A Lady e o Lobo Wall

Displaying wall entries 1051-1060 of 21136

crying
ecology said …
well in in 6 houers i will be living fanpop not for ever but for a long tine i will miss all of you Posted over a year ago
thehumphrey commented…
we will miss u over a year ago
sxyomega commented…
you will leave forever but not for a long time? makes no scense over a year ago
ecology commented…
i am not living :) over a year ago
humphrey59 commented…
I'm gonna miss u buddy :( over a year ago
cool
alpha7272 said …
oi whats up everybody Posted over a year ago
thehumphrey commented…
hi over a year ago
alpha7272 commented…
whats up humphrey! over a year ago
heart
katelover14 said …
Sleep little cub,
And quiet your eyes.
Bottle your tears,
and soften your cries.
Dream,little soldier.
I'll never be far.
I'll find you my soldier,
wherever you are. Posted over a year ago
katelover14 commented…
Mister weston always told me this. over a year ago
sanman7 commented…
its nice really nice here its something i believe in im am not a christian i have no religion i only celebrate my nationality which would be ireland and the U.S over a year ago
ecology commented…
vary good over a year ago
big smile
ecology said …
@thehumphrey you made my dia thank you, you are the best Posted over a year ago
thehumphrey commented…
thanks :D over a year ago
thehumphrey said …
"What time does the biblioteca open?" the man on the phone asked.
"Nine A.M." came the reply. "And what's the idea of calling me at início in the middle of the night to ask a pergunta like that?"
"Not until nine A.M.?" the man asked in a disappointed voice.
"No, not till nine A.M.!" the librarian said. "Why do you want to get in before nine A.M.?"
"Who said I wanted to get in?" the man sighed sadly. "I want to get out." Posted over a year ago
ecology commented…
lol over a year ago
sanman7 commented…
wtf lol over a year ago
smirk
Sexykate said …
oi everybody im backkkkkk lol Posted over a year ago
thehumphrey commented…
coolio over a year ago
Sexykate commented…
yes it is and dont forget it lol over a year ago
sxyomega commented…
ik i am xD over a year ago
johnthewolf said …
*helicopter comes spinning over and explodes* wow thats the first interesting thing i`ve seen in awhile i`ll go make sure the pilot is ok Posted over a year ago
johnthewolf commented…
mmm... over a year ago
smile
ecology said …
it saturday Posted over a year ago
thehumphrey commented…
yes! over a year ago
big smile
Bsr55 said …
Hi anyone!!!!:) Posted over a year ago
TheRealSexyKate commented…
hi over a year ago
Bsr55 commented…
hi there:) over a year ago
ecology commented…
good morning over a year ago
thehumphrey commented…
HI over a year ago
TheRealSexyKate said …
oi guys! hehe Posted over a year ago
Bsr55 commented…
hi! over a year ago
ecology commented…
what up ? over a year ago
thehumphrey commented…
just joking :D over a year ago
thehumphrey said …
How does Humphrey keep his teeth so white :D Posted over a year ago
anubis210 commented…
animators over a year ago
thehumphrey commented…
:D over a year ago
meh
humphrey321 said …
:| Posted over a year ago
thehumphrey commented…
:I over a year ago
thehumphrey commented…
ha, look at that @humphrey321`s post was 3 hours atrás and mine is now 3 minutos atrás :D over a year ago
thehumphrey said …
Thanksgiving break! Posted over a year ago
johnthewolf commented…
lucky bastard over a year ago
thehumphrey commented…
:D over a year ago
sanman7 commented…
-_- over a year ago
wolfcat343 said …
link olease cadastrar-se Posted over a year ago
thehumphrey commented…
k over a year ago
smile
ecology said …
A limão contains mais sugar than a morango Posted over a year ago
TheRealSexyKate commented…
Wow over a year ago
thehumphrey commented…
a morango contains mais vitamin c than an laranja over a year ago
sanman7 commented…
wtf is this about over a year ago
big smile
ecology said …
it Friday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
thehumphrey commented…
yay over a year ago
thehumphrey said …
Then, this big trouble-making truck driver steps seguinte to him, takes the drink from the guy, and just drinks it all down. The poor man starts crying. The truck driver says, “Come on man, I was just joking. Here, I’ll buy you another drink. I just can’t stand to see a man cry.”
“No, it’s not that. This dia is the worst of my life. First, I fall asleep, and I go late to my office. Posted over a year ago
thehumphrey commented…
My boss, outrageous, fires me. When I leave the building, to my car, I found out it was stolen. The police said that they can do nothing. I get a cab to return home, and when I leave it, I remember I left my wallet and credit cards there. The cab driver just drives away.” “I go home, and when I get there, I find my wife in cama with the gardener. I leave home, and come to this bar. And just when I was thinking about putting an end to my life, you show up and drink my poison.” over a year ago
wolfcat343 commented…
I have a video clip for that HAHAHAHA over a year ago
sanman7 commented…
jesus over a year ago
thehumphrey said …
Teacher: How old is your dad?
Student: He is as old as I am.
Teacher: How is it possible?
Student: Because he became a dad only after I was born. Posted over a year ago
ecology commented…
lol over a year ago
Eziero commented…
hahaha clever lol over a year ago
trueshadowwolf said …
winston is whistleing*
then kates daughter all the sudden attacked him for cookie!)
kates daughter: COOKIE!!!
winston: i dont have a cookie!!! please!!!! eve has some!
kates daughter: must go after her!!! Posted over a year ago
thehumphrey commented…
what will happen next.... over a year ago
ecology commented…
yes what is seguinte ? over a year ago
sanman7 commented…
eve gets tackled and gets ransacked big time for a GD cookie this canot happen *sets copy of this coment on fire* i hate natal over a year ago
smile
Eziero said …
oi all! how's everyone.... Posted over a year ago
thehumphrey commented…
great, u? over a year ago
ecology commented…
good over a year ago
Eziero commented…
im good over a year ago
big smile
Omega90 said …
I'M BACK!!! So...how is everyone? :) I hope your recent days have been good! Posted over a year ago
ecology commented…
sleepy over a year ago
Eziero commented…
yeah my days got fine but there's several things that ruin my dia :D over a year ago
thehumphrey commented…
good, u? over a year ago
hmmm
ecology said …
well today was boring Posted over a year ago
thehumphrey commented…
why? over a year ago
thehumphrey said …
Q: What kind of cheese just isn't your's?
A: Nacho Cheese! (Not your cheese!) Posted over a year ago
ecology commented…
lol over a year ago
sanman7 commented…
eh over a year ago
thehumphrey said …
Q: Where does the king keep his armies?
A: Up his sleevies! Posted over a year ago
ecology commented…
lol over a year ago
sanman7 commented…
lol over a year ago
thehumphrey said …
I forgot what I was going to say... Posted over a year ago
zzz
humphrey59 said …
*yawns and streaches* ahh well night pack speak to you all soon :) Posted over a year ago
thehumphrey commented…
night... weird im saying that while its the afternoon here :D over a year ago
ecology commented…
good night buddy over a year ago
trueshadowwolf said …
Humphrey: oi kate wheres our daughter?
Kate: Oh shes looking for a cookie, i told her you have it, now shes going to attack you!
Humphrey: WAIT WHAT?!
thier daughter: *ATTACKS HUMPHREY LOOKING FOR COOKIE*
Thier daughter: COOKIE!!! Posted over a year ago
trueshadowwolf commented…
Humphrey: i dont have have cookie! but winston does over a year ago
trueshadowwolf commented…
then thier daughter continued her journey looking for just a cookie over a year ago
ecology commented…
you shood wright an artigo about it i think it will be good over a year ago
trueshadowwolf said …
well, the artshow is coming this feburary, im going to try and sign up for it... but im kinda nervus Posted over a year ago
humphrey59 commented…
you shouldn't be your awesome at art :P over a year ago
trueshadowwolf commented…
yeah ur right over a year ago
humphrey59 commented…
Yep :) it's true though :D over a year ago
thehumphrey commented…
you do have great art :D over a year ago
sxyomega said …
I just realized. That the last chapter of The Brotherhood has been covered por tons of other stories. Either I need to get to work, or I just need to forget about it. I mean seguinte week is thanksgiving break and as of now I am free so I'll have A LOT of time to update it, but I haven't seen many people leitura my stories so it is starting to feel as a waste of time. What do you think? Should I keep up with The Brotherhood, or any of my series for that matter? Cause if not. I'm going to party. o3o Posted over a year ago
sxyomega commented…
And I believe my Chapter 11(The most recent chapter) Is the best one yet. over a year ago
sxyomega said …
I amor my school now <333 It doesn't have fanpop blocked ^0^ WOOP WOOP X3 Posted over a year ago
trueshadowwolf commented…
ikr? over a year ago
humphrey59 commented…
mine does :'( *tear* over a year ago
sanman7 commented…
so does mine but i found a way around it the password is your student I.D or atleast for my school it is you can try it... i guess over a year ago
zzz
ecology said …
good night Posted over a year ago
humphrey59 commented…
night dude :) over a year ago
thehumphrey commented…
night over a year ago
thehumphrey said …
homework.... Posted over a year ago
Eziero commented…
same here over a year ago
KingSimba4Ever9 said …
Please read and coment on my Janice's true amor story chapter 5. It is about my real amor story Posted over a year ago
Bsr55 commented…
OK ;) over a year ago
Eziero commented…
yay, i thought you stop making it :) over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Nope! I just never realy had the time over a year ago
sxyomega commented…
o3o ~doesn't read it just to tick her off~ >:O lol jk..I'll read it ^.^ over a year ago
thehumphrey said …
there should be like a group skype for this club, or at least a group chat :D Posted over a year ago
ecology commented…
yes over a year ago
sxyomega commented…
>.> <.< ~le puts a skype link on the page~ o3o over a year ago
thehumphrey said …
Howls everywolf doing? Posted over a year ago
ecology commented…
great over a year ago
sxyomega commented…
everywolf?? xD over a year ago
humphrey59 commented…
amazing thanks :P over a year ago
thehumphrey said …
Q: Did you hear about the person who got the whole left half of his body cut off?
A: Yeah, but he's all right now. Posted over a year ago
ecology commented…
lol over a year ago
sanman7 commented…
YOU GOT THAT FROM ADVENTURE TIME! over a year ago
thehumphrey said …
Q: How do you make a handkerchief dance?
A: You put a little boogie in it! Posted over a year ago
ecology commented…
lol over a year ago
laugh
Keyvon said …
Alpha and Omega 2 comes out soon Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
YEDA! over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
*YES over a year ago
Keyvon commented…
Yah ^.^ over a year ago
trueshadowwolf said …
maybe its time i say this... the spirit coração series that i write....this might be silly but...spirit coração is my spiritual animal... and plus the storys i say arnt true... i made them up... some of it was true from the first series... but then it got out of hand. people seemed to like to like my stories and pics of my spiritual animal... and yes the pictures i keep drawing is my spiritual animal... and zoe... he nevered actually exited... it was just spirit coração and krissty... Posted over a year ago
thehumphrey said …
3205 fans! Posted over a year ago
ecology commented…
it 3, 207 over a year ago
thehumphrey commented…
wow, coolio over a year ago
thehumphrey said …
Q: How do you fit 5 bulbasaurs and 2 charizards onto a bus?
A: You Pokemon! (Poke 'em on) Posted over a year ago
humphrey59 commented…
Haha funny :p over a year ago
sanman7 commented…
ha. over a year ago
sanman7 commented…
that dot looks gay over a year ago
thehumphrey said …
night pack! Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Morning... over a year ago
thehumphrey commented…
good morning :D over a year ago
humphrey59 commented…
Half 11 at night here :L over a year ago
zzz
ecology said …
well good night pack buddys Posted over a year ago
thehumphrey commented…
night over a year ago
cool
Ricoh_Alpha_626 said …
I finally finished my seguinte fanfiction chapter, I feel accomplished :D Posted over a year ago
thehumphrey commented…
finally..going to start my history essay :D over a year ago
Ricoh_Alpha_626 commented…
I just finished an english essay, I'm on a role tonight over a year ago
thehumphrey commented…
as of now, so did I :D over a year ago
smile
ecology said …
wow what up Posted over a year ago
thehumphrey commented…
good, u? over a year ago
sxyomega said …
Very dirty joke I made up:
The Washington Monument isn't really a monument...
I got tired and laid under D.C. Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
don't get it.. over a year ago
thehumphrey commented…
I get it, I wish I didnt though over a year ago
sanman7 commented…
geez i always knew the washington monument was a penis gay monument i guess since your a guy over a year ago
big smile
ecology said …
@ thehumphrey you made my dia thanks Posted over a year ago
thehumphrey commented…
your welcome :D over a year ago
thehumphrey said …
wow! Exactly 3,200 fans! Posted over a year ago
ecology commented…
now it 3,201 over a year ago
humphrey59 commented…
now 3,202 over a year ago
humphrey59 commented…
3,207 :p over a year ago
thehumphrey said …
Q: Why does it take pirates so long to learn the alphabet?
A: Because they can spend years at C! (Years at sea.) Posted over a year ago
thehumphrey said …
Q: What is black and white and black and white and black and white and black and white and black and white and black and white?
A: A pinguim rolling down a hill.
Q2: What's black and white and laughing?
A2: The pinguim that pushed him. Posted over a year ago
thehumphrey said …
Q: What did the dog say when he sat on some sandpaper?
A: Ruff! (Rough) Posted over a year ago
thehumphrey said …
Q: Why did the man driving the train get struck por lightning?
A: He was a good conductor. Posted over a year ago
thehumphrey said …
Q: What did one mural say to the other wall?
A: Let's meet up in the corner. Posted over a year ago
thehumphrey said …
night pack brothers and sisters Posted over a year ago
ecology commented…
night buddy over a year ago
Omega90 commented…
Don't let any fleas bite while you sleep in your den! (Translation: Don't let a SLENDERMAN take 20$ from your wallet while you sleep... over a year ago
Eziero commented…
night bro over a year ago
sanman7 commented…
haha GIMME 20 DOLLARS is what slendy said i did not give him 20 dollars i gave him an Arqueiro in the knee *walks away with crossbow over a year ago
smile
ecology said …
in great mood Posted over a year ago
thehumphrey commented…
coolio over a year ago
ecology commented…
yup over a year ago
johnthewolf said …
*blaring dubstep song* come to my mural for mais Posted over a year ago
johnthewolf said …
PARTY AT MY mural ITS AN hora LATE BUT C`MON EVERYONE YOUR INVITED armas GRENADES CHIPS comida T.V. pipoca C`MON Posted over a year ago
johnthewolf commented…
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
ecology said …
just gave my cat a bath that was not fun at all Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
I bet over a year ago
thehumphrey commented…
ya over a year ago
ColleenCollie said …
did you guys hear?people say the world is going to end 3 days before natal this year! Posted over a year ago
ecology commented…
yes but it not be we will still be hear over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
It's falce over a year ago
johnthewolf commented…
yeah and if it did i spent 7 years building a nuclear and heat proof shelter and had it tested por the doomsday preppers s i will be fine and besides i dont believe in global warming over a year ago
ecology said …
wow i hate my dad Posted over a year ago
wolfcat343 commented…
why over a year ago
ecology commented…
because he yelled at me for everything over a year ago
johnthewolf commented…
ik man over a year ago
trueshadowwolf said …
*sigh* no comments yet on my video yet... but its just my artshow of all my artwork Posted over a year ago
trueshadowwolf commented…
plus i might make more, so its going to be my little show... so thats the first episode of my artwork... over a year ago
trueshadowwolf commented…
im going to keep working on the 2nd episode if i can on youtube, over a year ago
ecology commented…
well have fun :) over a year ago
Bsr55 commented…
btw good job over a year ago
johnthewolf said …
party approaching trollarch staff 2 mais hours Posted over a year ago
humphrey59 commented…
Who dude u know trollarch :o omg over a year ago
johnthewolf commented…
yeah im the future owner lol over a year ago
johnthewolf commented…
well im head of security currently over a year ago
thehumphrey said …
Monday...holiday..yes....but now theres homework Posted over a year ago
johnthewolf commented…
HA! over a year ago
ecology commented…
not fun is it over a year ago
johnthewolf commented…
same over a year ago
thehumphrey said …
Slow dia today... Posted over a year ago
ecology commented…
i know over a year ago
ColleenCollie said …
really no mate yet? Posted over a year ago
ecology commented…
can i help you with that over a year ago
thehumphrey commented…
I think others here too dont have a mate over a year ago
thehumphrey commented…
another one of these cheesy frases :D over a year ago
thehumphrey said …
Why is a math book so sad? Because it has lots of problems! Posted over a year ago
johnthewolf commented…
humphrey i know your an omega and you like to joke but i own armas too `ya know... and i dont approve *turns into chuck norris and fogo shot gun* over a year ago
thehumphrey commented…
your point being *pulls out riot shield* over a year ago
johnthewolf commented…
yeah GOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!! *tackles omega90 party guys my mural NOW! over a year ago
ecology said …
morning every one Posted over a year ago
thehumphrey commented…
good morning over a year ago
worried
ecology said …
wow mixed feelings Posted over a year ago
thehumphrey commented…
why? over a year ago
Omega90 commented…
About your day? School? The release of manta rays on Mars in the ano 3251? over a year ago
thehumphrey commented…
:D over a year ago
sxyomega said …
>.> <.< -hugs a aleatório wolf- o3o teixo saw nuthing!! Posted over a year ago
thehumphrey commented…
your right, i didnt not see nothing (get it) over a year ago
johnthewolf commented…
yeah man nothing *fires 3 round in the air* helicopter picks me up and takes me back to russia over a year ago
johnthewolf commented…
*i show up again with a picture of you huggin g the wolf* i showed it to everybody on moscow and told them to spread the word (get it its like smiledog) over a year ago
johnthewolf said …
3,200 fãs approaching get ready trollarch staff theres a party coming Posted over a year ago
johnthewolf commented…
well its a goodbye party my mural 3:00 P.M. eastern time there will also be a arrival party for my arrival in coacoa de praia, praia florida on IDK but when you beauties come there will be a party armas and alot of weirdness over a year ago
johnthewolf commented…
yeah GB party is tomorrow i will probaly be up kinda late tonight also just an F.Y.I i no longer live in ireland i have moved again to the bullshit state of boston massachusetts where evrybody is shady and white people see crack behind the 7-eleven over a year ago
johnthewolf commented…
2 mais hours over a year ago
trueshadowwolf said …
Oh my fucking god facebook Is nothing but horse shit, I try making friends with Someone but instead I get bitched at, I thought this place was to make friends, what the fuck! fanpop is way better, cause its calm Posted over a year ago
trueshadowwolf commented…
i only said one thing to this one chick "you sound like u dont like me" then bitched at me over a year ago
trueshadowwolf commented…
lol over a year ago
trueshadowwolf commented…
ok over a year ago
smile
ecology said …
party over it was fun Posted over a year ago
johnthewolf commented…
wtf a party over a year ago
ecology commented…
yes over a year ago
johnthewolf commented…
when ! :O over a year ago
trueshadowwolf said …
link
This Is Spirit Heart, the first artigo Posted over a year ago
ecology commented…
ok i will reed it over a year ago
madcat1210 commented…
i'll read it too over a year ago
big smile
humphrey59 said …
So how's everybody doing then?? :) sorry for aleatório post it's just to get this place a little active again :) and not posting or talking fr a while either I've been really busy over the past few days :L Posted over a year ago
ecology commented…
doing good buddy over a year ago
johnthewolf commented…
same same over a year ago
thehumphrey commented…
good, U? over a year ago
thehumphrey said …
Well, lots of homework and not much time (plus i dont feel like it)....sat it my room closed the door and wasted 2 hours staring and wishing it was done...there goes my better part of the day.......any idea how to concentrate on homework because as of now thats kind of hard Posted over a year ago
humphrey59 commented…
Tbh there is no real way to concentrate on homework :/ but what I do is switch off all distractions like TV or computer (sadly) ect... and just try to do it then see what happens :) over a year ago
thehumphrey commented…
thanks, *puts a picture on computer screen that says "switched of"* over a year ago
thehumphrey commented…
*off (how embarrassing) over a year ago
humphrey59 commented…
Hahaha lol :) it might work u never know :p over a year ago
KingSimba4Ever9 said …
OMG!!! OMG!!!!! I MIGHT BE GETTING MY OWN COPY OF A&O FOR CHRISTMAS!!!!! Posted over a year ago
thehumphrey commented…
coolio!!!! over a year ago
Humphry-Real3 commented…
awesome sis! over a year ago
thehumphrey commented…
*by over a year ago
thehumphrey said …
I dont know why, but when I watch this movie it invokes some kind of feeling... Posted over a year ago
anubis210 commented…
watched it 3 times since it came out..haven't watched it in about a year...and never will watch it again over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Um ok..... over a year ago
johnthewolf commented…
same idk what it is over a year ago
smile
ecology said …
party my place at 2:00 pm be there Posted over a year ago
wolfcat343 commented…
on ur wall? over a year ago
ecology commented…
yes over a year ago
johnthewolf commented…
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
trueshadowwolf said …
...you guys think i should give up spirit heart? on fanpop Posted over a year ago
ecology commented…
what is it about ? over a year ago
Omega90 commented…
You haven't read it yet? over a year ago
johnthewolf commented…
no man keep it keep it over a year ago
thehumphrey said …
Teacher: How many letters are there totally in "A.B.C.D"?
Student: 4
Teacher: I meant the complete set, not just "A.B.C.D"
Student: 52
Teacher: What?! How?
Student: Lower case 26 and Upper case 26. Posted over a year ago
Eziero commented…
clever lol XD over a year ago
ecology commented…
lol over a year ago
johnthewolf commented…
haHAHAHAHAH! jesus over a year ago
thehumphrey said …
Wife: Why do you wear your specs only when I come in.
Husband: The doctor has ordered me to wear my specs whenever I get an headache. Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
HA!!!! over a year ago
thehumphrey said …
Ponderism:
Before going to sleep you can say Good Night.
But before waking up can you say Good Morning? Posted over a year ago
thehumphrey said …
What do you call a deeply burnt comida item in your lunch that is not recognizable?
UFO: Unidentified Fried Object. Posted over a year ago
ecology commented…
lol over a year ago
Eziero commented…
haha lol over a year ago
johnthewolf commented…
OMG HAHAHAHA! AHAHAHAHA! HEAVY LAUGH AHAHAHAHAH! over a year ago
thehumphrey said …
Why shouldn't you hold a DVD upside down?
Because the data might fall down. Posted over a year ago
ecology commented…
lol over a year ago
Eziero commented…
haha lol over a year ago
johnthewolf commented…
what i dont get it over a year ago
trueshadowwolf said …
well, im happy, i finally got to see The Amazing Spider-Man, it was the best spiderman filmes ever... now i got to wait for the segundo one to come out.... also alpha and omega 2 Posted over a year ago
Omega90 commented…
Better?! It kicks the bunda of all the Toby MacGuire SpiderMan movies! over a year ago
thehumphrey commented…
A & O 2!!!!!!!! over a year ago
madcat1210 commented…
yeah over a year ago
Omega90 said …
I've been playing games like War the past few days, I'm gonna need mais guns, and mais people to counteract the game that no one expects to play and never anticipate...Call of Duty! Yes, Halo fans, grab your BRs, Counterstrikers, equip your AWPs, and Battlefield un-sheathe your ACBs, we are gonna start another flame war, but this time, CoD has stolen from EVERY successful game. LITERALLY! Posted over a year ago
soldierboy7141 commented…
..................you forgot there's S.W. presence here..... We're prepared to stop what your about to do. over a year ago
Omega90 commented…
The reclaimation is coming...and we're hopeless, to stop it... over a year ago
Omega90 commented…
If it's too late to save Call of Duty this year...we can at least get Act/3Arc to make the seguinte CoD better than all the rest, por releasing it not 1 ano from now, but at least 2 so they can have mais time to upgrade and change. over a year ago
Charlie_Barkins said …
I hang been on in awhile umm well oi u should add me I nd fãs haba how ya doin? Messenge me plz !! How is very one Posted over a year ago
Omega90 commented…
Glad that you're back! over a year ago
thehumphrey commented…
good what about u? over a year ago
ecology commented…
good over a year ago
smile
ecology said …
wow thehumphrey you made my dia Posted over a year ago
thehumphrey commented…
te he (I sound like a little Russian girl *dont forget the accent*) Thanks over a year ago
humphrey59 commented…
no problem :P haha only joking over a year ago
ecology commented…
lol over a year ago
DJBrandon said …
Wow... I haven't been on forever... Posted over a year ago
ecology commented…
well hi there over a year ago
thehumphrey commented…
hi over a year ago
johnthewolf commented…
oi 63712 here not sure if you remember *cries* man its been forever those times man what happened over a year ago
thehumphrey said …
Went to the paper comprar - it had blown away. Posted over a year ago
thehumphrey said …
I went to buy some camouflage trousers the other dia but I couldn't find any. Posted over a year ago
thehumphrey said …
Police arrested two kids yesterday, one was drinking battery acid, the other was eating fireworks. They charged one - and let the other one off. Posted over a year ago
ecology commented…
lol over a year ago
thehumphrey said …
A woman gets on a bus with her baby. The bus driver says: ''Ugh, that's the ugliest baby I've ever seen!'' The woman walks to the rear of the bus and sits down, fuming. She says to a man seguinte to her: ''The driver just insulted me!'' The man says: ''You go up there and tell him off. Go on, I'll hold your monkey for you.'' Posted over a year ago
thehumphrey said …
There should be like a group chat where when any A & O fã logs on there would be a pop up of all the people for this club that are online Posted over a year ago
ecology commented…
there shood over a year ago
crying
johnthewolf said …
oi guys if you did something that you thought would be better when it was for the worst what did you do cuz i need serious conselhos Posted over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
I can't understand what you are saying. over a year ago
ecology commented…
lol wow over a year ago
johnthewolf commented…
if you did something that you thought would make things better but made things worst what would you do over a year ago
thehumphrey said …
Saturday..Homework....how do teachers make that connection! Posted over a year ago
thehumphrey commented…
three dia weekend...extra homework..really! over a year ago
KingSimba4Ever9 commented…
Well I'm início schooled so I have it lucky, But I'm sorry for you. over a year ago
thehumphrey commented…
today was probably one of my least productive days, thanks por the way over a year ago
smile
ecology said …
what shood i do? #1 watch A&O #2 play call of duty #3 watch tv #4 play with friends #5 go out and find a girl friend ..... Posted over a year ago
thehumphrey commented…
all of the above over a year ago
thehumphrey commented…
wait do u have ps3? over a year ago
thehumphrey commented…
it is! over a year ago
smile
Bsr55 said …
hi anyone :) Posted over a year ago
ecology commented…
hi over a year ago
thehumphrey commented…
oi over a year ago
Bsr55 commented…
hi over a year ago
thehumphrey said …
I amor this movie!!! Posted over a year ago
ecology commented…
me to over a year ago
alpha7272 commented…
dido over a year ago
thehumphrey said …
ugh, i wont let me post and its less than 500 words!!!!!!!! Ill put it in the comments... Posted over a year ago
thehumphrey commented…
A couple of New Jersey hunters are out in the woods when one of them falls to the ground. He doesn't seem to be breathing, his eyes are rolled back in his head. The other guy whips out his cell phone and calls the emergency services. He gasps to the operator: “My friend is dead! What can I do?” The operator, in a calm soothing voice says: “Just take it easy. I can help. First, let's make sure he's dead.” There is a silence, then a shot is heard. The guy's voice comes back on the line. He says: “OK, now what?“ over a year ago
Omega90 commented…
WTF!? So funny! over a year ago