The Backstreet Boys Club
cadastrar-se
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
added by superstar_kk
Source: singerpictures.com
added by superstar_kk
Source: singerpictures.com
added by superstar_kk
Source: fanpix.net
added by superstar_kk
posted by MelodyLaurel
Who are you now?
Are you still the same
Or did you change somehow?
What do you do?
At this very moment
When I think of you
And when I'm looking back
How we were young and stupid
Do you remember that?

No matter how I fight it, can't deny it
Just can't let you go

Chorus:
I still need you
I still care about you
Though everything's been said and done
I still feel you like I'm right beside you
But still no word from you

Now look at me huh
Instead of moving on
I refuse to see
That I keep coming back
Yeah, I'm stuck in a moment
That wasn't meant to last (to last)

I've tried to fight it, can't deny it
You don't even know...
continue reading...
posted by MelodyLaurel
(spoken)
Hello?
Hi it's me what's up baby? I'm sorry listen I'm gonna be late tonight so don't stay up and wait for me, okay?
Where are you?
What? Say... say that again.
Hello?
You're really dropping out. I think my battery must be low. Listen if you can hear me we're going to this place nearby, all right? Gotta go.

Let me tell you the story
'Bout the call that changed my destiny
Me and my boys went out
Just to end up in misery
Was about to go início when
There she was standing in-front of me
And said "Hi, I got a little place nearby
Wanna go?"

I should've said no
Someone's waiting for me
Then I called...
continue reading...
Hey
Yeah, yeah
I wanna know
Can we spend this life together
Be the shield from rainy weather
Tell me can I
Baby tell me can I be your man

Let's be apaixonados (be lovers)
Girl I promise to be faithful
True and honest yeah forever
I know you've been hurt
But you really need to give us a chance

You need love
Please don't change the way you are
Soon you'll live within my heart
You deserve it, you know it
you've been searching for it all of your life
You need love
don't be scared to try again
You can rest upon my chest
And I'll hold you, I'll save you
you've been searching for it all of your life
(You need love, you need...
continue reading...
Shape Of My coração


Baby, please try to forgive me
Stay here don't put out the glow
Hold me now don't bother
If every minuto it makes me weaker
You can save me from the man that I've become
oh yeah

Chorus:
Looking back on the things I've done
I was trying to be someone
Played my part, kept you in the dark
Now let me show you the shape of my heart

Sadness is beautiful
Loneliness is tragical
So help me I can't win this war
oh no
Touch me now don't bother
If every segundo it makes me weaker
You can save me from the man I've become

Chorus

Bridge:
I'm here with my confession
Got nothing to hide no more
I don't know where...
continue reading...
posted by bera
"Siberia"

When you come back I won't be here
She said and gently pulled me near
If you want to talk you can call
And no it's not your fault

I just smiled and said let go of me
But there's something that I've just gotta know
Did someone else steal my part?
She said it's not my fault

Then my coração did time in Siberia
Was waiting for the lie to come true
'Cause it's all so dark and mysterious
When the one you want doesn't want you too

I was drifted in between
Like I was on the outside looking in, yeah yeah
In my dreams you are still here
Like you've always been

Oh yeah, my coração did time in Siberia
Was waiting...
continue reading...
posted by bera
Washed away my sad face,
Flooded all my empty space
You take away life's heartbreak
And I know with you it's gunna be ok

You're rushin through me
(Like water from Heaven)
I Feel you movin through me
(Like sand in the sea)
And now I feel so alive
I know that there must be
Something here
(so alive)
Cause you're all the air in my atmosphere
Finally I feel complete cause
You are rushed over me yeah
(over me over me over me)

There no mais blindness
When I cry I'm smilin
You kept me from dyin
And I know with you I'll keep on livin

You're rushin through me
(Like water from Heaven)
I Feel you movin through me
(Like sand...
continue reading...
posted by superstar_kk
First off I cant keep a promise
Im no one to count on at all
Add on that Im a coward
To scared to return your calls

Chorus
But you dont care
You keep sticking around
While Im locked in a cloud
Youre bigger
Lalala
Cuz youre still here
Your feet stuck to the ground
Despite how silly it sounds
Youre bigger
Than me
Lalala

Its known that Im a liar
Often Im blacker than white
Add on my uncanny ego
No ones as humbled like I

Chorus

All the messed up things I do
Yeah I swear I make them up to you
Before youre going heaven knows
Just let me make it better
Ill try to measure up to you
posted by superstar_kk
Intimate scenes
Fresh from my dreams
Over a triple X movie screen
I couldn't care less about being seen
A higher self esteem if you're on me?
(Ain't that the way it's supposed to be?)
I say baby do you think
Sugar so sweet should rot my teeth
But instead it just rottens me
Spoiled crazy

Public display of affection
(Gotta make 'em)
Pointing in my direction
(Watch me, watch me)
Public display of affection
Makes them wish they had it this way

We'd be at the club, the restaurant, the grocery store or the movies
Kissing and touching with my hands all over your booty
Wherever it is, we is, I amor it truly
Your PDA...
continue reading...
posted by cena-fan
Huh
Yeah, ha, ha, ha, ha
Ha, ha, ha, ha

I may run and hide
When you're screamin' my name, alright
But let me tell you now
There are prices to fame, alright
All of our time spent in flashes of light

[Chorus:]
All you people can't you see, can't you see
How your love's affecting our reality
Every time we're down
You can make it right
And that makes you larger than life

Looking at the crowd
And I see your body sway, c'mon
Wishin' I could thank you in a different way, c'mon
Cuz all of your time spent keeps us alive

[Chorus]

All of your time spent keeps us alive

[Chorus]

Yeah, every time we're down
Yeah, you can make it right
Yeah, and that's what makes you larger than life

[Chorus]
Ah, Backstreet
One time here we go (yes, yes one time, yes, yes)

I could tell when I stepped in the room
And I saw you standing there
Caught in a vibe por the way that you moved
I couldn't help the way I stared
There was some mysterious force
Leading me here to you
Lead me to you (lead me to you)

So I stood there watching
And I was hypnotized
By the rhythm of your body
And the música in your eyes
And I was lost inside your world with you
Oohh-ooh-ooh-ooh

[Chorus:]
Hey Mr. DJ keep playin' this song for me
Out on the floor in my arms she's gotta be
Let's get it on (let's get it on)
Jam all night long
Mr. DJ, Mr. DJ...
continue reading...
posted by cena-fan
[Spoken:]
Baby, can I talk to you?
I know something's wrong
Things just ain't the same
But deep down inside
I know you still care
So tell me what to do
To get things back
The way they used to be

If your words had meaning
If you really cared about me
Tell me why can't I find amor in your heart
If you were my lover
A constant friend to me
Tell me why
Would you turn away from my love

[Chorus:]
So darlin'
Tell me what to do to make things right
Darlin'
Tell me what to do to make things right
Darlin'
Tell me what to do to make things right for love
Tell me what to do to make things right for amor (for love)

If your words...
continue reading...
I wanna be with you
It's crazy but it's true
And everything I do
I wanna be with you

I'd like to know your policy
When it comes to me
Like to know what's in your mind
It's not easy to see
I know now what I feel
And what to do
I wanna be with you
And I'll be waitin'
Until you face the truth
When the light is fadin'
You know what I wanna do

[Chorus:]
I wanna be with you
It's crazy but it's true (you know it's true)
And everything I do (is for you baby)
I wanna be with you (oh with you)

[Bridge:]
Everybody say hey
Yeah, see you once again
Yeah, everybody balanço Yeah, everybody Yeah, everybody swing

Wish you'd come and...
continue reading...
posted by cena-fan
Oh ooh oh ooh oh oh
Oh ooh oh ooh oh
Boys will be boys (hey)
Oh ooh oh ooh oh oh
Oh ooh oh ooh oh
Boys will be boys

You've got something
So incredible in my eyes
And my coração (and my heart)
It starts pumpin' (pumpin')
Whenever you're around
The whole world's upside down baby
But I try to get closer
And you always push me away
You tell me it's much too soon
But I just can't help it
I always gotta make a play

Oh ooh oh ooh oh oh
Oh ooh oh ooh oh
Boys will be boys (hey hey)
Oh ooh oh ooh oh oh
Oh ooh oh ooh oh
Baby, boys will be boys

All my senses
Go right into overdrive
Oh my defenses
I'm never gonna hope
I always gotta...
continue reading...
Baby, oh

Even in my coração I see
You're not bein' true to me
Deep within my soul I feel
Nothing's like it used to be
Sometimes I wish I could turn back time
Impossible as it may seem
But I wish I could so bad baby
Quit play's games with my heart

[Chorus:]
Quit playin' games with my coração (with my heart)
Before you tear us apart (my heart)
Quit playin' games with my heart
I should've known from the start
You know you've gotta stop (from my heart)
You're tearin' us apart (my heart, my heart)
Quit playin' games with my heart

I live my life the way
To keep you comin' back to me
Everything I do is for you
So what is...
continue reading...
[Spoken:]
Baby, I know you're hurting
Right now you feel like you could never
Love again
Now all I ask is for a chance
To prove that I amor you

From the first day
That I saw your smiling face
Honey, I knew that we would
Be together forever
Ooh when I asked you out
You said no but I found out
Darling that you'd been hurt
You felt like you'd never amor again
I deserve a try honey just once
Give me a chance and I'll prove this all wrong
You walked in, you were so quick to judge
But honey he' s nothing like me

[Chorus:]
I'll never break your heart
I'll never make you cry
I'd rather die than live without you
I'll give...
continue reading...
video
backstreet boys
interview
fashion
the kelly clarkson show