aleatório Wall

Displaying wall entries 2461-2470 of 28071

worried
iamagagamonster said …
My world just ended! Theres a bird in my house! I'm scared to death! Ahaaa D: Posted over a year ago
Mongoose09 commented…
lol over a year ago
PutUrPawsUp commented…
Wow lmao over a year ago
jbiebgirl100 said …
how funny is it that as soon as it hits 6 o'clock it gets sunny outside. Isnt the world surpose to end??? Posted over a year ago
lily649 commented…
didnt i tell u something like that ? over a year ago
jbiebgirl100 commented…
no i dont recall over a year ago
lily649 commented…
i do over a year ago
jbiebgirl100 commented…
well i dont. you told me nothing like that >:( over a year ago
hmmm
jbiebgirl100 said …
Well what do ya know? its almost 7 o' clock and we're still alive Posted over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
It's 5:59.... were I live... over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
6:00 PM! Yay, nothing happened! *sacrcasm* over a year ago
lily649 commented…
lol over a year ago
big smile
SPNgirl17 said …
PIEZZZZZZ!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
InquisitiveOwl said …
Hello, fanpop citizens. Posted over a year ago
TDIFan960 commented…
Hello over a year ago
InquisitiveOwl commented…
Hello to you too! over a year ago
Mongoose09 commented…
hi over a year ago
lily649 said …
stupid conversation in my dream with a cowboy and 2 grandmas
cowboy:where is mah cerveja where is my crack where is my hat most importantly
1 grandma:i got ur hat sonny it in the toilet btw the toilet is clogged i thought i saw snake opsi
2 grandma:thats nasty trying to kill a snake with a hat
cb:wat my HAT... keep it thats nastay
1gm:well it looked like toilet paper
1gm:u kill snakes with toilet paper stupid
2gm:mama said knock u out cuz i pitty the fool who call me stupid
*swing.. knocked out* Posted over a year ago
lily649 commented…
im so wierd over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
? xD over a year ago
Cute1234 commented…
??? lol over a year ago
Mongoose09 commented…
.. over a year ago
big smile
peterslover said …
WOW ! I just got a die-hard medal for this club :) Posted over a year ago
yorkshire_rose commented…
Aww that's excellent hun......but that ícone would drive me mad seeing it in my atualizações lol ! i have never liked the aleatório ícone lol ! :D over a year ago
peterslover commented…
~LOL~ I wasn't even trying ! ! ! over a year ago
Mongoose09 commented…
Congrats!! over a year ago
laugh
Nayeli2353 said …
today supposedly being doomsday and the world ending in 2012 is stupid!!! i bet you that if i were to make a calendar that ended in 3010, the people during that time would the world will end during that time!!!

u noe what? IMMA DO THAT!!! :D if that does happen, imma be laughing from Heaven saying, "these people are stuupid!!"
Posted over a year ago
laugh
cheekydevil said …
-Happy dance- WE WILL LIVE!!!!!!! THE WORLD DIDNT END XD Posted over a year ago
jbiebgirl100 commented…
THE dia IS NOT OVER YET!!! over a year ago
JadeEyes commented…
start happy dancing at 7pmEST, the world's supposed to end at 6! over a year ago
cheekydevil commented…
lol over a year ago
hot4angel said …
OMG IM SOOOO HAPY!!!!!!!!!!!!!!!! the world didnt end!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
jbiebgirl100 commented…
the dia isnt over yet over a year ago
hot4angel commented…
true but it was spose to end at 6:45 this morning over a year ago
hot4angel commented…
well in that case im so sorry i hope u had a happy life over a year ago
big smile
marlanido said …
hi plz cadastrar-se my spot
link Posted over a year ago
worried
Bond_Of_Fury said …
It's passed 18:00! We survived!! I was so scared... (not really) Posted over a year ago
mischievous
ShaclowStalker said …
What does the scouter say about his power level it OVER 9000 ~!! >:D Posted over a year ago
cool
ilovetech29 said …
If the world ends later, I recommend everyone don't run. You'll just waste your energy and efforts. I don't understand why people will run. First, its the end of the world so why run, anyway we'll all die. Second, if you believe that God will save u, why run??? Posted over a year ago
jbiebgirl100 commented…
exactly. over a year ago
darkkhorn19 said …
My mum said to me and my brother "Tidy your room!" So we go "No!" Then she said "Eat shit." It was then when me and my brother ran her over with the car. It's a shame...heheh. My mum died in the street. And everything was lovely once again. ^^ Wonderful. And then we went home. Posted over a year ago
Mongoose09 commented…
wtf?? over a year ago
MrOrange16 commented…
O____O over a year ago
darkkhorn19 commented…
It was then I noticed that woman opposite. Lollipop Lady was walking início with a lollipop stuck in her ass. ^^ Nice. over a year ago
worried
Musiquelover said …
Watch this música video called treats por sleigh bells and tell me if it freaks you out. Posted over a year ago
gleekout4ever commented…
Ha, I thought it was funny... over a year ago
marlanido commented…
it freaks me out a little.its mostly weird over a year ago
Taki_Lover said …
who thinks the world is gonna end tomorrow??
starting may 21- october 21
Posted over a year ago
teamsalvatore98 commented…
Retards believe over a year ago
Jacoblackswife commented…
I doubt you know the meaning of retarded if you are Infact retarded over a year ago
Taki_Lover commented…
retarded is not a bad word anymore u retard jk no ur not :D over a year ago
agtimm said …
People think that Bee's can't fly because they have such tiny wings and fat little bodys! BUT THEY CAN! Haha, I fooled the world once again. My humor sucks... Posted over a year ago
Bananaaddict commented…
According to all known laws of aviation, there is no way a bee should be able to fly. It's wings are too small to get it's fat little body off the ground. The bee, of course, flys anyway. Because bees don't care what humans think is impossible. What do you think of THAT? over a year ago
ilovetech29 commented…
I hated bees, they stung me once near my right eye.I just wish they can't really fly because I totally freak out when i see one. over a year ago
AWarnerS said …
EVERYBODY DANCE NOW!!! Posted over a year ago
SallyAc0rn commented…
*dances* over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
*dances* over a year ago
ilovetech29 commented…
*turns the música on* then *dances*(i just think its pretty weird we're shaking our booties without rhythm)i over a year ago
pumpkinqueen said …
Well Hidden wrote me back and this is what she said "I have stated why I have such a profound hatred of animê many times, it's just that you animê freaks don't get it, this subject of animê vs. western animation has been discussed on various grounds, maybe you should just pay attention. Fuck, why won't you animê retards leave me the fuck alone just because I hate it?" Man she's rude. Posted over a year ago
egyptprincess7 commented…
True thats rude. over a year ago
animegrl52p commented…
@ Hidden go to Tartarus over a year ago
animegrl52p commented…
Some people LIKE anime. Just keep your opinions to yourself over a year ago
big smile
marlanido said …
plz cadastrar-se my spot
link
wauld really appreaciate it!:) Posted over a year ago
surprise
Seddie4Ever said …
Oh my god. Yesterday, someone threated to blow up my high school, and the cops were there for 8 hours over nothing. Later that night, 3 guys who go to my school were stabbed. One of them was stabbed in the back, and another is in intensive care. I know both of them. :( Posted over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
Same happened to my older cousin's school. Someone wrote on the girl's bathroom stalls and wrote: Erase this and we'll blow up the school. The cops came in and searched every student until they found 2 or 3 high schoolers who were going to blow up the school because someone DID erase the message. ;o over a year ago
Mongoose09 commented…
hope the guys are okay :/ over a year ago
Seddie4Ever commented…
The guy that was stabbed in the back is fine. He was on the news talking about what happened, and he was standing up so he wasn't paralyzed, thank God. over a year ago
angry
jazzscarb said …
who seen the comercial on u tube about that toung it's touro Posted over a year ago
Gen_Shishio said …
god why is everyone so worried about when the world ends all i have to say is theres nothing we can do to stop it. when the world does end ill just accept it an not be afraid. i was never afraid about the world ending because i know that everything must come to an end. im just going to lay in my cama and wait calmly for it to end if it does happen. Posted over a year ago
sweet_cream commented…
It's already 21 in Asia nothing happened XD over a year ago
swiddlewiddle commented…
Nothing happen YET :P over a year ago
Taki_Lover commented…
wtf??!! over a year ago
sunny
TruBerries said …
*SMH while sighing*

if the world happens to come to an end tomorrow, which I doubt because it's been predicted too many times over the years, then there's nothing that anybody can do except to go on about your business. This issue is getting old real quick. Posted over a year ago
yukikiyruu commented…
yes .WTF with these types of predictions over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
Just chillin, expecting nothing. :) over a year ago
TruBerries commented…
*Shaking my head yet once again* over a year ago
jazzscarb commented…
yep over a year ago
affy1011 said …
whats a pedo ?
Posted over a year ago
katzneko commented…
dunno over a year ago
xoPixie-Popxo commented…
An adult that is sexually attracted to a child. over a year ago
Mongoose09 commented…
lol Trainofdoom =P over a year ago
laugh
Kowalski355 said …
okay, go onto google Translate, do English to Spanish
Type this in (Copy and Paste this)

i believe i can flyyyyyyyyyyyyyy

listen to both versons

laugh! Posted over a year ago
Mongoose09 commented…
lol at the english version hahah over a year ago
Kowalski355 commented…
lol its like i believe i can f l y y y y y y y y y y y y y y y y Y!! over a year ago
Kowalski355 commented…
lol @ Spanish verson too, it sounds like fleeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
LOL! over a year ago
zanesaaomgfan said …
9595 fans. Soon, 9696 fãs and O.O Posted over a year ago
darkkhorn19 commented…
69...Lol. over a year ago
InvaderStickly said …
Isn't it ironic that Edward is trying to win Bella's coração instead of Jacob, but Robbert Patz plays someone named Jacob in Water for Elephants? Posted over a year ago
marthatsal commented…
Yeap! i noticed it too! over a year ago
Gen_Shishio said …
shooting grackles(blackbirds) with my friend Sen(Sen_Kagemiya) with our pellets guns. We are trying to see how many we kill. so far the count is:

Sen: 5
Me: 9 Posted over a year ago
Trainofdoom commented…
"Shoot all the bluejays you want son, but remember, it is a sin to kill a mockingbird"~ Atticus tentilhão, passarinho, finch over a year ago
Jacoblackswife commented…
Ew I HATE To Kill a Mocking Bird! XD over a year ago
crying
Kowalski355 said …
UGH!!!! i HATE school!!!!!!!!! Today just because 2 people couldnt get these math problems, we have to do 4 pages of math work! DX Sometimes, i can really hate my teacher! Posted over a year ago
ambers1999 commented…
Your doing math at the end of the school year? Or do you hav a couple mais weeks over a year ago
lily649 commented…
she is doing that to make sure the whole class could get it cuz 1 person could be the average of the whole class in other words they dont get it so you dont so thats y she did that i wish she hadnt done that though sorry over a year ago
Kowalski355 commented…
its okay, im finished now, ( luckily) over a year ago
Kowalski355 commented…
@Ambers, we have a week left of school i believe. :) over a year ago
tongue
Jacoblackswife said …
pergunta FOR ENGLISH PEOPLE!!!! It is ever hard for you to understand an American "Accent"? Cuz sometimes when I hear someone with an English accent its hard to understand them and I was just wondering if you had the same problem? Posted over a year ago
xXxJDloverxXx commented…
I don't think many have problems I'm British but I can understand American accents quite well. =) over a year ago
GaGaBoi commented…
I amor the New York accent. ^_^ But no, I can understand them fine. over a year ago
Thecharliejay commented…
I maybe in australia but american accents are hard to understand over a year ago
smile
AnimeFan66 said …
for those who just missed it- my birthday is today. :D i hope ya'll can at lease wish me a wonderful birthday, it's going pretty good so far. :) Posted over a year ago
xXxJDloverxXx commented…
Happy Birthday! Hope you enjoy the rest of your day! =D over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
Happy Birthday! <3 =) over a year ago
tongue
Tamar20 said …
People fascinate me here on fanpop ,all they care about is popularity and how many fãs and props they have and the most idiotic thing is that they give a shit about what other users think of them!!! Posted over a year ago
itismybusiness commented…
Not my friends on here. What idiots have you been talking to? over a year ago
Tamar20 commented…
lol me too I have some decent friends here but I'm talking about the majority. over a year ago
Mongoose09 commented…
Yeah I don't understand it either, it doesnt really matter how many fãs you have over a year ago
laugh
ItsBiebersWorld said …
This and facebook are the only places you can talk to a mural without looking like a freak:) Posted over a year ago
kiss
Yovanaa said …
getting ready for a wedding ! byee :) Posted over a year ago
hmmm
imuniquekeelynn said …
woooooow its a walllllllll!!!!!!!!!!!!!! can i walk up it? Posted over a year ago
helenbieber commented…
cadela, puta you duuuuuuuuuumb over a year ago
mischievous
katzneko said …
Randoooommmm!! ~ >:D
Posted over a year ago
ambers1999 commented…
thats the sprit over a year ago
katzneko commented…
yeah! >w< 6 over a year ago
laugh
ilovetech29 said …
hi people, so this is some sort of a general club?because it says random(lol...I sound dumb) Posted over a year ago
totaldramafan96 commented…
hi :D yes, this club/spot is very random..........I WANNA MY UNICORN BACK! have you seen it? its rosa, -de-rosa and purple and named bubbles!....i miss it! D: ..... im aleatório xD over a year ago
ilovetech29 commented…
lol...well let's find it... over a year ago
Mongoose09 commented…
yeah it's just general :) over a year ago
totaldramafan96 said …
i wanna unicorn called bubbles! :D Posted over a year ago
katzneko commented…
AhaHAhaha!!... WHY? over a year ago
victoria7011 commented…
SAMEO! over a year ago
totaldramafan96 commented…
im weird thats why! :D over a year ago
totaldramafan96 commented…
OMG that would be so freaking awesum! :D over a year ago
partypony said …
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
Happy kitty, fluffy kitty, fur, fur, fur...
lol is that how it goes?
Lalalalala.... Fishy apricots... Posted over a year ago
Artemis_8 commented…
*Brings out machine gun* Come on kitty, lets find those stupid cachorros who disturbed you from your sleep. over a year ago
affy1011 said …
REBECCA BLACK SUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted over a year ago
UmOkayThen commented…
What the hell ?! She a musical genius !! over a year ago
partypony commented…
She might be a "music genius" but the friday lyrics suck... over a year ago
affy1011 commented…
hi five ! over a year ago
crs09 said …
TRAINS.
who agrees with me? Posted over a year ago
affy1011 commented…
YAH!!!!!! coconut !!!!!!!! over a year ago
Trainofdoom commented…
I do....I'm the Train of Doom for cryin' out loud! over a year ago
Ryoga_Rocks commented…
I like trains... over a year ago
partypony commented…
Sure over a year ago
big smile
Kowalski355 said …
okay, who here likes ET por Katy Perry?!? Anyone?!? Posted over a year ago
Jacoblackswife commented…
Meh... over a year ago
DxCFan01Baby commented…
Me!!!! over a year ago
Kowalski355 commented…
woo hoo! over a year ago
big smile
AnimeFan66 said …
Final call: my b-day is tommrow! :D i'll try to be on tommrow so i can celebrate it with you guys. :D Posted over a year ago
lily649 commented…
happy early birthday well happy birthday that came early over a year ago
lily649 commented…
lol thats wrong i think im confused over a year ago
Mongoose09 commented…
happy birthday for tomorrow over a year ago
frankthe2nd said …
I've got a lovely bunch of coconuts... Posted over a year ago
Trainofdoom commented…
Giggidy Giggidy! over a year ago
lily649 commented…
haha over a year ago
big smile
jbiebgirl100 said …
“Some people are like Slinkies - not really good for anything, but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.” Posted over a year ago
lily649 commented…
true that over a year ago
affy1011 commented…
hahahahahah!!!! over a year ago
Mongoose09 commented…
lol over a year ago
gleekout4ever said …
RAWR! Posted over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
ROAR! over a year ago
affy1011 commented…
groar !!!!! over a year ago
Mongoose09 commented…
RAWRRRRRRRRRRRR over a year ago
crying
cheekydevil said …
please help me get my monkey, Posted over a year ago
Mongoose09 commented…
no over a year ago
Jacoblackswife commented…
Yeah.... Im gonna have to agree with mangusto on this one... over a year ago
cheekydevil commented…
oi he came back!!!! yaaaaaaaaaaayyyyyyyyXD over a year ago
crying
cheekydevil said …
randomness!!!!!!!!!! happy, im so happy, hahahahahahahahahaha, im so.........nooooooooooooo. monkey come baaaaaaack, monkeeeeeey!!!!!!! nooooooo!!! dont run away DX!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
Jacoblackswife said …
Just finished The Inbetweeners, My life is back to being meaningless.... *Sigh* Posted over a year ago
MissMuffin38 said …
Heyyo! Please cadastrar-se My Jonathan Bailey fã Club! I Don't Think People Will Know Who He Is But I'll Tell You! He's An Actor Who Was In St Trinians, 5 Children And It, Off The Hook, Channel 4 Sitcom Campus And Was Recently In A Programme On CBBC Called Leonardo Which Is About Leonardo Da Vinci. Thanks For leitura And Please Join! I Would Really Appreciate It! :) Posted over a year ago
affy1011 said …
i hate rebecca black friday !!!!!!! Posted over a year ago
New_Moon_Master commented…
Why don't you hate her on Monday? Or Wednesday? over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
I don't hate her. just her music, but good to know. :) over a year ago
affy1011 commented…
fine i hate her every dia ! over a year ago
smile
VictorVonDoom said …
I realize that most people don't like the movie The Cable Guy, but I made a fã spot for it and I was wondring if someone would join????
Posted over a year ago
VictorVonDoom commented…
Cool. Thanks.:D over a year ago
tongue
Milena96 said …
link ask me some stuff on formspring, i'm damn bored. and i'm kinda in a mood of being honest. Posted over a year ago
hmmm
affy1011 said …
i wonder why chees is soo sticky ???!!!??? Posted over a year ago
big smile
AnimeFan66 said …
heads up for those who don't know: my birthday is tommrow! :D i'll try to be on here so i can celebrate with you guys. Posted over a year ago
Mongoose09 commented…
happy birthday :D over a year ago
hmmm
Tamar20 said …
I hate girls who take fotografias of themselves and upload them onto facebook and then when someone comments on it saying they look lovely or something they then say no I don't I look rotten , well why the fuck did ya upload it silly bitch. Posted over a year ago
TruBerries commented…
I know right. I can't stand that either. over a year ago
Tamar20 commented…
Yup. over a year ago
affy1011 commented…
yah!!!!!!! its annoying!!!! over a year ago
Goldilottes commented…
ikr over a year ago
affy1011 said …
aleatório !!!!
Posted over a year ago
affy1011 commented…
banana! over a year ago
Mongoose09 commented…
boobs over a year ago
Hot_n_cold commented…
penis over a year ago
affy1011 commented…
hahahhaha! over a year ago
heart
yukikiyruu said …
hey!MeStillMuderU has banned from the fanpop finally
Posted over a year ago
TruBerries commented…
A pervert...an OLD pervert with no shame whatsoever over a year ago
MarMar_XigLux commented…
What the fuck...0_o a Pedo? over a year ago
IshanUltra commented…
dont worry.devilhaunter can take care of him.ofcourse he himself is evil over a year ago
wink
cutefuncrazy said …
Any Body Want To Chat With me :) Posted over a year ago
Mongoose09 commented…
no over a year ago
cutefuncrazy commented…
Haha your so so Funny Biotch over a year ago
kenzichu said …
ıɥ Posted over a year ago
cutefuncrazy commented…
oi over a year ago
Mongoose09 commented…
hi over a year ago
smirk
Tamar20 said …
I know 10 facts about you 
1. You are leitura this. 
2. You can't say M without touching your lips 
3. You just tried it 
4. You just smiled or laughed. 
6. You are a boy/girl. 
7. You didnt realize I skipped 5. 
8. You are looking back at 4 and 6. 
9. You are liking this. 
10. You are leitura me telling you to like this. ;)
I got this from Facebook. :D Posted over a year ago
cutefuncrazy commented…
Haha Good One, i like this :) over a year ago
josy_log3 commented…
:P lol over a year ago
TruBerries commented…
Very clever lol over a year ago
invadercalliope said …
I got in trouble for taking my sister's camra and I never even took it :'( Posted over a year ago
Chewfjkd commented…
I've gotten in alot of Trouble for shit I didn't do over a year ago
Chewfjkd commented…
It's life Hun over a year ago
Taki_Lover said …
i amor teletubies!!!!! jk :P Posted over a year ago
invadercalliope commented…
XD over a year ago
cutefuncrazy commented…
Me To :)haha over a year ago
Taki_Lover commented…
u guys rock!!!!!! over a year ago
invadercalliope said …
2 + 2 = 5 :D Posted over a year ago
Mongoose09 commented…
0 + 0 = shut up over a year ago
invadercalliope commented…
>.< over a year ago
cutefuncrazy commented…
@+@= 2+2 over a year ago
animegrl52p said …
Squaids is real! Posted over a year ago
HisSockMonkie said …
In what city was the largest ball of twine built por one man?
What’s the deal with Lindsay Lohan? I mean, seriously?
F.D.R. - was he faking it?
On what page does Harry Potter die in the seguinte book?
What is the melting point of a gorilla’s head?
How many postigo, wicket Men are there on a 43-Man Squamish team? Posted over a year ago
Taki_Lover commented…
idk over a year ago
HisSockMonkie commented…
Hahahahaha neither do I!!!!!! I was just naming the perguntas that appear on the trivia card in Weird Al Yankovich's video for his song White & Nerdy..... :P over a year ago
HisSockMonkie commented…
I may of spelled his name totally wrong..... xD o.o over a year ago
IshidaSado said …
The New Pop-out Is To Show Yor Most Active Clubs,Right? It Shows My Least Active Clubs...O.O...Why? Posted over a year ago
jbforme commented…
It means it's supposed to show some clubes that have to with the aleatório club. over a year ago
Mongoose09 commented…
^ no she's talking about the pop up on the side thing which is meant to show your active clubs, not the related clubes over a year ago
Artemis_8 said …
This aleatório post is brought to you por boredness. Posted over a year ago
Mongoose09 commented…
This aleatório comment is bought to you por boredness. over a year ago
mischievous
HisSockMonkie said …
EXCEDRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
ryogirl2010 said …
oi does anyone have any tips topo, início overcome grief. i lost my great grandfather recentaly, and i miss him and break down alot. :'(
Posted over a year ago
serenateaddict commented…
IM SO SORRY FOR YOUR LOSS... I ALSO lost MY GRANDFATHER LAST ano AND ME AND MY FAMILY ACCEPTED THE FACT AND LET GO... YOU HAVE TO REALIZE THAT NO ONE LIVES FOREVER AND ALTHOUGH HE MAY NEVER BE WITH U AGAIN, HE WATCHES U FROM ABOVE AND U WILL ALWAYS BE IN HIS HEART... THATS MY conselhos I CAN GIVE, HOPE I HELPED over a year ago
Mongoose09 commented…
^ aww i agree with that. i lost my grandfather last ano and know what you're going through over a year ago
Taki_Lover commented…
aww im so sorry to here that hope u get better with that soon over a year ago
ryogirl2010 commented…
thanks guys. you realy did help. :) over a year ago
cake
music4life13 said …
Happy birthday Janet jackson :) Posted over a year ago
UmOkayThen commented…
HAPPY BIRTHDAY JANET !! <3 over a year ago
lily649 commented…
happy bday over a year ago
monkey
lily649 said …
add me in the seguinte like 9 mins and ill add u back this ends at 10:00 and go Posted over a year ago
lily649 commented…
keep it going people over a year ago
xxmeoryouxx commented…
np :p lol over a year ago
Mongoose09 commented…
lol over a year ago
meh
cutefuncrazy said …
Heyyy Seriously some people need to GROW UP..... Posted over a year ago
Jacoblackswife commented…
What so good about being grown up? over a year ago
r-pattz commented…
Says the chick who spells "hey" with three y's. over a year ago
xxmeoryouxx commented…
Awwwwwwwwwwwwww butttt meeee donnnttttt wooonnntttt toooo lol over a year ago
cutefuncrazy commented…
Ummm Seriously Guys Get off my freakin page, im talking about when a 13 ano old girl acts like a 1 ano old. DUH over a year ago
xxemogirl101xx said …
Boy:*kneels down on one knee*
girl:w-what are y-you doing *blushes like crazy*
boy:*looks up nd smiles* Ive been wanting to do this for a long time
girl:*blushes more*
boy:*ties shoe*
EPIC FAIL XD

Posted over a year ago
jbiebgirl100 commented…
lmfao!!!! over a year ago
Sandfire_Paiger commented…
lmao!!! over a year ago
Mongoose09 commented…
hope she kicked him in the freakin face over a year ago
big smile
HisSockMonkie said …
WHO LIKES PEPPERONI???!!!!!!! :D:D:D:D Posted over a year ago
gleekout4ever commented…
Meeee!!!! What about cupcakes?!? I amor those! ^_^ over a year ago
HisSockMonkie commented…
O: I MADE A bolinho, queque WITH gir ON IT!!!!!!!!!!!!!!!!! xD I should post it on the Invader Zim spot, huh?!! :D:D \m/ bolo de copo ARE AWESOME <33 over a year ago
HisSockMonkie commented…
....... YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
Jacoblackswife said …
Watching The Inbetweeners I literally Peed my self...... only a little tho! Posted over a year ago
Jacoblackswife commented…
The one when they go to the amusement park over a year ago
heart
Chaann94 said …
OH MY GOD YES!!!
You also have these songs that you have heard so many times when you were little, but you had totally forgotten about their título and/or artist? Well I found my fav song when I was a kid! =D

link Posted over a year ago
big smile
Seddie4Ever said …
Today was my last dia of school. :D I passed Geometry with a 69. :) I can't say that I retained anything, and the only reason I passed is because the teacher liked me, but what can I say? I'm a happy woman! :D Posted over a year ago
gleekout4ever commented…
Your done with school? I still have 13 and 1/2 days left! over a year ago
cutefuncrazy commented…
OMG, your done with school Already, I still have another mês Left :)haha over a year ago
Seddie4Ever commented…
Yeah. I got out early because I'm transferring schools, and because I only have two classes. over a year ago
_Roxas_108 said …
I amor this Club. Why? Cuz I can be myself without anyone telling me what to do and what not to do. Posted over a year ago
Seddie4Ever commented…
I agree. :D over a year ago
Jacoblackswife commented…
Shdddup over a year ago
_Roxas_108 commented…
Aww you too :D over a year ago
smile
FairuzBones said …
after three years waiting, finally

I GRADUATED Posted over a year ago
cutefuncrazy commented…
Congrats :) over a year ago
MattxAliceNine commented…
CONGRAGTS! over a year ago
FairuzBones commented…
thanks :), I so happy over a year ago
sad
MattxAliceNine said …
My dog just kicked me in my gut! Posted over a year ago
Mongoose09 commented…
lol wtf over a year ago
screwdaworld commented…
hehe over a year ago
jbiebgirl100 commented…
wtf over a year ago
cutefuncrazy commented…
Seriously....haha:) over a year ago
hmmm
Trainofdoom said …
Can anyone spare a leek? I really need one. Posted over a year ago
big smile
jbiebgirl100 said …
COME cadastrar-se THE PARTY!!!!!!!!!!!!
link Posted over a year ago
r-pattz commented…
Stop posting that link all over the place, would you? over a year ago
ccdiggs commented…
she can do what she wants u no over a year ago
jbiebgirl100 commented…
im just trying to get mais fans. it that a bad thing? :( over a year ago
karpach_14 said …
visit my youtubew channle to watch tangled, despicable me, and the roommate, and plz dont forget to rate comment and sub thank you
Posted over a year ago
invadercalliope commented…
Ok your username? over a year ago
karpach_14 commented…
link over a year ago
big smile
Kowalski355 said …
XD OMG! so far i have 90 fans! 10 mais to 100!!! Posted over a year ago
Kowalski355 commented…
>:P so.... over a year ago
Seddie4Ever commented…
I added you. Now you only need 4 more. :) over a year ago
Kowalski355 commented…
^Thanks!! uh, Dildo.... whatever... .............. PLEASE LEAVE A MESSAGE AFTER THE BEEP..... * 938421948573 million years later* *BEEEEEP!* *0 segundos later* THANK YOU FOR LEAVING A MESSAGE!!! over a year ago
smile
black_magics said …
I named my IPod titanic.. Now everytime i charge it.. it says 'Titanic is syncing'... Posted over a year ago
black_magics commented…
idk over a year ago
black_magics commented…
i quess??.......... over a year ago
mcrkilljoygirl commented…
lol over a year ago
monkey
Musiquelover said …
Hahahahahahahhaha... abcdefghijklmnopqrstuvwxyz Posted over a year ago
Wolfdreamer9 commented…
zyxwvutsrqponmlkjihgfedcba ...ahahahahahahahaha over a year ago
Mongoose09 commented…
orm3omforemfomofmomfom hhahhaah over a year ago
mischievous
xxemogirl101xx said …
If someone throws Skittles at you and shouts "TASTE THE RAINBOW!", throw a Happy Meal at them and shout "I'M LOVIN' IT!"

Posted over a year ago
gleekout4ever commented…
Yessss! over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
LOL. Good one. :) over a year ago
Seddie4Ever commented…
That's awesome. :D over a year ago
Jacoblackswife said …
They Killed Jesus! Omg hahaha They Kill everyone they meet Posted over a year ago
Seddie4Ever commented…
The hell? over a year ago
jbiebgirl100 said …
wish this girl a happy birthday
link Posted over a year ago
jbiebgirl100 commented…
plz do it 4 her!!!!!!! over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
Done :) over a year ago
laugh
Tamar20 said …
When FaceBook, MySpace and Twitter merge into one super social networking company what will it be called?
They will call it "My Twit Face."

Posted over a year ago
Meaner commented…
lol over a year ago
marthatsal commented…
hahaha! over a year ago
Damon-Bamon12 commented…
lol over a year ago
Musiquelover commented…
That's funny over a year ago
MarMar_XigLux said …
Nothing left to fear, l'Cie
Cradled in eternity...
costa of sands, your fate awaits
Oh, surrender in the light...~FFXIII, "Dust to Dust" Posted over a year ago
Trainofdoom commented…
I totally can't beat that game...Dx over a year ago
MarMar_XigLux commented…
Me neither I'm so fucking STUCK >,< over a year ago
InvaderStickly said …
What time is it? Posted over a year ago
miznicky commented…
12:58 pm where i am! over a year ago
alisonfaith297 commented…
right now its 8:21pm over a year ago
invadermoon commented…
pretzel TIME! over a year ago
Jeyyounit_11 said …
Night randoms Posted over a year ago
lexielovey commented…
Sorry for the late reply on my mural I fell asleep over a year ago
Elizabeth90luv said …
oi i made a new club, for the exams that are torturing many people those days... I am one of its victims and i am sure that all of you have sit for exams many times... If you want please join!! It will be my honour!

link Posted over a year ago
miznicky commented…
thnx :) over a year ago
r-pattz commented…
LOLno. I'm not a fã of exams. over a year ago
Elizabeth90luv commented…
it's a fã club for all those who hate exams! over a year ago
taytrain97 said …
"Why bother living life? That's been a pergunta in everyone's somber, depressed minds for centuries. The addiction of getting it all fixed before you die is too great...that's why life is worth living. You have to make yourself known in someone's mind before you leave..." Posted over a year ago
smile
dezzypoo said …
link plz go to it Posted over a year ago
dezzypoo commented…
how put this on? over a year ago
crying
kittykat8005 said …
Why is there so many weird animais in this planet, but no unicorns? It's such a tragedy..... Posted over a year ago
dezzypoo commented…
lolzzz over a year ago
Trainofdoom commented…
Pfft! over a year ago