asa butterfield Wall

Next Previous

Displaying wall entries 1-10 of 61

starwarsanakin said …
Back again another year, Happy Birthday Asa! 🎂 😍 I can't believe he's 23 now and I will be too in a few months. I still remember discovering him at 10 years old and I'm so happy he's still a successful actor now. He will always be my first atuação amor and I shall stan forever <3 Posted faz 6 meses
starwarsanakin said …
Obligatory Happy Birthday Asa post 🎂 🎈 🎉 <3 Posted over a year ago
starwarsanakin said …
I'm well aware that this website kind of died a death after 2012 but I feel like as I was such a prominent member back that that I can't not denunciar that I finally met Asa today. He was really sweet and I'm still processing it tbh. I never thought it would ever happen to me but it has and way earlier than I ever expected. I hope you guys all get to meet him some dia too. <3 Posted over a year ago
ASRFAN said …
I amor Asa! Posted over a year ago
cake
starwarsanakin said …
lol gonna continue to do this I think! 😂 Happy 21st Asa, wow how did that happen? <3 xxx Posted over a year ago
cake
starwarsanakin said …
Gonna continue to do this for as long as I remember - HAPPY BIRTHDAY ASA! I amor you so much, forever an Asanator! <3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Posted over a year ago
cake
starwarsanakin said …
Definitely a tradition, for like the 4th ano in a row, HAPPY BIRTHDAY ASA BUTTERFIELD! I still amor you as much as ever and im glad to see so many fãs still using this site, #Asanator5ever. 19 wow, i cant quite believe it, have a wonderful day, good luck with everything, especially the big move! amor you!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Posted over a year ago
cake
starwarsanakin said …
HAPPY BIRTHDAY ASA! Yes it is definitely a tradition to come on here every ano and wish my man a very happy birthday! i hope you have the best dia ever, 18 omg i still cant believe it! i still amor you as much as i ever did and wish u all the best till seguinte year! I amor YOU ASA MAXWELL THORNTON FARR BUTTERFIELD! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Posted over a year ago
charlotttegrace said …
does anybody know when x plus y comes out at the cinema? Posted over a year ago
cake
starwarsanakin said …
HAPPY BIRTHDAY ASA! lol this is sorta tradition now to always post on his birthday!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY DEAR ASA, HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
i amor u so much Asa, have a fantastic time today with ur friends and family
#Asanator4life i amor u i amor u i amor u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333333333333333333 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Posted over a year ago
SantheMan said …
Can't wait for X plus y to be released :D Posted over a year ago
asaxlastflower said …
Girl .. He is also mine <3 Posted over a year ago
Andreamcg said …
PERFECT *-* Posted over a year ago
cake
AnnaButterfield said …
HAPPY BIRTHDAY ASA ♥ Posted over a year ago
cake
starwarsanakin said …
HAPPY BIRTHDAY FOR TOMORROW ASA!!!!!!!!!!
ENJOY IT BABY! HAVE FUN! XXX <3
HAPPY BITHDAY TO U HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY DEAR ASA HAPPY BIRTHDAY TO U! XXX Posted over a year ago
katejoyce said …
oi asa! I just got on and i heard that you want to be a dj too. Thats awesome! I think you atuação is amazing and let me say, as a director it would be an honor to work with you! Peace, luv, AWESOMNESS!!!! Posted over a year ago
cannonbiggun commented…
Have a look in the imagens folder for NEW stuff! over a year ago
heart
ThatGirlHayley said …
His eyes are beautiful Posted over a year ago
ally126ally commented…
I know right over a year ago
AsaForeverMine said …
Asa is my definition of perfection!❤ Posted over a year ago
hey-asa said …
who is this payton chik????!!!! i'm gonna say he is mine!!!! Posted over a year ago
AsaB-13 commented…
Asa's girlfriend over a year ago
ally126ally commented…
Not any moré they broke up last fall i think over a year ago
hey-asa said …
do you think asa himself is on this website? Posted over a year ago
KateyGroves commented…
No probably not :P over a year ago
Andrew_Wiggin13 commented…
I have met Asa before you know over a year ago
AsaForeverMine commented…
Nahhh. I just know he has a Twitter and Facebook. I got replied por him twice. over a year ago
laugh
Caleigh210 said …
I'm just here for his acting. =D 'The Invention of Hugo Cabret' is one of my favorito books and Asa portrayed Hugo dead on. xD I have to admit he's amazingly talented. Posted over a year ago
luvparis said …
I amor asa buttterfeild he did such a great job in my favorito movie hugo cabret i amor u asa butterfeild Posted over a year ago
smile
Hugan said …
Me and my best friend Megasa are MASSIVE fãs of Asa Butterfield!!! Comment if you are too!!! Also, comment if you and Megasa are friends!!! Posted over a year ago
starwarsanakin commented…
I am a massive Asanator and Megasa is one of my friends too! and so r u! over a year ago
Hugan commented…
cool!!! over a year ago
katejoyce commented…
You like him? I think hes cool. I would totally be honored to work with him on música and a filming project over a year ago
wink
starwarsanakin said …
who else wants to see a picture of Asa and his gf Payton? Posted over a year ago
luverofcats commented…
are they still dating?? over a year ago
katejoyce commented…
Payton!? Ugggggg shes not that perfect just so ya know but thats just my op. over a year ago
starwarsanakin commented…
hahahaha lol don't worry they r not dating anymore they finished it last june when they finished shooting Ender's Game! plz add me back asanator :D over a year ago
heart
IlovePepeLePew1 said …
I amor ASA!!!! Posted over a year ago
IlovePepeLePew1 commented…
(fangirl squeal) over a year ago
kiss
EliseandAmy said …
Comment if u also think Asa's fit!!!! xxx Posted over a year ago
starwarsanakin commented…
i do! ily Asa! over a year ago
MordredAsa commented…
you like One Direction EliseandAmy over a year ago
Megasa commented…
i like one direction over a year ago
mischievous
MerlinLemon said …
Haven't been on in a while, but good to see this club going strong :D Posted over a year ago
heart
WeLoveAsa said …
ME AND MY COUSIN LUV U ASA!YOUR SO CUTE! Posted over a year ago
heart
MewMewSecrets said …
Happy birthday to Asa! We all amor you, hope you have an amazing dia today! ^_^ Posted over a year ago
heart
starwarsanakin said …
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY DEAR ASA
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
I amor you ASA!!!!!!!!!!!!!!! Enjoy yourself! Posted over a year ago
iloveJCB99 said …
HAPPY BIRTHDAY ASA!!! I amor YOU!!! Posted over a year ago
Myrddin-Fan said …
Happy birthday! Posted over a year ago
cake
IcLufeMinBytt said …
Happy 15th B-day Asa! :D Posted over a year ago
cake
Megasa said …
Happy birthday Asa!!!! I will amor you forever!!!! xxxxx Posted over a year ago
kiss
MordredAsa said …
i celebrated for you, cant wait for enders game, comment if you cant either! Posted over a year ago
Megasa commented…
Me either!!! over a year ago
starwarsanakin commented…
i can't! over a year ago
MordredAsa commented…
Enders Game got filmes to November in stead of March, so mad!!! over a year ago
starwarsanakin commented…
i know! so unfair :( over a year ago
heart
Megasa said …
ILY ASA BUTTERFIELD!!!!!!!!!!!!! HAVE A GREAT BIRTHDAY TOMORROW!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
heart
Momo_Hinamori said …
ASA BUTTERFEILDS BIRTHDAY TODAY!!!!!! OMG ILY ASA!!!!! Posted over a year ago
cake
starwarsanakin said …
Asa's birthday tomorrow!
happy birthday Asa ;) Posted over a year ago
Megasa commented…
HAPPY BIRTHDAY ASA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 over a year ago
MordredAsa commented…
im gonna celebrate! i sorta already did on friday, i wore my asa hat, shirt, andbrought hugo companion book to school! over a year ago
starwarsanakin commented…
U have an Asa camisa and hat? omg i'm well jealous! over a year ago
sad
starwarsanakin said …
Ok. ive calmed down a bit now. but i still think it sucks that Asa is not coming back! boo hoo i amor him as Mordred! Posted over a year ago
Megasa commented…
I amor asa as well!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 over a year ago
angry
starwarsanakin said …
I am actually, properly depressed right now - i just went on to merlin wikia and it has been confirmed - Asa will definately not be returning to play Mordred seguinte series. the character is returning but some guy called Alexander Vlahos is playing him! for goodness sake the mans 24! Mordred just wont be the same without Asa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
iloveJCB99 commented…
OMG WHAT?!?!?!?! over a year ago
Megasa commented…
WTF!!! THAT'S NO FAIR!!!!! :( :( :'( over a year ago
starwarsanakin commented…
oh my god! i am soooo ashamed of ever saying this - i really do amor you Alex i feel sick thinking about hating on you the slightest bit, i made a stupid judgement about someone i didnt know and u have turned out to be an amzing mordred and i amor u and your work so much! <3 and whatever i still think u are hot no matter the age difference! i amor asa's mordred still but u made a great mordred! booo hooo i am so angry at myself i really amor u vlavla! i am so sorry! :( over a year ago
lizhosanna said …
I think Asa should cadastrar-se this FanClub Posted over a year ago
darkbutterflyz commented…
lol dont. He will freak out over a year ago
MordredAsa commented…
i know right! over a year ago
lizhosanna said …
@ darkbutterflyz, he already is! duh Posted over a year ago
celiaxasa said …
Does anyone know what brand of glasses Asa wears? Posted over a year ago
MordredAsa commented…
no but i want them really bad!!!!!1 over a year ago
darkbutterflyz said …
When Asa grows up, he's gonna be a hottie~ Posted over a year ago
starwarsanakin commented…
he already is!!!!! <3 over a year ago
BaileeLovesX commented…
he will be even mais hot over a year ago
MordredAsa commented…
he will always be no matter what over a year ago
starwarsanakin said …
Hugo on DVD and Blueray out on tuesday! can't wait!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
MordredAsa commented…
i have it do you? over a year ago
starwarsanakin commented…
yup! over a year ago
kokokrakis said …
Asa is my number one fã of all time if i met him i would probably stab myself por the look of him....... OMG!!!!!! I amor HIM! Posted over a year ago
heart
asa-asa said …
he hot Posted over a year ago
Megasa commented…
i know over a year ago
crying
pugpug214 said …
While watching the boy in the striped pajamas I almost cried cause he died!!!!!!!!!! Posted over a year ago
starwarsanakin commented…
so did I! over a year ago
RoxieKaulitz commented…
so did I!I cried so muchhh! over a year ago
Megasa commented…
i cried my eyes out, he didnt have to die over a year ago
starwarsanakin said …
I watched Hugo yesterday, it was AMAZING! when i first heard Marty was making the book into a movie, i just thought i would watch it cos of Asa and the other cast members, i had no idea it would turn out to be that great a film, but it was fantastic,some super atuação from Asa and Chloe. Now Hugo has been released, Bring on Ender's Game! Posted over a year ago
pugpug214 commented…
Omg it was an incredible movie. I saw it in 3D and por the time it was done my eyes killed!!! That's how good the 3D was over a year ago
BaileeLovesX commented…
I cant wait for Enders game to come out i amor the book over a year ago
MordredAsa commented…
i amor that movie, seen it eleven times cant wait for enders game over a year ago
Ryuuto said …
Any fã of Asa? :) I amor him :D yesterday Asa replied my tweet :3 was awesome I'm so happy! My twitter is @Asmrant Posted over a year ago
starwarsanakin commented…
Thanks for asking him about merlin, its cool he answered you! over a year ago
Ryuuto commented…
Yes is great! :D you have twitter? :) over a year ago
heart
starwarsanakin said …
I amor Asa!!!!!!!!!! I so need him to come back on merlin
he is a fab actor and so cute! plz Asa, do it for ur fans!
we amor so lots! Posted over a year ago
MordredAsa commented…
i know right, starwarsanakin fã me plz! over a year ago
louiselovesasa said …
Asa Butterfield is AMAZING as mordred (more dead).....see what i did there, too bad hes not in Meriln series 4....ahhh well theres always a series 5 :-) Posted over a year ago
starwarsanakin commented…
wat did you think of the merlin series final? i thought it was amazing! over a year ago
mordred_asa_xXx said …
ASA BUTTERFIELD TWEETED ME! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!! =) BEST. DAY. EVER! Posted over a year ago
LittleMordred commented…
did he? nice (: over a year ago
LittleMordred commented…
i know how to get personal pictures of him ;) over a year ago
BaileeLovesX commented…
your soo lucky what did he say over a year ago
morgana28 said …
i ADORE him Posted over a year ago
LittleMordred commented…
alot of people adore asa :3 over a year ago
mordred_asa_xXx commented…
he IS amazing :) over a year ago
kokokrakis commented…
me too, hes my man, theres this guy named jakob who looks excatly like him and im gonna ask him out!!!!!!!! omg!!!! ahhhh im sooooo excited over a year ago
Diih_Kaulitz said …
I looove him! *-* Posted over a year ago
heart
tancredtorsson said …
I can't WAIT till the Hugo Cabret movie comes out! Asa is sooo cute! Posted over a year ago
SmileyGG said …
OMG! I KNOW HIM! Posted over a year ago
pugpug214 commented…
YOU KNOW ASA!!! over a year ago
LittleMordred said …
I Own The Boy In The Stripped Pyjamas, Nanny McPhee And The Big Bang, Wolfman, After Thomas, Son Of Ranbow, All The Episodes of Merlin with Asa in, And the Ashes To Ashes Episode On my Ipod. Soooo gunna get Hugo Cabret Too ;) Posted over a year ago
cassabundii commented…
Haha, your such a great Asa fan! xD I'm the same, i own all of them too! :) Glad to know that there's another fanatic out there... over a year ago
LittleMordred commented…
Yeah well i am alot (: over a year ago
MordredAsa commented…
i have hugo, ive watched it 11 and 1/8 times over a year ago
Sweet_Harmoney said …
I own The Boy in the Striped Pyjamas and Nanny McPhee and the Big Bang on DVD and when The Invention of Hugo Cabret comes out on DVD I am going to own that too. I amor his eyes. O_O xxxxx<3 Posted over a year ago
SmileyGG commented…
i know him... he is my friend.... we go 2 the same school over a year ago
Sweet_Harmoney commented…
Really? A lot of people say that... but cool. :) over a year ago
teddy-lover said …
I amor asa butterfeild. everyday in maths i Daydream about him and i got told of really badly! i amor you Asa! xxxxx Posted over a year ago
cassabundii said …
amor Asa Butterfiled he is my dream!!!( :D <3 Posted over a year ago
heartmerlin2 commented…
Aww, that's so cute! over a year ago
cassabundii commented…
:) lol ;) over a year ago
teddy-lover commented…
i amor amor amor amor amor him!!!! over a year ago