A Lady e o Lobo Wall

Displaying wall entries 181-190 of 21169

TimberHumphrey said …
believe it or not, guys....... Fifty Shades Darker...... is EVEN WORSE than Fifty Shades of Grey....... and i barely made it through it yesterday....... oh god! Hollywood, WHY?! Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
is Tom Kane the worst screenwriter ever? no...... not really. don't get me wrong: for the most part, he's terrible. he sucks ass, he can't write for shit! he hates continuity, he makes up shit as he goes on, he's the creator of BRENT, his sense of humor (most of it) is awful and he doesn't really give a shit about the rest of the characters. but he still had some good moments in these sequels like A&O 4 Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Still the shityest writer over a year ago
VitoBaby said …
Im upset that I everyone in here is gone but at the same time its kinda good to mover on from fã pop and such. Hai I'm Anthony, (Known as thealphaboyz) I first started on this website maybe in 2011? when I was about 11 and ya that was the time when I treated everyone like dicks because i didn't knew any better. With all the cringey Rp's and such. But I'm kinda sad but happy that I get to see my old shit from 6 years ago. If it weren't from fanpop, who knows where I could have been. -Anthony Posted over a year ago
VitoBaby commented…
If you would like to still contact me then you can Pm me on fanpop and talk about life of today or 6 years atrás (if you remember me during that time) over a year ago
big smile
OmegaKing said …
in the name of the einherijar..... all your base belong to us :P now surrender your caribou and tasty berries Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
rewatched Alpha and Omega 4, and.... am i the only one who thinks Daria's mom looks a bit too old to have pups? i mean, think about it. we see her in the first few segundos of the movie (when she gets killed) and we see her again in Daria's flashback. she looks way too old to have baby pups in those scenes. i don't know, it might just be me Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
She kinda does over a year ago
SentinelPrime89 commented…
Good point. But I guess with Crest' reputation, it was either reskinning an older lobo or reskinning Eve. And they never touch the main characters from the original when it comes to reskins. over a year ago
SentinelPrime89 said …
I guess Princess has officially disowned her father. Only plausible explanation I can think of as to why she wasn't with King in The Big Fureeze, since I doubt Tom Kane killed her off and I know Steve Moore probably wouldn't do so either. Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Um she could just be a lone wolf. Or in a new pack :/ over a year ago
SentinelPrime89 commented…
Lone lobo is possible but I doubt she got into another pack. Everybody knows everybody in Jasper Park so I don't think just any pack would accept her. over a year ago
TimberHumphrey said …
we need mais action sequels like John Wick 2. that movie was off the chain! bring on Chapter 3! :D Posted over a year ago
Wolfire14 said …
Guys I finally found news about alpha and omega journey to urso kingdom release it coming out in mid 2017 Posted over a year ago
SentinelPrime89 commented…
Where? over a year ago
TimberHumphrey commented…
link please over a year ago
maneval12 commented…
Hiii over a year ago
SentinelPrime89 said …
Lilly and Garth just rushed on into that relationship, didn't they? They only knew each other for about a dia and a half before Furry Cupid struck the two of them. At least Humphrey and Kate started out as friends for about a ano or so before they settled down lol Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Who knows they may be taking it slow. They just rushed to Marriage just to keepcthe peace between both packs over a year ago
OmegaKing commented…
i think thats why when i do fã fics i always have kate, doces and her with humphrey..... yes i like lobo herams..... so sue me..... over a year ago
SentinelPrime89 said …
Was there ever a real explanation over why A&O 4, 5, 6 and 7 did not get a BluRay release each when A&O 2 and 3 did? Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Because they are a bunch of turds over a year ago
TimberHumphrey commented…
not really. they just got tired of doing it over a year ago
TimberHumphrey said …
so with the god awful Fant4stic, Josh Trank showed that he can be the biggest piece of dogshit on set Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
can't these lazy bastards just make a box set with all the filmes after Journey to urso Kingdom comes out? seriously, every few months we keep getting a new pack with the filmes outta order, and it's kinda getting annoying Posted over a year ago
SentinelPrime89 commented…
I agree. There's been, what... five, six sets now of aleatório A&O movies. over a year ago
Chidori1334 said …
If they make a TV series: I hope they reveal some lore if the lore isn't in the final sequel Posted over a year ago
Chidori1334 commented…
I actually wrote about it in my DA journal saying "whats the future for the Alpha and Omega franchise" over a year ago
meh
TheRealHumphrey said …
anyone here think i'll be able to find a loyal Kate again ? Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
No offense Butt No one does that shit anymore dude. over a year ago
TheRealHumphrey commented…
well thanks for the encouragement :( over a year ago
Faze_Booce commented…
lol the whole mate thing is bullshit anyways. Everyone cheats on eachother half of the time and the Kate RPers are the worst. Nobody really does that shit anymore because its the same stuff over and over again over a year ago
big smile
Shadow1997 said …
Selling my A&O 3 and A&O 5. Because I don't like them
Don't even considering the part of the Alpha and Omega
franchise. Same for 6 Posted over a year ago
smile
BeautifulKate said …
How has everyone been? :-) Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
oi there kate :) over a year ago
BeautifulKate commented…
Hi ^^ over a year ago
TheRealHumphrey commented…
not great over a year ago
TimberHumphrey commented…
how ya doin, kate? :) over a year ago
SentinelPrime89 said …
I'll meet you on Mars, whoo! Right after I eat the Milky Way!

If lobos know about o espaço and astronomy and all that, I guess it's no real surprise that they'd know things like natal and sports and bolo de copo and so on lol
So Tom Kane's not exactly in the wrong there. Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Dude. They may know stuff like that its an fiction movie so yea :/ over a year ago
TimberHumphrey said …
went to see John Wick: Chapter 2 today. loved it! fucking loved it! :D
i'm so happy this wasn't another Taken 2 or Taken 3. John Wick 2 was a awesome action movie, and all i can say right now is: give me Chapter 3, like right now! :D Posted over a year ago
angry
Shadow1997 said …
That's for fuckin us federal court! Suck my dick! Posted over a year ago
shadow-omega said …
I'm surprised I'm still apart of this pack...or Community lol NICE XD ._. Posted over a year ago
SentinelPrime89 said …
Call the animation whatever you like, Crest did a pretty fine job for the most part with whatever budget money they had as well as with A&O 4, 5 and parts of 2. Better than how Splash has been wasting their budgeting. Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
Splash doesn't give half a flying fuck about their animation, honestly over a year ago
Shadow1997 commented…
True over a year ago
big smile
LunaAlpha said …
Hi guys =D long time no talk. Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
hi :D over a year ago
SentinelPrime89 said …
link

Wish there was a version of this poster without the text. Would work good for a phone background wallpaper. Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
honestly, i might be a A&O fan, but i really hope the franchise ends with Journey to urso Kingdom. please, Lionsgate! if you give actually do give a shit about the fans, then do us all a favor and stop making sequels. make a TV show or a reboot instead, that's a better idea Posted over a year ago
ben15delas commented…
Well I'm ready to write the history beginning and end of this club. over a year ago
TimberHumphrey said …
so, i just got done watching ovelha, ovelhas and Wolves, and.... it was okay. the biggest problem with the movie is that there's a lotta cliches in it, and it's pretty predictable. the characters - i thought - were okay, but maybe they should've been a little better. overall, as a low-budget foreign animated movie from Russian, it was enjoyable, it had moments that i really liked in it. i just wished the script was a little better.
final rating: 6.5-7/10 Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
one thing's for sure tho: it's definitely better than the Snow queen filmes over a year ago
big smile
Shadow1997 said …
I have always though what type of música Kate and Lily would possibly listen too.
Kate I feel would like Country and maybe a little pop.
Lilly on the other hand I feel would like pop or maybe emo. But mainly pop. Am I the only one too feel that
These are the type of música they would like? Posted over a year ago
SentinelPrime89 commented…
Funny thing, I vision Kate as a country girl too. She sure was swishin those hips to the country música in the movie XD over a year ago
Shadow1997 commented…
There was no country música in the movie though :/ i know country, i also amor rock n roll. Those songs where hard rock/ Boogie rock. over a year ago
SentinelPrime89 commented…
There was actually. "Me And You" was country rock. over a year ago
Shadow1997 commented…
No southern rock. Huge difference over a year ago
Alphawolfben said …
Just watch ovelha, ovelhas and lobos it's alright would say it's on the same level as maybe Legend of sawtooth cave full of cliches the hero dating a girl and she leaves him so he trys to win her back a villian who kills the leader the lier revealed and the hero gets the girl bk in the end. There are some good backdrops the animation is I'd say simmilar to Alpha and Omega 1 but it's just another animated film about the hero losing his lover and learning lessons etc Posted over a year ago
Alphawolfben commented…
Also Kate and Humphrey's Romance is much better and not there 5 min mark they both have to earn it in this film Bianca wants be married in the beginning of the film unlike kate and Humphrey over a year ago
TimberHumphrey commented…
i don't wanna sound rude ben, but you should've put a spoiler warning over a year ago
laugh
SentinelPrime89 said …
My icon's peeping on you XD Posted over a year ago
Chidori1334 commented…
Lols over a year ago
TimberHumphrey said …
91% rating for John Wick 2. HELL YEAH!! :D Posted over a year ago
SentinelPrime89 commented…
Now I'm hyped again :D over a year ago
TimberHumphrey commented…
it went p again. it's 93% now :D over a year ago
TimberHumphrey commented…
*up over a year ago
TimberHumphrey said …
well this club's officially dead now. nobody comes on anymore Posted over a year ago
Wolfire14 commented…
They probably busy with some stuff over a year ago
Shadow1997 commented…
I just check on from time to time over a year ago
VitoBaby commented…
it kinda had to happened, time to mover on over a year ago
Chidori1334 commented…
I agree with Wolfire14 over a year ago
TimberHumphrey said …
has anybody seen ovelha, ovelhas and lobos in its english dub, since it came out in KissCartoon? i've been pretty busy in the past mês so i didn't have time to watch it Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Nope sorry over a year ago
TimberHumphrey said …
what if Journey to urso Kingdom turns out to be the darkest sequel in the franchise? i know that's not always a good idea and i'm pretty sure it won't happen, but seeing how A&O 4 was pretty dark and mature for a kids movie, there's a chance for A&O 8 to be dark. hopefully they do it right tho Posted over a year ago
Kishin_Kira commented…
Yeeeeah I'm gonna have to disagree. Alpha and Omega has gotten to slapstick and silly to be taken seriously anymore. Especially if Link and Lyle appear again. over a year ago
TimberHumphrey commented…
good point, Kishin over a year ago
SentinelPrime89 said …
Still no talk of any mais A&O filmes after Part 8. I hope this is true because this series needs to end. Not saying there weren't any decent sequels but they just never needed to exist. I'm glad Lionsgate finally caught on eventually but they and Crest could've held on for a ano or two and could've actually given a 90 minuto sequel, sticking with the no geral, global plot of A&O 2 but erasing the 5 minutos worth of holiday cheer and brushing up on the animation. Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
same here, this franchise really needs to stop after part 8. if they wanna keep this franchise alive, maybe the right choice would be: to make either a TV show, a spin-off movie or a reboot over a year ago
HUMPHREY_OMEGA8 commented…
I THINK THEY SHOULD MAKE A REBOOT WHERE HUMPHREY BECOMES A BADASS LONE lobo AND HE COMES BACK TO THE UNITED PACK (KATE MARRIED GARTH) (FUCK THIS IS GOOD SHIT) over a year ago
Chidori1334 commented…
In fact, I made a journal on DA saying "whats the future for A&O?" As in what will happen seguinte after the 8th one releases over a year ago
pabloescaval said …
Holy hell you people are committed to this place. Posted over a year ago
HUMPHREY_OMEGA8 commented…
yep over a year ago
TimberHumphrey said …
i LOATHE the new G+ layout! Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
well i wasn't expecting this: ovelha, ovelhas and lobos is on KissCartoon
link Posted over a year ago
sick
Shadow1997 said …
Think I have strep throat......plus. Cold or just a really
Bad sinus infection/drainage. Either way I feel like s*** Posted over a year ago
ben15delas commented…
I haven't gotten sick ar all for months. I must be lucky. While, everyone else gets sick around me. over a year ago
Shadow1997 commented…
Lucky bunda lol over a year ago
TimberHumphrey said …
is Brent supposed to represent some kinda trauma Tom Kane had to go through in his early years or something? there's no damn excuse for a side character to be as awful as Brent Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Brent is mais like a insult to the fãs over a year ago
Shadow1997 commented…
Brent is probably the way he thinks about us over a year ago
TimberHumphrey said …
Tom Kane's logic: "Continuity's for pussies! i don't want good continuity in my scripts, cause the franchise's all mine now and i can do whatever the fuck i want to it!" Posted over a year ago
OmegaKing said …
hi back for a bit cuase i need some quick answers
better couplings
1. humphrey and lilly
2. humphrey and kate
3. humphrey and princess
4. humphrey and kate and lilly
5. humphrey and lilly and kate
6. humphrey and lilly and kate and princess
7. humphrey and lilly and candy
8. humphrey and kate and lilly and princess
9. humphrey and kate and lilly and princess and candy
or
10. humphrey and lilly and kate and princess and candy
first female listed is humphrey's main mate Posted over a year ago
OmegaKing commented…
sorry about the mural of text..... for some reason it wouldnt allow the spacing between over a year ago
OmegaKing commented…
looks like this club is dead..... might just roll a die or wing it.... over a year ago
TimberHumphrey said …
(Marcel in Alpha and Omega 3) "the valley is full of spectators and sponsors"

really? they know what a sponsor is? god, it's okay to make animais have some human characteristics, but they should at least make sense! Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
It's an animation. As far as I'm concerned anything goes over a year ago
SentinelPrime89 commented…
Yeah, they also play golf. I'm pretty sure they know a thing or two about spectators and sponsors. over a year ago
TimberHumphrey said …
ya know what i wanna see? i always wanted to see a reboot of the franchise. sure, since this is Lionsgate and Splash Entertainment we're talking about, i highly doubt that's ever gonna happen, but if they do reboot it, i hope it does well enough to become a new franchise (but with better sequels). that's just what i think tho Posted over a year ago
jhilton0907 commented…
This franchise needs a reboot so bad. All they need to do, is continue off where the first movie left off and put a little mais focus on the characters and actually reveal some stuff about them, like Humphrey and his past, or Garth and his mother. But sadly, the studios are stupid and basically just Lucilled this franchise to death over a year ago
SentinelPrime89 said …
I'd like to see something like a behind-the-scenes story behind the everday doings of the main characters. What exactly are Hutch, Candu, Claws, Scar, Reba, Janice, Sweets and doces doing in their spare time? Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
same here over a year ago
Shadow1997 commented…
Yea well we all know theses cuck suckers wont try to do something new or give something for the fãs over a year ago
MagicalTerms said …
Hello, many of you would know me as sxyomega. Though, most of you I'm sure don't remember me. I'm the author of the lovingly accepted Alpha and Omega: The Brotherhood series. I've forgotten my log in but I've come back to finish what I started. I'm going to start from where I left off and change some minor details and grammatical errors. The first 11 chapters will be re-uploaded after these changes are made and named "The Brotherhood Catchup". For those who haven't read my work. Please enjoy it. Posted over a year ago
VitoBaby commented…
Its too late man over a year ago
maneval12 commented…
oi it is Hannah over a year ago
SentinelPrime89 said …
I really hope John Wick Chapter Two delivers. The first movie is so damn epic! Keanu Reeves finally found his niche. Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
honestly, i think it's better if they end the Madagascar franchise at #3 Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Yea. Never cared for the 3rd amd the 2nd was just meh for me over a year ago
SentinelPrime89 commented…
Penguins aside, I thought the Madagascar filmes got better with each movie. They did right what shrek did wrong with the sequels, though shrek 2 was actually better than the first. over a year ago
TimberHumphrey commented…
yeah. i think Madagascar 3 is the best one over a year ago
worried
Shadow1997 said …
Very terrified right now because bad weather Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
something else aobut that Nut Job 2 trailer: where the hell is Buddy? (the rato dude) they include him in the poster, they put his name in the cast list.... but they forgot to put him in the trailer?! Posted over a year ago
skyrim2244 said …
Waz up guys it's been a minitue working my bunda off and finishing high school Posted over a year ago
ben15delas commented…
Nothing much this one guy got the crap beaten out of him por a pig. link over a year ago
ben15delas commented…
Better link: link over a year ago
TimberHumphrey said …
so, the official trailer for The Nut Job 2 just came out today, and........ oh god! now i think i'm appreciating the first movie a lot mais Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Never cared for the first over a year ago
SentinelPrime89 commented…
Yeah, first movie wasn't that good. The animation was it's only go in the right direction but shit, the animation actually looks a little worse in the sequel. Will probably end up being the Norm And The North of 2017. over a year ago
TimberHumphrey commented…
well we still got The Emoji Movie coming 2 weeks before Nut Job 2 over a year ago
VitoBaby said …
Well, I still see some shitty stuff on here. Just like the old days. Hm Posted over a year ago
hmmm
Shadow1997 said …
Tried to help only to get yelled at. *Sighs* story of my
Fuckin' life. Posted over a year ago
Alphawolfben said …
Theres a rumour going round that Alpha and Omega is getting a TV Show after urso kingdom Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
that's been a rumor for a while now, but nothing's official over a year ago
Shadow1997 commented…
Yea. But if it becomes true ill be kinda if e about it. Ill be Specially mad if it's not on a channel i have over a year ago
Canada24 commented…
I never seen anything after the first.. Guess it was the only one that interested me over a year ago
Shadow1997 commented…
I say u havent really missed anything. Most of the sequels are pure trash. Few good ones but i dont really count them as actual sequels. As far as I'm concerned Alpha and Omega does not have any sequels. over a year ago
13WOLF13 said …
Can I get a few props? Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
what happened here? before New Year's eve, this club was active. now, it's like completely dead Posted over a year ago
ben15delas commented…
Dead like a cemetary. over a year ago
Kishin_Kira commented…
Honestly, its no surprise since Big Fureeze was a huge disappointment. A lot of fãs might have given up and the few that remain probably have school or something over a year ago
Shadow1997 commented…
Um the big fureeze wasnt that much of a disappointment for me. over a year ago
TimberHumphrey commented…
yea. it might not be great, but it was enjoyable over a year ago
Slydog900 said …
Hi gentle lobos and lady wolves. So anything happened here while I was gone? Anyone new here? Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
nothing honestly. the club's been extremely quiet these days over a year ago
Slydog900 commented…
ah yes as always over a year ago
AlexaTheAlpha said …
Hi.^^ Posted over a year ago
Canada24 commented…
Huh.. Haven't been here in ages over a year ago
AlexaTheAlpha commented…
How are you then? over a year ago
Canada24 commented…
I'm fine :) over a year ago
AlexaTheAlpha commented…
That's good^^ over a year ago
TheRadLilly said …
Um I don't know if it's just me but why did this place translated every text into French? And I'm talking about the whole fanpop site, not just this page. I'm on mobile btw. Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Maybe you have something set to that on your mobile device over a year ago
Canada24 commented…
It's just you over a year ago
hmmm
Shadow1997 said …
Every time I hear someone cadela, puta about how they hate
The transformers filmes because there is to much
Fighting or to many explosions I'm like.
You are fuckin stuipid as hell Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
it's not just cause of the overload explosions. it's the fact that all sequels focus a lot mais on the humans than the robots. and honestly, the human characters are boring over a year ago
Canada24 commented…
No.. We hate it cause Michael baía made it over a year ago
Canada24 commented…
He's a little immature.. And not in a good way... But hey, it's only my stupid opinion over a year ago
shadow353 said …
oi guys I am back it has been a while since I have been on here fill me in on what has happened Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Ok.......nothing over a year ago
ben15delas said …
I remember years atrás when I found the first A&O sequel. Everyone but me thought it was fake. But it was real the whole time. As of now we got a bunch of crap sequels. The third one almost killed me off. Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
honestly, Dino Digs makes A&O 3 look like Toy Story 3 over a year ago
Shadow1997 commented…
Whats so damn bad about TY3? over a year ago
TimberHumphrey commented…
Toy Story 3 is great movie. what i meant is: A&O 6 makes A&O 3 look good over a year ago
cool
Tundra_Omega said …
What's up A&O Family? Posted over a year ago
ben15delas commented…
We're dead. over a year ago
Chidori1334 commented…
I'm still active over a year ago
TimberHumphrey said …
since we all know por now Princess Canue in the seguinte one is gonna be the first female urso cub, i wonder how they're gonna design her. hopefully she's not a reskin of Brent Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Idk They are lazy cunts over a year ago
TimberHumphrey said …
i still think a full-length theatrical A&O sequel would've been 100x times better than all these 45-minute sequels we've been getting over the past 3 years. Posted over a year ago
Spyro-A113 said …
how do you add links? i swear it was easier years ago, thought it'll be in the corner like, add image, add poll, write artigo add a pergunta ect ...but no add link? click on the links still no where to add..im confused Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
well, this place just got REALLY quiet all the sudden Posted over a year ago
ben15delas commented…
Yep over a year ago
ben15delas commented…
BlastphamousHD and his reaction to Edward Muscare was soo funny! XD over a year ago
Big_Smoke said …
I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda. Posted over a year ago
ben15delas commented…
Who are you??? over a year ago
Shadow1997 commented…
Another fuckin troll over a year ago
trueshadowwolf commented…
Ryder: Ahhh, shit! You got ketchup all over the seat! over a year ago
smile
ben15delas said …
aleatório Post:

2017 is to 2007
As 2007 is to 2017

Happy New Year! :D Posted over a year ago
big smile
Shadow1997 said …
Happy New year's😎😰😜😜😜😱 Posted over a year ago
smile
TheRadLilly said …
Happy New Year! Posted over a year ago
TheRealHumphrey commented…
Happy New ano Lilly over a year ago
cool
LorMel said …
HAPPY NEW YEAR!!!
2017 BABY!!! Posted over a year ago
big smile
TimberHumphrey said …
HAPPY NEW ano 2017!! :D Posted over a year ago
Spyro-A113 said …
going through the first mural messages and how it's all changed, i was in the topo, início 100 fãs to like this page, and probably topo, início 3 to get the first medals, of course that was about 6 years atrás now, most the people i knew and spoke to back then are probably all gone por now, i see their names and recognise but they no longer use the website, i stopped like most people when meebo went, about 3 years atrás now it's back im giving it another go. Posted over a year ago
ben15delas commented…
Awesome i joined in March 2013 back on my old account but it was deleted its a long story of what happened. over a year ago
Spyro-A113 commented…
yeah mine got deleted as well for some reason, just guessing it was reported over a year ago
Spyro-A113 said …
amazing how many inactive people are on here, perfil one after another, you can tell their no longer in use Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
Trolls is definitely getting at least one Oscar nomination for Best Original Song Posted over a year ago
hank666 said …
Wow, just checked in on fanpop after being offline for what seemed like forever. Turns out I finally got the Fanatic badge for the A&O club, sweet! only took me 5 years. Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
welcome back :) over a year ago
SentinelPrime89 said …
I'm glad that I normally intend to skip out on the filmes I already know are very bad. Worst filmes I watched this ano were Norm Of The North and Alpha And Omega 6. Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
tho nothing can topo, início Norm of the North over a year ago
Spyro-A113 said …
oi all, new here, looking for fãs :) Posted over a year ago
ben15delas commented…
Welcome to the Club. :) over a year ago
TimberHumphrey commented…
welcome to the A&O club :) hope you have a great time here ^^ over a year ago
Spyro-A113 commented…
thanks :) hope to meet some good people over a year ago
TheRadLilly said …
Dear 2016,

Keep your hands off of Betty White! Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
And keep your paws off Paul McCartney and Ringo Starr over a year ago
TheRadLilly commented…
And Melissa McCarthy over a year ago
SentinelPrime89 commented…
And Mark Hamill. With Han Solo deceased and Carrie Fisher now RIP.... over a year ago
TimberHumphrey commented…
we're almost there. just a dia left over a year ago
smile
ben15delas said …
You should watch BlastphamousHD on youtube his vídeos are Gold! XD Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
i do watch him. he's hilarious over a year ago
Annakian_Priest commented…
I might get back to him. over a year ago
Wolfire14 commented…
I watched him too and he is funny over a year ago
Shadow1997 commented…
Meh never like his vídeos to much. Though I did find some of his vídeos quite funny over a year ago
smile
LivialovesU said …
So, how was everyones natal on sunday? Mine was Good! ^^ Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
R.I.P Carrie Fisher Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
2016 Sucks! We have lost so many beautiful People this year........sad sad sad over a year ago
LorMel commented…
*cries eternal tears* over a year ago
LorMel commented…
And then the mother dies a dia later. 😩 over a year ago
hmmm
LorMel said …
It's so weird to come back on a ano later and see how much this place has changed. What's even weirder is owning up to my mistakes and asking for forgiveness...
If I hurt you, I'm so sorry, guys. Please find it in your hearts to forgive me, and if you don't want to, that's fine too. Posted over a year ago
Annakian_Priest commented…
What happened? over a year ago
LorMel commented…
A lot of selfish crap. Long story short I hurt a lot of people por cheating on like 5 guys at a time. I was addicted to porn, so my lust was the root to that problem... I broke a lot of hearts and trust. over a year ago
Wolfire14 said …
Guys I need help it is a activation lock on my iPad I can't unlock it Posted over a year ago
crying
TimberHumphrey said …
R.I.P George Michael :'( Posted over a year ago
big smile
TimberHumphrey said …
MERRY natal TO EVERYBODY! Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Merry Christmas/ Happy hanukkah! :) over a year ago
heart
TheRadLilly said …
Merry Christmuh 🎄🎅🏻✨☃️❗️ Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
Merry Christmas/ Happy hanukkah! :) over a year ago
Wolfire14 said …
Why is it so quiet here Posted over a year ago
TheRadLilly commented…
It's the holiday season. Everyone is out with their families. over a year ago
TimberHumphrey commented…
yep. it's the holidays again, so everybody's having fun with their families over a year ago
TimberHumphrey said …
i loved Rogue One, but i still think The Force Awakens is a little bit better when it comes to pacing and characters (Rogue One felt kinda slow in the first half) Posted over a year ago
smile
Shadow1997 said …
Oh no why people hate on the batman versus super-homem movie I thought it was pretty decent Posted over a year ago
SentinelPrime89 commented…
I do like the Ultimate Edition of the movie. over a year ago
TimberHumphrey commented…
i didn't hate it, but i didn't amor it either over a year ago
TimberHumphrey said …
i saw it, folks. i went to see Rogue One today. and i'll be honest: it was AWESOME! :D Posted over a year ago
Shadow1997 commented…
What is it exactly about over a year ago
SentinelPrime89 commented…
It's the story of the rebel spies stealing the Death estrela plans from the Empire which leads to A New Hope. over a year ago
Shadow1997 commented…
Oh okie over a year ago
TimberHumphrey said …
the "Now look what you did! You got my wife all upset" line has to be one of the best and funniest jokes in the entire franchise. and there's no way in hell Tom Kane wrote that Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
rating the A&O movies:
A&O 1: good
A&O 2: okay
A&O 3: terrible
A&O 4: good
A&O 5: okay
A&O 6: dogshit
A&O 7: decent Posted over a year ago
ben15delas commented…
You should switch 5 & 6 5 was dogshit i couldn't even stand a single clip. 6 was just awkward. over a year ago
Shadow1997 commented…
A&O 1: 10 out of 10 A&O2: meh. A&O 3: Trash. A&O 4: Pretty good over a year ago
Shadow1997 commented…
A&O 5: shity A&O 6: Taylor rápido, swift shity A&O 7: Pretty good over a year ago
TimberHumphrey said …
overall, the A&O franchise ain't terrible.... but it's nowhere close to being great either. it's just.... OK Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
okay, 80% for Rogue One on Rotten Tomatoes. kinda low and a little bit disappointing for a estrela Wars movie, but still good. still pretty good Posted over a year ago
SentinelPrime89 commented…
I think it's going to be better than The Force Awakens simply because it's not a straight-up remake of another estrela Wars movie. Not saying I hate TFA, I amor TFA. But there's no denying that it's too much like A New Hope. over a year ago
Shadow1997 commented…
I dont trust rotten tomatoes rating. They are fuckin stupid over a year ago
TimberHumphrey commented…
went up again. it's 85% now over a year ago
TimberHumphrey said …
well, till we start getting new A&O news for the seguinte one, i guess there won't be that much to talk about around here Posted over a year ago
TimberHumphrey said …
well looks like KissCartoon's website was deleted Posted over a year ago
SentinelPrime89 commented…
It's not. Just a really bad glitch according to the facebook page. over a year ago
SentinelPrime89 said …
Sorry I've haven't posted much here lately. It's just that... there's nothing to talk about. Not until A&O 8 starts moving along. Posted over a year ago
TimberHumphrey commented…
it's okay, dude. we haven't had anything going on in this club anyway over a year ago
TimberHumphrey said …
kinda hard to believe that Tim Maltby went from working on shows and filmes like Batman: The Mystery of Batwoman, Ultimate Spider-Man, Hulk and the Agents of S.H.I.E.L.D and transformers Prime.... to directing the Alpha and Omega sequels and..... being one of the animators in Norm of the North Posted over a year ago
darkwolf546 said …
Infamous segundo son was sick and i don't know why i am still on this its old Posted over a year ago