adicionar imagem

ian somerhalder e nina dobrev Imagens

adicionar vídeo

ian somerhalder e nina dobrev Vídeos

criar uma pesquisa

ian somerhalder e nina dobrev Pesquisas

The fans pick: Both, as they will get married to each other!
52%
44%
The fans pick: #1
57%
43%
The fans pick: YES, this is so damn painful!! It's KILLING me!!!
YES, this is so damn painful- !!...
63%
Yep, but that&# 39; s life I guess.
26%
The fans pick: Katherine
Katherine
73%
Elena
27%
The fans pick: Yes she is xD
Yes she is xD
94%
No I think (Name in comment- s)...
6%
mais ian somerhalder e nina dobrev pesquisas >>  
escrever artigo

ian somerhalder e nina dobrev Artigos

mais ian somerhalder e nina dobrev artigos >>  

ian somerhalder e nina dobrev mural

ella_xjams said …
hi guyz :) can we trend them in twitter worldwide ??, just show them were still hoping for them to get back together Posted over a year ago
taliab commented…
To be honest with you I like Ian and Nikki together. I mean yeah Ian and Nina were great together, but then again look were Kristina stewert is and Robert pattinson. It will all work out between them and oi just look at it this way they are all still really good friends. over a year ago
crying
delenaluv said …
is this somerweed nightmare not over yet? still patiently waiting. Posted over a year ago
sad
loveofdelena said …
...sigh....why do I torture myself por continuing to go on this spot??...I guess, I'm just not that over them, and seeing them when they are playing delena?? They are so darn beautiful together I can't urso it! why?? Even now, when he's engaged to someone else, I'm still asking why. I'm so a masichist...I've tried so hard, but I just can't let them go...they just so belong together. That chemistry and that connection is still there, and it's just as strong as before. NIAN FOR EVER AND ALWAYS!!!! Posted over a year ago
loveofdelena commented…
Look at me? I'm holding onto a couple that no longer exists in reality. Does that make me a freak?? Because I know that they are over, but my coração tells me other wise, and to hold on to them as tight as possible and never let them go. I know that a lot of people have given up on them, but to me, they are not dead. Not as long as there are still people out there who still amor and believe in them. Then they will never truly die. NIAN FOR LIFE!!!!! over a year ago
delenaluv commented…
believe me i feel the same way. for some reason i just can/t let go. how can you amor someone and be with them for years and then get engaged to someone else after just 6 months? and i don't care what ian says cuz nikki and nina were good friends. it just seems shady and in poor taste on both ian and nikki's part. if he has to mover on then mover on with someone that wasn't ur ex's friend and that you didn't go double dates with her and her husband. over a year ago
delenaluv commented…
it's so fucked up that ian still working with his ex and nikki still sings (if that's what you wanna call it) with her ex! maybe ian trusts nikki although she has proven not to be trust worthy, but i doubt nikki trusts ian working and having to kiss nina. maybe he needed to propose to that insecure cadela, puta before he signed for a s7? i/m still forever wishing that it will end...sooner rather than later!! over a year ago
delenaluv commented…
so i hear that nikki has unfollowed nina on IG and twitter. Hmm...have my prayers been answered...could this be the beginning of the end? keeping my fingers crossed!! lol over a year ago