rihanna Club
cadastrar-se
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
rihanna has admitted that she likes her men to be gifted in the downstairs department. The 23-year-old S&M singer said that she is a sucker for a large package, but confided that she is also attracted to 'sweet' men. Asked por US Cosmopolitan magazine how she likes blokes, she joked, "Hot and hung, but sweet will do." "I'm turned on to a guy por different things," she continued. "It could be the way he looks. It could be his intelligence. It's really a spontaneous thing." She also revealed that she is like a man when it comes to dating. "I'm open to amor but guys should have to earn it because the minuto they get it, they want something else," she explained. "Men are like hunters, they like the chase. So you have to keep them guessing. "Actually, I'm like that too. I get bored very quickly. So if someone can make me laugh, that's the best."
rihanna SCARED WHEN STAGE CAUGHT ON fogo

Fire broke out on stage!

Rihanna's LOUD Tour had to take a break when the stage caught fogo during her song “California King Bed.” RIRi exited the stage when fireworks started raining down......

A video posted on YouTube shows a fogo burning at the topo, início of the stage at the American Airlines Center, with some sparks falling toward the floor. Everyone had to be evacuated.

Rihanna said via Twitter:

“DALLAS!!! We set the stage on FYAH tonight!!! LITERALLY!!! I’m so (mad), I was havin so much fun wit yall too!!! I gotta come back man!!”

According to...
continue reading...
posted by avatar_tla_fan
"Farewell"

Wherever you're going
I wanna go
Wherever you're heading
Can you let me know
I don't mind catching up
I'm on my way
Just can't take the thought of you miles away

And I know you're going somewhere to make a better life
I hope that you find it on the first try
And even though it kills me
That you have to go
I know it'll be sadder
If you never hit the road

So farewell!
Somebody is gonna miss you
Farewell
Somebody is gonna wish that you were here
That somebody is me

I will write to tell you what's going on
But you won't miss nothing but the same old song
If you don't mind catching up
I'll spend the dia telling...
continue reading...
rihanna has been once mais turned to wax!



















Madame Tussauds unveiled its latest replica of rihanna at its Berlin, Germany museum. The only issue? Its outdated hairdo.


















Riri has been seen sporting auburn curls lately, but her wax figure still has her fiery red hair. The outfit you may remember from her video, "Who's That Chick?" .



















This is not the first time Riri was made into wax. Madame Tussauds museum in Washington, D.C. also has a wax RiRi.
posted by LOLerz25
Another day, another reminder.
That you're not here with me.
I watch the snowflakes falling from the skies.
I get lost in memories.
The time we try to build a snow man.
The time we try to count the stars.
It's crazy how we didn't know that.
That we'd ever be apart.

Chorus
I can hear the música playing.
See the lights upon the tree.
I can feel the joy in every soul.
But for me it's incomplete.
And i try my best to play the part.
But no matter what i do.
No, it just don't feel like christmas, without you.
Youuuuuu, you, you. No.

Verse Two
Another tear, another regret boy.
That your so far away.
Can't believe it was...
continue reading...
posted by avatar_tla_fan
"Drunk On Love"

I feel like I'm a hopeless romantic
I can't help falling in love
I fiend for love
I want it, I crave it
I just can't get enough

Take me away
I wear my coração on my sleeve
Always let amor take the lead
I may be a little naive, yeah

You know I'm drunk on love
Drunk on love
Nothing can sober me up
It's all that I need, yeah

I've been let down
But never been tainted
So I stay thirsty for more
No I won't hold back
No drop is wasted
I'll let amor run its course

Take me away
I wear my coração on my sleeve
Always let amor take the lead
I may be a little naive, yeah

You know I'm drunk on love
Drunk on love
Nothing...
continue reading...
Singer Chris Brown wants to put an end to the restraining order that keeps away from his ex-girlfriend Rihanna. Singer maintains this order prevents exercise of their profession with normality.

21 Years old singer was sentenced to five years probation and six months of community por assaulting rihanna in 2009. He has now requested the withdrawal of the order, which does not allows you to be less than 100 metres from Rihanna.

The singer, Mark Geragos counsel requested cancelar a hearing judge to revoke the order after the end successfully 52 weeks of therapy against domestic violence.
[Introduction:]
Nicole
Ri-Rihanna
Ni-Ni-Nicole
Ri-Rihanna
Ni-Ni-Nicole
Ri-Rihanna
Ni-Ni-Nicole

Gonna win it no limit, strong women we are
Gotta win it no limit, strong women we are
Gonna win it no limit, strong women we are
Gotta win it no limit, strong women we are

[chorus:]
Where them girls at (Girls at)
That like to be in charge
When the heat get too hot, they just keep turnin' it up
Never let ‘em cheat-sheet, they just sweat, gotta go hard
Where those winning women thats really willin to take it off!
Where them girls at (Girls at)
That like to be in charge
When the heat gets too hot, just keep turnin' it...
continue reading...
[Jay-Z]
(Uh huh, uh huh) Remix
(Uh huh, uh huh) Yea Rihanna, Chris Brown
(Uh huh, uh huh) Good girl gone bad
(Uh huh, uh huh) Take three... Action!
(Uh huh, uh huh) Hov!

No clouds in my stones
Let it rain, I hydroplane into fame (Eh, eh, eh)
Coming down with the Dow Jones
When the clouds come we gone
We roc-a-fella (Eh, eh, eh)
We fly higher than weather and G5's are better
You know me, an anticipation for precipitation
Stacks chips for the rainy dia (Eh, eh, eh)
Jayy
Rain man is back with little miss sunshine
Rihanna where you at?

[Rihanna]
You had my heart
We'll never be worlds apart
Maybe in magazines but you'll...
continue reading...
posted by avatar_tla_fan
"No amor Allowed"

911, it's a critical emergency, yeah
Better run run run,
Come and charge him with the 143, yeah yeah
Told me this world was mine
Such a beautiful lie
Now he's done done done and his amor is no mais for me
Hand in the air as he wave me goodbye
He said he care but no tears in his eyes
And ask me if I'm alright
Nigga is you blind

Like a bullet your amor me hit me to the core
I was flying 'til you knocked me to the floor
And it's so foolish how you keep me wanting more
I'm screaming murderer, how could you murder us
I call it murder, no amor allowed
Yeah yeah yeah yeah yeah, yeah;
Yeah yeah yeah...
continue reading...
posted by KatyPerryFan201
On the first page of our story
the future seemed so bright
then this thing turned out so evil
I don't know why I'm still surprised
even anjos have their wicked schemes
and you take that to new extremes
but you'll always be my hero
even though you've lost your mind

[Chorus]
Just gonna stand there and watch me burn
but that's all right because I like the way it hurts
just gonna stand there and hear me cry
but that's all right because I amor the way you lie
I amor the way you lie
Ohhh, I amor the way you lie

[Rihanna]
Now there's gravel in our voices
glass is shattered from the fight
in this...
continue reading...
[Lil Mama]
This Is The Remix (Remix) [x4]
Last Dude Ii Put Him Under
Thought He Had A Zone
Thought Ii Had To Leave
So Ii Thought Ii Let Him Go
Mine Stand Tough In The Middle Of Snow Storms
His Only Worked In The Summer To Block Tones
Umbrella Like The Magic School Bus
Ii Put Alot Inside It
And Just In Case I Open Warm
I Put Perhaps Aside
Life
Chances I Owe Him
Found Me A New Guy And This Is What I Told Him

[Rihanna:]
You Have My Heart
And We'll Never Be Worlds Apart
May Be In Magazines
But You'll Still Be My Star
Baby Cause In The Dark
You Can't See Shiny Cars
And That's When You Need Me There
With You I Always Share...
continue reading...
Yeah, whoa, Mario
yeah,yeah, Rihanna

Verse 1
Like a dummy threw my jeans in the closet (closet)
When I know you're the only one that's washing (washing)
So you found a piece of paper saying Tasha (Tasha)
She was working at the store
She was helping me with shopping

On the receipt that you found, I bought stockings
Some red high heels
But that was for my mama

Boy how could you lie to me? (You know I wouldn't)
Thought you would die for me (Baby)
I'm not accepting another apology (Girl)

Bridge
After three years, girl let it go
Accusing me of shit you don't know
I got my bags packed standing por the door
When I leave,...
continue reading...
Please don't stop the música (music, music, music)
Please don't stop the música (music, music, music)
Please don't stop the música (music, music, music)
Please don't stop the música (music, music, music)

[Verse 1:]
It's getting late
I'm making my way over to my favorito place
I gotta get my body moving, shake the stress away
I wasn't looking for nobody when you looked my way
Possible candidate, yeah
Who knew, that you'd be up in here lookin' like you do
You're making staying over here impossible
Baby I must say, your aura is incredible
If you don't have to go (don't)

[Bridge:]
Do you know what you've started?...
continue reading...
[Verse 1]
Gotta keep it on the down low
I'll never let my mama know
Only call him on my cell phone, only see him after dark
I met him on the 6 train, just the way he said my name
The brotha had a alot a game, had me open from the start
He scoops me up in his ride, Friday about a quarter to 9
So fly and so fine, and i'm so glad that he's all mine

[Chorus:]
There's a thug in my life, how'm I gonna tell my mama
She gonna say it ain't right, but he's so good to me
There's a thug in my life, and he's gonna cause crazy drama
I'm gonna see him tonight, I'm gonna give him everything

[Verse 2]
I know his crew is...
continue reading...
Sell me doces like the summer when it's melting in my hand
I know you're around like the ice cream man
I can hear you calling whisper something in my ear
Say it like sugar tell me what I wanna hear

I'm weak por your touch you're almost knocking out my lips
A rush through my body, feel it in my finger tips
You selling me a fantasia that I wanna explore
Sound so good, spoil me rotten to the core, you know

[Chorus:]
Talk to me, take care of my dreams
All I need is you beside me
It's destiny, just let it be
Of the words you speak
Baby, sell it to me
Sell me candy, sell me love
Sell me heaven, sell me doves
So what's...
continue reading...
[Elephant Man:]
Woo! Di club is gettin warma, guess who is back up in yuh corna
Love to see di girls dem whinnin up wid dem Dolce and dem Gabbana
This is elefante Man and Rihanna
Can I hear yuh seh tun it up! Mr. DJ Mr. DJ Mr. DJ Mr. DJ!!!
Tun it up! Mr. DJ Mr. DJ Mr. DJ Mr. DJ!!!
Can I hear everybody say (Tun it up!!!)
When yuh hear this tune a play (Tun it up!!!)
Tun it up Mr. DJ (Tun it up!!!)
This is elefante Man and Rihanna, come on!!!

[Verse:]
It goes one por one even two por two
Everybody on the floor let me show you how we do
Let's go dip it low then you bring it up slow
Wine it up one time wine it...
continue reading...
It's just the way the game is played
It's best if you just wait your turn

The wait is ova
The wait is ova
The wait is ova
The wait is ova
The wait is ova
The wait is ova
The wait is ova
The wait is ova

I pitch with a grenade
Swing away if you're feeling brave
There's so much power in my name
If you pop off in your seat
Steady I'm gonna do the wave

I'm such a, such a lady
You don't have to be so afraid
Cause I got room up on my team
You can play, but hold up

It's just the way the game is played
It's best if you just wait your turn

It's getting crowded over here
But babe the wait is ova
Sometimes it takes
A thousand...
continue reading...
Here we are
Midair off of the cliff
Staring down at the end again
But then again maybe we're finally
On the road that's headed away from all your complaining
Of hearing the same song but baby we'll hear it when I'm gone

It's time to turn on the last song
Ooooo
The last song
Ooooo

What if you wasted amor and all of our time disappeared
And the sad song ends up being the last song you'll ever hear
It was ours
But I'd do it again holding hands with my friend again
But then again maybe we gave our all a song we'll never forget
Baby let 'em play it maybe it'll save the world
They gonna miss hearing it when it's...
continue reading...
Here we go...

[Intro:][2x]
La La La La La La
La La La La La La
La La La La La La
La (oh) la (oh) La (oh)

[Verse 1]
You said we girls but all the while
You look at my man with the funny smile
Now I don't know
It might be me
But ain't no need to hug so tightly

That night we all hanging at the club
You tell Mr. DJ wanna rub a dub
When I no look, you took a chance
To ask my man to come and dance

What me and he got
Is solid as a rock
So take your shot
Don't even waste ya time
Cuz a amor like ours is hard to find cuz...

[Chorus]
He got me cantar that la la la
Our amor is strong yes it's keeping me fortified
Oh, yes he...
continue reading...