justin bieber Wall

Displaying wall entries 1611-1620 of 19451

fetchgirl2266 said …
THAT MOVIE WAS AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
mrsbieber19 commented…
i know! over a year ago
fetchgirl2266 commented…
that was cool :) over a year ago
kiss
dangler1 said …
oi justin bieber guess wat faked my age 2 get on here actully 12 any way goin 2 ure cocert

ure my nomber 1# crush

will u marry me Posted over a year ago
lucky_sab commented…
no!!!! over a year ago
fetchgirl2266 commented…
MAYBE (DON'T KNOW) over a year ago
tanaluvsbieber commented…
hes married too me over a year ago
adribieber25 commented…
no hes not. hes single. over a year ago
lucky_sab said …
hi guys have u heard new song of jb "higher" its totally amazing my conselhos listen to it Posted over a year ago
allieh commented…
heey justin i loved your movie over a year ago
biebercutie1 commented…
uhhh thats NOT justin bieber cantar that song. over a year ago
lucky_sab commented…
that is him cantar the main line of the música bieng a bieleber u can't even recognise his voice that's so..... over a year ago
tanaluvsbieber said …
do you people think im obessed with bieber Posted over a year ago
gourmet123 commented…
i think you are because you have i picture of him on your ícone over a year ago
leask15 commented…
Maybe a little. over a year ago
londontipton6 commented…
allot over a year ago
singer580752 said …
I wanna do this awesome thing for my bestest friend evr! she is a HUGE bieber fã and would just die if she met him..... ill do anything for informaton :) please oplease my friend has done sooo much for me and i want to do this one thing for her! thx so much <3 Posted over a year ago
Cheygirl commented…
Write a letter to Ellen and tell her this! :D over a year ago
jrjames said …
I LUV U JUSTIN BIEBER U R SO COOL AND I LUV UR SONGZ Posted over a year ago
shined555 said …
oi justin iam going to your movie with my best friend rhoina she so cute. Posted over a year ago
heart
monica1314 said …
justin i amor u ,you are just so cute , i cant to u see u in Dublin , in March Posted over a year ago
3mmarose said …
haters will say what they want.. but their hate can never stop you from chasing your dream, never say never! - justin bieber ♥
xoxo Posted over a year ago
shined555 commented…
justin bieber nver say never movie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ya over a year ago
3mmarose commented…
haven't seen it yet :/ Xxxx over a year ago
3mmarose commented…
nope :/ Xxx over a year ago
heart
JBLUV11 said …
I luv u justin!!!!!! ur a HUGE inspiration 2 me!!!!!!! i luvd ur movie!!! nvr say nvr!!!!!!!!! i cnt wait 2 c u in concert!!! forever a true belieber!!!!! -JBLUV11 Posted over a year ago
chante370 said …
WATS UP JUSTIN BEIBER I amor U Posted over a year ago
chante370 said …
amor U JUSTIN I REALLY WANT TO kiss UUUUU HERES MY EMAIL CHANTESMITH57@YAHOO.COM IF U WANT MY PASSWORD TEXT ME BACK AND TELL ME OR IF YOU WANT MY NUMBER TEXT ME BACK
amor YA Posted over a year ago
3mmarose commented…
he doesn't write on this page ..... Xxx over a year ago
chante370 commented…
watever thasts wat u think over a year ago
JBLUV11 commented…
HE DOES HAV A ACCOUNT ON HERE NOW. over a year ago
JBBelieber said …
I dont know why people dont like him... he is hot, he is popular...I mean he just wanna follow a dream. Theres nothing illegal por that..The boys dont like him just because he is hotter then them... Honestly i used to not like him...but i got the fever..So anywayz I LOV U JUSTIN BIEBER Posted over a year ago
JBLUV11 commented…
IKR!!!!!! I HATE THT THE BOYS IN MY CLASS THINK HE'S GAY!!!!!!!!! THERE JUST SOOOOO JEALOUS!!!!!!!! -JBLUV11 over a year ago
3mmarose commented…
argeed :) Xxx over a year ago
JBBelieber commented…
Why Thank you guyz for Loving him! over a year ago
mc1234cruz said …
i amor justin bieber i went to go see the movie it was so cool iam going to see the directors cut today so i amor you Posted over a year ago
JBBelieber commented…
I LUV YOU JB over a year ago
thefreak02 said …
justin bieber is my big couson so baby bye
Posted over a year ago
stephanieH commented…
nawnaw:/x over a year ago
milesmj4 commented…
really!!! over a year ago
annabana commented…
bye over a year ago
stephanieH said …
omg iLoveYou Tbh <3!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yoor amazing <3!xxxxxxxxxxxxx Posted over a year ago
JBfan1000 said …
right what did he ever do?

??????????????????????????????? Posted over a year ago
chante370 commented…
I DONT KNOW GIRL THATS WAT I AM TRYING TO THINK over a year ago
chante370 commented…
lol over a year ago
tanaluvsbieber said …
i wish all the haterz could keep there mouths shut Posted over a year ago
JBBelieber commented…
True, Thats why im here to make the haterz believe him -- LUV YOU JB over a year ago
chante370 commented…
I KNOW RIGHT THEY HATING ON JUSTIN WITH UGLY SELF over a year ago
leask15 commented…
No over a year ago
KitkatKaysa said …
ILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYLYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILYILY I just wanted to say I amor you. <3! Posted over a year ago
cctaewbieber said …
JUSTIN WE amor YOU SO SO MUCH YOU ARE AN ANGEL! WE WENT TO SEE YOUR MOVIE 7 TIMES IN A ROW WE CRIED EVERY TIME AND GOT KICKED OUT TWICE FOR SPAZZING WHEN WE SAW YOUR FACE AND GORGEOUS EYES &HAIR! PLEASE MARRY US? OR AT LEAST LET US BE A ONE LESS LONLEY GIRL(: PLEASE PLEASE WE amor YOU SO MUCH WE WANT TO MEET YOU SO BADLY YOU ARE AN INSPIRATION PLEASE COME TO RICHMOND, VIRGINIA AND PREFORM FOR US! IT WOULD BE A DREAM COME TRUE!LOVE YOUR BIGGEST fãs IN THE WHOLE ENTIRE WORLD CATHERINE AND AUSTIN! Posted over a year ago
MyBieberbabe commented…
:) x over a year ago
JBfan1000 commented…
yeah im close to and the message describes me to over a year ago
chante370 commented…
amor YA JUSTIN REALLY amor U over a year ago
smirk
MyBieberbabe said …
Heeyy ;)
Justin Bieber = FIT !!! X Posted over a year ago
chante370 commented…
HI WATS UP BABY over a year ago
chante370 commented…
JJJJJJJJJBBBBBBBB amor YA over a year ago
shined555 said …
oi jb what up you know what justin selena gomze in my friend houes but is not true i said are you really sure she said yes i said no at school iam a elmntary school. Posted over a year ago
cctaewbieber commented…
WTF?!?! over a year ago
tanaluvsbieber commented…
huh over a year ago
shined555 commented…
i said never ind stop talk about it over a year ago
tawfikaa said …
plz justin bieber fãs cadastrar-se my bieber fever club plzzz Posted over a year ago
loreal123 said …
hi justin bieber Posted over a year ago
cctaewbieber commented…
HELLO over a year ago
EllieeMoles said …
Justin, i amor youu <3
I cried when I didn't have enough money to buy tickets for you concert, ;(
I watched your new film , I loved it <3 I cried when you had a bad throat and I laughed when youu smiled :) I amor youu so much :)
Your amazing <3
amor Ellie moles ;) Posted over a year ago
cctaewbieber commented…
ME TOO! IVE SEEN THE MOVIE 7 TIMES IN A ROW! I amor YOU JUSTIN! over a year ago
MyBieberbabe commented…
Hehe ;) i cried when he had a bad throat too :') yeah he is amazing :) xx and verry fit xx over a year ago
angelic
misspiggie said …
you rock Posted over a year ago
EllieeMoles commented…
He does <3 over a year ago
cctaewbieber commented…
YES YOU DO! over a year ago
misspiggie commented…
of course over a year ago
miranda67 said …
oi justin wats up i sw your biggest fã on yutube she was really excited how is life going? Posted over a year ago
cctaewbieber commented…
NO WERE THE fã BUDDY BOY! over a year ago
shined55 commented…
iam your biggest fãs fover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
lilashes said …
i like ur new haircut u have a face that would go with it. i amor ur música justin hope to meet u soon or at least go to one of ur concerts. (neva say never) Posted over a year ago
adribieber25 commented…
i been to your concerts already over a year ago
adribieber25 commented…
and i amor <3 your new hair cut :) over a year ago
cctaewbieber commented…
ITS NEVER SAY NEVER OKAY IF YOU WERE A TRUE fã YOU WOULD NO OKAY!!!!!!!!!! over a year ago
annabana commented…
i amor his new haircut over a year ago
zuppbug said …
oi if u r justin bieber i amor u!!! - <3 - just so u and everyone else knows!!!! :) Posted over a year ago
cctaewbieber commented…
NO I amor YOU! over a year ago
zuppbug commented…
thats imposible to amor him mais than me i LOOOVVVE him!!! :D over a year ago
equino02 said …
I LUVV JUSTIN BIEBER<33 BIG fã OF HIM((: Posted over a year ago
cctaewbieber commented…
NO YOUR NOT! IM THE BIGGER fã YA LITTLE ONE! over a year ago
annabana commented…
lol over a year ago
big smile
TayTayBieber said …
beliebers cadastrar-se my club "Justin Drew Flu" <333 Posted over a year ago
Private110 commented…
kk over a year ago
JBLUV11 commented…
KK! over a year ago
milk234 said …
sup bieber Posted over a year ago
tanaluvsbieber said …
calling him gay wont make you straight calling him dumb wont make you smart calling him calling him ugly wont make you good lookin so why try haterz Posted over a year ago
Bieberobsessed commented…
omg i luv this... SOOO cute <3 over a year ago
zuppbug commented…
SOOOOO TRUE :) <3 I amor JUSTIN over a year ago
leask15 commented…
Thank u over a year ago
Aedanfox2001 said …
i ned his foghn number for my cousin Posted over a year ago
zuppbug commented…
I bet Justin will give it to u he all ways careing for his fãs :p over a year ago
annabana commented…
i agree over a year ago
heart
Rahellina_12 said …
EVERYBODY HIT ME UP AT MY PAGE... IM SO FRIGGIN LONELY Posted over a year ago
gwencool2332 said …
it do not make no sencent that jb lost 80 thoundsand fã on twitter because of a hair cut !! it is his chose if he want his hair cut are u kiding me just over a hair cut ! if those people who stop following him were a true justin bieber fã they would not leave they would not care they would just keep loveing him !!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
KendallGirl21 commented…
i know rite soooo not true jb fans!!! over a year ago
chaque commented…
i know your totally rite cool2332 over a year ago
gwencool2332 commented…
is u think im rite than add meh bunda a fan! over a year ago
tanaluvsbieber said …
justin always be your favorito girl and when you need me shout out baby when your out of this world i will take you back down to earth i will always be a justin fã Posted over a year ago
chaque commented…
i hate when people lie and sayyy hes gayyy anyone out there think he gayyy over a year ago
tanaluvsbieber commented…
ME TOO over a year ago
milk234 commented…
i dont think that so cm your nerves like really dang over a year ago
leask15 commented…
I amor him over a year ago
big smile
tanaluvsbieber said …
you say justin timber lake i say justin bieber you say WAH i say baby you say today was a fairy tale i say down to earth you say never i say never say never you say divide i say common denominator you say i cant beileve justins famous i say you gotta beleive it believe it like a fairytale comment if you like Posted over a year ago
KendallGirl21 commented…
cUTE i amor IT! over a year ago
tanaluvsbieber commented…
thanks over a year ago
leask15 commented…
Ha over a year ago
claerbear123456 said …
omg i am your number one fã i was cyring the outher night becaus i wanna meet u so bad i amor u Posted over a year ago
agjbluv4ever said …
oi i got a quick ques........is ur bday March 1 or March 14 like in the movie it was March 1 and in a magazine it was March 14....so im really confused! Posted over a year ago
JBluvr2 commented…
March 1 is his birthday, March 14 is my birthday over a year ago
TayTayBieber commented…
its march 1st. (: over a year ago
annabana commented…
march 1 over a year ago
rilee22 said …
i amor u sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much
Posted over a year ago
rilee22 said …
OMG i gust got back from his movie and it was greate.omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg Posted over a year ago
KendallGirl21 commented…
hahahahahahahahahahahahahahahahaha!!! over a year ago
annabana commented…
lol over a year ago
Raekay said …
I am not really feelin all tht gud today but i listened to couple of hiz songz nd i feel better Posted over a year ago
rilee22 commented…
are you seras over a year ago
rilee22 commented…
his songs touch ur coração over a year ago
annabana commented…
ok? over a year ago
kiss
MsKennediBieber said …
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII LOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEE YYYYYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUU JJJJJJJJJJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNN BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEBBBBBBBBBBBBBBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Posted over a year ago
gabrielle1 said …
wow you is so cutie mz.bieber all dia Posted over a year ago
MsKennediBieber commented…
WOW NOT over a year ago
Raekay commented…
u nd everyone eles u=in the world is mz bieber over a year ago
farahhaifa commented…
u is??????????? over a year ago
angry
jbiebgirl100 said …
my friend told me that justin bieber lost 80,000 fãs cause he cut his hair.crazy Posted over a year ago
leah_louise commented…
ikr how pqathetic i would still amor justin if he shaved all his hair off he i just amazing fullstop !!!! over a year ago
MadiBieber10 commented…
I know I hate it when people only like someone 4 ther looks. He's still super cute anyway over a year ago
EmzLovesCheryl commented…
that's ridiculous. you're a fã of someone for who they are, not their hair! so stupid. over a year ago
leah_louise said …
if this is the real justin i absolutlyy amor you!!!!!!!!! i would amor to meet you and i no it will never happen but i think to my self never say never. i went and brought you cd today 'justin bieber my worlds the collection' and havent stoped playing it ILOVEYOU X btw have you got a amora, blackberry ?? Posted over a year ago
MadiBieber10 commented…
I amor him 2! I hope I meet him and I might actully get 2 cause my dad works 4 a radio station that plays his música I mean his awesome heavenly voice!! over a year ago
3mmarose commented…
i won't get to see him even if i try so there is no point realy :( but im glad to hear you might be seeing him :) Xxxx over a year ago
Raekay commented…
I dont gots a chance at all like lots of ppl over a year ago
leah_louise commented…
i would amor to meet him he is likee so my idol atm x over a year ago
JBGirl0717 said …
I amor YOU JUSTIN YOUR SOOOO CUTE AWWWW PEACE; LOVE; JUSTIN BIEBER 4 LYFE Posted over a year ago
3mmarose commented…
i seccond that :) x over a year ago
jbiebgirl100 commented…
i third that i guess over a year ago
annabana commented…
rilee r u in.love with jb??? over a year ago
tylerburrus said …
OMG I AM ONE OF YOUR BIGGEST FANS:D YOU ARE THE BEST I CANT WAIT TO SEE YOU IN MARCH 20TH WOOOO! I FRIGGIN amor YOU! YOUR ALL OVER MY mural .IVE GOT EVERY SINGLE SONG YOU'VE SANG ON MY LAPTOP ,PHONE && IPOD! I amor YOU! <3<3<3 Posted over a year ago
jbiebgirl100 commented…
Dang over a year ago
3mmarose commented…
brappp over a year ago
annabana commented…
wow over a year ago
heart
jbiebgirl100 said …
Who loves justin ?!?!?! I amor him Posted over a year ago
3mmarose commented…
e veryone loves him :) but some people are just to sceard to admit it :) Xxx over a year ago
robertablue commented…
some people said he is gay over a year ago
annabana commented…
me!!!!! over a year ago
jaedflowers123 said …
justin you are truely loved
Posted over a year ago
nareid23 commented…
WE KNOW! over a year ago
3mmarose commented…
yerpp :) x over a year ago
attcam12 commented…
ok over a year ago
ifa776 said …
amor you justin bieber forever <3 <3 ;) Posted over a year ago
big smile
tanaluvsbieber said …
i amor justin bieber i got bieber fever Posted over a year ago
3mmarose commented…
same :) xx over a year ago
annabana commented…
same over a year ago
londontipton6 commented…
sa,me over a year ago
big smile
vomacka said …
i hope i get to see justin i think you're música is great!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
3mmarose commented…
agreed :) xxx over a year ago
jaedflowers123 commented…
i agree over a year ago
annabana commented…
i agree over a year ago
3mmarose said …
JB rule's my world ;) amor you stunn xxxxxxxxxxxxxxxx <3 Posted over a year ago
annabana commented…
i agreee over a year ago
natjustbbhg453 said …
how do you go to miley cyruses club??? Posted over a year ago
natjustbbhg453 commented…
like im waiting for a despreate answer over a year ago
3mmarose commented…
im not a miley cyrus fã im a justin bieber fã so i have no idea :L x over a year ago
ILUVJBBAY commented…
u guys are wack who said that over a year ago
natjustbbhg453 said …
jbiebs is soooooo cute, i met him and he was soo nice he GAVE me a signed poster hotttt :) Posted over a year ago
jbiebgirl100 commented…
lucky over a year ago
annabana commented…
sooooo lucky over a year ago
leask15 commented…
Yep over a year ago
big smile
TayTayBieber said …
beliebers , theres a new sickness called "Justin Drew Flu" : D! i think thats really clever ! I CAUGHT IT !!!!!!! I'LL PASS IT ON TOO YOU GUYS !!!!!!!!! : D! Posted over a year ago
3mmarose commented…
kk's i'll enjoi the flu ;) xx over a year ago
annabana commented…
ok over a year ago
tanaluvsbieber commented…
how come u erased it over a year ago
w395 said …
Justin is soooooooooooooooooooo hot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
natjustbbhg453 commented…
no hes not he is cute! your sure not hot yourself totalyyyyyyyyy over a year ago
3mmarose commented…
well neather are you so don't judge people ! x and he is soo hot have you seen his 6 pack :P xxxx HOTT XX over a year ago
w395 commented…
ye i know he is over a year ago
kiss
iL0veJB said …
I amor JUSTIN BIEBER !!!!! Posted over a year ago
sandiphardy commented…
i also over a year ago
Vatey1 commented…
me 2. over a year ago
annabana commented…
me3 over a year ago
smile
KendallGirl21 said …
OMB some people should add ChristianB and his sis on fanpop they are soooooooo nice and they are the real people! Posted over a year ago
purplely commented…
How do you know??? over a year ago
3mmarose commented…
??? x over a year ago
annabana commented…
what? over a year ago
big smile
loveme16 said …
i need alot of friends mais then 67 Posted over a year ago
shirayuki21 commented…
i amor you jb.. :) over a year ago
natjustbbhg453 commented…
who cares over a year ago
annabana commented…
omg over a year ago
KendallGirl21 said …
I amor JUSTIN BIEBERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!! HE IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO AMAZING!!!! Posted over a year ago
natjustbbhg453 commented…
your kuku over a year ago
3mmarose commented…
no she just loves him ... and so do you so stop trying to make yourself look better then anyone else because it's seriously pathetic :L xx over a year ago
3mmarose commented…
mo problem :) Xxx i hate it whan people think they are better then someone .... were equal .... build a bridge and get over it :L Xxxx amor you beliebers :) X over a year ago
greengreengreen said …
SOMEONE CALL THE DOCTOR I HAVE A HORRIBLE CASE OF BIEBER FEAVER!!!!!!!!!!!!OMB!!!!!!LOVE HIM WITH ALL MY HEART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HE IS A GREAT PERSON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
KendallGirl21 commented…
ME 2!!!!!!! over a year ago
biebers-gir963 commented…
omg jst got back from never say never and i saw it 15 times and oh i jst amor him like i wanna be is girl over a year ago
greengreengreen commented…
write me yall over a year ago
jbfever543892 said …
how do you change your perfil pic.? Posted over a year ago
KendallGirl21 commented…
You go to your fotografias and choose a pic and press the button that makes it a your pic and there ya go!!! over a year ago
natjustbbhg453 commented…
who knows over a year ago
big smile
TayTayBieber said …
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH I'M A DIE HARD fã !!!!!!!!!!!!!!!!!! OMB OMB OMB OMB !!!!!!!!!!!!!! :D!!!!! Posted over a year ago
cleo-mermaid commented…
:O omb how?? im only dedicated over a year ago
cleo-mermaid commented…
btw...congrats!! over a year ago
annabana commented…
congratd i guess? over a year ago
nareid23 said …
Justin is so hotttttttttttttttttttttt!
Posted over a year ago
greengreengreen commented…
YEAH WE NO!!! over a year ago
Mz_LadySwagg commented…
dont hate cuz u dont got him over a year ago
annabana commented…
jaed dont act soo cool over a year ago
aerilletori said …
oi justin (: i amor youu Posted over a year ago
missy_2442 said …
I amor Justin so much. Posted over a year ago
jaedflowers123 said …
i know
i amor is haircut tooo
Posted over a year ago
annabana commented…
dont act coool ok? over a year ago
jaedflowers123 commented…
im not over a year ago
attcam12 commented…
be nice annabanna ur tryingh to be cool annabana . over a year ago
jaedflowers123 said …
amor u justin
Posted over a year ago
greengreengreen commented…
SO DO I over a year ago
3mmarose commented…
i think he has the message that everyone loves him :) x over a year ago
jblover567 commented…
i do 2 over a year ago
tanaluvsbieber said …
i amor justins new hair i dont care what anybody says about it Posted over a year ago
greengreengreen commented…
I amor IT TO over a year ago
jaedflowers123 commented…
i do to over a year ago
tanaluvsbieber commented…
r u stalking me londontipton6 over a year ago
ILUVJBBAY said …
i amor ur new haircut it looks kinda cute i sent u a message Posted over a year ago
jaylenfortner commented…
how do send a message to justin. over a year ago
ILUVJBBAY commented…
oh hes a fã of me and we talkesd on i chat over a year ago
ILUVJBBAY commented…
i found him on chat over a year ago
farahhaifa said …
i really really in <3 with u. Posted over a year ago
jaylenfortner commented…
i do not over a year ago
farahsalloum commented…
i do over a year ago
farahhaifa commented…
not any more...... over a year ago
heart
caandy1997 said …
I amor YOUR NEW HAIRCUT JUSTIN <3 Posted over a year ago
jaylenfortner commented…
i do not like when you were bald i have a picture. over a year ago
3mmarose commented…
i don't like it when he was bald neither :P i've seen the picky but i haven't got it :L x over a year ago
caandy1997 commented…
i agree over a year ago
annabana commented…
i agreee over a year ago
3mmarose said …
omgosh ! my family hates JB :L they must have a MASSIVE hole in there life :) <3 amor you justinnnnn xoxo Posted over a year ago
jaedflowers123 commented…
mine to and so dose my friends but i just ignore them over a year ago
3mmarose commented…
same :L Xxx over a year ago
annabana commented…
3mmarose ur nice over a year ago
taylorswifts said …
i like justin? Posted over a year ago
b1eber commented…
i agree over a year ago
3mmarose said …
i think im in amor ................. WITH JUSTIN!!! Xxx comment if your in amor with justin :) <3 Posted over a year ago
236209 commented…
me too!!! over a year ago
nareid23 commented…
I know right! over a year ago
3mmarose commented…
6 pack !! got to be happy with that ;) Xxxx over a year ago
ridgewya said …
my sis has birber fever!!! Posted over a year ago
3mmarose commented…
i have bieber fever :) !! xxx amor YOU JUSTIN !! <3 over a year ago
jbiebgirl100 commented…
lol it's BIEBER fever not birber fever lol :D over a year ago
Ellie02 commented…
I hate Bieber over a year ago
fan-of-all-fans said …
Justin Drew Bieber we amor youuuuuuuuuuuu xxxxx if you amor justin comment below
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Posted over a year ago
3mmarose commented…
who doesn't amor him ??xxxxx :P haha over a year ago
caandy1997 commented…
ok all of you , you have to stop with the bieber fever !!!!!!!!! over a year ago
fan-of-all-fans commented…
woop woop we amor justin happy birthday btw over a year ago
lugerlove said …
OMG do you think Justin wants a proper brew? link Posted over a year ago
fan-of-all-fans said …
OMG i think i'm dying wait no just bieber fever false alarm xxxloveu Justin Posted over a year ago
jbiebgirl100 commented…
your having a thing in bieber fever called a BEIBERGASM!!!!! over a year ago
fan-of-all-fans commented…
lol may be true over a year ago
Eastmeetswest said …
Hello Guys, am very happy to let you know about my networking here. I am really pleased to hear all the new fashion news and updates. Just browsed topo, início class tops and bottom link Posted over a year ago
cleo-mermaid said …
if you amor justin bieber you an comment on this♥♥♥ Posted over a year ago
horsefan14 commented…
I amor justin bieber! over a year ago
mszxjblover commented…
i amor u bieber...... over a year ago
JustinBiebsReal commented…
luv u guys 2 over a year ago
cool
xkidrauhlx said …
oi guys, Justin here! I just heard about this place from one of my fãs and thought I'd check it out. So how did you like 'Never Say Never'? Thank you guys for supporting me, your the best fãs in the world!
P.s. Just so you know this IS my real account. Just ask me on twitter or YouTube if you want to know. Peace.

-J.B. Posted over a year ago
freedomee15 commented…
i amor youu justin add me please over a year ago
3mmarose commented…
i don't want you to add me i need you to add me :') please xxxxxxxxxxxxx over a year ago
freedomee15 commented…
add me jb pleaseeee over a year ago
ashleyybieber said …
<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Posted over a year ago
ipad said …
justin bieber is a hotty
Posted over a year ago
3mmarose commented…
agreed :) x over a year ago
ipad commented…
i agreed he is such a hottie over a year ago
madaly982 commented…
TOTALLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
TootsieROLLS said …
So waz up peeps i know Justin Biebers Number
Posted over a year ago
ipad commented…
WHATS JUSTIN BIEBERS NUMBER over a year ago
3mmarose commented…
????? x over a year ago
lemons16 commented…
wats his number!!!!!!!!!!!!! over a year ago
TootsieROLLS commented…
It's 1-404-665-3410 over a year ago
jaedflowers123 said …
i your number one fan#1 amor you hotty Posted over a year ago
jaedflowers123 said …
you so hot with your flip why did you cut and i was just trying to get my friends to like you amor you hotty Posted over a year ago
heart
KendallGirl21 said …
OMG I amor JB's haircut it makes him look older!!! Posted over a year ago
selenagomezfan7 commented…
ikr. over a year ago
KendallGirl21 commented…
I still amor him! over a year ago
3mmarose commented…
i still amor him but i can't wait for his hair to grow back :) x over a year ago
heart
madaly982 said …
well i just found out that JUSTIN is HOTT!! well at least to my point of view hahaha but yeah hhuuuuu *sigh* Posted over a year ago
ipad commented…
im with u over a year ago
maddy982 commented…
TOTALLY!! over a year ago
heart
tiver said …
idc if justin bieber cut his hair i will never stop loving him!!! Posted over a year ago
big smile
jbiebgirl100 said …
I just talked on the phone with nick Jonas and now I want to talk to Justin bieber Posted over a year ago
glee_lover14 commented…
omg!! are you serious??? over a year ago
stunnah_baby commented…
yes i cant wait i am gonna meet jls over a year ago
annabana commented…
really? over a year ago
heart
glee_lover14 said …
I LOVEEEEEE JUSTIN BIEBER SO MUCCCCCCCCCCCCCCCCCH!!!!!! <3 OMG, OMG IM HIS BIGGGEEEEESSSST FAN!!!!!! :) I LOVEEE YOU JUSTIN!! Posted over a year ago
keshaluver commented…
I AM HIS BIGGEST fã AND YOU KNOE IT :] over a year ago
glee_lover14 commented…
I loveeeeeeeeeeeeeeee him!!! AH OMG!! over a year ago
annabana commented…
i agree over a year ago
Rahellina_12 said …
WHO LOVS JUSTINZ NEW HAIR!!!!!!!!!! SAY I ♥♥♥♥♥♥!!!!!!!
BIEBAH HAS SOME KICKIN HAIR! :) Posted over a year ago
jbiebgirl100 commented…
I amor his hair any way even If it doesn't look nice he has a cute face over a year ago
miranda67 commented…
i amor his new hair style it is so hot lol over a year ago
annabana commented…
lol over a year ago
ieisha212 said …
oi justin look good page me up when u get this ieisha212 Posted over a year ago
sick
ciaraluvsjustin said …
I have Bieber Fever!!!!!
Luv you Jay-Bieber(first name last name) 4 life xxXXxx Posted over a year ago
JCenaBelieber said …
Justin Bieber is so HOOTT!!!! *dreamy eyes*....Love Him! <333 Posted over a year ago
monkey
cutepurplebunni said …
oi Justin Bieber Posted over a year ago