My Wall

Previous
poplove said …
I amor God!!!!!!!!!!!!!!!!!! I amor him so much that nothing will ever describe how I feel about Him! He is amazing! Posted over a year ago
Leytonfan4ever said …
oi :D
Uh nah. It's Damon & Elena :) But now that I'm looking at it, it does kind of look like Jate. Ha. Anyways, thanks for the compliment! Posted over a year ago
big smile
michlolois gave me props for my videos
wat u think of finale Posted over a year ago
abs07 commented…
It was pretty choppy, lol. But I loved the Chlollie scenes and Clois was nice too :) I liked the recap over the 10 years and it was nice to see Clark fly and shove that dark planet away. But the way the villains were defeated so quickly (Ollie shooting his arrows & clark flying through Lionel) was unrealistic. However I'll definitely be rewatching the stuff I liked. Like....Chlollie? Lol. What did you think? over a year ago
michlolois commented…
i amor the chlollie moments. im sooo hpy they had a kid, well hope its their kid. but generally i liked it, honestly best way 2 end the series over a year ago
Seddie4Ever said …
You voted backwards.
link
You said you want LL to win, but you voted for them. Hurry up and change your vote back so they can win! :D Posted over a year ago
michlolois gave me props for my images
4 ur beatiful ícone Posted over a year ago
michlolois said …
Wat u think of prophecy. wats wrong wit lois Posted over a year ago
abs07 commented…
Lol, we all know Clois gets married. It's been leaked for a while now. I think she's trying to be selfless and leave fãs all at the edge of their seats before the finale, but we already know they get married, lol. Don't worry :) over a year ago
abs07 commented…
I am SO looking progressivo, para a frente to the Chlollie scenes though!! Like your perfil picture :D I think you and I are on the same page with Chlollie :D over a year ago
michlolois commented…
yeah, we are. amor ur ícone soooo much. literally cant wait. por the way its smallville - as aventuras do superboy week :) over a year ago
michlolois gave me props for my images
llllllllllllllllllllllllllooooooooooooooooovvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeee (love) the pic of chlollie. now i cant wait 4 seguinte week :) Posted over a year ago
michlolois said …
i watch dominion it was good Posted over a year ago
abs07 commented…
Lol, I laughed at the fighting scenes with Clark and Oliver cause the whole slow motion deep voice thing was cheeeesy, lol!! But yeah the episode was pretty good :) I can't wait to see Chloe again in the series finale!! over a year ago
michlolois commented…
i know but i thought ollie went all dark side but he hasnt i cant wait 4 chloe either one mais ep over a year ago
abs07 commented…
Yeah Chlollie needs to make mais epic scenes together :) over a year ago
michlolois said …
wat did u think of kent Posted over a year ago
abs07 commented…
Meh, pretty forgettable. Can't wait for Ollie's return though!! It looks like another filler episode but at least we'll get some Oliver and that means some dialogue about Chloe!! What did you think of Kent? You excited for Dominion/Oliver? over a year ago
michlolois commented…
stupid but i cant wait 4 ollies return i jus amor him but i have 2 go out that night :( so i wont see it till its on megavieo :(:(:(:(:( @_@ over a year ago
michlolois commented…
*extremely sad face* :( over a year ago
crying
michlolois said …
i'm happy chloe's returning but i hope she doesn't die Posted over a year ago
abs07 commented…
Oh no worries! The writers can be dumb but they're not senile enough to pull that in the finale given all that Chloe's already been through. It would be a total waste of film to kill her off when they've pushed Chlollie on for a happy ending within 4 episodes this season. I wonder how much we'll see Chloe/Chlollie. Doesn't look like we'll see a whole lot with the way it was worded in the news, but maybe I'm wrong. I could honestly care less about the episodes leading to the 2 hora finale, lol. I just wanna see Chloe/Chlollie again :P over a year ago
michlolois commented…
same here. all i want is to see chloe again over a year ago