Pyaar Kii Ye Ek Kahani por PIALY Wall

Next Previous

Displaying wall entries 1-10 of 85

heart
vampirefreak_26 said …
I started watching the show just now on the internet and I think I've fallen in amor with Abay :D he's so HOT and those eyes OMG! Posted over a year ago
crying
nmdis said …
missing the show:(( Posted over a year ago
crying
dia_alam said …
reallllllllllllllllyyyyyyyyyyy missing this show Posted over a year ago
crying
Khyatirockstar said …
y is pkyek is ending Posted over a year ago
Supergirl9374 commented…
Really it's ending ? over a year ago
Khyatirockstar commented…
ya over a year ago
missaki commented…
nd its already ended over a year ago
pkyek123 said …
watch my vms i add i am sure u guys amor it waiting for ur comemnt Posted over a year ago
hamidafardan said …
i luv this club and the serial i really luv it
Posted over a year ago
smile
Aubreykarew said …
oi pkyek fãs happy dhanteras and happy diwali :) Posted over a year ago
angry
dia_alam said …
alina !!! alina !!! alina !!! disgusting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
zerakhan commented…
u r right over a year ago
dia_alam commented…
actually am always ri8....................................kidding over a year ago
zerakhan commented…
linkplzzzzzzzz cadastrar-se over a year ago
kiss
xxabontixx said …
heyyy anyone?? plz cadastrar-se thins club!! i want mais pyaar kii ye ek kahanai fanzz!<3 Posted over a year ago
zerakhan said …
alina i hate her
Posted over a year ago
schoolfrndsrock commented…
me 2 i hate her so much over a year ago
Agni_sharma commented…
Abhay u look so hot over a year ago
heart
sun_shine_girl said …
yesterday's episode was way 2 funny ! Posted over a year ago
xxabontixx commented…
yeahhh over a year ago
surprise
xxabontixx said …
Alina was looking soo pretty!! wow! Posted over a year ago
schoolfrndsrock commented…
i just hate alina over a year ago
zerakhan commented…
yeah me too over a year ago
Aubreykarew commented…
she looks hot over a year ago
mischievous
xxabontixx said …
i just amor this show!! gaio, jay is soo hot! same as Abhay! Posted over a year ago
schoolfrndsrock commented…
but abhay is smarter than jayy over a year ago
hamidafardan commented…
yap u r right my friend................ over a year ago
cool
selena922 said …
heyy guyss!! Posted over a year ago
dia_alam commented…
hi over a year ago
xxabontixx commented…
hey! over a year ago
zerakhan commented…
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII over a year ago
angelic
dia_alam said …
what's going on guys???? whats the felling of these episodes nowadays????????????? Posted over a year ago
dia_alam commented…
i'm disgusted about ALINA............ :-@ over a year ago
anannaahsan commented…
yeah she is 1 step ahead than pia (the ultimate trouble maker) over a year ago
dia_alam commented…
like u.................. over a year ago
dia_alam said …
yessssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! now it's goimg 2 be sooooooooooooooooooooooo muchhhhhhhhhhhhhhhhh funnnnnnnnnnnn on pkyek i'm so happy .......

now to u r gone wolfy gaio, jay ab tera ka hoga kalia..............................."BAND BAJAA BARAAT"
yessssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
heart
selena922 said …
i'm back guys!!! Posted over a year ago
dia_alam commented…
welcome back over a year ago
mischievous
dia_alam said …
abhay sry vivian izzzz coming todays tele. awards............. Posted over a year ago
dia_alam commented…
he was looking supeb.............and his voice..........OMG over a year ago
selena922 commented…
yeah..!!! over a year ago
Aubreykarew said …
seguinte maha epi aug 27 and even then piya s not gonna regain her memory Posted over a year ago
meh
Aubreykarew said …
Whats up with abhay and alina why this new track Posted over a year ago
kiss
dia_alam said …
HAPPY INDEPENDENCE dia 2 ALL INDIANS Posted over a year ago
selena922 said …
First Happy Independence dia 2 all indians and segundo is the maha episode was awesome! Posted over a year ago
mehakxangel commented…
thanxxxx dear ♥ over a year ago
selena922 commented…
:) over a year ago
Aubreykarew said …
oi happy independance dia to all pkyek fans,.,. Posted over a year ago
Aubreykarew said …
omg maha episode piya told gaio, jay abt abhay killing gaio, jay s mom. There s gonna be a vamp and were fight Posted over a year ago
mischievous
dia_alam said …
what the hell piya ka abhay ka picha chor nahi sakti i mean she saw him killi that lobo bitch????????????????? and gaio, jay was looking supab..........i mean he was also looking dirty bt at the end he was looking so cool wolf............. Posted over a year ago
Aubreykarew commented…
wonder if abhay wil erase piya s memory and if there gonna be a vamp were fight . gaio, jay s transform was cool yaar over a year ago
angry
dia_alam said …
DISGUSTING panchi iz falling in amor with abhay.......................god ei dekhnese pehle me mar kiu nahi gai. real life me to vivian ko apna bana lia. ab sereal me bhi..........................................................god!!!! NEAL DO SMT WITH THIS FATTY BIRD................................... Posted over a year ago
mahima_hossain commented…
u r damn r8 she find every guy perfect 4 her she is........ over a year ago
dia_alam commented…
dosto.... i am always damn r8.................that bitchy fatty bird over a year ago
dia_alam commented…
she should!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
naily_14 said …
oi i amor this soap especially i amor the character of misha Posted over a year ago
selena922 said …
YAY!!!!!! over 100 fans!!!!!yahhoooo!!! Posted over a year ago
kiss
dia_alam said …
i'm back............ Posted over a year ago
shehzadkhan said …
hey. i joined the club. and i like abhay style soooooooooooooo much............ i really wanna be abhay. i amor his entry of the collage day.
it's amazing and his attractive eyes as pia say to tracker.
and his style OOOHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. it's awsome yaarrrrrrr. Posted over a year ago
Aubreykarew commented…
Welcome :) yeah its great yaar :) over a year ago
selena922 commented…
thx 4 joining!!:) over a year ago
heart
selena922 said …
misha is atuação as abhay's girlfriend!!! ohh!haha and she wore short skirt!!!!LOL!! umm..but she looks pretty is that!xoxo Posted over a year ago
mischievous
dia_alam said …
guys!!!!!!!!!!!!! 2morrow's episode will be 0wsome.....................yes!!!!!!! yes!!!!!!!!!!!!! yes!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
selena922 commented…
yeah! over a year ago
hmmm
dia_alam said …
hi!!!!!!! guys i post 2 pic's in this club hope u all like........................i'll psot many pic's when i'm done with my exams :-( sorry Posted over a year ago
worried
missaki said …
u now what :D nil, jai and their mom r wolfs :D $$$$$$$$$ Posted over a year ago
big smile
selena922 said …
LOL!!!!!!!!! misha was going 2 cook!!!LOL!!!!!hahaha and T's kichdi was up on the air!!LOL!!!! Posted over a year ago
cake
selena922 said …
HAPPY BIRTHDAY!!!! vivian!!!!!!!!!!!! we all support u!!!!! keep doin ur best!!!:D Posted over a year ago
dia_alam said …
guys they were not uge lobos they were uge dogssss.......... :D
Posted over a year ago
selena922 commented…
LOL!!!!!!!!!!!! over a year ago
dia_alam said …
happy birthday 2 u VIVIAN.........................................................today is vivian's birthday................................:D Posted over a year ago
missaki commented…
yeh i wish him a very happy birthday :D over a year ago
monkey
selena922 said …
hey..can u guyss plz help me 2 grow up this clubes members??? Posted over a year ago
dia_alam commented…
ya surereeeeeeeeeeeeeee..................... over a year ago
dia_alam commented…
i'm telling my friends 2 joinnnnnnnnnnnnnnnnn....... cause they also amor itttttttttttttttttt over a year ago
selena922 commented…
thx:D over a year ago
wink
selena922 said …
added new pics here!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
kiss
selena922 said …
last ep of pkyek was rocking!!!!!!!!!! Posted over a year ago
khy15ati commented…
ya over a year ago
mischievous
dia_alam said …
hey!!! had anybody seen the add. of just dance on estrela one! 'ABHAY' was loking supebbbbbbbb $ cuteeeeee<><><> Posted over a year ago
selena922 commented…
yeahhh!!!!ur ri8!!! he was!!!!!!!!! over a year ago
khy15ati commented…
yes over a year ago
abhayia commented…
yup over a year ago
surprise
yukikiyruu said …
amor the club of my favorito show Posted over a year ago
dia_alam said …
what the heck???????? where is abhay???????????????????? but the episode of today was good only 4 first 6 or 8 minutes... cause there was abhay&piya :D Posted over a year ago
smile
salenagomez08 said …
i m eager 2 see abhay again i wish he brings back pia's memory Posted over a year ago
khy15ati commented…
ya over a year ago
heart
selena922 said …
Last night's MAHA episode was AWESOME!!!!!
<3 it!!!xoxo Posted over a year ago
mischievous
dia_alam said …
ABHAY is back!!!!!!!!!!!............. thanks 2 piya's high hills......................... just kidding......................but i;m so happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! best of luck mr. gaio, jay khurana................... ur bad luck is going to be start................... Posted over a year ago
selena922 commented…
LOL!!!! ur soo ri8!!! but kay isn't that bat !! but he his!!<# LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
dia_alam commented…
lol........................yeh i kno......but gaio, jay will creat prbs 4 abhay&piya. so i'm hating him in advance................. over a year ago
salenagomez08 commented…
seriously jai is so bad over a year ago
smile
Aubreykarew said …
abhay to appear on maha episode june 11 Posted over a year ago
selena922 commented…
xited!!!!!!!! over a year ago
selena922 said …
hey...!!!!!! Posted over a year ago
Aubreykarew commented…
hi,.,,.. :) :) over a year ago
laugh
emilykuru said …
I joined the club!!! Posted over a year ago
selena922 commented…
OH!! thx:) over a year ago
emilykuru commented…
no prob dear! :) over a year ago
712 commented…
cadastrar-se me as ur friends over a year ago
manjulagarg said …
oi guys its a great club just loved it
and the story ................................. Posted over a year ago
selena922 commented…
oww thx 4 joining...:) over a year ago
manjulagarg commented…
ur most welcome over a year ago
smile
Aubreykarew said …
oi do u think T is a vampire cause kabir seems to be totally controlled Posted over a year ago
selena922 commented…
really???u'mm i didn't even think bout that!! oh ur really ri8! over a year ago
salenagomez08 commented…
i think she is hiding something and may be she is over a year ago
laugh
misakiayuzawa4 said …
i totally amor it!! Posted over a year ago
selena922 commented…
really??thx:) over a year ago
smile
naice1000 said …
Awesome club :) Posted over a year ago
selena922 commented…
oww thx:) over a year ago
heart
greatfanofdemi said …
I am soo sad to see that pia forget everything about abhay!I want abhay and pia together! Posted over a year ago
YOPEPI commented…
lol its funny how they show that shes paris return.... over a year ago
selena922 commented…
@yopepi ::::hahah ur ri8!!:) over a year ago
Aubreykarew commented…
yeah its very sad over a year ago
crying
selena922 said …
i wanna c abhay alive!!!!!! Posted over a year ago
greatfanofdemi commented…
me too over a year ago
selena922 commented…
:) over a year ago
cool
Aubreykarew said …
amor the new spot look and the banner superb Posted over a year ago
selena922 commented…
oww thank u sooooo much!! over a year ago
selena922 said …
this show's TRP is gonna BRUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!haha

LOL!!!! Posted over a year ago
Aubreykarew commented…
thats right :) over a year ago
selena922 commented…
:) over a year ago
mandali commented…
yeah that's right :D over a year ago
situ123 said …
cool club Posted over a year ago
selena922 commented…
thx:) over a year ago
situ123 commented…
my pleasure over a year ago
kiss
selena922 said …
twist over twist,twist over twist!!!!!OOHHHHHHHHHH amor it!!!!!! Posted over a year ago
Aubreykarew commented…
and the 1 ano later has started over a year ago
laugh
Aubreykarew said …
great news (well for me atleast ) sid is finally leavin the show & 5 months of irritation finally over he was so annoyin & irritatin to abhay. Finally now abhay and piya , well maithli is a hindrance but still Posted over a year ago
selena922 commented…
hahahaa yeah..!!:" over a year ago
mischievous
selena922 said …
yay...this club reached 40!!!! ohhh....i need mais fans!!!!!!!!!!!in here!!!:D

plz help guys..........join this club:D Posted over a year ago
Aubreykarew said …
ok how horrible is sid, he s troubling his parents , his brother and everyone :( its disgusting Posted over a year ago
smile
Aubreykarew said …
oi just heard on india forums that vivian joined twitter a few days back . This is his real twitter acc. @VivianDsena01 Posted over a year ago
divyadhananjaya said …
Maha episode was fabulous...........
Posted over a year ago
Aubreykarew commented…
indeed it was over a year ago
luvsoccer97 commented…
yeah, it was really cool over a year ago
selena922 said …
how many of u guys like MISHA??? Posted over a year ago
divyadhananjaya said …
Big fã of vivian d'sena & sukriti kandpal.. looks cutee together luv u fans.. Posted over a year ago
selena922 commented…
yeah..ur ri8 they'r soo cute!! over a year ago
angry
arushiawasthi said …
hey.......wat the hell.........y is vivian d'sena hanging out wid vabbhiz(panchi).................in real life.................? Posted over a year ago
divyadhananjaya commented…
vivian @ vababizz look like bro & sister .....bt i hate to see vahabizz wid vivian.. over a year ago
Aubreykarew commented…
I heard they said they r dating or somethin over a year ago
Aubreykarew commented…
Yeah i agree over a year ago
monkey
selena922 said …
yeah...VIVIAN D'SENA has a twitter account and it's @VIV_DSENA..............he is my good friend thereXD Posted over a year ago
selena922 commented…
he's every one's good frnd...he's nice guy...!!! over a year ago
Aubreykarew commented…
Thats great he replies me too : ) over a year ago
selena922 commented…
yeah................! over a year ago
smile
Aubreykarew said …
oi is vivian dsena on twitter really cause there is a @VIV_DSENA who replies all fãs including me, now i kno actors r busy but somehow he replies everyone. some one who has twitter can check & tell whether he is really on twitter Posted over a year ago
divyadhananjaya commented…
vivian d'sena on face book... over a year ago
divyadhananjaya commented…
i got u accept my request...... over a year ago
Aubreykarew commented…
Ok i will thanx over a year ago
divyadhananjaya said …
twist is going on ........ big fã of vivian d'sena & sukriti kandpal.. Posted over a year ago
Aubreykarew commented…
yeah me too sukriti & vivian r great over a year ago
divyadhananjaya said …
itis my fav show.......
hello everyone... Posted over a year ago
Aubreykarew commented…
hello :) over a year ago
divyadhananjaya commented…
hiiiiiiii aubrey over a year ago
Aubreykarew commented…
Hi divya :) over a year ago
blush
selena922 said …
abhay is dead!!!!gosh!! Posted over a year ago
Aubreykarew commented…
Well he came back now over a year ago
selena922 commented…
yeah............ over a year ago
sun_shine_girl said …
awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
Aubreykarew commented…
Yeah:) :) :) :) over a year ago
kiss
sun_shine_girl said …
i amor this show!!!! Posted over a year ago
kiss
sun_shine_girl said …
really nice club!!! Posted over a year ago
Rajib_Halder said …
mish you to mush funny ............................ Posted over a year ago
Rajib_Halder said …
yesterday episode mish u looking 2 mush petty ..................................... Posted over a year ago
heart
selena922 said …
oi guys plz help me 2 make this club mais cool and beautiful.....
tell ur other friends 2 cadastrar-se this club:)) THANKS Posted over a year ago
riathebest_23 commented…
oi its such a cool club i lov it ill surely help u!!! over a year ago
selena922 commented…
thx bud!! amor ya:)) over a year ago
Aubreykarew commented…
Sure ya:) over a year ago
mischievous
selena922 said …
link

cheek out this guys.............. Posted over a year ago
blush
selena922 said …
Sid is a vampire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SHOKED!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
khy15ati commented…
who is sid oh that panchi's boss over a year ago
diva_tashi commented…
lol I was shocked too! But he's hillarious!! over a year ago
selena922 commented…
yeah ur ri8 over a year ago
khy15ati said …
do you like tere liye on estrela plus
Posted over a year ago
selena922 commented…
nop:)) over a year ago
khy15ati commented…
did you like dill mill gayee over a year ago
khy15ati commented…
open my perfil then open my clus then last page and then cadastrar-se it over a year ago
heart
khy15ati said …
you like pyar ki ye ek kahani and geet Posted over a year ago
selena922 commented…
yeahhhh over a year ago
greatfanofdemi commented…
me 2 over a year ago
khy15ati commented…
:) over a year ago
big smile
Aubreykarew said …
cool :) Posted over a year ago
selena922 commented…
yeah!!!!!! over a year ago
khy15ati commented…
ya over a year ago
angelic
Mehakangel said …
ha! joined!!! niceee club my sweet buddy!!! Posted over a year ago
selena922 commented…
thx:)) over a year ago
Mehakangel commented…
oiiii...thank matt bolo yaar...itz my pleasure..♥ over a year ago
khy15ati commented…
niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee club over a year ago