A Lady e o Lobo Wall

Displaying wall entries 1521-1530 of 21119

smile
Jenna_Husky said …
Phil and I won't be on IM most of the afternoon, got some cleaning to do in the house before his stepfather's plane flight from Antarctica flies in. So we'll be on IM hopefully sometime in the late afternoon or early evening.

Please fan, comment or both....link

Thank you very much, talk to you guys later on. Posted over a year ago
transformer101 commented…
u guys r never on IM!!! over a year ago
crazyryan123 commented…
ha that`s a good one over a year ago
crazyryan123 said …
this club is slow and quiet today! Posted over a year ago
crazyryan123 said …
I`m playing miami shark
Posted over a year ago
smile
KateLillyWolfy said …
Hey, anyone want me to dye the fur/hair on an Alpha and Omega character? I've already done Kate, Lilly and Garth. Just tell me which character and the color(s) and I should have it done pretty quickly. Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
how about Eve haa it gonna look halroius over a year ago
KateLillyWolfy commented…
What color? The only color I cant use is black. over a year ago
KateLillyWolfy commented…
Posted the eve image over a year ago
Iblis_The_Flame said …
Good Morning! Damn Crisis City is SOOOO Boring these days. All the buildings are smashed and I have no one to talk to..... Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
sucks for you in s.a there is always something to do over a year ago
crazyryan123 said …
i`m playing madness interactive you should play it its badass also if you like it go to madness halflife Posted over a year ago
lonewolf82 said …
It's weird not waking up to the dog that I woke up seguinte to for 6 years. Posted over a year ago
LucarioZoura1 said …
"You know you've gone to far when you are siting on a couch, naked, recording yourself picking of your chest hair so you can upload your first youtube video." XD Posted over a year ago
dehuang commented…
lol? over a year ago
crazyryan123 commented…
haaaa over a year ago
crazyryan123 said …
GOOD MORNING Posted over a year ago
metalwolf116 commented…
Mornin over a year ago
lonewolf82 said …
Worst dia of my life... I got início after a long dia and walked into my house and my found my dog laying stiff on the floor, dead. R.I.P Vitto. 9/25/07-1/28/12 Posted over a year ago
dehuang commented…
wow.. that sucks Dx over a year ago
lonewolf82 commented…
He's in a better place I guess. over a year ago
metalwolf116 commented…
Oh my god it reminds me of my dog Jenna and when she died 3yrs ago, I still cry about her over a year ago
Iblis_The_Flame said …
Hello, allow me to introduce myself! I am Iblis, known as simply "The Flames of Distaster" Cause I like to burn shit! XD
Posted over a year ago
dehuang commented…
Dehuang here but you can call me Brian!! Welcome to the A&O pack, and may the pele, peles be with you. over a year ago
hank666 commented…
I'm Hank666, just call me Hank over a year ago
Iblis_The_Flame said …
What is the buddies movie of which you speak of? Can I burn it? Posted over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
YES IBLIS1 over a year ago
Iblis_The_Flame commented…
Oh Goody! over a year ago
metalwolf116 commented…
i know absolutly nothing about what you speak of over a year ago
LucarioZoura1 said …
Worse... Movie... ever! NEVER watch "Spooky Buddies"! Posted over a year ago
LucarioZoura1 commented…
Now i need a rope... and a hook... over a year ago
LucarioZoura1 commented…
Had to see how shitty it was XD over a year ago
snazzywolve53 commented…
i had to watch that on Dia das bruxas in Science class.... idk why but it got me and my friend to make perverted jokes all the way through it... over a year ago
Iblis_The_Flame said …
oi all! Posted over a year ago
Lordvessel said …
So, after being informed about all your guys sports and hobbies, ^^ id like to say, I enjoy writing, biking, scripting, I play lacrosse, basquetebol, basquete and from time to time, volleyball. Granted that there are hot girls on the de praia, praia to play with. ;) Posted over a year ago
LucarioZoura1 commented…
Yay Vollyball! lol over a year ago
katealphawolf said …
My back feels a little better, dad loaned me one of his back braces and it helped a lot. I plan to visit a chiropractor in the near future and see what their opinon is about it and see if they have any tips to improve my lifting habits, hopefully they dont tell me to stop riding/racing motocicletas though because I am gonna ride until I cant anymore, nothing will change that! Anyway I am off to bed, going to work on the 67 F250 some mais tommorow before I go back to college, have a good night! Posted over a year ago
Jenna_Husky commented…
Night, Jon. Glad to hear your back's feeling better. over a year ago
big smile
Jenna_Husky said …
Got Mr. Internet working! Yay! Posted over a year ago
kingdom123 said …
someone talk to me haha Posted over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
oi over a year ago
kingdom123 commented…
oi red pyranid long time no see! over a year ago
kingdom123 commented…
haha i bet over a year ago
big smile
SweetsOmega said …
Heya, everyone! How are ya tonight? My Arctic, my Mom, and little Tesla *gently pats belly* are fantastic! I've got a little present for ya all, and it's already up and ready to read. I hope ya all enjoy it! Posted over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
Well oi sis! over a year ago
hank666 commented…
I enjoyed over a year ago
Awesome1000 said …
link
Since a majority of people have picked that people would not like roleplaying on the wall, could you mover it to somewhere else like your mural or a different forum.... Posted over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
Dude nobodies RPing, dont post that. People get just as annoyed when others COMPLAIN about it over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
Plus I thought you said you were leaving over a year ago
Awesome1000 commented…
Well if they argue, they are idiots. over a year ago
crying
TheAlphaKate said …
I'm so broken. I no longer have a mate, slydog11 is leaving, (if you wish to ask why message me) so I'm just so sad and my coração is broken. This is the 2nd time I've been dumped...oh my god I just feel terrible... Posted over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
What about me? over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
You have me silly! over a year ago
slydog11 commented…
oi guys it's ok she yours but now she changed her mind it's all me so anyone want to hit me? so i can be myself over a year ago
Red_Pyramid206 said …
Kate just told me she wants to write a dirty artigo XD Posted over a year ago
Kate_Wolf commented…
And why is that so funny babe? over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
Idk, just cause I amor you! *kisses* over a year ago
Kate_Wolf commented…
Awww. I amor you too over a year ago
worried
Kate_Wolf said …
Damn, Just got done watching Paranormal Activity 3. Ive never been so scared my whole life, in fact. I think I shat my pants. Fuck...... I need a smoke. *takes out cigarette and smokes* Geez..... Posted over a year ago
LucarioZoura1 commented…
Best... movie... ever... over a year ago
Awesome1000 commented…
And those are cancer sticks my friend... over a year ago
Kate_Wolf commented…
Dont give me the cancer lecture ok? Its and E-Cigarett. It dosent cause cancer like the rgular one over a year ago
smile
slydog11 said …
new artigos on the way so please i'm making them and i just finished one just now! so please comment on them!lol Posted over a year ago
smile
LucarioZoura1 said …
Like my new icon? lol Posted over a year ago
snazzywolve53 commented…
yeah XD over a year ago
Ignas357 said …
Well my grandpa died on tuesday :/ I don't feel very sad since he hasn't been as close to me as the other grandpa, but still. Funeral wasn't fun. :| Posted over a year ago
Ignas357 commented…
Also I really need a new ícone IMO over a year ago
Roseomega commented…
I'm so sorry Ignas. over a year ago
crazyryan123 commented…
aw over a year ago
lonewolf82 said …
I've got some news. I'm not going to be coming back to fanpop for a while. I've got a lot of things going on right now. So peace to my fans, lonewolf82 is signing out. Posted over a year ago
Knittenqueen said …
Ahh 1891, the Victorian era, the time of Sherlock Holmes and its unique fashion designs! Posted over a year ago
crazyryan123 said …
how do you girls like me or my icon
Posted over a year ago
crazyryan123 said …
Izz got a pergunta can you check on fanpop if anyone is online?
Posted over a year ago
crazyryan123 said …
I got meebo just right now but it is pissing me offffff!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
haaaaaaaaaaaaaaaaaaa shit over a year ago
crazyryan123 commented…
meebo fucking sucks some bunda today over a year ago
Red_Pyramid206 said …
oi guys wassup Posted over a year ago
Roseomega commented…
oi over a year ago
crazyryan123 commented…
sup over a year ago
Jenna_Husky said …
If you want to talk to alphakate21, you'll have to speak to him through meebo.com if you have an account there. fanpop is fucking with him today. Posted over a year ago
crazyryan123 said …
tHOS might HeLp ITZA PIZZZZZZAAAAAAA pArtY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! woooooooooo (ALLLL preeeetttty girls invited also all freinds invited to (No trolls or gay people alowed)!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
The gay people thing is uncalled for over a year ago
crazyryan123 commented…
waa do you mean over a year ago
lonewolf82 said …
It's so quiet. Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
yeah it is over a year ago
lonewolf82 commented…
Wow I'm surprised that you didn't post some long words that don't make sense. over a year ago
crazyryan123 commented…
GAY over a year ago
crazyryan123 said …
theonetrueKate (thealphaKate) still wana rp?
Posted over a year ago
SRPA-Hale said …
I guys I'm new to fanpop but anyway all I know is ALPHA AND OMEGA RULEZZZZ!!! Its in the list of my topo, início 3 filmes Posted over a year ago
Roseomega commented…
Yeah! over a year ago
SRPA-Hale commented…
oi rose I know who u are ur dad told me about u over a year ago
SRPA-Hale commented…
ALPHA AND OMEGA IS REALLY CLOSE TO BEATING RESISTANCE over a year ago
lonewolf82 said …
It's the weekend everyone! Woohoo! Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
wooooooooooooooooooo over a year ago
crazyryan123 said …
what was your other account
Posted over a year ago
Jenna_Husky commented…
TheAlphaKate over a year ago
crazyryan123 commented…
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh over a year ago
laugh
TheOneTruekate said …
YES! My old account works! YAY! So I guess now I'll use both of my accounts, so anyone can talk to me on either one ^^ Posted over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
I'm glad u liked it. I had a chat with one of the admins. If for some reason u get banned again let me know and I'll help fix it! over a year ago
crazyryan123 said …
BE back in a litttle gonna eat breackffffffaaaassssssss be nice to each other and most of all no fighting or I willl be pissssssst
Posted over a year ago
crazyryan123 said …
GOOOOODDDDDD MORNINGGGGGGG EVERYONE!!!!!! ova here in TEXAS it`s 8:52 I think cause that`s army time I not looking at a real clock. AnD I StiLl Hyper wwoowowowowwowowowoowowowwowwwoooooooooooooooooo!!!!!!!
But very tired
Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
know 9:08 over a year ago
sad
transformer101 said …
sorry guys i wont be on here much today, got work to do. bye for now. Posted over a year ago
transformer101 said …
morning! HAHA!!! beat ya to it jenna!! XD!!! Posted over a year ago
shidqiomega commented…
actually in my place was still 10 pm over a year ago
Jenna_Husky commented…
Curses!!!!! Heehee! over a year ago
crazyryan123 commented…
OOOHHHOHOHOHHOHO shit jenna sucksssssssssss forrrr youyoyuoyuy over a year ago
crazyryan123 commented…
XDXDXDXDXDXDXDXD over a year ago
lonewolf82 said …
Morning everybody! 12:27 in Cali. aleatório nonsense coming up. What do you call a dog with no legs? Don't matter what you call him, he ain't gonna come. He who laughs last doesnt get it... Posted over a year ago
3mmarose commented…
hahahaha thats funny :D Xxxx over a year ago
katealphawolf said …
oi all, sorry to burden anyone but please if u believe in God be in prayer for me, tonight i was struck por abdominal back pain, so bad i can feel the pain stabbing through my legs all the way to my toes, havent had something this bad happen since spring and idk what causes it other than it makes me feel week and helpless which really puts me in a bad and snappy mood, going to cama now so hopefully its gone in the morning Posted over a year ago
hank666 commented…
Night over a year ago
Katelover812 commented…
So sorry to hear that Jon, ill pray for you! over a year ago
crazyryan123 commented…
I1ll pray for you tonight! over a year ago
Lordvessel said …
oi all. I'm Kodi, a huge fã of this movie, despite the fact that it's been out for a ano now, an it supposedly sucks but to hell with haters. So... In order to make friends, you gotta have something in common... So uh... Anyone here play hockey? Any sports? Have a knack for engineering and car parts? Posted over a year ago
hank666 commented…
I play futebol over a year ago
lonewolf82 commented…
Football over a year ago
LucarioZoura1 commented…
I mod computer programs and games... and make my own programs/games... over a year ago
Skaarsgard said …
You know, I think I'll take back what I said about taking a break from fanpop... I find that you guys seem to know what to say better then my family does. I used to think I was strong. But even though I didn't know my granddad that well, I liked him enough for it to hurt when he passed. I just have to wonder what kind of world we are born into, when we are simply designed to suffer the same fate as our family and friends. What a crazy stupid world. I guess it'll all make sense when I'm older... Posted over a year ago
katealphawolf commented…
It will, trust me it will over a year ago
Skaarsgard said …
Why must hate be the predominant feeling within our world? Why is hate what fuels our feelings and hearts in everything we do? Why must hate be the one feeling that can take over? That can control? amor isn't strong enough. Only willpower is. The world is crumbling. The world is ending with you. Only together, we can stand strong in the face of defeat and hate, and misery. Posted over a year ago
TheRealWinston commented…
Hate is mostly in america...not to be picking on anyone or anything, but the whole racist thing and everything and stufflike that, most americans are spoiled and think that they are the best, so they make fun of others, i have to deal with it all tht time since i am from a different country over a year ago
Awesome1000 said …
I Need everyone's opinion on a question, about the dreaded topic that is causing arguing in the club
link Posted over a year ago
crazyryan123 said …
Good night (Maybe see you bright and early tommrow peace!
Posted over a year ago
Skaarsgard said …
Well everyone, I'm taking a break from fanpop... And many other activities for time to think.... And reflect. My grandfather died three days atrás of a coração attack, so I want to think and re-evaluate my life. Even though this has nothin to do with alpha and omega, please don't remind me because I don't want to blow up at people who don't deserve it... My cousin Destiny may cadastrar-se so if she does, you may still have flippant comebacks from her instead... I'll see you guys later. (I hope anyways) Posted over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
Awwww. I'm sorry for your loss. I understand completely and hope to see u around over a year ago
crazyryan123 commented…
man I think im cr...... aahhhhhhhhhhhhhhh *Sniff snifff* ......ahhhhhhhhhhhhhhhhh yeller whyyyyyyy did you have to die fuck you cancer go suck some ballssss over a year ago
crazyryan123 commented…
Cuase i took him to the vet and they said they saw 3 dots and later they where bigger and they tested it to find it was cancer over a year ago
laugh
Jenna_Husky said …
*laughs* I just had 50 cups of expresso coffee and now I'm bouncing off the walls! Wheeeee!!!!!!!! Yippeee!!!!!!!!! *mumbles unintellible language* Wheeeee!!!!!!! Coffee!!!!!!!! Whooo!!!!!! Whoo hooo!!!!! It's gonna take a lot of work and heavy thrusting to tire me out, baby!!!!!!! Wheeee!!!!!!!!! :) :) :)
I'm so crazy!!!!!!!!! Whoopeeeeeee!!!!!!!!!! :p

Good Night. Heeheeheehee!!!!!!!! Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
See people can Be HypREr like mEeeEeEeE over a year ago
uilaberrie13 commented…
when ever i drink to much coffee no one can understand me talking at all lol over a year ago
crazyryan123 said …
I`m ON A BoAt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEAding to La Intel:Operetion Battle:lost angeles
Posted over a year ago
SlyWOLF commented…
Well dont forget to eat ur chiken strips and bomb the Russians on ur way there. over a year ago
crazyryan123 commented…
While ok over a year ago
SlyWOLF said …
Isnt SOPA what the gov. Pass so that most sights wont give free música and vídeos anymore? Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
GOD dammit I forgo abought sopa and you reminded me THX aaaaa.........LOTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
Awesome1000 commented…
Downloading música for free & also downloading vídeos for free... over a year ago
crazyryan123 commented…
ooooohohohohohohoohhohh OK!!!!1 over a year ago
dehuang said …
Anyone know where i can watch or download balto? Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
Who the hell know? hahahahahaahahaahahahhaa Alber enstine (shorties watcing shorties) over a year ago
popzi-angel14 commented…
just saying why you dayin it on this club? over a year ago
popzi-angel14 commented…
(sayin over a year ago
crazyryan123 said …
Someone say (Hell yea) If you like Battle: Los Angeles
Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
Also go to my picture of me and I`m the blue lobo (Mostly for ladies so just not alot of guys look at it) over a year ago
SlyWOLF commented…
No u just said u lov weapons and girls so i put the two togather for u. over a year ago
SlyWOLF commented…
lol over a year ago
smile
TheAlphaKate said …
Anyone wanna role play with Katy? (me) If so message me, I'm just bored :) Posted over a year ago
TheRealHumphrey commented…
i will over a year ago
crazyryan123 commented…
I will! over a year ago
crazyryan123 commented…
the i phoneeee over a year ago
Red_Pyramid206 said …
Iblis: I LIKE fogo XD Posted over a year ago
Red_Pyramid206 said …
Guys I may be banned again tonight, reason is that the banning system is automated and they have not put all of my accounts out of their target range. The admin said he would fix this soon. So hopefully this is the last time It will happen
Posted over a year ago
LucarioZoura1 commented…
wow over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
Yeah its an automate system and he forgot to put a bypass code in over a year ago
SlyWOLF commented…
Well true i agree but its a machine that can only do sooooo much now. over a year ago
Fearlessdude88 said …
"If I die before I wake, I pray to lord my soul to take, But please don't cry , Just know that I have made the songs for you" my words of inspiration Posted over a year ago
SlyWOLF commented…
Ummm was that a poem or lyrics? Cause i only know the first part was a night prayer. over a year ago
Fearlessdude88 commented…
lyrics over a year ago
crazyryan123 commented…
haaaaaaaaa over a year ago
TheRealWinston said …
I know this isnt A&O related, that is why i am gonna delet this with in a dia or 2. Humphrey13 made me (Winston) an account, so that he doesnt have to share his with me. Please fã me if you want to be my friend. I am the real winston btw. Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
idk who the hell you are? over a year ago
TheRealWinston commented…
then ignore it over a year ago
crazyryan123 commented…
Don`t be such a asshole I just don`t know u your like a damn begger for freind over a year ago
TheRealWinston commented…
I am just gonna ingore that,,,,i am not going to have a war start on this account too over a year ago
Red_Pyramid206 said …
Wow... for some reason the admins are banning my accounts again.... Im getting sick of this Posted over a year ago
SlyWOLF commented…
Twice that happend to me.......boooooo! over a year ago
LucarioZoura1 commented…
well... they don't like it when people have mais than 1 account... over a year ago
Katie_Wolf commented…
But they said in the email that I could have all my accounts back over a year ago
SlyWOLF commented…
At least u get an email, i wrote to them all the time and i fidnt get no reply, sigh i just wantvmy old account back..... over a year ago
big smile
Red_Pyramid206 said …
For the ladies out there... and some dudes, Comment if you think I is sexy! Posted over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
XD over a year ago
hank666 commented…
O_O........ over a year ago
katealphawolf commented…
I balanço on the straight side, but your awesome! XD over a year ago
cool
Red_Pyramid206 said …
Katie and I singing

Kate on guitar

Humphrey on drums

link Posted over a year ago
josemurcia2 commented…
epic, i have the game over a year ago
Humphrey13 said …
Please report-
link
I know this isnt A&O related, but this is the only club with the most ammount of people, and he trolled me, and some of my friends, he pretends to be ur friend, and when he sees he has ur trust, he lies to you about everything and lies to everyone about you, to turn everyone against you and you against everyone else, that is what happened to me when i was on Humphrey164, he told me lies about you guys, and i beleived him and i got mad at you. Posted over a year ago
LucarioZoura1 commented…
reported over a year ago
Anamanaguchi commented…
He doesn't... over a year ago
SlyWOLF commented…
Well i aint on all dia to here him complain or stuff, ever since my account was suspended, i havnt been on that much. over a year ago
Fearlessdude88 said …
I feel like im hurting everyone... DX Posted over a year ago
Katie_Wolf commented…
No your not over a year ago
Fearlessdude88 commented…
Im so sorry Katie i just like you and would never hurt you over a year ago
Katie_Wolf commented…
Aww its ok over a year ago
Fearlessdude88 commented…
Yea katie i just never told you.... over a year ago
Red_Pyramid206 said …
Guys, just as an FYI, please stop asking if you can have sex or go out with Katie, shes getting tired of it as well as I am. Im not mad, but this has to stop. There are only certail people that can be with her for VERY special reasons Posted over a year ago
katealphawolf commented…
Your much nicer than me dude, depending on my mood really, but the only people that have sex with my Kate is myself, my Katie, and your Katie over a year ago
Kate_Wolf said …
HEY!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
dehuang commented…
Wow is it me or you just got banned.. Again??? over a year ago
Katie_Wolf commented…
Wow why did Kate get banned again? over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
I emailed the admins about this over a year ago
Katie_Wolf said …
Whats up?
Posted over a year ago
xAngelwolfx commented…
hi i added u over a year ago
smile
katealphawolf said …
oi everyone, hows it going? I might be on later but am gonna go hang with my crew and tear shit up! Alternator is on its way out in my Bronco and am deprived of V8 so am a little pissed about that but its all good. I hope to see some of you later! Posted over a year ago
LillyLover62 commented…
Haha have fun xP over a year ago
lonewolf82 said …
So last night I lay in my cama looking up at the stars and I thought to myself, where the hell did my ceiling go? Posted over a year ago
LucarioZoura1 commented…
XD over a year ago
josemurcia2 commented…
thats old over a year ago
SlyWOLF commented…
Ahh phones actIng up. I ment lol over a year ago
Awesome1000 said …
The lack of grammar in this club gives me a migraine... Posted over a year ago
Awesome1000 commented…
Sorry if that sounded harsh. over a year ago
LucarioZoura1 commented…
right? over a year ago
Awesome1000 commented…
I type fast, and i fix my mistakes, so you are lying...And also you can erase all unicode format, which this page should use... over a year ago
Red_Pyramid206 said …
I'll be switching accounts every now and then. I'm either Xero or Red Posted over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
Good to see ya Phil XD I've got messages and mural posts from like August on here over a year ago
Fearlessdude88 commented…
oi Chris! over a year ago
Red_Pyramid206 said …
oi guys! I got my original account back! Posted over a year ago
Jenna_Husky commented…
Yippee!!!!!!!!!! over a year ago
SlyWOLF commented…
I keep composição literária them, giving my email to them to contact me but nothing. over a year ago
SlyWOLF commented…
So now u know the whole story. over a year ago
big smile
Jenna_Husky said …
Yay! SOPA is so fucked now....It has lost LOTS of support, even the creator Lamar Smith is having serious doubts for the law. So it looks like cancellation of the law is pretty much IMMINENT. Posted over a year ago
stlouisfan commented…
Let's hope. There may still be some congressmen who are still clinging to it. over a year ago
dehuang commented…
Thats good to know... but what about PIPA?? Is it going to be cancelled too? (I know nothing about pipa...) over a year ago
dehuang commented…
Thats pawsome xD over a year ago
LucarioZoura1 commented…
YAY! over a year ago
Kate_Wolf said …
Hey! Posted over a year ago
smile
Jenna_Husky said …
Hola, senors and senoritas! *mumbles in unintelligible Mexican language*
Translator: How is everybody this fine Friday? Any plans for anybody today, in either your real life or your RP life? Posted over a year ago
metalwolf116 commented…
Oh nothing much. The drama class that I teach are getting on my pecs and my dad doesn't understand the work pressure and stress I'm under at the moment. He won't even let me grow my hair. over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
shooting a commercial right now and this guys the main guy hehe over a year ago
transformer101 commented…
working on a airsoft warzone in my back woods. over a year ago
cool
metalwolf116 said …
Living after midnight!
Rockin through the Dawn
Loving through the morning
And I'm gone
And I'm gone! Posted over a year ago
Jenna_Husky commented…
Awesome lol over a year ago
transformer101 commented…
XDDDDDDDD over a year ago
laugh
transformer101 said …
morning! damnit jenna thats my thing! XD Posted over a year ago
Jenna_Husky commented…
Heehee! over a year ago
3mmarose commented…
haha Xxx over a year ago
big smile
Jenna_Husky said …
Good morning! Posted over a year ago
lonewolf82 said …
He who falls asleep with an itchy butt wakes up with a stinky finger. I did NOT wake up with a stinky finger but I thought this would make someone laugh. Posted over a year ago
katealphawolf commented…
No lol, but i have woken up with something else in my pants before, i dont think u wanna know though XD over a year ago
Jenna_Husky commented…
Uhh...ew lol over a year ago
metalwolf116 commented…
I think i know lol over a year ago
smile
Katelover812 said …
“Life is the art of drawing without an eraser.” ~John W. Gardner Posted over a year ago
3mmarose commented…
so true Xx over a year ago
metalwolf116 commented…
Agreed. My eraser is the gun under my cama lol over a year ago
3mmarose commented…
you have a gun under your cama ??? Xxx over a year ago
Awesome1000 said …
link
Here is something for everyone to enjoy. Posted over a year ago
Awesome1000 said …
Francis:I Hate pills...
Louis:FRANCIS!! -Initiate bad word snipping- Why you dont like pills!
Francis:I Hate Louis
-Cue Stupid Ending- Posted over a year ago
lonewolf82 said …
What a day. Workin on a trophy truck all dia today with my dad so that we could get it ready for the seguinte race. Dont believe me? Look up Pondella motorsports on youtube and see for yourself. caixa de entrada me for mais info. Sorry for this not being related to a&o but I thought it'd be cool to share. Posted over a year ago
Kate_Wolf said …
I'm back bitches! XD I missed u guys! Thanks admins! Posted over a year ago
lonewolf82 commented…
Where did you go??? Jk XD over a year ago
metalwolf116 commented…
hi hows it going:D over a year ago
Red_Pyramid206 said …
What up alphas!? Posted over a year ago
katealphawolf commented…
Fucking awesome! lol i am going back to sleep now over a year ago
smile
Jenna_Husky said …
We're going to bed, we're both very tired. Good night, we'll see you people tomorrow. Please fã or comment his demo posters if you haven't already, my big boy's working really hard trying to achieve that fanatic medal thingy! Posted over a year ago
katealphawolf commented…
I did, fanned them all and commented on a few. I know how he feels, I am working my bunda off for that damn fanatic too! Starting to get a little annoying because I have posted so many pics, articles, and several vids and still no medal lol over a year ago
Jenna_Husky said …
Damn, I want some candy! No chocolate of course but damn, I need something to suck on. Sorry if that sounds sexual, I'm have no intentions to blow my buddy right now. I just want a piece of hard doces to suck on like a doce de manteiga, butterscotch, molho de caramelo toffee doces or a root cerveja barrel.... Posted over a year ago
3mmarose commented…
nom... toffee ^.^ Xxx over a year ago
Jenna_Husky commented…
:p over a year ago
real_Humphrey commented…
:p to you to hehe over a year ago
big smile
katealphawolf said …
New story! Please fã and comment if you can! link Posted over a year ago
Jenna_Husky commented…
I read it! Pawesome job! over a year ago
katealphawolf commented…
Thank you Jenna! over a year ago
TheRealHumphrey said …
who here thinks i should make a club about myself? Posted over a year ago
katealphawolf commented…
What about your old OmegaHumphrey one? over a year ago
TheRealHumphrey commented…
can i change the name over a year ago
katealphawolf commented…
idk, go try lol, sometimes you can, but i think once you get over 10 fãs or something you cant over a year ago
transformer101 said …
back!
Posted over a year ago
hank666 commented…
cool over a year ago
crazyryan123 said …
Battle:los angelas Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
Great movie you guys have to watch it over a year ago
josemurcia2 commented…
it is over a year ago
Awesome1000 commented…
If you have a bluray copy & you insert it into a PS3 you get a PS3 Theme from it :3 over a year ago
BoneRipper commented…
better get Cole Phelps and CJ! over a year ago
LucarioZoura1 said …
you guys like my new icon? XD Posted over a year ago
LucarioZoura1 commented…
its is XD when he was it one of the older movies... over a year ago
LucarioZoura1 commented…
snow buddies... a good one lol over a year ago
LucarioZoura1 commented…
right? over a year ago
katealphawolf commented…
Yeah, I liked Shasta in that movie mostly, have only watched it and the first, after that they suck lol over a year ago
heart
Jenna_Husky said …
Wow! I can't believe it's a few weeks until Valentine's Day! Anything special any of you guys or gals are planning for your mates, that is if you have one or more? Posted over a year ago
3mmarose commented…
in just at início haha i have no one to hold this valentines dia :'( xxx over a year ago
metalwolf116 commented…
A special dia for her only.....she relaxes I work if you catch my drift over a year ago
3mmarose commented…
haha xx over a year ago
katealphawolf commented…
idk yet, depends on what dia it falls on i guess, if i have classes they will come first and then "stuff" will go down at night! XD over a year ago
3mmarose said …
HEYYY :P haha how is everyone today ?? Xxx Posted over a year ago
3mmarose commented…
good :) xxx over a year ago
dehuang commented…
Could be better.. over a year ago
3mmarose commented…
aww :( message me if you need to talk yer ??? Xxxx over a year ago
transformer101 said …
wont be on much today, starting.................now bye for now Posted over a year ago
lonewolf82 commented…
Bye over a year ago
cool
transformer101 said …
holy shit where r we getting all these fans!!?? Posted over a year ago
3mmarose commented…
i come on this page everyday now haha ;) i just amor the atmosphere :P Xxx over a year ago
lonewolf82 said …
6:16 in California getting ready for school....I'm gonna have cacau pebbles for breakfast yummy. :D Posted over a year ago
katealphawolf commented…
yuck, i hate those things lol over a year ago
katealphawolf commented…
my favoritos are Honey Bunches of Oats, Honey nut Cheerios, Cinnamon torrada, brinde Crunch, Frosted Mini Whats, Frosted Flakes, Froot Loops, arroz Kristpies, Life, and Kix is all I can think of XD over a year ago