A Lady e o Lobo Wall

Displaying wall entries 1471-1480 of 21133

hinton-hunter said …
best movie ever Posted over a year ago
Roseomega commented…
Yes it is over a year ago
EightySix said …
yet another fantastic day. its cool, bright and blue. Like any spring morning you could still smell the moisture from the night before all over. And the sun... warm on the skin. A great dia to sit on a park bench, eyes closed and head back just soaking it all in. Posted over a year ago
sad
katealphawolf said …
2007 was one of the worst years of my life, I lost a beloved dog, my parents divorced, my dad became and alcoholic, then broke his back, became mais of an alcoholic and heavy narchotic user, it was terrible. Posted over a year ago
Roseomega commented…
I'm so sorry Jon. over a year ago
Roseomega commented…
*Internet hug* over a year ago
wolfcat343 commented…
i am sorry too man over a year ago
lonewolf82 said …
Morning everyone! Posted over a year ago
Roseomega commented…
Good morning over a year ago
HumphreyAlpha said …
What's up, people? Posted over a year ago
Roseomega commented…
Nothing much, you? over a year ago
Roseomega commented…
Dang, I need one of those. over a year ago
katealphawolf commented…
I am getting a Macbook Pro soon, sent out my payment for it yesterday! Can't wait! XD Until then I will just use the iMacs in the biblioteca lol over a year ago
heart
dehuang said …
:D Posted over a year ago
thealphaboyz commented…
what? over a year ago
dehuang commented…
The coração tells everything :D over a year ago
thealphaboyz commented…
lol over a year ago
uilaberrie13 said …
2007, The ano it snowed 1 or 2 feet in New Mexico and I saw a lobo or Coyote running on the side of the street! :D and I slipped in the snow and i hurt my knee -_-' Posted over a year ago
dehuang commented…
The first part looked awesome xD... morning over a year ago
wolfcat343 said …
2007 was tottaly awesome for me mmm i remember those summer holidays ahh i miss them Posted over a year ago
wolfcat343 said …
I donno why but i am hungry all the time Posted over a year ago
yumi_1 said …
Even creepers need amor so the seguinte time you play minecraft just hug it and hall your bunda outa there Posted over a year ago
katealphawolf commented…
I dont play video games so idk lol over a year ago
thealphaboyz commented…
lol over a year ago
SapphireWolf said …
Good night, I amor you all. Especially Chris and Kate... I'm sorry. Posted over a year ago
Kate_Wolf commented…
*huggles* luv u baby girl over a year ago
yumi_1 said …
If your leitura this everyone loves you if your not your neutral and if you post hate mail no one loves you cuz your a hater Posted over a year ago
yumi_1 commented…
Plz no hate mail haters over a year ago
sad
SapphireWolf said …
I'm sorry if I caused any emotional distress tonight. Posted over a year ago
Kate_Wolf commented…
It's ok over a year ago
yumi_1 commented…
It's cool bro or bra over a year ago
crying
Fearlessdude88 said …
RIP Alex you will never be forgotten, We know your happy in heaven and thats all that matters, we all amor you Alex.... Posted over a year ago
katealphawolf commented…
What happened to him? over a year ago
Fearlessdude88 commented…
he commited suicide over a year ago
yumi_1 commented…
Fuck the only person I acthawaly knew on this blasted site over a year ago
Kate_Wolf said …
2006, the ano Silent colina Movie came out Posted over a year ago
smile
katealphawolf said …
2006, perhaps one of the greatest years of my life, before my life went to shit in 2007, I would go back in time to 2006 if I could! Posted over a year ago
big smile
uilaberrie13 said …
2006, the ano I first moved into New Mexico! :D Posted over a year ago
LucarioZoura1 commented…
nice! over a year ago
katealphawolf commented…
I've been there, been years ago, but have been to New Mexico! I remember how big the grasshoppers were when we were there XD over a year ago
uilaberrie13 commented…
yea, I used to Catch them with my friends lol over a year ago
HumphreyAlpha said …
Hey, guys, Chapter one of my new artigo series is up! Please read and fan/comment. Thanks! Posted over a year ago
smile
real_Humphrey said …
Whatsup fellow pack members! Posted over a year ago
real_Humphrey commented…
oi man how are you doing? over a year ago
real_Humphrey commented…
Thats great pack bro over a year ago
kate_humphrey23 commented…
hello over a year ago
Fearlessdude88 commented…
Nothing much laying seguinte to you XD over a year ago
smile
SapphireWolf said …
Phillip made myself my own account. Posted over a year ago
thealphaboyz commented…
ohh cool over a year ago
Kate_Alpha commented…
Hey, Sapphire! I missed you, babe! ^^ over a year ago
LucarioZoura1 commented…
Want to know what sucks? you amor someone but they already have a mate... *sighs* over a year ago
smile
ninja989 said …
Rose is not my wife anymore she's with grady so yeah but since I'm a nice guy I'll let her follow her coração I hope she's happy. Posted over a year ago
dehuang commented…
It's been a long time dude! over a year ago
ninja989 commented…
Yeah man over a year ago
LucarioZoura1 said …
Some days you feel like jumping out of a window and ending it... some days you feel like playing frogger... some days you feel like putting a faca to your leg... Posted over a year ago
Kate_Wolf said …
Chris: I feel embarrassed as hell........ Posted over a year ago
katealphawolf commented…
What did you do? over a year ago
josemurcia2 said …
mais than 2000 fans, i been here for a long time when i think about it but who give another milestone for us Posted over a year ago
katealphawolf commented…
Its incredible, I never thought this place would ever see 300 fãs back when I joined lol over a year ago
katealphawolf commented…
I was the 125th fã on this spot, and things used to be really slow and dead. over a year ago
katealphawolf commented…
Yeah lol, things were a lot different around her back then thats for sure. over a year ago
wolfcat343 said …
hello Posted over a year ago
Roseomega commented…
Hello over a year ago
wolfcat343 commented…
hello hello over a year ago
Humphrey13 commented…
ok, stop spamming or else u can consider ur self a troll and we get rid of those fast over a year ago
big smile
Kate_Alpha said …
lol Phil's current screensaver on his LG Phone is a Sports Illustrated roupa de banho, fato de banho model XD (Human, not wolf) Posted over a year ago
heart
Kate_Alpha said …
Good morning, how are you all doing? Posted over a year ago
Roseomega commented…
Not bad, you? over a year ago
crystalcat15 said …
*yawn* just woke up. How's everyone doing? Posted over a year ago
Roseomega commented…
Doing good, you? over a year ago
Kate_Alpha commented…
Hello there. over a year ago
crystalcat15 commented…
oi there, how are you over a year ago
wolfcat343 said …
who is looking for a mate for the alpha and omega site Posted over a year ago
uilaberrie13 said …
2001, the ano 9/11 happen :( Posted over a year ago
Ignas357 commented…
Eh, things happen. There were worse things that happened. They're rebuilding the site now, wich looks pretty cool link over a year ago
wolfcat343 commented…
yap over a year ago
Roseomega commented…
Mmhmm. over a year ago
wolfcat343 said …
thunderomega rips through carribou meat Posted over a year ago
wolfcat343 commented…
hello garth over a year ago
wolfcat343 said …
woah howls thunderomega Posted over a year ago
hank666 said …
Yay 2001 fans!! I never thought I would see the dia but I have :P Posted over a year ago
AlphaWolfCurt said …
bored....... Posted over a year ago
laugh
SplinterCell211 said …
Night , don't turn your TV into cogumelo sopa Posted over a year ago
big smile
SplinterCell211 said …
Over 2000!!!YAY!!! Posted over a year ago
AlphaWolfCurt commented…
ha lol so it is over a year ago
katealphawolf said …
2001, the ano i lost my idol, Dale Earnhardt Sr. during the 43rd annual running of the Daytona 500, was watching that race with my grandma and grandpa, all 3 are gone now, RIP. Posted over a year ago
heart
TheAlphaKate said …
As of now, me and dehuang are mates :) And along with our two healthy twin boy pups <3 amor you Brian Posted over a year ago
SplinterCell211 commented…
Congrats over a year ago
dehuang commented…
:D amor you too Mimi <3 over a year ago
Fearlessdude88 said …
2000 fãs :D Posted over a year ago
Katelover812 commented…
Hell yea over a year ago
dehuang commented…
Yeah!! :D over a year ago
heart
Kate_Alpha said …
See my face? I'm in a happy mood now! Yay! Posted over a year ago
real_Humphrey commented…
Wonder who helped you :3 over a year ago
Kate_Alpha commented…
Thanks, real_Humphrey. Thanks, Kate_Wolf. Thanks, my alphakate21. :) over a year ago
EightySix said …
Meh. I'm out. Late. Posted over a year ago
smile
Fearlessdude88 said …
oi im staying just had to calm down from everything :) Posted over a year ago
yumi_1 said …
I amor my iPod Posted over a year ago
Kate_Alpha commented…
*sighs* Whatever..... over a year ago
yumi_1 commented…
You mad? over a year ago
sad
Kate_Alpha said …
:( DX Posted over a year ago
Kate_Wolf commented…
I'm sorry baby over a year ago
Kate_Alpha commented…
*sniffles* over a year ago
Kate_Alpha commented…
Shut up, I'm in no mood for your crap. over a year ago
Kate_Wolf said …
Oh boy another ruined night on fanpop. Thanks Humphrey98 Posted over a year ago
HumphreyAlpha commented…
I've no idea with that dude... Thanks, 98... Douche... over a year ago
EightySix commented…
Everyone knows EightySix is better than 98 anyways. HEYOOOOOOO over a year ago
EightySix commented…
I don't know whats going on. I just like to win. over a year ago
Kate_Wolf said …
I see the SAS pics have returned Posted over a year ago
katealphawolf commented…
I noticed the whole sauce thing was brought back to life! Ah the memories! XD over a year ago
Fearlessdude88 commented…
I continued it off my Humphrey pic. XD over a year ago
HumphreyAlpha commented…
I always laughed at those over a year ago
HumphreyAlpha said …
Guys, check out my kiss of Destiny article! It's a great new story that I'm telling Posted over a year ago
laugh
Fearlessdude88 said …
Im making a series of artigos called feel the heat. You can guess what there about X) Posted over a year ago
hank666 commented…
XD over a year ago
Fearlessdude88 said …
Going to write and artigo with Humphrey por my side :), feeling better after talking to parents. Posted over a year ago
mischievous
katealphawolf said …
lol last night I stayed up til 4 in the morning watching the third season of Spongebob! XD Posted over a year ago
Roseomega commented…
Hahahahah! over a year ago
Roseomega commented…
Yeah, if you want a bigger explanation on it all, just caixa de entrada me or Grady, or ask Sweets or Artic. over a year ago
Ignas357 commented…
It actually has 8 seasons with the last one in 2009. I didn't even knew it had so many. I'm not sure if I saw it all.. But still simpsons has 23 seasons and the longest running show ever. over a year ago
wolfcat343 said …
i am bored Posted over a year ago
Roseomega said …
Oh 1994, ano when Grady was born! Posted over a year ago
wolfcat343 said …
cant find it Posted over a year ago
mischievous
Kate_Wolf said …
New Article: Alpha and Omega - Cupcakes. Hahahahahahaha and no it's not sexual. Bronies don't spoil it Posted over a year ago
Metallica1147 commented…
I'm not leitura it :\ over a year ago
Roseomega commented…
Can you send me a link? over a year ago
wolfcat343 commented…
me too over a year ago
wolfcat343 said …
please forgive me but why does everyone spam m own site then? Posted over a year ago
wolfcat343 commented…
lots of sites it would take u forever to denunciar em all i forgive them over a year ago
wolfcat343 said …
spam spam spam whateverit means Posted over a year ago
wolfcat343 commented…
oops sorry everyone over a year ago
xwolf19 commented…
yes it could. over a year ago
wolfcat343 said …
thunderstripe sat there ripping parts of the elk and swallowing he was alone no one eer sat beside him he thought of being a lone lobo if no one takes interest in him so he dug into the elk and ripped the flesh then he quickly washed himself of i the nearest puddle Posted over a year ago
Kate-Alpha said …
An A&O club :D Posted over a year ago
Kate-Alpha commented…
lol i think A&O is epic. when i first watch it i was waiting for it to come out and it took 6 months until it came over a year ago
wolfcat343 commented…
hello over a year ago
Kate-Alpha commented…
hello over a year ago
wolfcat343 said …
xcuse me but whu has this club so many exual content (i dont mean to be rude) Posted over a year ago
wolfcat343 commented…
i mean sexual over a year ago
Kate_Wolf commented…
Cause most of us are furries. Also stop spamming the mural please. over a year ago
wolfcat343 commented…
ok over a year ago
wolfcat343 said …
i am thunderwolf i have jetblackpaws and i am white with a thunderstripe on my side of my belly Posted over a year ago
xwolf19 commented…
i am finvarra. over a year ago
wolfcat343 commented…
ok over a year ago
wolfcat343 said …
hi Posted over a year ago
HumphreyAlpha said …
Guys, read my new articles! They're posted in my club, mostly because they don't have anything to do with A&O.

link Posted over a year ago
HumphreyAlpha commented…
Strike that comment. They are A&O related. over a year ago
smile
katealphawolf said …
1992, thats the ano I was born! XD Using one of the Macs in the biblioteca right now, this thing is super fast and the screen is massive! I can feel the heat coming off of it sitting about 16 inches back from it! lol Posted over a year ago
katealphawolf commented…
Yep lol, I need to spend time on one, my computer should be here any dia now, trying to figure out how to save pics, write documents, etc. over a year ago
HumphreyAlpha commented…
Lucky bastards... over a year ago
wolfcat343 commented…
my sister has a mac over a year ago
Ignas357 commented…
Uhh heat from the pc is actually not good lol XD Though the screen usually makes much heat. Still heat+computers ain't good over a year ago
wolfcat343 said …
i am hungry Posted over a year ago
vvfrankie commented…
tosses some elk meat here over a year ago
wolfcat343 commented…
MMM thanx over a year ago
crystalcat15 said …
Up before sunrise? That's new for me. XD Posted over a year ago
SplinterCell211 said …
Just got done watching Apollo 18, super freaky Posted over a year ago
uilaberrie13 commented…
nice, I wanna see it DX over a year ago
SplinterCell211 commented…
its good over a year ago
SlyWOLF commented…
If the trailers wasnt creepy enough.. over a year ago
SplinterCell211 commented…
8) over a year ago
sad
SlyWOLF said …
It's 2:48am here in Indiana......dead. No one on.*sigh* so bored. I'd think someone will be on no? I mean this site is international? Right? Well probably look stupid talking to myself so I'll shut up. Posted over a year ago
metalwolf116 commented…
like wise in mitcham, boring as hell over a year ago
SplinterCell211 commented…
I'm on over a year ago
wolfcat343 commented…
ola over a year ago
hmmm
SlyWOLF said …
Whose up? I'm bored as hell! For some reason I get on when nobody us on. Posted over a year ago
uilaberrie13 commented…
I'm on lol over a year ago
SlyWOLF commented…
Sweet over a year ago
SlyWOLF commented…
? over a year ago
SlyWOLF commented…
U on? over a year ago
sad
Jason_alpha said …
Okay, I Have an Announcement, I'm Terribly sorry for all I have said about Uilaberrie13 and what I did to her. Please forgive me. I didn't mean to.... Posted over a year ago
Kate_Wolf commented…
Don't apologize to us, apologize to her. I personally forgive you though over a year ago
HumphreyAlpha commented…
Little late for something like this, I think... over a year ago
SlyWOLF commented…
Hmmm take some advice, do something sweet for her and then apologize so ull know she'll forgive u. Maybe with a little somthn extra too. ;) over a year ago
SplinterCell211 commented…
She has a new mate now, so your a little late over a year ago
smile
katealphawolf said …
Just got back to college, been on a long day! Might be on later but am going to watch wild hogs with Kate and Katie since both of them want to be riders! My kinda girls, girls that ride are a double turn on for me! XD Posted over a year ago
Roseomega commented…
Oh I've wanted to see that. over a year ago
HumphreyAlpha commented…
I amor that movie! over a year ago
katealphawolf commented…
Ah I see lol over a year ago
EightySix said …
Sweet, I've been a member of the club for a ano today! I think its party time! Posted over a year ago
thealphaboyz commented…
*gets the beers* yay! over a year ago
EightySix commented…
YAR!! over a year ago
SlyWOLF commented…
Lucky u. Bad luck 4 me eh? lol over a year ago
smile
Fearlessdude88 said …
Katie: Whatsup everyone hehe just staying with Brandon while Humphrey is at Chris's place tonight, had great time so far :) Posted over a year ago
Fearlessdude88 commented…
Katie: Yep! over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
Luv u baby! over a year ago
SlyWOLF commented…
Ohhhhhh that's,...,,,.. No forget it over a year ago
EightySix said …
... Pffffff...... SIGH. Posted over a year ago
HumphreyAlpha said …
I'm turning back into that maniac that got a million artigos out in a few hours, guys! You'll have a lot of material to read! Posted over a year ago
SlyWOLF commented…
How n the he'll can u do it? I've got three stories that are still far behind! Gawd over a year ago
Kate_Wolf said …
Holy crap I just woke up Posted over a year ago
SlyWOLF commented…
Happens to the best of us I suppose over a year ago
HumphreyAlpha said …
Is super bored... Someone talk to me. Posted over a year ago
ShadowTail commented…
ok i will over a year ago
ShadowTail commented…
sooooooo hi over a year ago
crazyryan123 commented…
i will talk to you on im IF I FIND OUT HOW TO WORK IT! over a year ago
ShadowTail said …
Every 1 i would like to say sorry because ppl got on my account just say if they did something to you. this happened to me and my bros and sisters. me, lightclaw, wolffur, snowwing, and codyxgwen. we changed our passwords so it wont happen again sorry again Posted over a year ago
ShadowTail said …
umm what do you do in this club??? Posted over a year ago
ShadowTail commented…
do you make your own wolf??? over a year ago
HumphreyAlpha commented…
No, you don't. over a year ago
SlyWOLF commented…
? I prefer just having a mate that's been born por a pair, raised, and old enough to hav a mate but.. Wat am I saying? I prefer to be a lone lobo anyways over a year ago
humphrey98 said …
im back people im sorry about what i said when i left and im sorry if i made anyone sad but im back now because i realized that i was being foolish lol but im back so lets forget about the past and stay in the present Posted over a year ago
ShadowTail commented…
agreed over a year ago
SlyWOLF commented…
Past is past I look at future events so let's talk someone over a year ago
meh
Kate_Wolf said …
From what I heard I'm glad I wasn't on last night Posted over a year ago
katealphawolf said …
Jeep fact of the day, 1984 was the ano the last CJ model (direct decendant from the famed WWII army Jeep) was produced after about 40 years of production, you can say this isnt A&O related but had it not been for the Jeep there is a good chance Hitler would have won the war and became the world superpower so this should be important! XD Posted over a year ago
katealphawolf commented…
It was replaced por the mais refined, but still very rugged Jeep Wrangler YJ with the controversial rectangular headlamps, these Jeeps became notable in films like the first Jurassic park movie. over a year ago
SlyWOLF said …
It's late and nobodys on.., guess Might as well comment on old posts. Posted over a year ago
thealphaboyz commented…
im on over a year ago
smile
Kate_Wolf said …
Evening fellow furs. Just FYI I WONT be on most of tonight. I am going to a party that runs till VERY late. I may pop in now and then to check in, but nothing serious. And on another note I am keeping Phil's Katie while hes away. So just thought I would let u know. Do Not contact me uness I contact you or its a club related issue that I need to address. Thank you and see yall tomorrow! Posted over a year ago
katealphawolf commented…
Party eh? Well have fun and be careful, dont do anything that you are gonna regret later! over a year ago
zindinacle commented…
do stuff ur gonna regret later oh wait. u already have. u have become a furry over a year ago
SlyWOLF commented…
Seriously don't regret it! I'd hate to hear u getting caught up in a pile up! lol over a year ago
HumphreyAlpha said …
Okay, Alue_Wolfdog is a clone of Aleu_Wolfdog. Basically. The original shall remain with me, and a clone of Aleu will be Fearless's mate. That should clear up a lot of confusion. Posted over a year ago
heart
Metallica1147 said …
Been a while since I've said something about Lilly on here so.....Roses are Red, Voliets are Blue, Lilly is sexy, and so is her eyes, if you don't agree, then shut the F*** up! :3 Posted over a year ago
HumphreyAlpha commented…
I wholeheartedly agree! over a year ago
zindinacle commented…
ewww....at least luv a human over a year ago
stlouisfan commented…
I agree. over a year ago
wink
Fearlessdude88 said …
Just woke up from a great night tired as a mo fo lol anyway me and Alue are up :) Posted over a year ago
yumi_1 said …
humphry's advise: you don't need reason you need explanation of what you going to do
liru: dad but...
humphry: you don't need to tell me just show me what your going to do rememder we always have your bunda Posted over a year ago
yumi_1 commented…
i got bord don't ask over a year ago
SlyWOLF commented…
I'm askn....wat? over a year ago
Jenna_Husky said …
Guys, can we keep it together today? Like no arguments, no drama, no spam, none of that shit. Phil's having a really rough day, and I'm trying to cheer him up. That said, KEEP IT TOGETHER TODAY! I'm not afraid to yell at the idiots that decide to do stupid shit today. My devotion is to my husband, not anyone else today. If I've made plans with anyone, I'm sorry, but I can't make it today. Posted over a year ago
SlyWOLF commented…
Well I guess if too late. Right now..... Dramas coming up along with banishing a troll. over a year ago
HumphreyAlpha said …
Super sexy
Amazing in bed
Sweet as sugar (sometimes)
Hot as a fire
Awesome Posted over a year ago
heart
HumphreyAlpha said …
Super sexy
Crazy hot
Absolutely insane sometimes
Ridiculously awesome Posted over a year ago
heart
Fearlessdude88 said …
Hansom
Ultra Sexy
Mad in bed
Peaceful
Hot
Really nice
Excellent Lover
Young Omega I love

Posted over a year ago
smile
dehuang said …
Good night pack brothers, A&O Rule! and Stay Furry!! Posted over a year ago
Red_Pyramid206 said …
Kate amor swimming to this song!

link Posted over a year ago
TeslaFiniarel said …
Hey, guys, it's Tesla! This is my account for when I'm at Colby's and I've got my artigo ready to go for you guys! Posted over a year ago
HumphreyAlpha commented…
Damn, you work fast! I leave the room for five minutos and you have that whole thing written? Wow over a year ago
KateLillyWolfy said …
Always live like Humphrey. Always remember the good things in life and never let others ruin your own little fantasy. Posted over a year ago
smile
uilaberrie13 said …
Hmmmm, I have an Idea for a new article, I think I'll make an artigo about how me and Humphrey first met. Yep... I'm gonna do it lol. I'm bored so I got nothing else to do... Posted over a year ago
LucarioZoura1 commented…
nice over a year ago
uilaberrie13 commented…
thank you, and Sfter this, I'm gonna make a confusing artigo XD over a year ago
smile
Alue_wolf said …
oi pack brothers and sisters how are y'all tonight? Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
I`MAAA DOING FINE JUST SUPER HYPER I`M LIKE SUPER MAN IN MY HOUSEEEEEE AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! over a year ago
HumphreyAlpha said …
Hey, guys, it's Tesla! I've spent the past 2 days with my big bro Colby, and I'm thinking about composição literária an artigo about my crazy insane dia today while with him. Who thinks I should? Posted over a year ago
Alue_wolf commented…
I think you should Tesla over a year ago
crazyryan123 commented…
i think you should! but you should i`m not asking you it`s a order got it! if you dont you must die!!! just kidding over a year ago
HumphreyAlpha commented…
T: I think I will! It'll take me a bit to write it, but it'll be up tonight, sho nuff! over a year ago
HumphreyAlpha said …
Guys, my Life With Scar series is back! I'm gonna start composição literária those again! Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
awesome! over a year ago
crazyryan123 said …
who ever is awesome would watch this video its very funny =)
www.youtube.com/watch?v=d7JixAuF-vc Posted over a year ago
crazyryan123 commented…
Its called ghetto deer over a year ago