWESOME! over a year ago
ben14delas said …
Hop in. link Posted over a year ago
angelic
humpherywolf34 said …
neostorm and the others deserve a celebration for the leaving of the one they call 'DOVE' (no offense) *pops the champagne* Posted over a year ago
LoneOmega commented…
Well, I don't know If I should celebrate or do nothing because after all these fights, I don't even know who was right and who was worng. over a year ago
ben14delas commented…
No they don't who's side are you dude? over a year ago
Forever4ever commented…
My name is Mya. over a year ago
OmegaLeader said …
Number #1 Golden troll rule:
IGNORE & REPORT! Don't fuel him por responding to his crap! Posted over a year ago
notyetforgotten commented…
uhm if you payed any attention, doves is gone so the drama is gone :/ over a year ago
Neostorm commented…
My friend, it's called ~ "Don't feed the trolls". No offense, and as it's already mentioned, there is no drama anymore. Stabilisation takes some time... over a year ago
LoneOmega commented…
Well...At least we don't have fights anymore... over a year ago
notyetforgotten commented…
yep :3 over a year ago
big smile
AlphaAlyssa said …
oi everyone Alyssa here! Just want to say im back and here to stay along with Jet! I will be contributing as well again! Posted over a year ago
notyetforgotten commented…
wow old members be coming back in big numbers .3. over a year ago
Neostorm commented…
Welcome back.. Just after the club's instability period has ended over a year ago
LoneOmega commented…
oi ! Welcome back ^-^ over a year ago
ben14delas said …
One, two, three, four!)

Awww, snap! Awww, snap!

Come to our macaroni party then we'll take a nap! Posted over a year ago
Isthistaken commented…
Throws macaroni over a year ago
DJ_Humphrey said …
well im leaving this club (i still like the movie) so for my good friends bye! i can still pm u and the troll fuk u Posted over a year ago
mischievous
humpherywolf34 said …
Tommorrow is my LAST dia at the sports camp :D But-_- My parents want me in another camp that makes me stay for a whole week. And I resolved (not really) what fuels me 'dont care state' the musiv I listen to. It gets to me and wont stay out of my brains(whats left cause of the loud bunda beats) For example: I flooded the boys bathroom at camp today and got away with it >:D Posted over a year ago
ben14delas commented…
Did you have fun? over a year ago
Humphrey__13 commented…
Say wut Dehuang? Why did you mention me? over a year ago
notyetforgotten commented…
objection! im gay and im a manipulator. your statement is invalid :} over a year ago
cool
LoneWOLF2272 said …
today is mmy birthday! yay me! im 19! XD im gettn old for this shit -_- Xp Posted over a year ago
LoneOmega commented…
Haha ! No you are not x3 I'm sure there are older members in this club..... lol over a year ago
pabloescaval commented…
happy bday over a year ago
LizzyTheCat commented…
Happy belated birthday!! :D x over a year ago
dovesjacob4ever said …
link
I have some bad news for some of you... Posted over a year ago
dovesjacob4ever commented…
Actually all of you that know me as a friend... over a year ago
dovesjacob4ever commented…
None of you are going to believe me... Nm. over a year ago
Isthistaken commented…
chatzy isn't an app or a program, it's a site and there is no download to be able to use it, you just go on the site, chose a nickname and you can chat over a year ago
sad
bbuchanan96 said …
oi guys I've made my decision on my last post. Posted over a year ago
Tikanni commented…
how? over a year ago
nicker11500 commented…
two words DO NOT LEAVE dammit that was three oh well, like I've been here for a good almost two years and I may not remember who was fighting but it was a bit worst then this "trolling" thing and I wasn't as active as I'm now and ( I know a lot of "ands") there was hackers going around but I wasn't as active so pretty much I was a nobody then so I was worth nothing but now the hackers are gone because they were either banned or got tired of fanpop and left with along some old fãs that were active but some returned but probably not as active now (I know this is a damn long staying note) anyways it's your choice it's either leave or stay and ignore the "Trolls" and not get involve with it I hope you choose the stay, I'll howl ya later..or probably not :P over a year ago
smile
dovesjacob4ever said …
oi everyone! How are all of you? Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
Hi Doves, good and you? over a year ago
dovesjacob4ever commented…
Great. over a year ago
LoneOmega commented…
oi ! I'm good ^-^ over a year ago
DJ_Humphrey said …
morning Posted over a year ago
dovesjacob4ever commented…
Good morning! <3 over a year ago
DJ_Humphrey commented…
how did u sleep over a year ago
dovesjacob4ever commented…
It's okay, I don't need to endanger anyone else, thanks amor <3 over a year ago
big smile
CandyTheAlpha said …
oi everyone! Its been 10 months but I'm back and here to stay! Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
oi Candy! Its been that long? Well we are glad you are here to stay again! over a year ago
dovesjacob4ever commented…
Hi. over a year ago
notyetforgotten commented…
cool an oldfag! over a year ago
sad
bbuchanan96 said …
Man this club has gone down hill, so many people try so hard to get one person away from the them. So then what, we just forget what happen, people need to control themselves because sometimes that person will never forgive those people who wanted that person to leave, then one dia that person will find you and hurt you. This club is done, if no one chooses to mover on with their lives, then this club is done. Posted over a year ago
ben14delas commented…
This club is sadly falling apart. over a year ago
TruesexyLilly commented…
Well i'm with pomba as is Truesexykate devilswrath daughterofkate thetruebalto over a year ago
bbuchanan96 commented…
But her accounts gone now. over a year ago
usedtobe2 said …
well....the moment of truth today for me....if she says yeah.. looks like someones coming.out in 9 mnths..if no then.. ima cry soo happily that im here with her^^ Posted over a year ago
happybunz commented…
............................... over a year ago
sunny
Humphrey__13 said …
Great A&O fansite. ozzygraywolf.spruz.com It has an active administration who are on daily, has lots of website storage so it can hold all of your favorito content and best of all, membership is FREE. Don't be mistaken though, this site isn't only limited to A&O, it's open to other favoritos of yours. Posted over a year ago
DJ_Humphrey said …
Im going to cama its 4:42 night guys Posted over a year ago
ben14delas commented…
Hello:) over a year ago
DJ_Humphrey commented…
oi over a year ago
DJ_Humphrey commented…
pm the password for me would u over a year ago
DJ_Humphrey said …
Im about to leave A&O and fanpop for good Posted over a year ago
Neostorm commented…
Yes, please. And take Doves with you over a year ago
DJ_Humphrey commented…
thank u hon over a year ago
dovesjacob4ever commented…
You're welcome<3 over a year ago
Isthistaken said …
I'm a horny gay little cachorro, filhote de cachorro *shakes ass* Posted over a year ago
Neostorm commented…
Friend, i told Kingdom that it was a mistake >.<... over a year ago
Neostorm commented…
(I might be bi too) You can't be bi and straight at the same time... over a year ago
Isthistaken commented…
you could be bi leaning towards straight over a year ago
smile
ben14delas said …
How's everyone doing? Posted over a year ago
OmegaLeader commented…
Good and you? over a year ago
dovesjacob4ever commented…
Scared and weird, and also ready to kill someone... You? over a year ago
Forever4ever commented…
It's not an anilmal stupid. over a year ago
smile
ecology said …
https://www.facebook.com/jeff.candy.12 my facebook friend me so we can talk Posted over a year ago
Ignas357 said …
All this bullshit here lately is getting boring and it's the same thing over and over again. I don't even give a damn anymore. Everyone just stahp Posted over a year ago
LoneOmega commented…
Yeah people...pls stahp over a year ago
Tikanni commented…
you made no sense on that last sentence over a year ago
Neostorm commented…
stahp = stop. It makes sense at all over a year ago
OmegaLeader commented…
Exactly over a year ago
big smile
Digger_the_owl said …
Hello alphas and omegas! Posted over a year ago
ben14delas commented…
Hello:) over a year ago
Digger_the_owl commented…
how r u? over a year ago
Digger_the_owl commented…
np *smiles and sets down on a árvore branch* over a year ago
dovesjacob4ever said …
NOTHING, that should be what we call you.
link Posted over a year ago
ben14delas commented…
I'm in chatzy if you need to talk to me. over a year ago
dovesjacob4ever said …
Hello! Goodbye! oi look! A piece of PIE!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
LoneOmega commented…
lol xD over a year ago
Neostorm commented…
Kid, do you realize the whole lameness of your situation? over a year ago
Humphrey__13 commented…
Wife? cadela, puta plase. She's only what..13? With the mental state of mind that of a 6 ano old. Also, you're too young to be talking of a wife. You're going to have plenty of girlfriends or "mates" before you actually marry someone. Unless you marry her in your roleplay, which then it will only last for a few weeks, I give it 2 months max, betting money on no mais then a mês though. And I would like to see you try to beat my ass. But I don't have to worry because I know you can't nor can afford to come to me. So before threatning someone on the internet, especially older people, I suggest you not do that. :) Since you can't even back yourself up on the threat. "do you realize the whole lameness of your situation?" - Neostorm. Do you??? Because it seems to me you don't. over a year ago
BenderIsGreat34 said …
You guys live in your own pretty little wolven world.. Posted over a year ago
ben14delas commented…
What? over a year ago
Neostorm commented…
Meh, lol this is just sad... over a year ago
BenderIsGreat34 commented…
no dude.. you're sad. real sad. over a year ago
shadowwolf1 said …
are those trolls are gone cause i am only coming back if the trolls are gone Posted over a year ago
Neostorm commented…
No, trolls are not gone. And please never come back here for your own safety. over a year ago
dovesjacob4ever commented…
You are a nothing. That's all you will ever be. Haha! Does it hurt be be called the truth? over a year ago
Neostorm commented…
Can't be a nothing (2). "That's all you will ever be" Well, i am pretty much indifferent about your opinion of me. But it's actually funny to hear this from an girl which most likely wouldn't have a job due to being illiterate and ugly. "Does it hurt be be called the truth?" You want to call me the truth? What... Dumb kids... over a year ago
Alpha_leader said …
hi everyone! hpe your all well im here for the night so feel free too caixa de entrada me!! remember always do your best and make the riht choices and youll go and be anything you want in life, as long as YOU want it. again caixa de entrada me! Posted over a year ago
humphry-Real4 said …
Anyone have kik? It's a phone app? If u have it my perfil name is humphryReal4 I have a lobo for a ícone if any one has it txt me Posted over a year ago
Alpha_leader commented…
mine should be wolfyjene343 or 619 pretty sure its 343 haha so yea go ahead add me if ya like over a year ago
humphry-Real4 commented…
nothing came up over a year ago
LoneOmega said …
I'm finally getting school holiday in less than 3 weeks ! FINALLY ! Posted over a year ago
dovesjacob4ever commented…
Con Gratz. over a year ago
dovesjacob4ever said …
Yay! Carol's gonna give A&O another chance! I get to stay here again! ^^ :D Posted over a year ago
LoneOmega commented…
That's great ! ^-^ over a year ago
ben14delas commented…
YAY:) *hugs you * over a year ago
dovesjacob4ever commented…
YAY over a year ago
dovesjacob4ever said …
I ain't posting my chatzy rooms now. xD HAHA you trolls! Posted over a year ago
dovesjacob4ever said …
oi people.. Posted over a year ago
ben14delas commented…
oi sorry I left the chat room last Night my internet went out. over a year ago
dovesjacob4ever commented…
It's okay: ) over a year ago
wolfies commented…
thats mest up but the chatoom wouldnt let me connect to it over a year ago
usedtobe2 said …
lol is it okif im drawinglil Waynefurrystyle? Posted over a year ago
LoneOmega commented…
What ? over a year ago
Isthistaken commented…
Humphrey, a little correction, a fursona can be feral and anthro :) over a year ago
usedtobe2 commented…
Oooooooooooooooooohhhh!!!!! xD over a year ago
usedtobe2 said …
someonedo a randomfreestyle besidesme-go first then ill kick in xD Posted over a year ago
usedtobe2 commented…
..i see noone tries DX over a year ago
usedtobe2 commented…
u n me....official songwriters xD over a year ago
notyetforgotten commented…
lol what X3 over a year ago