harry potter contra crepúsculo 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

harry potter contra crepúsculo 54807 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 54251-54300 of 54807

over a year ago Gred_and_Forge said…
'Street worker' GD? x]
over a year ago GemonkDruid said…
That just makes her sound like a prostitute xD
over a year ago Gred_and_Forge said…
No she's not ^_^
over a year ago GemonkDruid said…
Lolwut
over a year ago Gred_and_Forge said…
You said it makes her sound like a prostitute :p
over a year ago GemonkDruid said…
Yeah? "Street worker"? Working on the streets x]
over a year ago Gred_and_Forge said…
Well, what's a street busker? x]
over a year ago GemonkDruid said…
Someone who like plays a musical instrument or juggles or dances or does something in a public area (like a street) to make money. lol
over a year ago Gred_and_Forge said…
Is that what they're called? Haha I had no idea :p
over a year ago venvargie said…
still talking about this?
over a year ago GemonkDruid said…
Y U SO PICKY? D;
over a year ago venvargie said…
Because deal with it?
over a year ago GemonkDruid said…
*confuzzled*












































THE GAME.
over a year ago venvargie said…
Eh....sorry for the kind of rude answer last night.
I wasn't in a pleasant mood.
over a year ago GemonkDruid said…
Time of the month?
over a year ago slytherin713 said…
Ooh! You could work at Wal Mart! xD
over a year ago venvargie said…
No not time of the month. :/
Just angry and emotional to the point of hysterics, actually.
last edited over a year ago
over a year ago Gred_and_Forge said…
Hello?
over a year ago GemonkDruid said…
Hello?

Anyone else here have an AIM account? x]
over a year ago Gred_and_Forge said…
I had one. Don't remember the username/password. Don't feel like making another one :p
over a year ago GemonkDruid said…
Lol okay then x]
over a year ago Gred_and_Forge said…
Why, what's so funny? :p
over a year ago venvargie said…
I don't have one.

for my IMs I have skype and pesterchum that's it.
over a year ago seaweedbrain11 said…
Reason Number:I lost the count of the numbers
Even trougth The hp books seems to be for kids you still can read them in two ways: the one that is just reading it that gives you no right to say that it's bad books. And the other one:you read them and actually think about them in a way that you could have trouble with if you were seven years old, extremely dumb or a twilight fan
over a year ago venvargie said…
^^^^
 ^^^^
over a year ago Gred_and_Forge said…
Ven you beat me D;

I'll still post one anyways x]
 Ven you beat me D; I'll still post one anyways x]
over a year ago venvargie said…
Posts all around!
over a year ago Gred_and_Forge said…
Woo hoo!

 Woo hoo!
over a year ago Gred_and_Forge said…
Everybody left?

G-night. Morning? Fuck, I'm exhausted :/
 Everybody left? G-night. Morning? Fuck, I'm exhausted :/
over a year ago GemonkDruid said…
NO YOU LEAVE MEH D;
over a year ago dracofan001 said…
^ UM WAT HAPPENED TO HARRY POTTER????
anyway reason...lost track: people can watch our movies without having a SEZURE!!!! i mean siriusly breaking dawn causes those prone to epileptic seizures to have a seizur in the birth scene. i mean its so bad its health hazard!!!!! and there have been reports of vomiting or fainting durin that scene... i mean thats AWFUL!!!!
last edited over a year ago
over a year ago GemonkDruid said…
What do you mean what happened? We already finished listing reasons :P
over a year ago dracofan001 said…
? we did? hmmmmm im still gonna list :P
over a year ago PotterForever said…
Yeah lol they finished listing reasons a while ago xD
over a year ago dracofan001 said…
tongue
hehe...reason...? im not gonna stop listing...NEVER...EVER!!!
: our actors were better chosen i mean Tom Felton: people were going around askin the children what there fav part of the books was...tom felton never read and lied which helped him be chosen for Draco Malfoy!!! Pattinson: he didn't even like his character... REALLY?!?!?!

another reason: for the 1000 time, peeps can connect wid our characters... draco malfoy is me. he describs my feelings, my personality, my problems and i can do that cause he's not PERFECT!!!(luvz u draco) but i don't think there is one person who could relate to Edward...Why? Cause he's "perfect"
over a year ago GemonkDruid said…
Yeah... okay then... :I
 Yeah... okay then... :I
over a year ago venvargie said…
No, please, do go on listing reasons we don't care about. I'm all ears.
 No, please, do go on listing reasons we don't care about. I'm all ears.
over a year ago GemonkDruid said…
^ That guy is hot :O
over a year ago Gred_and_Forge said…
Say what? :O
 Say what? :O
over a year ago venvargie said…
"That guy" is Lavi. :33
 "That guy" is Lavi. :33
over a year ago Gred_and_Forge said…
Trentttttttttttttttttttttttttttttttt
 Trentttttttttttttttttttttttttttttttt
over a year ago GemonkDruid said…
Lavi from who? :I
 Lavi from who? :I
over a year ago Gred_and_Forge said…
^ that picture x]
 ^ that picture x]
over a year ago GemonkDruid said…
.............. ;]
 .............. ;]
over a year ago Gred_and_Forge said…
Jealous much?
 Jealous much?
over a year ago GemonkDruid said…
Fuck cake? Like American Pie? lolololol
over a year ago Gred_and_Forge said…
Someone needs Orbitz gum x]
over a year ago venvargie said…
Lavi from D.Gray-Man
 Lavi from D.Gray-Man
over a year ago GemonkDruid said…
Orbitz-Gum? Wut.

And D.Gray-Man? I heard of that anime. It's my friend's fav :P
over a year ago Gred_and_Forge said…
Orbitz. Orbit. Same smell x]