Young Justice OC'S!!! Wall

Previous

Displaying wall entries 1-10 of 6445

XxKFforeverXx said …
PLEASE TELL ME SOMEONE HAS WATCHED THE NEW YOUNG JUSTICE OUTSIDERS TRAILER IM LITERALLY SCREECHING KAJDJSKA REEEEEEE Posted faz 1 mês
DiscordYJ commented…
OOf. My body is sOOOO ready for the new Young Justice... it's been like forever faz 20 dias
XxKFforeverXx commented…
OMFH SHIT YOU'RE ALIVER LSKEJL;FJFLKJLKJFLKJ HIIIIIIIIII faz 20 dias
XxKFforeverXx commented…
also same faz 20 dias
khanna266 said …
Holy shit it's been forever since I've been here. Posted faz 1 mês
monkey
GlitterPuff said …
What’s up you guys, I was just looking through the walls posts I made like four years atrás and holy cow someone shoot me. Posted faz 5 meses
Mclovin_69 commented…
That’s my reaction when i look back at my old posts too, so shoot me too plz lol faz 5 meses
KatRox1 commented…
Re-freaking-tweet. Seventh grade me was THE WORST faz 5 meses
KatRox1 commented…
But also THE NOSTALGIA AMIRITE faz 5 meses
heart
KatRox1 said …
hi and happy Valentine’s dia amor y’all and hope everything is good! Posted faz 6 meses
blush
SilverWings13 said …
All the positive feedback for Cal makes me worry that everyone's going to hate Ana after the seguinte part of Twist of Fate... which I just started writing, so I guess we'll see? Posted faz 6 meses
XxKFforeverXx commented…
I still like her <3 faz 6 meses
SilverWings13 commented…
Aw yay! faz 6 meses
KatRox1 commented…
don’t u hurt the child ! faz 6 meses
XxKFforeverXx said …
I've been doing thinking, and I'm going to rework my 'angel of death' oc completely (looks the same, everything else is different) even though I hardly used them. I can't eliminar them because they've already been introduced in To Save the Future and have a major role. Here's what I have:
Time traveling assassin, born in the late 1900's
OR
A surviving witch of the Salem Witch Trials, who uses magic to remain immortal.
....HELP. Posted faz 6 meses
SilverWings13 commented…
What about a time traveling surviving witch? faz 6 meses
XxKFforeverXx commented…
Hmmmm, never thought about that faz 6 meses
KatRox1 commented…
I vote assassin! faz 6 meses
heart
KatRox1 said …
Here’s the annual post where I wish a happy fictional birthday to my fictional baby Bella who turns 22 today! Wowee wow Posted faz 7 meses
XxKFforeverXx commented…
SO OLD OMG faz 7 meses
killer24 said …
(I ain't sure if anyone will read this any time soon. But Happy New Year!!! Apologise for not being on in forever, I plan to change that with a bang!)
Alex: "Happy 2018 everyone!!"
Ajax: "Another ano with you lot... Yay...."
Kane: "We went round the sun and everyone looses their minds." Posted faz 7 meses
XxKFforeverXx commented…
AYEEEE Happy New Year!! faz 7 meses
killer24 commented…
Happy 2018!) faz 7 meses
SilverWings13 said …
FINALLY DONE WITH FINALS. 37 PAGES AND 10,017 WORDS FOR ESSAYS IN THE LAST 5 DAYS. AHHHHHHH

WHOEVER ELSE IS DOING FINALS: I BELIEVE IN YOU!! Posted faz 8 meses
XxKFforeverXx commented…
SO PROUD OF YOUUUUUUUU. faz 8 meses
XxKFforeverXx commented…
but thank for believing in my bc I just took a Chem final and I am mentally exhausted from it ;~; one mais left though faz 8 meses
XxKFforeverXx commented…
I also feel that on a personal level faz 8 meses
KatRox1 said …
happy thanksgiving, friends <3 Posted faz 8 meses
XxKFforeverXx said …
So I watched the new Justice League movie today, and I feel in amor with it <3333 It made me want to go on a composição literária spree but I can't because school and it saddens me ;-; send halp pls Posted faz 8 meses
XxKFforeverXx commented…
*FELL adl;fjdl;fjlsd;fjals;jfalsdkjfal; soRRY MY BRAIN IS FRIED FROM SCHOOL WORK I DONT GET A THANKSGIVING BREAK AHAHHAHAHA I HATE COLLEGE :) faz 8 meses
KatRox1 commented…
aww man I still haven’t seen justice league yet or the new thor movie! and honestly college is just an endless cycle of stress faz 8 meses
KatRox1 commented…
Yeah, I’m technically a sophomore por credit, but graduation seems like a million years away and even then I probably still won’t feel ready for the real world faz 8 meses
SilverWings13 said …
Feels weird posting twice in a row (even if they're two mês apart), but I just want to warn anyone in advance who decides to read Twist of Fate that it's become increasingly PG-13 bordering R because of violence, gore, nudity, mentions of rape and sex, drinking, etc. I'm sure most of you can handle it, but I'd feel guilty if anyone were caught off guard on that, so heads up. Posted faz 9 meses
godmor commented…
Good thing you put a warning up, thoug to be fair i think thad anyone who is left around here wil definitly fall on the good side of thad age rating, stil beter seguro than sorry. faz 9 meses
SilverWings13 said …
College + Work are slowly killing me, but the season 3 pics revived me!!!!!!!!

link

Weird to think that I was in middle school when season 1 came out... Not a lot has changed! Posted faz 11 meses
XxKFforeverXx said …
HI, i'm alive I swear. Sorry for no updates, work and school has been kicking my butt lately. Plus, I have 0 motivation and only wanna write little one-shots that I shouldn't but I wanna because they're cute. help me. Posted faz 11 meses
XxKFforeverXx commented…
i'm also supposed to be studying loloool OOPS faz 11 meses
KatRox1 commented…
I relate man, I relate faz 11 meses
khanna266 said …
I havent been on here in soooo long. How y'all dudes doing? Posted over a year ago
KatRox1 said …
Hi friends, I'm back!! So, I just found two half-finished artigos in my notes, and I'm in the mood to write! Which would you prefer learning about: Bella's past/origin or present??? Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
How about both? owo over a year ago
KatRox1 commented…
ooooo okay I'll try my darndest over a year ago
XxKFforeverXx said …
i made a poll, would be much appreciated if ya would check it out, i'm an indecisive person ;w; Posted over a year ago
SilverWings13 said …
Yo ppl! I should probs do this in the forum, but I'm composição literária the seguinte part of the series I've been doing and I need names for it. It's for the signing of a document, and the names can belong to anyone connected to the sobrenatural (witches, vampires, werewolves, demons, ghosts, etc.), preferabbly leaders in places of power. If you don't have any OCs like that, just make up a name! I need names from all over the world, so be creative and add what city each name belongs to. A thousand thankies! Posted over a year ago
Eclipse-YJ commented…
You can have Phoebe and Zero! over a year ago
SilverWings13 commented…
Thanks ^.^ over a year ago
XxKFforeverXx commented…
You're welcome to Fletcher and his silver-blooded royal family of Mayotte (Christian and Anne Caverly) if ya need sobrenatural ties, lemme know over a year ago
Robin_Love commented…
You can use Blaine, Becca, and Carly if you'd like. over a year ago
Mclovin_69 said …
Hey....lol i'm back, Until i completely forget and stop posting for long periods of time and then randomly remember this place. Hows everyone? good i guess yeah lol Posted over a year ago
KatRox1 commented…
Hahahahaha talk about not posting for long periods of time - I've been on here li once since senior ano started way back in September! over a year ago
KatRox1 commented…
Seriously though!! I just started to rewatch The Office, and it's making me so happy!! over a year ago
Mclovin_69 commented…
Oh I amor the the office lol over a year ago
Eclipse-YJ said …
you can tell when its exam season in this place XD Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
You're not wrong XD I've actually been out for a month, but life is hectic af over a year ago
KatRox1 commented…
I only had one final this year, but once I graduate I'll be able to breathe over a year ago
godmor commented…
I knowe thad feeling, im in the last of 2 weeks of test and exams. over a year ago
khanna266 said …
Hi guysssssss!!!! I've missed this place so much! Posted over a year ago
big smile
SilverWings13 said …
GUYS... I'M BATMAN!

APRIL FOOLS :D Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
DARN over a year ago
XxKFforeverXx commented…
YOU GOT ME THERE over a year ago
big smile
Robin_Love said …
link

Becca in her younger days. Posted over a year ago
MafiaYJ said …
Why is the picture quality fo grainy on the photos!? Posted over a year ago
MafiaYJ commented…
*so over a year ago
godmor commented…
No idea, could be the system they use fore uplouding. over a year ago
khanna266 said …
oi guys just wanted to drop in and say follow meh on WattPad at Galaxygirl_OC Posted over a year ago
khanna266 said …
Hi guys. I'm so sllepy now but its too early to go to sleep. Anyone wanna chat? Posted over a year ago
XxKFforeverXx said …
Fun fact- Jaime's alias 'Valac' means "fallen angel who appears as a small boy with wings on a dragon." Posted over a year ago
surprise
SilverWings13 said …
IT'S SNOWING HERE IN TEXAS!!! Posted over a year ago
Eclipse-YJ commented…
Its raining here in England :( over a year ago
SilverWings13 commented…
No snow? D: over a year ago
khanna266 commented…
I wish we would get snow already. :/ over a year ago
XxKFforeverXx said …
Sooo, I have officially wrote the ending out for Uncertain Death :D I've also wrote a few character bios, and a little odds and ends over my natal break. I'll be alternating them so that it's not just one constant story, or the odds and ends articles. The odds and ends artigos revolve around the Adams' children for the most part, and I've had fun composição literária them. Until then, KFF out! Posted over a year ago
Robin_Love commented…
I amor them~ over a year ago
XxKFforeverXx commented…
They're super fluffy for the most part <3 over a year ago
Robin_Love commented…
YAY! over a year ago
big smile
KatRox1 said …
Wow, I haven't been on here in a while… I just wanted to say HAPPY NEW ano to all of you and HAPPY BIRTHDAY to Bella/Mercy (I never know how to refer to her) who turns 21 today!! Holy heck, I feel old… <3 <3 <3 Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
HAPPY NEW ano AND WOW WE'RE ALL GETTING OLD JFC over a year ago
SilverWings13 commented…
WE'RE ALL GOING TO GET WRINKLY AND HUNCHED OVER. HAPPY 2017 over a year ago
killer24 commented…
(Happy New Year, and happy birthday to them. Oh Silver I amor your optimism of the future.) over a year ago
cake
killer24 said …
Happy New ano Guys! Sorry I haven't been on for a long time.....)
Alex: "Happy New Year!!!"
Ajax: "We survived 2016!? Human's are like cockroaches, they can survive anything."
Kane: "Our planet only went around the Sun and everyone throws a party."
Flynn: *Drunk dancing.* "An-*hic*- oher ye-r, -th b-auti-all la-ies....." (Another year, with beautiful ladies!)
William: *Forced to dance with drunk Flynn with a party hat on*
Data: *Screaming about explosions outside* (Fireworks*) Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
Ayee, Happy New Year! (Fang: jesus Christ, you're all crazy) over a year ago
XxKFforeverXx commented…
(As I only say that, because you've made some fair ones, but I still believe that you're just a tad crazy. But then again, we're all a little mad here) over a year ago
killer24 commented…
Alex: "We have to be here, what with all the oddities, weirdos, and 'adventure' around here." over a year ago
godmor said …
Happy new year. Posted over a year ago
killer24 commented…
Happy New Year! over a year ago
XxKFforeverXx commented…
Happy New Year! over a year ago
SilverWings13 commented…
Bonne année!! over a year ago
khanna266 said …
I know I'm late but, Merry natal everybody. I got a laptop for natal so, it should be easier to get onto here now. It's been quite difficult to get on in the past few months. Posted over a year ago
godmor commented…
Merry natal over a year ago
khanna266 commented…
How was your Christmas? over a year ago
khanna266 commented…
yup over a year ago
heart
SilverWings13 said …
Merry natal and happy holidays, everyone!!!! Hope you have lots of relaxation and family time!

Also happy b-day to my OCs Aleksander (now 21 yrs old (depending on your math)) and Noëlle (now 7 yrs old)! Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
Merry Christmas! And 21?? JFC our characters are getting old over a year ago
SilverWings13 commented…
D: Does that mean... WE'RE getting old?? over a year ago
XxKFforeverXx commented…
I... I believe so ): over a year ago
laugh
khanna266 said …
Hiiiiiiiiiiii! I've missed this place so much! ><
With natal break finally being here I should
Have time to catch up. Posted over a year ago
big smile
Mclovin_69 said …
whoa haven't been on this thing for a while. Hi, hello what's new? I'm finally able to take a break from school and have free time wow amazing lol Posted over a year ago
SilverWings13 commented…
Ehhhh, samesies! Well... not really because of college apps. But kinda samesies! over a year ago
Mclovin_69 commented…
oh hows that going?? lol wow can't believe you're already applying for college over a year ago
SilverWings13 commented…
I knooooooow, I'm just a wee thing. over a year ago
Mclovin_69 commented…
i still feel like I'm like 12, I'm not an adult i can't be trusted to do adult things over a year ago
XxKFforeverXx said …
Soooooooooo, I totally don't have final exams for college seguinte week, at all.. and an exam tomorrow.. and I'm totally not composição literária a crap ton of stuff because I like to procrastinate, and am totally not watching Young Justice again.. Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
I hAVE ALSO SPEND THE LAST 30 minutos LOOKING FOR CHRIS' BIO AND I CANNOT FIND IT AND I ASSUME IT IS lost 5EVER WHICH FRUSTRATES ME BC I REMEMBER NOTHING ABOUT HIS BIO AKDJLDSKJFALSDKFJALSDFJLSDFJ;SDFJKSLKD;FJL;SDKJFL;SDKFJ;SDKFJ over a year ago
XxKFforeverXx commented…
For one of three articles, but I'm not telling you which one. ;) over a year ago
SilverWings13 commented…
Awwwww, guess I'll just have to read all of them ;D over a year ago
heart
Eclipse-YJ said …
I felt bad for not getting into anyones stories lately so I was scrolling back through artigos and stumbled across "relatable' which blade wrote a while ago. I am sad that this place is not what it use to be but I'm thankful for everything we had on here and still have with those who still come here every now and again. Even though this place is quiet at least its a great archive of our childhood creativity. amor you all Posted over a year ago
XxKFforeverXx said …
link I thought you guys might appreciate this. :) Posted over a year ago
SilverWings13 commented…
:O!!!! over a year ago
XxKFforeverXx commented…
i KNOW RIGHT over a year ago
-BelovedRobin commented…
clockwise over a year ago
crying
Mclovin_69 said …
Just realized today's Bentleys 20th birthday I feel like an old mother Posted over a year ago
KatRox1 commented…
Happy belated B-Day, B!!! over a year ago
FangYJ said …
((I can't believe I remember the password to this account, the feels man, the cringy feels ;~; I so wanna rp with him but I don't have the time. *cries internally for three thousand years*))

"Make sure you laminate your notes before you do. Hi everyone." Posted over a year ago
MercyYJ commented…
((It took me 4 tries to log in… ONE MILLION THUMBS UP)) over a year ago
XxKFforeverXx commented…
(He glanced over and chuckled, pushing the bag over to her* Here, no point in sneaking around. *He winked, grinning*) over a year ago
Robin_Love commented…
(*She smiles and takes the bag, eating a few candies from it.*) over a year ago
cool
KatRox1 said …
lol school AMIRITE ( But seriously, HELLO I hope you're all surviving school or work or whatever is going on in your lives and I wish you all the best <3 ) Posted over a year ago
khanna266 commented…
Barely but, yes I am surviving. How have you been? over a year ago
Robin_Love commented…
HELLO!! BEEN SO LONG!!! over a year ago
XxKFforeverXx commented…
That sounds fantastic <3 over a year ago
big smile
SilverWings13 said …
Is anyone even alive here anymore?? Hope you guys are going alright! I posted a thing that I was nervous to post, so check it out if you feel like it? I should be doing my hw. I'll go do it now. But would much appreciate any feedback bc I value all of your opinions por the tons ^.^ amor you guys! Posted over a year ago
DiscordYJ said …
((Hola! I have a question~ Is it bad to completely rewrite an OCs backstory. Basically wipe them clean and start over? COOOOs...yeah)) Posted over a year ago
SilverWings13 commented…
NOPE NOT BAD DO IT DO IT DO IT over a year ago
DiscordYJ commented…
((Danke!)) over a year ago
Robin_Love commented…
...Have you not read my News Update? XD over a year ago
khanna266 said …
Hiiiiiiiii! Sorry I haven't been in a while. Posted over a year ago
khanna266 commented…
I'm finally a junior in high school and I can't believe it. My birthday is on Saturday as well. I hope that all of he'll are doing great! over a year ago
khanna266 commented…
*y'all over a year ago
DiscordYJ commented…
((Hello! I hope school goes exceptionally well for you c: Junior ano was a bit intense for me but I bet you can do it!?)) over a year ago
khanna266 commented…
Thanks dude over a year ago
monkey
killer24 said …
(Everyone is drawing beautiful art and posting it, all the while I'm here struggling to draw a stick person with equal length arms....... What did you people do to get so good? I'm calling some magic bull!)
Alex: "You just suck."
Ajax: "There's always someone better."
Kane: "Hitler was an artist too....."
Flynn: *Looks nervously at Kane.* "What's your point?"
William: *Shrugs.* Posted over a year ago
MafiaYJ commented…
(NONE OF US ARE HITLER KANE- o.o but thanks sorta? For the compliment but not comparing me to hilter??) over a year ago
killer24 commented…
Kane: "I wasn't calling you guys Hitler, just stating that he was also an artist." (It wasn't me, I don't know what he comes up with.) over a year ago
godmor commented…
(i won't, yeah had the same problem) over a year ago
XxKFforeverXx said …
Um, hi. Yo início girl moves into college on Wednesday and then classes begin seguinte Monday, so if I disappear off the face of the Earth again, I apologize. :D Hopefully I won't though.. Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
ALSO ALSO ALSO THERE'S A MAXIMUM RIDE MOVIE COMING OUT AUGUST 30TH SO I MAY WATCH AND VENT AND OR WRITE SOMETHING BASED ON IT OKAY GOODBYE over a year ago
SilverWings13 commented…
I DIDNT KNOW AN MR MOVIE WAS COMING OUT BUT I LOOKED IT UP BC OF THIS AND O.O IVE WAITED SO LONG FOR THIS. Also ehhhhh, college! Good luck! over a year ago
XxKFforeverXx commented…
Thank you! Moving in has been a major task over a year ago
big smile
SilverWings13 said …
I'm going to fix the picture I posted when I get to wifi for my laptop, but until then, does anyone want me to draw their OC as a teeny tiny? I just need an age 2-7 years old and a little background. I can also do other seasons or time of day. Humour me! Posted over a year ago
SilverWings13 commented…
BTW, I'm just going to start drawinn OCs at aleatório if no one suggests any. Bc I am bored and need kid drawing practice! (I'll take down a pic of your OC if you don't like it, promise) over a year ago
Robin_Love commented…
Tara. 4. Curly hair to shoulders. Spring. Yellow or purple outfit please. flor in hair. over a year ago
SilverWings13 commented…
Yaaaaas, baby Bladey! I'm out right now, but I'll get onit as soon as I get início tonight! over a year ago
heart
GlitterPuff said …
So hey, I miss you guys. I've been working all summer so, yeah. But I send all the amor because that's what everyone needs <3 Posted over a year ago
KatRox1 said …
So, if I was to write something that crossed Young Justice (and Mercy, OBVS) with another (unrelated) part of the DC Universe, would anyone be interested in leitura that?
P.S. -- HOW HAS EVERYONES SUMMER BEEN SO FAR?? Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
yes yes yes yes <3 and fantastic! even though it's ending in a little under two weeks T-T what about you? over a year ago
KatRox1 commented…
Okey dokey! I've been pretty darn busy this summer, but it's been fun!! I still have a mês left before I go back to school :) over a year ago
MafiaYJ said …
Inspired por my darling ducky, I too will post my OCs accents
Babylon: Originally born in Londres she has a south east english accent, casual received pronunciation. If anything its Estuary English, I think if we went por region/town she'd have a Dorking or Littlehampton accent. SHE DOES NOT HAVE THE HEAVY Londres ACCENT
Odette: From East Coast, Northerner, tad New York-y
Mafia: Russian, not as heavy as it used to be, similar to odette's heavy O, R, Ye etc Posted over a year ago
SilverWings13 commented…
Babylon has an accent o.o I will never read her the same way ever again. over a year ago
MafiaYJ commented…
//I NEVER REALIZED YOU DIDN"T KNOW THAT cause like i made her i knew thi obviously but i think people forget Babs is English over a year ago
killer24 commented…
It's true, I'm sure everyone would say the same. Going that extra mile to make your composição literária topnotch is awesome!) over a year ago
SilverWings13 said …
I haven't posted on here in a couple of weeks, so aleatório OC facts! Theme: ACCENTS
Aleksander: Mostly American, but sometimes the Russian slips through
Declan: American
Ana Rome: English (more cockney than received)
angel (Aryess): American, very New York
Nereus: pretty much same as Angel's
Olivier (Nereus' cousin): something that sounds like Italian

I used to have mais diverse OCs, but I pretty much killed them all :D Posted over a year ago
MafiaYJ commented…
//I never considered Nereus had a NY accent! And 'something that sounds italian' o.o over a year ago
SilverWings13 commented…
He'd probably be a little less than Angel's, since he didn't grow up in the city. But he was around a lot of people who did, so yeah over a year ago
killer24 commented…
'But I pretty much killed them all', that's not a good thing.... A cockney eh? That's interesting hahaha. over a year ago
XxKFforeverXx said …
I will now be accepting comments of hatred/sadness for Uncertain Death 8.. That is all, continue. Goodbye. Posted over a year ago
SilverWings13 commented…
It's been too long a dia for sad things. I'll read it tomorrow! over a year ago
XxKFforeverXx commented…
Tis fine, dear, take your time. ^-^ over a year ago
DiscordYJ said …
((due to recent events, I will be very scarce in my presence of being here. I'll return as soon as issues clear up. I'll miss you guys and try to drop por when I can. Real life just uh...gets hectic. Be safe, all of you. Talk to you sooner, and hopefully not later.)) Posted over a year ago
MafiaYJ commented…
Hope eveything works out for you hun! Be back soon!) over a year ago
KatRox1 commented…
<3 <3 <3 over a year ago
killer24 commented…
(Good-Luck, you might need it maybe I don't know.) over a year ago
DiscordYJ said …
((Oh look it's me. Posting on the wall. Again. Yay.))

((You should ask one of these three lovely OCs a question:
Blade
Porter
Tyler.
Go on.
Ask.
I'm desperate.)) Posted over a year ago
KatRox1 commented…
pergunta FOR ALL THREE: Where do you see yourself in 10 years? over a year ago
killer24 commented…
Alex: "Tyler you flaming hetero! So what are you, like Blade is part bat and Porter is part wolf..... So what are you?" over a year ago
killer24 commented…
Alex: "Uh-huh, sure you are mate.... Keep telling yourself that." over a year ago
DiscordYJ said …
((Describe Your OC or OCs in Two Words))

Blade: Relationship Sampler
Tyler: Flaming Heterosexual (lol)
Porter (u dont kno him): Nervous Wreck

((wow now you try!)) Posted over a year ago
Eclipse-YJ commented…
Phoebe: Spiky emo over a year ago
DiscordYJ commented…
((I amor all these responses <3)) over a year ago
GlitterPuff commented…
Don't you mean flamming homosexual? I kid XD over a year ago
KatRox1 said …
GUYS I JUST REALIZED SOMETHING…It's June 20th… R.I.P. Wally West Posted over a year ago
godmor commented…
until the showe returns, i believe he became part of the sppedforce or soming like thad (like wat hapend whit the flasch in Justice Leag) over a year ago
DiscordYJ commented…
((well fuck me in the feels without warning...)) over a year ago
XxKFforeverXx commented…
but no worries he's in the speed force over a year ago
DiscordYJ said …
((Hello... I was gone for a week, and spent it in Utah for theater stuff... but I am back. How is everyone doing! )) Posted over a year ago
KatRox1 commented…
DUDE I've always wanted to visit Utah!! I hope you had fun doing theatre stuff! LIfe has been boring, but I have my road test at the end of this week so hopefully after that life will be less boring! over a year ago
killer24 commented…
The Earth says welcome to summer with either burning hot hear or soaking wet rain, screw it I'm moving to space. over a year ago
SilverWings13 commented…
o espaço is a good idea! It got up to 124 here yesterday, and 4 people died over the weekend from the heat in Arizona D: over a year ago
MafiaYJ said …
Looking for face claims is so not easy! T_T Posted over a year ago
DiscordYJ commented…
((I feel that xD)) over a year ago
monkey
KatRox1 said …
Wow, okay, so I was just leitura through some of MercyYJ's old posts and rp's.. AND OH WOW THE CRINGE IS SO REAL Posted over a year ago
DiscordYJ commented…
I feel that on a level like no other. over a year ago
cloudy
SilverWings13 said …
SUMMER IS HERE. I AM FREE. BE FREE WITH ME MY PEOPLE. Posted over a year ago
KatRox1 commented…
I WISH BUT I STILL HAVE TO TAKE ALL OF MY FINALS over a year ago
MafiaYJ commented…
Babs: ALEX- dont make me hurt you over a year ago
killer24 commented…
Alex: "Christ on a bike! Can't I say some facts here and there, jeez I thought schools were bad." over a year ago
MafiaYJ said …
Its Babylon's birthday guys- June 6th she's 350 years old Posted over a year ago
killer24 commented…
(Happy birthday to her.) Alex: "Happy Birthday! You're...... older than me por a few."] Kane: "On D-day? Well she was over two hundred when it happened, so it was on her birthday." over a year ago
MafiaYJ commented…
Babs: I fought in that you know on my birthday. I had turned 278 that year- *chuckles* and alex, older por a few.... hundred years-! over a year ago
godmor commented…
wow my math turnd out to be coract fore once. over a year ago
heart
KatRox1 said …
A PSA FOR THE BETTERMENT OF ALL MANKIND:
GO SEE THE NEW NINJA TURTLES MOVIE B/C IT IS SO FUNNY AND CLASSIC AND STEPHEN AMELL
PLS AND THANK YOU Posted over a year ago
DiscordYJ commented…
((yes ma'am!)) over a year ago
DiscordYJ said …
((Hey. I made a forum. check it out. pleeez.)) Posted over a year ago
DiscordYJ said …
((Sorry for all the recent art lately...I've been on an art block and involved in a stressful week. Drawing OCs in a form of vent art helps--hence the very cynical dialogue that comes with them cx. If you have any problems please let me know because I technically never got any of your permission to draw them. Soo..yeah...anyway. booop.)) Posted over a year ago
SilverWings13 commented…
Why would you ever apologize for your amazing art?? *.* over a year ago
XxKFforeverXx commented…
Nooooo, don't apologize, please continue your amazing art over a year ago
SilverWings13 said …
THIS LOOKS LAME BC MY OTHER POST IS RIGHT UNDER THIS ONE, BUT THERE'S LOTS OF CRAZINESS IN THE WORLD RIGHT NOW AND SCHOOLS ENDING SO AH EXAMS. EVERYONE JUST PLEASE STAY seguro AND DON'T BE TOO STRESSED. LISTEN TO GOOD música AND EAT GOOD FOOD. THAT IS ALL FOR THIS PSA. -With love, Ducky Posted over a year ago
DiscordYJ commented…
((^i am being seguro and listening to good música and eating good food, thank u for the amor <3)) over a year ago
big smile
SilverWings13 said …
This is kind of embarrassing, but I just thought I'd mention that I just started up a DeviantAart account :P The only thing on there right now are my drawings of Ana on lined paper with a little editing.. they look really crappy.. but Imma do better stuff eventually I hope? Anyway, anyone else got a DeviantArt? Posted over a year ago
Mclovin_69 commented…
I've had it for a while, if you wanted to add me it's okay if you don't though over a year ago
Mclovin_69 commented…
lol NAH, And shading is so fun even in pencil over a year ago
SilverWings13 commented…
Yeeeeees, you perf. And yes, shading, yay! over a year ago
monkey
KatRox1 said …
So, AP tests are over and now I have like 10000x mais free time! Also, I want to write something… But I have no inspiration… Does anyone have any ideas as to what I could write?? Posted over a year ago
Eclipse-YJ commented…
do yours Ocs have children? If i had motivation and mais confidence to write this would be one of the first things I would write about properly over a year ago
KatRox1 commented…
THEY DON'T BUT IT GIVES ME AN IDEA THANK YOU VERY MUCH! over a year ago
surprise
Mclovin_69 said …
Hi. Hello. Hola I have been gone for a while and I miss everyone Posted over a year ago
KatRox1 commented…
HELLO OMG IT'S BEEN TOO LONG HOW IS LIFE? over a year ago
Mclovin_69 commented…
SORRY I WAS WORKING ON A PORTRAIT!! AND LIFES BEEN GOOD HOW IS LIFE FOR YOU????? over a year ago
Mclovin_69 commented…
Woo!! Summer is fun over a year ago
surprise
SilverWings13 said …
GUYSGUYSGUYSGUYSGUUUUUUUUUUUYS THEY BROUGHT THE CHAT BAR BACK AHHHHHHHH Posted over a year ago
godmor commented…
Yeah they dit, and it is greath thad they dit, taking thad way was ther stupidest desing desision. over a year ago
killer24 commented…
So that's what that thing is, I remember the old one but they revived it? over a year ago
Eclipse-YJ commented…
In the golden days or yor over a year ago
XxKFforeverXx said …
Well, I completely forgot about Fang's birthday on the 26th of March.. Whoops. Guess he made it to 20? Anyways, I got to watch batman vs. Superman. Well worth the seven dollars.. It gave me a few ideas on Uncertain Death, and also the Flash CW is giving me a few ideas.. Don't know if I'll actually include these.. Decisions, decisions.. Posted over a year ago
KatRox1 commented…
YAY HAPPY BELATED BIRTHDAY TO FANG! ALSO I SAW BATS V. SUPS ALSO AND I AGREE THAT IT WAS PRETTY SUPER (haha see what I did there because they're SUPERheroes??) over a year ago
XxKFforeverXx commented…
beautiful pun XD over a year ago
MafiaYJ said …
I know this has nothing to do with the club but I JUST PUBLISHED A poesia BOOK-
I just had to tell some one and you guys are so awesome and supportive I thought I'd tell you!
You can check it out here:
link Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
Ooooooo, congrats! over a year ago
godmor commented…
congratulation over a year ago
MafiaYJ commented…
Oh! Thank you! I appreciate that so much! over a year ago
smile
KatRox1 said …
I was scrolling through Buzzfeed when I found this- it's a "Which 'Young Justice' Character Are You Based On Your Zodiac?" thing. I thought some of you may get a kick out of it!
link Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
But.. I don't wanna be Supey... I wanna be Kid Flash.. over a year ago
XxKFforeverXx commented…
I just realized my perfil picture is my exact reaction to my result.. Lolololol over a year ago
cake
GlitterPuff said …
So, spring break is coming to an end, so I figured I should come on and say hello. Cause I feel like I sort of disappeared... Oops! So, hello! Posted over a year ago
godmor commented…
Welcome back. hope you had a fun spring break (thad is some kind of big ting in the us richt?) over a year ago
GlitterPuff commented…
Well, mais for college students. They travel and stuff. I sat on my sofá so XD over a year ago
godmor commented…
stil a good vaction over a year ago
MafiaYJ said …
how would you guys like to see a babyllon vs vandal savage sort of thing? immortals FUN Posted over a year ago
godmor commented…
would be intresting, you knowe wat they say the only ting thad can kill a immortal is a other immortal. over a year ago
killer24 commented…
Wouldn't killing an immortal defeat the point of immortal? But yeah it'd be fun. over a year ago
MafiaYJ commented…
Killers got a point, but its gonna be a sorta of reluctant team up until babylon say HELL NNO over a year ago
DiscordYJ said …
((*cave proceeds to explode*)) Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
NOOOOOOOO over a year ago
SilverWings13 commented…
Welp.. glad none of my OCs were left on the team~ over a year ago
killer24 commented…
(Huh, I think I remember that in the show.....Does that mean Wally's death is coming up eventually?) Ajax: "ALEX WHAT DID YOU DO?!" / Alex: "It was the toasters fault, it was conspiring with the microwave." over a year ago
XxKFforeverXx said …
Please tell me someone here has read Hush, Hush. ;~; I really want to create or alter a character based off Patch. Posted over a year ago
DiscordYJ commented…
((bruh, i'm 7 days late. I FUCKING amor THAT GOD DAMN BOOK SERIES <3)) over a year ago
XxKFforeverXx commented…
I DONT CARE YOURE ALIVE AND I AM V HAPPY ABOUT THAT over a year ago
monkey
KatRox1 said …
OMG DUDES I WAS JUST leitura THE YJ TIMELINE FOR SOMETHING I'M composição literária AND ON MARCH 19 ARTEMIS IS GOING TO "DIE" AND ON MARCH 23 THE CAVE IS GOING TO BLOW UP. Am I correct in assuming that those events are going to apply on here? And if so, DUDE Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
I had thought about that...holy crap over a year ago
KatRox1 commented…
I am legitimately concerned about the seguinte few months and all of the characters over a year ago
KatRox1 commented…
SO MANY EMOTIONS RIGHT NOW over a year ago
killer24 said …
(This club keeps dying, like I thought Alex knocks on deaths door a lot.)
Alex: "That's mostly because of Ajax."
Ajax: "I'm not apologising for art, of him half through a wall.....Or well him in half."
Kane: *faces-palms*
(Anyway, any want to RP?) Posted over a year ago
Eclipse-YJ commented…
I want to yay over a year ago
Eclipse-YJ commented…
I think your OCs and mine will get along well over a year ago
killer24 commented…
Alex: "Is that fluff as in candy-floss, or assassinating a 'Care-Bear' kinda fluff?" / Ajax: "Not really, I don't often do your typical hero mission, too many rules." over a year ago
Kurls_Basd said …
have you guys seen this...:o link Posted over a year ago
Kurls_Basd commented…
oi havn't been here in a long long time over a year ago
KatRox1 commented…
ON A SIMILAR NOTE: link over a year ago
XxKFforeverXx said …
I've posted twice in a row, oops.. But, new fanfic is up, so woo! Also, check this out: link Good news, yes?? Also, Aqualad's VA stated he "had a good feeing about a third season." Aight, KFF out. Posted over a year ago
XxKFforeverXx said …
So, I ditched composição literária bios for a bit, and began coming up with ideas for the fanfiction I plan on writing.. Uhm, you may not like me after I'm finished it.. Just debating if I want to write the first part and post or wait until I finish bios... Decisions, decisions.. Posted over a year ago
SilverWings13 commented…
This is a very late response but I WILL READ ANYTHING YOU WRITE. THE mais HEARTBREAKING THE BETTER >:D over a year ago
KatRox1 said …
so I know you guys are probably going to be uber annoyed that I'm posting for the third time in a row... BUT SEASON TWO OF YOUNG JUSTICE IS ON NETFLIX SO YEAH DO WITH THAT INFO WHAT YOU WILL Posted over a year ago
KatRox1 commented…
idk how long it's been there, but I just noticed it!!! over a year ago
godmor commented…
intresting, toug i stream if if i got the need to see it, just googel it, toug i geas it is usfull fore those whit nedflix. over a year ago
XxKFforeverXx commented…
It was just put on Netflix over a year ago
monkey
KatRox1 said …
SOOOO during my Teen Titans marathon I had with a friend this weekend, I realized that the guy who voices for Cyborg is the same guy who voices for Kaldur!!! HOW DID I NOT NOTICE THIS BEFORE Posted over a year ago
SilverWings13 commented…
I DID NOT KNOW THIS EITHER. THAT IS SO COOL!! over a year ago
crying
GlitterPuff said …
DOES ANYONE KNOW HOW TO PASS PRECALC CAUSE MY TEACHER IS AWFUL AND I DON'T KNOW ANYTHING FOR MY MIDTERM TOMORROW IM GONNA DIE Posted over a year ago
KatRox1 commented…
DUDE YOU HAVE TO SWITCH INTO MY CLASS over a year ago
Mclovin_69 commented…
I'm sorry I'm an art student :( over a year ago
GlitterPuff commented…
If only I could art :( over a year ago
Mclovin_69 said …
oi GUYS CHECK OUT A fórum I MADE :) IDK IF IT'S A GOOD IDEA BUT I THOUGHT IT WOULD BE COOL Posted over a year ago
Mclovin_69 said …
So I have created a new oc? Should I post a bio soon??? Posted over a year ago
KatRox1 commented…
YASSSS DO IT over a year ago
Mclovin_69 commented…
Okayyy!!!!! over a year ago
Mclovin_69 said …
Wow I never realized how much I hate the train until today... Posted over a year ago
SilverWings13 said …
Anyone else have finals this week and SUPER FRGGIN' stressed out?? Me too! Study break for this randomness:
OC facts: Current Occupation
Declan: U.S. Marine
Angel: mother of two/ online art student/ volunteer karate instructor at YMCA
Ana Rome: annoying little sister
Alek: bossy big brother
Gabriel: assassin/ volunteer medical test subject Posted over a year ago
MontyPastels said …
First: Whitney, check your god damned chatzy before I act all necromancer and make Rae kick your ass.

Second: If I post bios, will I be kicked out for not being part of the family already or are you guys open to new people? Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
I'M HERE, CHILL over a year ago
XxKFforeverXx commented…
you're welcome to post bios, we're pretty chill with new people over a year ago
Eclipse-YJ commented…
nope post away my friend :) over a year ago
KatRox1 commented…
First: lol Second: go ahead!! over a year ago
heart
GlitterPuff said …
So I currently have a rabbit staying with me and one of my grandmother's students (she's a piano teacher) came and brought a freaking head of alface to feed the bunny cause he read somewhere alface makes you smarter so he thinks if he brings alface every week he comes the bunny will get smarter and stop pooping on the floor and oh my god the kid is so cute. Posted over a year ago
Mclovin_69 commented…
That is actually so cute over a year ago
KatRox1 commented…
THE CUTEST over a year ago
SilverWings13 said …
The mobile version of the imagens for this site is so useless! You can't even see the comments! Who's idea was that?? Posted over a year ago
KatRox1 commented…
I KNOWWWWW! EVERY TIME I TRY TO CHECK THIS, I GET THIS GIANT POP-UP THAT SAYS I HAVE TO DOWNLOAD CERTAIN APPS TO VIEW THE SITE AND I CANT SEE ANYTHING over a year ago
Eclipse-YJ commented…
That and its impossible to log in over a year ago
SilverWings13 commented…
Like, why do we want your stupid apps? And Erin, seriously, preach. Every. Single. Time, I come on it wants me to log in again. over a year ago
killer24 commented…
Yeah it sucks. over a year ago
Robin_Love said …
*He walks into the mountain from seemingly no where, a white feather in his hand* Hello? I've come to pick up and escaped bird~ Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
(Fang looked up from the mural he was leaning against and pinched the bridge of his nose. "I thought I smelled demon." He grumbled, standing straight. " 'fraid you're out of luck.") I'm so rusty with Fang LOLOLOL over a year ago
Hiding 226 comments…
Robin_Love commented…
Okay. ("I....don't know.....that all depends on you really....") over a year ago
XxKFforeverXx commented…
(Fang let out a low laugh, shaking his head before dropping it. "At times.. I do, because I've put a lot a people through a lot of pain.. But then again, I feel like, I've grown as a person.") over a year ago
XxKFforeverXx said …
Hola, everyone. I'm back for now, even though school begins tomorrow. I'll try to write a few things here and there between juggling a boyfriend and school, whee. I'll check back everyday and try to respond to everything now and again.

Until then, KF out. Posted over a year ago
XxKFforeverXx commented…
I also may bring back Cadaver.. Decisions, decisions.. over a year ago
Robin_Love commented…
HIIII over a year ago
XxKFforeverXx commented…
HI over a year ago
ComicSans said …
Malachi strolled into store, his hair was wild and messy as he leaned over the counter and winked st the small petite clerk. She was obviously distasteful of his behavior as he ordered his coffee and crepe before asking the girl for her number. She scoffed and angrily typed in his order, taking down "douchebag" for his name instead of "lady killer" as he mentioned. As she stormed off and he leaned, back toward the counter, and shook his head,"God, women are difficult...." Posted over a year ago
GlitterPuff commented…
"Well if you use a line like that they will be," a red head chirped from the side of the shop. over a year ago
Hiding 94 comments…
GlitterPuff commented…
("Yup! There's a phone box in an alley somewhere around here, right Fang?") over a year ago
XxKFforeverXx commented…
"Right." He said and turned down an alleyway. "Haven't been in this one forever.." He mumbled and pulled the tarp off the booth. over a year ago
ComicSans said …
Sorry I seem to be spamming this mural already but would anyone like to RP with my OC Malachi, he's pretty cool. I just posted a bio dealio. May I ask if there are any rules here, like against profanity or anything, just wondering? Posted over a year ago
GlitterPuff commented…
NO SEX THINGS AND SUPER SWEARING over a year ago
XxKFforeverXx commented…
It'll be fine if you do, this place needs a livening up anyways, I'm gonna switch accounts and making rping a little easier over a year ago
ComicSans commented…
Awesome! over a year ago
ComicSans said …
Uhh, hi! Posted over a year ago
godmor commented…
Hello over a year ago
ComicSans commented…
How are you! :D over a year ago
XxKFforeverXx commented…
:D :D :D :D over a year ago
cake
KatRox1 said …
GUYS IT'S BELLA'S BIRTHDAY!!!!!!! (also, I wrote a little something for it at like 2 in the morning, so, there's that up, as well) Posted over a year ago
godmor commented…
Happy birthday. over a year ago
godmor said …
Happy new ano to evryone. Posted over a year ago
khanna266 commented…
Happy new year! over a year ago
XxKFforeverXx said …
This place is dead... but when is it not? I kind of miss it.. Anyways, I may have a feels artigo up with the song "Memories" por Panic! At the Disco.. with none other than Fang. Posted over a year ago