brucas brucas fã Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fãs of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

brucas 116057 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 49951-50000 of 116057

over a year ago brattynemz said…
This is when we get so random! lol
over a year ago mollyx365 said…
COME ON!! I want one fucking eyesexage bahaa
over a year ago Janni said…
I't mine!
over a year ago Janni said…
OMFG!
over a year ago mollyx365 said…
I really do though! It`s so nice out and I want to geta tan LOL
over a year ago Cas_Cat_2 said…
MINEEEEEEEEEEE.

PLEASE.


I'm begging! LMAO
over a year ago Janni said…
heart racing xD
over a year ago brattynemz said…
OMFG it is near!! After this I'll probably go, catch up with House episodes!
over a year ago Janni said…
Not now Molly Later;D
over a year ago mollyx365 said…
Lalaa what episode are you on to?
over a year ago Janni said…
Blood puming!
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
over a year ago brattynemz said…
Poor Cat. She has to beg. LMAO!
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
over a year ago Janni said…
after this you are gonna go to bed nem xD
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
over a year ago sophialover said…
cool
Look who's baaaaaaaack.
 Look who's baaaaaaaack.
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
over a year ago mollyx365 said…
Well yeah when we`re done with this crazyness and I finish my intro LOL.
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
over a year ago Janni said…
Loooser is begging.. how cliche xP
over a year ago sophialover said…
ohh damn damn daaaaaaaamn we're so fucking close!
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
over a year ago mollyx365 said…
Oh no way Cat
over a year ago mollyx365 said…
2000 pages yaay!
over a year ago brattynemz said…
Uhm Idk Molly, it's the one with the cancer researcher.
over a year ago livelovelaugh said…
hey everyone
over a year ago livelovelaugh said…
hey everyone
over a year ago Janni said…
You didnt leave babe?

PCBR!! but stil mine xP
over a year ago Cas_Cat_2 said…
LMAO! XD

I'M BEGGING!!!!!!!!
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
over a year ago sophialover said…
"You got me begging you for mercy...yeah...yeah....why won't you release me?"
LOOOOOOOOOL
over a year ago mollyx365 said…
I`m not even cheating!
over a year ago Janni said…
mine!"
dawn!
over a year ago Cas_Cat_2 said…
kiss
DAWN <333
over a year ago Cas_Cat_2 said…
I'm going crazy. :|
over a year ago mollyx365 said…
YOu`re ALL CHEATERSSSS!
over a year ago sophialover said…
I did leave.
I had dinner and came back..lol!
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
over a year ago Cas_Cat_2 said…
LY ALL <33
over a year ago sophialover said…
cat you're insane..lol!
over a year ago mollyx365 said…
DAWN!

Uhh IDK Nem I`m bad at episodes LOL
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
over a year ago brattynemz said…
Hi Dawn!!!
over a year ago Janni said…
Brad&Jen = THE REAL GOLDNE COUPL!

that that babe xD

PCBR RULE!!

50 0000th comment!
last edited over a year ago
over a year ago mollyx365 said…
SHiiiit
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
Brucas <33333333333
over a year ago sophialover said…
ahhhhhhh