School Rumble Wall

Next Previous

Displaying wall entries 1-10 of 26

AmyRose11 said …
Totally listening to this music, show is soooooooooo funny! ^ ^ ♥♥♥ amor it! Posted over a year ago
senksiang90 said …
Watched this animê twice from season 1-3. Gonna do it again! This time no mais skipping the fillers! I hate their fillers cuz it shows story development I'm not interested in. Posted over a year ago
Tigressfan10689 said …
555th fan! Posted over a year ago
Blackwarden said …
Anyone looking for a embrulho, envoltório up of SR should look up School Rumble Z. It's a mangá that shows peeks into the characters' futures. Really wished they had finished the animê though. Posted over a year ago
ka1ley commented…
Me too! I think they should have made it an anime... over a year ago
AnimeFan66 commented…
Agree over a year ago
blush
alice218 said …
can somebody go onto my page then click onto my mural and write down all their names for me cuz i just am sick of trying to remember them all. and can u tell me wich 1 is which. plz........ Posted over a year ago
shadamylover147 commented…
call me amy over a year ago
ka1ley commented…
YOu mean the characters? over a year ago
ctcdreamer said …
episode 3 never forget...fav episode Posted over a year ago
laugh
miamaria2000 said …
yakamo for the win Posted over a year ago
pureawesome15 said …
I started watching this again. i stopped for some reason. i 4got how funny it is!! XD Posted over a year ago
wallah2001 said …
Did you know the English dubs for karasuma,tenma,and yakamo are Eric vale,luci Christian,and catlin glass.eric vale also plays yuki sohma from fruits basket.and luci Christian plays as not only tenma but pato from princess tutu akane from pani poni dash honey-sempi from ouran highschool host club.catlin glass also plays haruhi from ouran highschool host club. Posted over a year ago
wallah2001 commented…
Luci christian also plays the ninja girl,from sgt frog over a year ago
pureawesome15 said …
I rilly luv this anime. So CUTE!! Also, it's rilllly funny. XD Posted over a year ago
poiuythgqbsn said …
Are they making season 4 Posted over a year ago
senksiang90 commented…
nope. too bad over a year ago
poiuythgqbsn said …
School rumble and sailor moon was the 2 BEST animê shows I ever watched Id amor if they fisnh season 3 and made a season 4 I been looking on line for so long to try to find season three then I heard that it was chanlled:( then I heard they was only 2 episodes but not in English but I find them with English words you can read but yes sailor moon in school rumble is the best if they need money then Id but every movie they made n all there books if they made a season 4 but idk why they ended it :(( Posted over a year ago
Vin_Howard said …
first impressions of School Rumble; gahh a stupid series; *gets to episode 3's Arqueiro scene* now that was the most effing epic comedy scene I have ever seen; now views series as not that good, but its effort being cute (like a little kid's drawings); *gets to episode 8+9+10* omg that was the most epic unique thing I have ever seen; at this point I wanted to add it to my List, but still had reservations; then I kept on watching and one night I stayed up to 3am without realizing it (continued) Posted over a year ago
Vin_Howard commented…
This was the first time something like that had happened. For the first time watching anime, I had completely escaped reality. And then it was added to my List (of truly great animes) over a year ago
poiuythgqbsn commented…
is school rumble Z episodes or books plz tell me in caixa de entrada plz plz plz plz plz ty over a year ago
blush
tokidoki123 said …
I remember watching this all the time.i usually don't like romance tv shows but this one was really good! Posted over a year ago
clpeterson said …
School rumble is THE BEST! Posted over a year ago
OblivionMara commented…
Yeah. One of the best series I ever witnessed in my whole life :D over a year ago
poiuythgqbsn commented…
Yeah the best animê show ever school rumble an sailor moon was the best animê shows I EVER WATCHED over a year ago
princessvader16 said …
LUV SCHOOL RUMBEL!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
smile
CGLover1312 said …
I amor it I was obssessed in watching it definatly hilarious and aleatório at time Posted over a year ago
mangamoo01 commented…
hi i amor school rumble as well hehe :) over a year ago
laugh
vulcanjem94 said …
I started watching this a couple weeks ago. I'm really enjoying it, it's hilarious! Harima is probably my favorito at this point haha. Posted over a year ago
big smile
StarAngle16 said …
i amor this show im watching it right now :D Posted over a year ago
th3rap1df0x said …
I really want a Term 3 :/ Posted over a year ago
laugh
monkeygirl1122 said …
hah i watch this animê on netflix all the time and ouran high school host club(ohshc) :) Posted over a year ago
poiuythgqbsn commented…
Yeah I watched it on Netflix to that's how I found the showsl they have every episode even the exta class the only ones they don't have is season three but the 2 episodes of season three are on YouTube they have english words you can read what they saying but there not talking english over a year ago
laugh
518joyce said …
i amor school rumble yehh Posted over a year ago
marleighmarie said …
omg! i luv the show school rumble temna is the best i just luv her hair Posted over a year ago
monkeygirl1122 commented…
haha ikr!! over a year ago
smile
Bebby_Kurosaki said …
wow i amor school rumble...^^ hohoho Posted over a year ago
khfan999 said …
I like the boy temna likes i think hes cute Posted over a year ago
lkad said …
cool Posted over a year ago