A Lady e o Lobo Wall

Displaying wall entries 2031-2040 of 21119

hank666 said …
aleatório fact: Alpha And Omega came out 30 weeks atrás from today. Posted over a year ago
katealphawolf said …
Kate did me pretty good tonight, if I keep falling asleep at the computer I definitely am tired! Wow what a night its been! Posted over a year ago
EightySix said …
No Place Like Home, Chapter 26. GIT SOME. Posted over a year ago
zachwon2 commented…
link over a year ago
arcticwolf07 commented…
Couldn't have put it better, my own self. lol over a year ago
EightySix commented…
SOLDIER HEAD FTW! over a year ago
VengeanceWolf commented…
GET SOME!!!! over a year ago
centurion64 said …
I'm editar every A & O fotografias using photoshop. if you want me to publicar the bloom fx or eyes recolor tutorial, comment this post. Posted over a year ago
hank666 commented…
Can you bloom hutch and Garth? over a year ago
centurion64 commented…
yes i can. but i need that pic over a year ago
centurion64 commented…
okay :) over a year ago
arcticwolf07 said …
"Beta For A Day", Part Nine is up. Enjoy! Posted over a year ago
EightySix commented…
lobo PILE!! over a year ago
arcticwolf07 commented…
Ooooofffff! lol over a year ago
hank666 said …
Living with the pack: part 19 is up!!!
Read part 18 or you will be lost. Posted over a year ago
angry
katealphawolf said …
Let's see, get a new truck and Buddy thinks it is funny to shit all over the back, good thing its a truck and I can hose it out with a garden hose and nothing mais or Buddy would be in for a very rude awakening! Posted over a year ago
OmegaHumphrey said …
oi anyone out there have Skype and a webcam and want to chat Posted over a year ago
EightySix said …
There should be a way to give mySELF props. I'm just saying... sometimes I feel I deserve to treat myself! XD Posted over a year ago
hank666 commented…
I know, that would be frigging awesome!!!!!!! over a year ago
VengeanceWolf commented…
it would be so lame! then you wouldnt want to be apraised por others!! over a year ago
EightySix commented…
NEEEEDDDD.... over a year ago
big smile
Metallica1147 said …
OMG I'M A DIE-HARD fã ON HERE! WOOT! :D Posted over a year ago
LIL-Humphrey commented…
congratulations over a year ago
hank666 commented…
How do you get diehard fan? over a year ago
EightySix commented…
You have to die first, but not regular dying, you have to die HARD. derple. over a year ago
hank666 said …
Living with the pack: part 18 is up!!!! Sorry it's short but I was in a rush!!!!!! Posted over a year ago
kates-mate101 said …
AAAAGHHH! I'm fricking dying here! I just came up with a sick story to continue I am Alpha and I don't want to be known to start things and not finish them, so I can't start it! I'm posting a visualização pic of what the main character is... XX_NOTE_XX I did not draw the picture. Posted over a year ago
Ignas357 said …
Well I know I aint sleepin today... atleast till 4am my local time. So anyone want to chat? :) Posted over a year ago
hank666 commented…
What's to chat about? over a year ago
anubis210 said …
so glad that wedding is today. maybe they can shut up!! from now on Posted over a year ago
hank666 commented…
He'll no, it's 8 hours after and they are still showing the vídeos it! over a year ago
anubis210 commented…
god they dont shut up over a year ago
hank666 commented…
I know, They made us whatch it in school!! That's bullshit over a year ago
anubis210 commented…
really? wow, england and hear got a dia of school and work over a year ago
smile
hank666 said …
Living with the pack: part 17 is up!!!!!
Enjoy!!!!!! Posted over a year ago
Ignas357 commented…
Damn, got to catch up a little xD over a year ago
hank666 commented…
Well, start reading!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD over a year ago
Ignas357 said …
It's friday, friday... Got to make my mind up- wich assento I can take xD Happy friday everyone! :D Posted over a year ago
hank666 commented…
I have a test today, not a happy Friday!! lol over a year ago
Ignas357 commented…
Me too, but since school is allready over. I dont care about it anymore xD anyway good luck with it :) over a year ago
VengeanceWolf commented…
boring over a year ago
EightySix said …
No Place Like início - Chapter 25, hot off the presses. WHATS GONNA HAPPEN NEXT?! Posted over a year ago
VengeanceWolf commented…
chapter 25!!! damn i missed a few over a year ago
EightySix commented…
lol. I see that we share common ground in the "OH DAMN, NOW I HAVE TO CATCH UP" part of readership. over a year ago
Metallica1147 said …
Out of all the reviews I've seen for Alpha and Omega; link This is the most stupid review I have ever seen ever. Posted over a year ago
katealphawolf commented…
what a annyoing little cocksucking fag, I wanna so desperately soco this kid in the face! over a year ago
VengeanceWolf commented…
omg that was so funny!! that kid is such a wannabe movie critic he is just agreeing with the big time movie reviewer...although there were a few good points in there over a year ago
kates-mate101 said …
working on I AM ALPHA part 6... I'm taking turns between, AFGT and I am alpha. Posted over a year ago
kates-mate101 said …
I'm still laughing from earlier today in school... My friend Zach and I, (No I am not copying K.A.W., but anytime someone dissed us, we would respond, "WHuzzat? Yoo Hav beeg cok? K daleeshuss!" XD Be sure to sound it out as it sounds ten you'll get it... XD Posted over a year ago
hank666 commented…
What's that? You have big cock? Okay delicious! over a year ago
kates-mate101 commented…
Non non non! It eeeeessss daaleeshuss! over a year ago
hank666 commented…
I'm not sure about delicious! over a year ago
mischievous
kates-mate101 said …
I just romped around in the mud with my GF... We were dirty. THen we got to shower. Together. Posted over a year ago
kates-mate101 commented…
It's so good being 15... over a year ago
katealphawolf commented…
thats nice lol, sometimes I wish I was 15 again... over a year ago
VengeanceWolf commented…
be like me lol over a year ago
hank666 said …
Hey, if you have read my artigos " living with the pack", you may think they are fast and random. But the reason why is I make up the story as I write it. Posted over a year ago
anubis210 said …
is anyone els sick of this royal wedding? Posted over a year ago
Alphaman commented…
I know iam over a year ago
VengeanceWolf commented…
damn we must have a lot of bullshit on tv for my fellow americans to wanna watch that!! over a year ago
anubis210 commented…
yeah same hear, but its probably on mais hear than in america over a year ago
Alphaman said …
A&O2 fã club is up. cadastrar-se for special update on A&O2. I swear Posted over a year ago
smile
LIL-Humphrey said …
Hello@all,
i have uploaded a little present for you all. A special Wallpaper, dedicated to a special Man. It might be a little to early but who cares :-)
Feel free do Download and Use it.

link
Hope you like it. Posted over a year ago
anubis210 commented…
glad you made that, one mês tomorrow hes been dead, may 29 2010 over a year ago
LIL-Humphrey commented…
yeah i now .. actually i wanted upload it an may 29, but it was ready earlier, so i won't let you all wait so long :-) over a year ago
smile
Ignas357 said …
Those who like muscle cars, what do you think about my work? link I know that it could use mais details. Anyway it's my best yet :) Posted over a year ago
LIL-Humphrey commented…
thats great man! i amor muscle cars! over a year ago
Ignas357 commented…
Thanks :) over a year ago
Ignas357 commented…
thankyou :) over a year ago
VengeanceWolf said …
Ok loyal readers A Kingdom's Peril 5 is out for your viewing pleasure, Please read and comment, I live for your praise!! Posted over a year ago
VengeanceWolf commented…
added a dia later than expected srry, I actually had to do some work in my classes over a year ago
EightySix commented…
We ALL live for praise, don't we? Also; WAHOOOOOOOO! Chapter FIVE. BAM! over a year ago
Ignas357 said …
I amor this club. And I'm actually glad that not all of the ~700 fãs are active, because if they were- face it total chaos. You wont get to know all of them. And it's allready hard to catch up with the artigos and imagine if there were 300 fãs who post ~2-4 artigos a week lol xD Anyway this club is doing fine now :) Posted over a year ago
boltfan2011 commented…
yea thats pretty good that thers that many fãs on here but its good that some of them arent on here that much any mais from the problems in the past that happend on here but i atlest try to keep up with some people on here over a year ago
sad
katealphawolf said …
Will try to get the seguinte LWK updated soon, but am having writers block:( Thought I would think up some ideas during the trip to AZ but nothing came Posted over a year ago
VengeanceWolf commented…
well that sucks, its easier with the fanfiction isnt it? over a year ago
hank666 said …
This has nothing to do with alpha and omega, well kinda but to all the haters out there: furries rule!!!!!!! Posted over a year ago
anubis210 commented…
furrys are the best, i can say and be proud i am a furry over a year ago
VengeanceWolf commented…
Im a furry which believe me will help in my stories over a year ago
hank666 commented…
I'm a 12 ano old furry!!!! :D over a year ago
EightySix said …
I've got to read and write. Someone help motivate me. Good and Bad motivation are both acceptable. Posted over a year ago
Ignas357 commented…
Update your brains Operating system. I heard that you can do multitasking on 3.1 over a year ago
EightySix commented…
Yeah, but does it come with an artificial motivation processor? Cause thats what I need. over a year ago
EightySix commented…
Damn, I was looking progressivo, para a frente to that too! over a year ago
UriahA said …
On facebook I saw a perfil that said "Cando Beta Wolf." Fricken retarded, there are no betas in this pack Posted over a year ago
katealphawolf said …
Been gone for a week, what have I missed? Don't seem like much... Posted over a year ago
hank666 commented…
I've started my own series called " living with the pack. " over a year ago
EightySix commented…
You missed like a bajillion articles. But I do that and I'm here daily, lol! over a year ago
kates-mate101 commented…
Well, to fill in for all my gay-ass series, I made a series about us fans, (Metallica, Uriah, Vengeance, and you, ) getying together in canda and stayng at my house! :D With the lobos of course... over a year ago
katealphawolf commented…
cool whats it called? over a year ago
smile
arcticwolf07 said …
Part Seven of "Beta For A Day" is up. Enjoy! Posted over a year ago
hank666 commented…
I enjoyed! over a year ago
arcticwolf07 commented…
I meant Part Eight. Sorry. Thanks for reading! over a year ago
EightySix commented…
Wait, Part Seven was already out and I didn't know?! I have THREE to read all at once?! SENSORY OVERLOAD. SHUTTING DOWN. Protection of primary systems... ... ... Complete. Reboot in progress... over a year ago
arcticwolf07 commented…
Well, they're all fairly short, so it shouldn't be TOO much of a shock to the ol' system. XD over a year ago
hank666 said …
Part 15 of living with the pack is up!! Enjoy Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
Oh, I'm THERE! over a year ago
anubis210 said …
can someone get mais of tony? because my computers gay and i cant play dvds Posted over a year ago
hank666 said …
For all of you who amor hutch, your in luck!!!!
Alphakate21 created a fã club just for hutch. procurar hutch and go
To newest clubes and it is " hutch from alpha and omega". Posted over a year ago
anubis210 commented…
actually theres one for hutch, tony, salty, shaky, eve, winston, humphrey, kate over a year ago
hank666 commented…
Damn! over a year ago
hank666 said …
Living with the pack: part 13 saving hutch!! Part 2 is up!!!!!
Enjoy and comment :D Posted over a year ago
VengeanceWolf said …
A Kingdom's Peril 5 is coming out later today...hehe bet I drove you all insane making you wait like this, but it builds up the anticipation!!! Posted over a year ago
EightySix commented…
Thats okay, for me anticipation builds HOMICIDAL RAAAGGEEEE!!! XD No, seriously though, can't wait! over a year ago
WOLFofWisdom commented…
OK I bet u got the seguinte 10 "A Kingdom Peril" short stories out. am i right? over a year ago
WOLFofWisdom commented…
Like ur right hand gives u pleasure? LOL(I had 2 say that) over a year ago
hank666 said …
Living with pack: part 13 is up!!
I had to add action and alittle tragedy.
And this on is a part 1 of part 13 kinda thing Posted over a year ago
UriahA said …
I don't usually write 2 chapters in one day, lol Posted over a year ago
EightySix commented…
Its a good feeling, ain't it? over a year ago
hank666 commented…
I usually wrote 3, but mine are nor as long. over a year ago
VengeanceWolf commented…
dont think i could unless i had several hours of freetime over a year ago
EightySix commented…
I just so happen to have several hours of free time coming up. Will I write? Gosh, I dooonn't knooowww... over a year ago
Red_Pyramid206 said …
Wassup Posted over a year ago
hank666 commented…
Wazz up!!!!! over a year ago
alphasandee66 commented…
Sup my man over a year ago
hank666 said …
Living with the pack: part 12 is up!!!
This one is the biggest on yet!!!!!!!! Posted over a year ago
hank666 said …
Living with the pack: part 11 is up!!
A happy one this time! Posted over a year ago
hank666 said …
Living with the pack: part 10 is up!!!!
This one is sad and and you need to read part 9 to understand part10! Posted over a year ago
kates-mate101 said …
TOnight! We're gonna let it shine! Just gonna let go of everything... HOlding back our dreams... and someboddy.... Somebody yeah! Somehow! Someway! Somedaaaay... SOmeboddy... I know... What the fuck... I just feel bad going three days without a wal post. Posted over a year ago
hank666 said …
Living with the pack: part 9 is up!!!! Comment, comment, comment! :) Posted over a year ago
VengeanceWolf commented…
somebody wants approval lol jkjk over a year ago
hank666 said …
Part 8 of living with pack is up!!!
This one leaves you wondering! Posted over a year ago
hank666 said …
Sorry I posted this late, but part 7 of living with the pack is up!

* claps and cheers* Posted over a year ago
EightySix said …
Its time to play "what's your screen resolution? ". Just doing a quick servey, trying to get some dimensions just right for my Twitter BG. What Screen Resolution are you using? Posted over a year ago
LIL-Humphrey commented…
Good Morning, I'm using 1920*1080 Resolution over a year ago
EightySix commented…
Noted, thanks very much, Lil Humphrey! over a year ago
EightySix commented…
The rest of you guys should strive to be mais helpful. XD over a year ago
big smile
centurion64 said …
Hey! do you want to download A&O hi quality movies? torrent! it's fast and HD!!! Posted over a year ago
Ignas357 commented…
allready have the 1080p bluray version, but anyway whats the site? could be usefull for other stuff :) over a year ago
hank666 said …
Living with the pack: part 6 is up!!!
This one is kinda mixed, but I tried!!!! Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
Fun as always, man. That's what counts, isn't it? over a year ago
hank666 commented…
lol I meant part 7 oh well over a year ago
hank666 said …
Living with the pack: part 6 is up!!!
Enjoy and comments! Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
Enjoyed and commented! :) over a year ago
hank666 commented…
Thanks!!! over a year ago
arcticwolf07 said …
Part Seven of "Beta For A Day" is up. Enjoy! Posted over a year ago
hank666 commented…
Since you read mine, read yours!! over a year ago
EightySix commented…
WOO! ONWARD TO GLORY! Right? Glory? over a year ago
zachwon2 commented…
Yes! Onward to glory comrade! over a year ago
EightySix commented…
TO GLORY! over a year ago
wolfpack_ka said …
oi can one of u maybe become a friend to me im new here hello lolz=D Posted over a year ago
Ignas357 commented…
hi and welcome to the club :) over a year ago
hank666 commented…
Welcome over a year ago
kates-mate101 commented…
Don't know me? Well you will... I kick the shit out of everyone here! No just kidding. Except... The girls... ANd KateAlphaWolf... ANd vengeancewolf... and metallica... Well, could go on forever... Welcone bro! over a year ago
LIL-Humphrey said …
hey, do somebody know a video editing program where i can loop short clip? so that they go progressivo, para a frente an backwards, forwards an backwards and so on. Posted over a year ago
Ignas357 commented…
I'm sure you'll find that function on Sony Vegas. Dont know where to find it on that program though over a year ago
LIL-Humphrey commented…
thanks, will try it over a year ago
anubis210 said …
on May 29 2011 it will be one ano since Dennis Hopper died R.I.P Posted over a year ago
UriahA commented…
Holy shit, it's been that long? over a year ago
anubis210 commented…
yes it has a ano already over a year ago
anubis210 commented…
he was over a year ago
Ignas357 said …
Not A&O related but this came out so well, I had to share :D link Posted over a year ago
hank666 said …
Living with Pack: part 4 is up!!!!!!!!!!
* has some sexual content ;)* it's mild though Posted over a year ago
hank666 said …
Living with the pack: part 3 is up!!
Comment and rate. And remember, I'm only 12 so give my artigos a chance. Posted over a year ago
UriahA commented…
I'm also 12 and everyone loves mine over a year ago
hank666 commented…
I like your articles! over a year ago
UriahA commented…
thanks over a year ago
VengeanceWolf said …
i just went through topo, início rated artigos and realized that alot of mine are up there, makes me happy!! thanks you all for stroking my ego!!!! Posted over a year ago
hank666 commented…
Ive read a few of your artigos and thy are very, very, very good!!! over a year ago
VengeanceWolf commented…
why thank you lol over a year ago
Red_Pyramid206 said …
oi Everyone! I hope everything is going well on this easter day! Umm I know this is not A&O related but would some of you cadastrar-se this club I made? Its a Game called LSD Dream Emulator. If you cadastrar-se I will explain how it works. Its quite interesting. I would really appretiate it. Although some of the imagens may be disturbing but not the "gory" disturbing but the bizzare disturbing. Its not gory at all.

link

Thanks Guys! Happy Easter! Posted over a year ago
boltfan2011 said …
hope everyone is having a happy easter enjoy Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
Thanks! I hope you're having a Happy Easter, too. over a year ago
hank666 commented…
Same to you over a year ago
hank666 said …
Part 2 is up of living with the pack, enjoy and comment!!!! Posted over a year ago
hank666 said …
My first artigo is up!!!!!!
It's called living with the pack.

( thanks to katealphawolf for the inspirations!!!) Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
I just read it. Fun stuff, man! over a year ago
anubis210 said …
oh no, 667 fans, that was fast Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
It sure was, and I've only been here since February. over a year ago
anubis210 commented…
really? over a year ago
Ignas357 commented…
I joined march 5'th and here was about 450 fans, so ~200 fãs in two months looks good to me :D over a year ago
Ignas357 commented…
wait, there was less than 400 xD over a year ago
hank666 said …
According to Wikipedia, Alpha and omega ( the religion) means I am topo, início and the last. yay for facts :D Posted over a year ago
josemurcia2 commented…
it also means the beginning and the end over a year ago
hank666 commented…
Trur over a year ago
hank666 said …
666 fãs is no more, it is now 667. No implosion of earth.....yet. Posted over a year ago
EightySix commented…
Must have happened while I was sleeping. I wondered what was with all the weird dreams. Something about me being... harbinger of... I dunno, I can't remember. over a year ago
hank666 commented…
What's a harbinger? over a year ago
hank666 commented…
lol over a year ago
anubis210 said …
how many caps you got, i have 21 Posted over a year ago
Ignas357 commented…
18 :P :) over a year ago
arcticwolf07 commented…
19 caps, here. :) over a year ago
anubis210 commented…
yay lol over a year ago
Metallica1147 said …
We have 666 fans......hmmmm IDK what face to make with that. XD Posted over a year ago
Ignas357 commented…
Yay, I wonder who he is xD over a year ago
hank666 commented…
Crap, 666 fans! I hate that number, even though it's in my username. over a year ago
arcticwolf07 commented…
Well, worry no more. Yay for 667! over a year ago
big smile
awsomegtax said …
Happy Easter Every Body
From: ✪ℭ☮∂✗✪ Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
Happy Easter to you, too! over a year ago
Ignas357 said …
I just realized how awesome it is to know other languages, like if I didn't knew english I could'nt even write this or chat with you and etc., and now I can and everyone will understand me xD This reminds me of that "enjoy small things" lol. Oh and happy easter everyone! :D Posted over a year ago
hank666 commented…
What was your first language over a year ago
Ignas357 commented…
You mean like native?- Lithuanian over a year ago
Ignas357 commented…
if you listen good many languages have similar words that mean the same over a year ago
EightySix said …
Eight's Learned Thing of the dia - WD-40 stands for "Water Displacement Attempt #40". It does, in fact, displace water. It was designed originally to displace condensation in the delicate instruments and electrical equipment found aboard o espaço shuttles, As well as prevent corrosion por displacing standing water that causes it. Later, it was marketed commercially and has a variety of uses, key among them today, lubrication. Posted over a year ago
hank666 commented…
Lubrication.........;) over a year ago
EightySix commented…
SQUISH! over a year ago
hank666 commented…
SLOSH! over a year ago
EightySix commented…
lol. Indood. over a year ago
Red_Pyramid206 said …
665 fans.... one mais Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
Then we find out if the universe implodes. Oh, wait... would we know if that happened? XD over a year ago
EightySix commented…
I am... quite concerned... over a year ago
arcticwolf07 commented…
@zachwon2 - True, but later is better than sooner, right? over a year ago
hank666 said …
What's with all the series being posted!
I mean isn't LWK, LWL, LWH, & so on enough?
I'm nOt complaining I'm just saying. Posted over a year ago
hank666 commented…
I just can't keep track. over a year ago
EightySix commented…
... wha-wha-wha... And me too?? sadfacenow over a year ago
katealphawolf commented…
I need to update LWK bad, but am traveling right now so don't have time, will do when I get início though over a year ago
hank666 commented…
Sweet! over a year ago
UriahA said …
Who'd win in a fight, Chuck Norris or the Alphas of this movie?
My vote is Chuck Norris Posted over a year ago
minivanmaster commented…
I think the Alphas. They are just so awesome :P over a year ago
UriahA commented…
Nah Chuck woould win over a year ago
UriahA commented…
really? You don't think Chuck Norris would win? The only one that agrees and is right is Brandon over a year ago
Ignas357 said …
Zombies? What zombies? xD
link
God, I amor dick figures :D Posted over a year ago
EightySix commented…
touché, chips. Lol, nice one. Reminds me of Penny Arcade's Armadeaddon story arc. over a year ago
Ignas357 said …
Hey, anyone knows a Video site that dosent give a s**t about copyright? Posted over a year ago
EightySix commented…
I keep telling you, there are ways around copyrights, ALL copyrights. Especially for youtubing. over a year ago
EightySix said …
Eight's Learned Thing of the Day: Concepts - So, they make corrective lenses for glasses that tint when in sunlight, yeah? How come they don't make the same glass available for vehicles, or perhaps energy saving panes for homes? Seems like a no-brainer to me... But I guess we can't all be this smart. XD Posted over a year ago
UriahA commented…
My friend is the boss of a glasses company and he makes a visor for one of his client's explosion suit over a year ago
EightySix commented…
I think I know what you're talking about, I just can't help but let my mind have fun with the concept of an "Explosion Suit". over a year ago
smile
arcticwolf07 said …
Part Six of my "Beta For A Day" story is up. Enjoy! Posted over a year ago
EightySix commented…
Nothing like some late night reading. Its on like Donkey Kong. Its on like Celine Dion. Its possibly even on like The Movie Tron. over a year ago
crying
Metallica1147 said …
Every time I hear Humphrey and Kate howl together, I feel like crying, but in a good way :') Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
Yeah, that is beautiful, isn't it? I amor that, myself. :) over a year ago
boltfan2011 said …
happy birthday to me ugh i have to wait one full ano till im 21 and legually drink though lol Posted over a year ago
boltfan2012 commented…
hahahahhahah ya over a year ago
hank666 said …
Whats your favorito characters?

( mines Humphrey, Kate, and hutch) Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
My faves are "the Big Four": Kate, Humphrey, Lilly, & Garth. I like all the characters in the movie, though. Yes, even Paddy & Marcel. lol over a year ago
kates-mate101 said …
Note, my new perfil pic is my girlfriend Rissa... I'm not some creeper that makes aleatório people my pic. Posted over a year ago
hank666 commented…
She's hot!! Your lucky to have her. over a year ago
Beautiful_Rain2 commented…
Good to know!! over a year ago
hank666 commented…
I know, you said that in a comment on the " what's in kates mouth? " pic. over a year ago
kates-mate101 said …
Well the first part of my new artigo is up. "A fã get together" Is what it's called! :P I already know four people who'll enjoy it. KateAlphaWolf, VengeanceWolf, (Or PrinceRhaegar) UriahA, and metallica 1147. Word up! :D Posted over a year ago
hank666 commented…
So many names in the artigo I can't keep track. over a year ago
katealphawolf said …
in arizona right now, loving the sun! back início it snowed 7 inches...glad I'm not there! XD Posted over a year ago
Metallica1147 commented…
I bet it's hot over there XD over a year ago
Martyrockz12 commented…
OMG, you're sooo lucky! I dream of going to Arizona one dia (to see the Grand Canyon)! :D Hope you're having fun! over a year ago
Omega854 commented…
thats cool i have a friend who lives there over a year ago
boltfan2011 commented…
my ferind usted to live there he made good rattlesnake chille over a year ago
big smile
hank666 said …
I got my first prop!!! Posted over a year ago
hank666 commented…
Thanks arcticwolf07!!! over a year ago
kates-mate101 commented…
congrats buddy! What for? over a year ago
hank666 commented…
Omegas 4 life!! lol over a year ago
Ignas357 said …
My new video is up! :) Oh and suck it youtube! Posted over a year ago
hank666 commented…
lol suck it YouTube over a year ago
arcticwolf07 commented…
YouTube sucked it, all right. They sucked it right into being blocked again. Dagnabbit! over a year ago
EightySix said …
Eight's Fun Thing of the dia - link Posted over a year ago
zachwon2 commented…
What just happened????? over a year ago
EightySix commented…
lol. yeah. its kinda like that. over a year ago
arcticwolf07 commented…
Man, I need to get back into watching that show on CN. I'd forgotten all about it until you posted that. Thanks for the save, man. lol over a year ago
smile
LIL-Humphrey said …
This gona be a good Day! The whole dia only disney filmes on an german Channel :-) Posted over a year ago
hank666 commented…
They have German channels? over a year ago
LIL-Humphrey commented…
yeah! a lot of! :-) also germany have its own channels! over a year ago
hank666 commented…
Cool! over a year ago
EightySix said …
Ahhh. Got another story all ready to go. What ever shall I do with it? Keep it to myself until a later date? Maaaybeee.... Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
Awww, c'mon, cap'n. Put that story up there for all of us to admire. I'm sure it's really shiny. Pretty please? over a year ago
EightySix commented…
Oooh... Too much doces for zachwon... over a year ago
arcticwolf07 commented…
'Splodin' head! Coooollll! XD over a year ago
hank666 said …
Are you an alpha or an omega?
( I'm an omega ) Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
Omega FTW! over a year ago
EightySix commented…
lol. well said! over a year ago
kates-mate101 commented…
Alpha definately. over a year ago
kates-mate101 said …
I was just told por HumphreyFan that there's a rumor on that I'm going out with Kate. If it's Kate from A and O, not true. Jon's already fulfilled that roll. If it's anyone else here, definately not true. I don't know anyone here in person, except for DarkArcticWolf, but he's male and my best friend. Posted over a year ago
kates-mate101 commented…
Whoever this "UltimateLilly" Person is, KNOCK IT OFF over a year ago
EightySix said …
Eight's Fun Thing of the dia - link Posted over a year ago
zachwon2 commented…
If I were insane thats the type of insane I would wanna be. over a year ago
EightySix commented…
I know, right?!? What a classy gent. over a year ago
EightySix commented…
aww... I thought I was your idol... Sadfacenow... over a year ago
kates-mate101 said …
Well guys, I've finally determined the new story arch I'm persuing. The fans, (Myself, Jon 'KateAlphaWolf' Jeremy 'PrinceRhaegar' Uriah, 'UriahA, and Brandon, 'Metallica 1147' get together in Canda, and stay at my house for the summer. ALong, with their lobo friends. It's a comedy, (Sort of)... I won't say why they are going to Canada in the first place, but I'll just say the people I mentionned will enjoy it. :) I'll leave it at that. Posted over a year ago
UriahA commented…
sweet over a year ago
katewolf68 commented…
i live in canada sorry aleatório over a year ago
VengeanceWolf commented…
lol over a year ago
TheRedRose said …
Hey! Im new whats up? Posted over a year ago
kates-mate101 commented…
Oh nuthin much... Fixin my hair to make sure it llooks like it's supposed to, (Look at my perfil pic) and stuffs... So welcome to Alpha and Omega! :) over a year ago
UriahA commented…
What up? over a year ago
EightySix commented…
You guys are always against me... I can feel it. over a year ago
Ignas357 said …
I now hate YT cuz I made a video and it's blocked worldwide :@ link try to watch it anyway Posted over a year ago
EightySix commented…
seguinte time you make it, flip the image. That seems to be the way that most folks get around that pesky copyright thing. over a year ago
arcticwolf07 commented…
Looks to me like it was Lionsgate, not YT, that pulled the plug on your video. They don't seem to understand what "free publicity" means, I guess. over a year ago
Ignas357 commented…
F*** YT gonna upload it on vimeo or other site :D over a year ago
EightySix said …
NPLH! Chapter? NEW! GO THERE NOW? YES?? Yes!!!
seguinte up on the chopping block - I've got some leitura to catch up on round here, haven't I? Posted over a year ago
arcticwolf07 commented…
Oooohh! *pumps fist* Yes! Me go now! Readin' to do! over a year ago
EightySix said …
Eight's Learned Thing of the dia - The Monkey Wrench, named after its creator Charles Moncky. Though the history is now debated, it was widely used until it's functionality and popularity was replaced with the "Stilson" Open Ended Adjustable Wrench - created por Daniel Stilson, a barco a vapor fireman. As it has not been in production for over a century, the Monkey Wrench is now an Antique. A very heavy one. Posted over a year ago
Ignas357 commented…
You're like a aleatório wikipedia generator :D over a year ago
EightySix commented…
Its true. I've actually got a 26" Monkey wrench. I bought it after I fell in amor with Team Fortress 2's Engineer class. Because I'm a nerd. over a year ago
Ignas357 commented…
It's impossible to hide your nerdiness! unless... unless you're not human! Oh wait... yeah we discussed that already over a year ago
UriahA said …
Who'd win in an eating competition, Mooch or Big Smoke from GTA: San Andreas Posted over a year ago
Ignas357 commented…
Hmm... It's a tough tough pergunta lol :D over a year ago
dianacarr5678 commented…
Totally Big Smoke over a year ago
Metallica1147 commented…
Mooch cause Big Smoke might take his time to eat his comida unless he was eating it in the middle of a drive-by XD....but I still pick Mooch over a year ago