• MJ photoshop. . Wallpaper and background images in the michael jackson club tagged: michael jackson photoshop beautiful love king of pop sexy.

    fã disso 54 fãs
    Super Fan



    palavra chave: michael jackson, photoshop, beautiful, amor, king of pop, sexy

    Fanpup says...

    This michael jackson fan art contains pele, tom de pele, cor de pele, nudez parcial, desnudez implicada, skintone, nude colorido, nudez implícita, and cor nude. There might also be naco, pedaço, and hunk.

"aged"
arte dos fãs
arte dos fãs
 Michael Jackson - HQ Scan - Michael Performing Thriller on the Bad Tour
Michael Jackson - HQ Scan - Michael Performing Thriller on the Bad Tour
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 Michael Jackson BAD Photoshoot HQ
Michael Jackson BAD Photoshoot HQ
 Queila Drawings
Queila Drawings
 ஐMichael
ஐMichael
 MJ photoshop
MJ photoshop
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 Mj
Mj
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 ☆ Mike ☆
☆ Mike ☆
 Young Michael
Young Michael
 Michael :p
Michael :p
 Michael Jackson - HQ Scan - King Photoshoot por Matthew Rolston
Michael Jackson - HQ Scan - King Photoshoot por Matthew Rolston
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 ☆ Mike ☆
☆ Mike ☆
 ☆ Mike ☆
☆ Mike ☆
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Pepsi-Cola Press Conference,1992
Pepsi-Cola Press Conference,1992
 Dilip Mehta photoshoot 1991
Dilip Mehta photoshoot 1991
 Backstage At The 1986 Grammy Awards
Backstage At The 1986 Grammy Awards
 michael jackson and britney spears
michael jackson and britney spears
 MJ
MJ
 A&F <3
A&F <3
 I'm so in amor with you Michael
I'm so in amor with you Michael
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 ☆ Mike ☆
☆ Mike ☆
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 HAHAHA!!!I amor YOU,BJ!!!F*CK JB!!
HAHAHA!!!I amor YOU,BJ!!!F*CK JB!!
 Michael Jackson Gif
Michael Jackson Gif
 Michael and his nephew TJ in 1986! <3
Michael and his nephew TJ in 1986! <3
 MJ My Little pónei, pônei
MJ My Little pónei, pônei
 BIG SMILES :D <33
BIG SMILES :D <33
 MJ @ Madame Tussauds in 1985
MJ @ Madame Tussauds in 1985
 It's Fake right
It's Fake right" o.o
 RARE MJ 2009
RARE MJ 2009
 Bad tour - on stage
Bad tour - on stage
 Michael with friends
Michael with friends
 photoshoots
photoshoots
 photoshoots
photoshoots
 Community Youth Sports & Arts Foundation Center
Community Youth Sports & Arts Foundation Center
 Community Youth Sports & Arts Foundation Center
Community Youth Sports & Arts Foundation Center
 45jikj
45jikj
 MJ
MJ
 MJ
MJ
 MJ
MJ
 Michael Donates To Sarajevo, 1992
Michael Donates To Sarajevo, 1992
 fghf
fghf
 30th Anniversary show, concerto
30th Anniversary show, concerto
 MJ
MJ
 ew
ew
 King's Life
King's Life
 Funeral Of Vincente Minelli, 1986
Funeral Of Vincente Minelli, 1986
 MJ 1984 white sparkly luva
MJ 1984 white sparkly luva
 ♥ Naughty Michael ♥
♥ Naughty Michael ♥
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 MJ through the years
MJ through the years
 Michael
Michael
 Michael
Michael
 Michael Jackson!!!!
Michael Jackson!!!!
 Mj sexy
Mj sexy
 Sweet Smile
Sweet Smile
 yeah...
yeah...
 || The Vitiligo Proof ||
|| The Vitiligo Proof ||
 rare, cute MJ!
rare, cute MJ!
"Yes,we have sex"
 ♥ Michael in China ♥
♥ Michael in China ♥
 ♫ MJ - DANGEROUS ♫
♫ MJ - DANGEROUS ♫
 por Vodoley
por Vodoley
 Queila Drawings
Queila Drawings
 Michael Jackson Photoshop
Michael Jackson Photoshop
 Michael ♥
Michael ♥
 Michael Jackson (HQ = High Quality)
Michael Jackson (HQ = High Quality)
 michael jackson sexy picture
michael jackson sexy picture
 Michael Jackson desenhos animados
Michael Jackson desenhos animados
 YOUR DURTYYY BUOOYY U TURN ME ON :P XXXXXXXXXXXXX
YOUR DURTYYY BUOOYY U TURN ME ON :P XXXXXXXXXXXXX
 MJ
MJ
 Michael Jackson - HQ Scan - Bad Short Film (1987)
Michael Jackson - HQ Scan - Bad Short Film (1987)
 Michael's estrela On The Hollywood Walk Of Fame
Michael's estrela On The Hollywood Walk Of Fame
 ♫ Michael - Bad Tour ♫
♫ Michael - Bad Tour ♫
 Queila Drawings
Queila Drawings
 Michael sexy Jackson
Michael sexy Jackson
"Free Willy"
 My Smooth Criminal
My Smooth Criminal
 The Jackson Family
The Jackson Family
 Beautiful MJ
Beautiful MJ
 Michael Joseph Jackson Jr.
Michael Joseph Jackson Jr.
 MJ the rare album
MJ the rare album
 Michael Jackson - HQ Scan - Man in the mirror cover single Photosession por Matthew Rolston
Michael Jackson - HQ Scan - Man in the mirror cover single Photosession por Matthew Rolston
 Michael Jackson Bad Tour
Michael Jackson Bad Tour
 Michael Jackson - HQ Scan - Dangerous Era Photoshoot
Michael Jackson - HQ Scan - Dangerous Era Photoshoot
 Queila Drawings
Queila Drawings
 Queila Drawings
Queila Drawings
 Майкл
Майкл
 Young Michael Jackson ♥
Young Michael Jackson ♥
arte dos fãs
arte dos fãs
 ஐMichael
ஐMichael
 Michael Jackson Photoshop
Michael Jackson Photoshop
 not
not "quite" a KISS.
 Michael ♥
Michael ♥
 Michael Jackson and Bruce Lee ♥♥
Michael Jackson and Bruce Lee ♥♥
 Michael Jackson desenhos animados
Michael Jackson desenhos animados
 Vitiligo Is Very Apparent Here
Vitiligo Is Very Apparent Here
 Bad (HQ)
Bad (HQ)
 2006 / Funeral of James Brown
2006 / Funeral of James Brown
 MJ sexy)))
MJ sexy)))
 Michael Jackson - HQ Scan - Thriller Era Photoshoot
Michael Jackson - HQ Scan - Thriller Era Photoshoot
michael jackson
michael jackson
guerra nas estrelas
guerra nas estrelas
 Sexy Michael
Sexy Michael
 Michaelxxxx
Michaelxxxx
 Michaelxxxx
Michaelxxxx
 Michaelxxxx
Michaelxxxx
 Michaelxxxx
Michaelxxxx
 Michael Jackson - HQ Scan - Dangerous Tour
Michael Jackson - HQ Scan - Dangerous Tour
michael jackson
michael jackson
 Dangerous fotografia Shoots
Dangerous fotografia Shoots
"The Way You Make Me Feel"
 Michael, Now And Then
Michael, Now And Then
 KING OF POP
KING OF POP
 Queila Drawings
Queila Drawings
 Michael
Michael
 My first macros! XD
My first macros! XD
 Michael Jackson Photoshop
Michael Jackson Photoshop
 Michael jackson cartoon:D
Michael jackson cartoon:D
 MJ - photoshop
MJ - photoshop
 Michael Jackson in woman fashion!!!
Michael Jackson in woman fashion!!!
 Michael Jackson ♥♥
Michael Jackson ♥♥
 MJ 3D
MJ 3D
 DANGEROUS
DANGEROUS
 1995 Children's Summitt At Neverland Ranch
1995 Children's Summitt At Neverland Ranch
 Michael
Michael
 The Entertainer
The Entertainer
 Michael ♥
Michael ♥
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom
 Michael Jackson Bedroom
Michael Jackson Bedroom

80 comments

user photo
mischievous
Reis7100 said:
SEXY :))
posted over a year ago.
 
user photo
heart
MJJG said:
DAMN!! <3
posted over a year ago.
 
user photo
heart
WOW!
posted over a year ago.
 
user photo
OMG :D
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
Oh!!Hell Yea!! sexy!!
posted over a year ago.
 
user photo
xSmoochie said:
DAAAAAYYYYUUUUMMMMMM
posted over a year ago.
 
user photo
heart
This is too hot for words, damn it looks so real. Very nice Photoshop work.
posted over a year ago.
 
user photo
blush
DAMN! It looks so real...I LOVE IT!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
adoreeeeeeeeeeeeeeeei, KKKKKK
posted over a year ago.
 
user photo
heart
omq sexy
posted over a year ago.
 
user photo
heart
mjjlovely said:
kool and very sexy mmmm!!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
OMGoodness!!!!
Damnnn he's steamy, wow !
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
Yup....he's waiting 4 me lmao!!
posted over a year ago.
 
user photo
michael58 said:
WOWOWOWOWOWOW
posted over a year ago.
 
user photo
heart
CANT STOP LOOKING AT IT!! SO SEXY!!! <3
posted over a year ago.
 
user photo
heart
mijacK said:
(fainted)
posted over a year ago.
 
user photo
OMG
sexy from his head to toes!!!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
OMG...too hot...
posted over a year ago.
 
user photo
heart
baby its so sexyyy
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
icebabe97 said:
pshhhhhhh misscupcake97 you know hes waiting for meeeeee ! In your dreaaammsss ! lmao :D
posted over a year ago.
 
user photo
Wow, I could think it's real! ;D
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
surprise
CMJCMJLG said:
Uhhh I don't know what to say to that but it's PERFECTION!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
gawd i wish this wasnt photoshop :)
posted over a year ago.
 
user photo
heart
hehehe.. very Hoot!!!! sexy
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
i don't know and care who this body is but..... DAMN SEXY I WANNA HAVE HIM ! LMAO
posted over a year ago.
 
user photo
heart
sana856 said:
oohhh GOD so hot...<3
posted over a year ago.
 
user photo
heart
mppb12345 said:
ahhhhhhhhhh omg omg he is so freakin hot ahhh! im screaming!
posted over a year ago.
 
user photo
ohhhhhhhhh he's so sexy, makes me want to do him right now. looks so real<3
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
mischievous
ooohhhhhh i forgot hes lookin 4 me
posted over a year ago.
 
user photo
wink
real_love said:
Damn hot ..
posted over a year ago.
 
user photo
just a weird ... cool picture!!!
posted over a year ago.
 
user photo
zzz
so hot
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
THIS IS SO LIKE ROMANTIC AD SEEM LIKE HES SURPRISED
posted over a year ago.
 
user photo
Love you Mike
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
angieMJ said:
exelente trabajo de Vanilla Sea.....¿alguien la conoce? por favor si alguien sabe como contactar a esta chica, diganmelo, he estado dias como loca buscandola, por favor ES URGENTE
posted over a year ago.
 
user photo
smile
hes sexy
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Capng said:
Holy crap that's sexy.
posted over a year ago.
 
user photo
my my my that is some sexy
posted over a year ago.
 
user photo
heart
im just gonna say what or the other comments say WOW!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
mjlover88 said:
i want some of that!!!!! lmao!!
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
("eyes big") ("mouth hangs open") ("faints") ("wakes up")") (sees it again") ("faints again")
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
mspascual said:
AWESOME!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
AngelEva said:
DAMN.

*faints*
*melts*

omg.
How can anyone be so shmexy??

Meh Likey (L) ;)
posted over a year ago.
 
user photo
heart
HOT HOT HOT HOT HOT SEXY SEXYY SEXYYY SEXYYYY!! SEX... ;) GONNA DIE GONNA DIE GONNA DIE....
posted over a year ago.
 
user photo
He's looking for someone wonder if it's LMP or Brooke haha!
posted over a year ago.
 
user photo
smile
defanitley sexy
posted over a year ago.
 
user photo
heart
HOLY SH*T. *_* That is AMAZING. *dreamy sigh* Oh Michael...
posted over a year ago.
 
user photo
heart
sanuces said:
WHY HE GOT TO BE SO SEXY.EVERYTIME I SEE THIS, I FAINT.WHERE CAN U FIND A SEXY MAN LIKE HIM!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
Porshia said:
OMG ILOVE HIM SOOOOO MUCH<333
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
MMMMMMMMMMMMMMM Good looking and sexy
posted over a year ago.
 
user photo
heart
OMG tzhis is soooooooooooooo hot, i love it....
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
Oooh, baby! Michael Jackson iz too Damn FINE & SEXY! I really luve you much, MJ! R.I.P!
posted over a year ago.
 
user photo
blush
I fainted :)
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
=} mmmmmikegasm
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Oh my... *mikegasm then faints*
posted over a year ago.
 
user photo
heart
WOWWW HE IS VERY SEXY!!! MICHAEL SEXY JACKSON
posted over a year ago.
 
user photo
JBsux said:
WOW
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
mj4lyfe said:
OMG i just had a huge mikegasm!!!!!aaahhhhhhhh yyyeeeaaaaaa!!damn he is SO SO SO DAMN fine!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
Is it wrong that i look at this picture at least over 5 times a day?
posted over a year ago.
 
user photo
heart
OMG_MJ said:
OMG!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
lovely and so romantic.my mike!!
posted over a year ago.
 
user photo
wink
cool
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
nom nom nom <3
posted over a year ago.
 
user photo
ANY GIRL THAT CALL HI MUGLY IS OBVIOUSLY GAY!
posted over a year ago.
 
user photo
OMG only if I was there with him
posted over a year ago.
 
user photo
heart
ooh hot, hot, hot very sexy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
Waterwhip said:
:o . . . . . . . Are you sure its not real?
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Sexy!!!
*screams*
*faints*
posted over a year ago.
 
user photo
Natasha98 said:
OMG...OMG...O.M.G I LOVE IT<3<3<3<3<3
posted over a year ago.
 
user photo
I'm..ah..*dead* ♥____________________♥
posted over a year ago.
 
user photo
I have a copy of this picture on my bedside table. That way I can wake up and the first thing I see is my lover!
posted over a year ago.
 
user photo
smile
Darn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
blush
mj1313 said:
that is my wallpaper on my phone
posted over a year ago.
 
user photo
FAKE!
posted over a year ago.
 
user photo
@LionessJackson: That's why it's called "MJ Photoshop" and that's why the pic is in the fan art section.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
wow
posted over a year ago.
 
user photo
wow
posted over a year ago.
 
user photo
It hurts so much...knowing I'll never wake up beside you...
posted over a year ago.
 
user photo
heart
is this an angel or the most beautiful creature from the whole galaxy ?? i just can't stop looking at the picture and imagining myself there with him . he is something more than sexy . this can't be a real thing . oh my god , i think i am melting at this moment . i am in love with him and i don't care if he's not alive , i am mad about this beautiful face with those beautiful , black and emotional eyes and those soooo sweet lips that i wish i could kiss . and this body ... oh , i am sick for him . michael , my angel , i love you
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
mischievous
WOW!!!!Thats a dream come true!!!!!!
posted over a year ago.
 
adicionar seu comentário

Sign In or join Fanpop to add your comment