aleatório What y’all up to, my dudes?

2ntyOnePilots posted on Jan 07, 2019 at 01:12AM
(Hella bored XD)
 (Hella bored XD)
last edited on Jan 07, 2019 at 01:13AM

aleatório 15 replies

Click here to write a response...
faz 4 meses gvldenyovth said…
I'm working on my fic rn (pls go answer my question it's legite) and tomorrow I have an appointment w my gender therapist! I doubt I'll get a T date but I think I'm going to get referred to an endocrinologist so that's good!
2ntyOnePilots commented…
Good on ya, bud! faz 4 meses
faz 4 meses Riku114 said…
Got done bathing in about three or four hours of Heathers the musical / movie stuff as a lowkey way to escape from the surroundings. Sounds bad but it was more mitigation and I had the time to do so anyways.

Currently working on something semi-productive now. XD

Strongly recommend Heathers tho. The music is great and the movie was enjoyable so I imagine the musical is also pretty good but I cant find any particularly good recordings of it so I would say watch the movie and listen to the musical's hits
2ntyOnePilots commented…
XD already been introduced to that one. (My god) sitting seguinte to someone on the public bus and they... introduced it to me. It’s.......... interesting faz 4 meses
gvldenyovth commented…
I fucking amor Heathers. I was JD for Dia das bruxas and my friend was Veronica. faz 4 meses
Riku114 commented…
Id so do a JD cosplay faz 4 meses
faz 4 meses 2ntyOnePilots said…
Been replacing my guitar strings. (About time!)
I also polished and clean my guitar until it shined. I suppose it’s the guilty feeling again because I soooooo don’t deserve my ver6 own one. It’s too beautiful. I can’t believe that something that nice could be mine.
(Did I mention I named it Ruby yet? Most players name guitars XD. I’ve got lots of good ideas behind that name.) K. I’m done!
 Been replacing my violão, guitarra strings. (About time!) I also polished and clean my violão, guitarra until it shined.
gvldenyovth commented…
My basses are named Winnie and Winona (technically Winnie belongs to my school but I learned on her so I consider her mine) but I don't have a name for my violão, guitarra or ukelele yet faz 4 meses
faz 4 meses ArcticWolf said…
I'm accidentally procrastinating on going out running today because I need to wait a specific amount of time after I eat before I go out but every time the amount of time passes I realize I'm hungry again and uggghhh

the thing is I don't see the point in showering just to go out and run and then shower again, so I actually haven't showered today either and I feel gross
faz 4 meses 2ntyOnePilots said…
My best bud, who has 5 dogs of her own and is a magnet to all others, turned up at my house AGAIN today with aNoThEr dog. Young, black+white, ‘applehead chihuahua’, female. So of course I accepted it (as usual I’m just too soft when it comes to animals) bathed it, fed it and checked it over. Then we walked to all the houses within 1/2 mile radius, but haven’t found the owner yet. We will foster her until we are contacted via Facebook, or until we find a new home.
We named her Ari, like Arizona. She already has Dakota, Georgia, Louie(siana), and had Tex(as).
last edited faz 4 meses
 My best bud, who has 5 cachorros of her own and is a magnet to all others, turned up at my house AGAIN tod
2ntyOnePilots commented…
Update, still no claim. I have a pretty good idea she’s gonna stick and become the 6th dog whether they mean to or not. XD faz 4 meses
faz 4 meses BlindBandit92 said…
Honestly just updating forums with ecchi and stuff. Probably gonna watch a playthrough of a Touhou game. And/or play a touhou game. Need to figure out a dnd character. I want to finish borderlands. Maybe nap idk. Eat something. (Idk yet) Listen to music. Etc.
2ntyOnePilots commented…
Pretty relatable my dude, lots to do. Well I’ll let you get on with it! faz 4 meses
TheLefteris24 commented…
Once again, relatable indeed !!!! faz 4 meses
faz 4 meses zanhar1 said…
I found some new bands to listen to and started getting back into my weeb phase.
Planning on watching movies with a friend tomorrow.
2ntyOnePilots commented…
Have fun faz 4 meses
faz 4 meses zanhar1 said…
Hopefully we'll go to the gym too.
faz 4 meses legend_of_roxas said…
I'm laying in bed while cuddling/hugging my cat. I want to get up so I can go play a game or something, but she keeps purring and dozing off in my arms. It's hard for me to get up and disturb her.
2ntyOnePilots commented…
Mhhh yes. Best thing in the world. Say hi for me. faz 4 meses
faz 4 meses TheLefteris24 said…
Not sure about today. Just woke up a little while ago. I'm probably gonna continue with playing a few Video Games here and there. I am in the mood for some Music as well. Gonna be studying over a few things later. Finally, I'm also in the mood for some posting. Could contribute a bit in here as well !!!!
faz 4 meses EgoMouse said…
Well, I had a long day at work with two domestic arguments (one guy bled a lot from his nose and he was being accused of rape, the other dropped a cooler of alcohol on the loading zone), tons of check-ins when I needed to clean glass up, a unit manager getting mad over the phone saying how my agency is questionable over jammed keys, dealing with police and incident report, etc., just chilling to lo-fi. I rewatched Beforel Orel because....well, Moral Orel has always been one of my favorite shows.
2ntyOnePilots commented…
Oh god, sounds chaotic. Hope your days get better. Relax dude. faz 4 meses
faz 4 meses ShadowFan100 said…
cool
Just enjoying the last day of the weekend before work tomorrow is all. You?
faz 3 meses 2ntyOnePilots said…
Doing my 3 damn fucking bullshit essays my dickhead professor only gave us oNe fUcKiNG dAy to complete! I LOVE THIS SO SO MUCH! THERE IS NOTHING, NoThInG ID RATHER B DOING RIGHT NOW.
Riku114 commented…
Staring at huge animê titties? faz 3 meses
2ntyOnePilots commented…
NO faz 3 meses
TheLefteris24 commented…
@Riku Words of truth !!!! faz 3 meses
faz 3 meses 2ntyOnePilots said…
Missing my cat. IK he’s jusy outside but I want him around. I’m not attached... nope I’m attached. I love my boi.
But. He’s the same. He legit grabs me as I walk past if I ignore him. Who needs relationships when you have a cat?
faz 3 meses 2ntyOnePilots said…
^ Aw shit. Don’t take that wrong. No beastiality here.
TheLefteris24 commented…
Weird flex but okay !!!! faz 3 meses