responda esta pergunta

aleatório Pergunta

If you had the chance would you be a member of the opposite sex for a day?

I would! I have always wondered what having a penis is like.
 If you had the chance would you be a member of the opposite sex for a day?
 missracoon posted over a year ago
next question »

aleatório Respostas

SBTrulz said:
Not really. I particularly enjoy being a girl.
select as best answer
posted over a year ago 
*
same here
prod4ever posted over a year ago
springely said:
1. Turn into opposite sex
2. Steal a bunch of shit
3. Turn back
4. Nobody knows it was you
5. ????
6. PROFIT.
select as best answer
posted over a year ago 
*
TROLOLOLL
superyaoiluver posted over a year ago
*
lol
jazzscarb posted over a year ago
thewanted4life said:
yes! just for a dia though cuz would NOT want to be a boy (no offense)
select as best answer
posted over a year ago 
prussiaducky said:
Okotowari shimasu~ im mais then fine being girl

Guys have too much physical contact...I DONT WANNA FIGHT PHYSICALLY. Nuff said
select as best answer
posted over a year ago 
*
Girls have alot of physical contact as well. It depends.
BlindBandit92 posted over a year ago
xFluttershyx said:
.......
select as best answer
 .......
posted over a year ago 
*
awwwwwwwwww~ Fluttershy ish so cute ^3^
prussiaducky posted over a year ago
*
Yes seriously? Why does Fluttershy not approve? ;_;
missracoon posted over a year ago
*
@ miss Not really.
xFluttershyx posted over a year ago
jester616 said:
Yes. Being a guy looks like so much fun.
select as best answer
posted over a year ago 
*
ahh, HELL no. Lol, but seriously...no. I asked my brother what being a boy was like and he said "HELL no" thats all he said though ._.
prussiaducky posted over a year ago
*
lol funny
prod4ever posted over a year ago
*
Yeah. I'm an old fart.
jester616 posted over a year ago
prod4ever said:
no tht is weird but cool but mostly weird lol
select as best answer
posted over a year ago 
wantadog said:
Nope. I like being a boy.
select as best answer
posted over a year ago 
ConnerandTravis said:
Maybe...................................
select as best answer
posted over a year ago 
kristel_bb said:
Yes! Id play with my dick. Haha. Id put a Tissue on my dickk & pretend its a ghost. xD & other things
select as best answer
posted over a year ago 
*
O.o XD
carsfan posted over a year ago
*
hahahahahah
jazzscarb posted over a year ago
*
lololol
kristel_bb posted over a year ago
SaveWord_Apples said:
yes! just out of curiosity ^^
select as best answer
posted over a year ago 
IsidoraSmiley said:
NO.WAY. I'm a girl and that's it! I NEVER wished to be a boy!
select as best answer
posted over a year ago 
*
*high-five*
prussiaducky posted over a year ago
prophet69 said:
If I become a girl,then I won't be able fart everywhere and fap and fart and vomit and fap. I won't be able to get an erection. But..still..it would be fun if I can become girl for a day. So that I can see BOOBS and touch them and squeeze them.
select as best answer
posted over a year ago 
*
omg im telling you this now having boobs isnt all that great most of the time
jazzscarb posted over a year ago
BlindBandit92 said:
HELL YEAH I would. I really wonder how I'd look as a girl. Plus I'll be able to get away with somethings that guys can't also get away with. Plus I wanna freak out people. and LAST but not least I wanna touch my boobs. xDDD And other things. *whistles*
select as best answer
posted over a year ago 
*
OHMYGOSH xD this made me laugh(:
kristel_bb posted over a year ago
*
@kristel i know right it's like plz. stop this madness! hahaha
jazzscarb posted over a year ago
*
@jazzscarb ahaha thats why guys can run faster, because our boobs slow us down & make us mais tired!
kristel_bb posted over a year ago
XxKeithHarkinxX said:
HOLY GOD YES.


I'd much prefer to be a guy than a girl~


e_e

I honestly do.

Plus I'd get to jerk off.
select as best answer
posted over a year ago 
Seastar4374 said:
Yes then I'd have a shot with Chris Colfer for a dia <3
select as best answer
posted over a year ago 
*
Same here~ He is fine<3
missracoon posted over a year ago
seffro said:
Yes
I would honestly play with my new boobs for the entire day
Possibly other parts
And so many people I would surprise :P
I would just have way too much fun with it
select as best answer
 Yes I would honestly play with my new boobs for the entire dia Possibly other parts And so many people I would surprise :P I would just have way too much fun with it
posted over a year ago 
*
XDD
kristel_bb posted over a year ago
*
get your womanliness of me! lmao
jazzscarb posted over a year ago
ssook78 said:
no o_o
select as best answer
posted over a year ago 
*
FINE YES! ._. my mom wont notice me but fuck it e.e
ssook78 posted over a year ago
*
^ if she wouldnt. limitation free as always
seffro posted over a year ago
*
o_o .-.
ssook78 posted over a year ago
aircankillu5 said:
NO I AM GOOD WITH BEING A GIRL!!!!!!!
select as best answer
posted over a year ago 
loYol said:

Nah, I want as far away from a penis as possible at all times.
select as best answer
posted over a year ago 
anabeht19 said:
ya wouldn't you want to know what a boy is thinking if you were a girl and vise virsa.
select as best answer
posted over a year ago 
Mindless_Luv said:
HELL YEAH!!!!!!!!!!

I always wanted to know how it would feel to be a guy just to jerk off! ._.
select as best answer
posted over a year ago 
carsfan said:
Be a boy? For a day?

HELL YEAH!! >:D

aleatório pic! xD
select as best answer
 Be a boy? For a day? HELL YEAH!! >:D aleatório pic! xD
posted over a year ago 
*
is that a penis tree?????????????
fanpup0511 posted over a year ago
LionKingGirl1 said:
Tottally but just not forever
select as best answer
 Tottally but just not forever
posted over a year ago 
jazzscarb said:
i wonder what life would be as a boy but i dont know how great it would be i'd rather stay a girl because girls are magicly awesome and we can tease boys :)
select as best answer
posted over a year ago 
kaboomgirl said:
But....

Wait.

So I would be 90% female, 10% male?
select as best answer
posted over a year ago 
fanpup0511 said:
hell yeah guys are lucky they dont have to give birth they dont have there period and they pee so fucking fast and guys can eat like PIGS and are still skinny lucky bastards
select as best answer
posted over a year ago 
16falloutboy said:
Yes because...

1) I wonder what I'll look like as a boy

2) I get to see how guys feel having a dick so I can feel sorry for my Tricky(Patrick)

3) No annoying periods and stuff X_X
select as best answer
posted over a year ago 
*
yeah i would espically like it if it was the dia i had my period because i would scream YES FREEDOM!!!!!!!!!!!!!!!1
fanpup0511 posted over a year ago
*
Exactly!!! :D and boys rule!!! and tomboys....
16falloutboy posted over a year ago
xoRay-Rayxo said:
No I like my lady parts
select as best answer
posted over a year ago 
Panda-Hero said:
If it's just for a day, sure.
select as best answer
posted over a year ago 
next question »