Johnny the Homicidal Maniac Wall

Next Previous

Displaying wall entries 1-10 of 38

duncanlovR said …
"Jhonen Vasquez and Titmouse team up for Squee and Johnny The Homicidal Maniac films"
link:[i] link

I amor all of the names in that quote. This is incredible. C': Posted over a year ago
corrynthecat said …
I'm suprised no one else has done this yet but I had all the comics on my computer and I know so many people who would amor if it was online so I made a site with all the jthm books on it jthmcomics.webs.com hope its helpful to everyone here as well soon I'm going to be posting squee as well on another site sorry I know its blank please I would amor any feed back you can give me so I can make it better for you all and my future squee site better from the start Posted over a year ago
girsmurf22 commented…
OMFG. I THINK I amor U. XD thank uuuuuuuuu!!!!! :'D and also,could u put lenore on there to? i cant wait! :D over a year ago
girsmurf22 commented…
but wait,it says the link doesnt exist ;n; over a year ago
corrynthecat commented…
I have to use my phone right now so i can't actually put up a working link sorry you have to type it in if you already tried that remember its .webs.com not just .com when i get normal internet back i will try to add lenore as well but it all depends on if i can find it over a year ago
girsmurf22 commented…
hooray! and thnx over a year ago
JTHMsbabe said …
jade: *running around* I SMELL CHICKEN!!

NNY: why didnt take her to the mental hospital yet o_O Posted over a year ago
girsmurf22 commented…
XD over a year ago
JTHMsbabe said …
A LEEDLE LEEDLE LEE oh.....OH GOD NUUUUU! *gets slaughtered
nny: >:I me no leedle leedle lee >:U Posted over a year ago
iluvinvaderzim commented…
u sound better... over a year ago
NnyChichibuChan commented…
XD over a year ago
JTHMsbabe said …
mmy: the chick dumped me *tears

nny: *pats his head to times then smacks it* HAHA!!!!! Posted over a year ago
girsmurf22 commented…
XDDDDD over a year ago
daisydog8889 commented…
* bursts into laughing! * over a year ago
iluvinvaderzim commented…
lol!!!!!!!!! over a year ago
laugh
girsmurf22 said …
Lolz i really need to read this comic XDDDD

I amor u jhonen vasquez!

Nny: THIS LETTUCE,HOW CRISPY IS IT? HOW CRISPY IS IT GOD DAMMIT!!!!!!?????!!!!!!

XD going on google imagens for this was NOT a mistake XD

Ah nny XD Posted over a year ago
JTHMsbabe commented…
it nevea gonna be a mistake me' friend |:) never..... never ever.....ever......ever ever.........ever.......never.......never ever......never..........................the end XD over a year ago
lordemostabe said …
Just finished making a clip of JTHM with my friends, we're making some mais soon:) It's low budget, so any ideas for some scenes? Posted over a year ago
invaderNny commented…
YOU WANT CHEESE ON YOURS? over a year ago
invaderNny commented…
lol, i am johnny over a year ago
lordemostabe commented…
Yes you are. XD over a year ago
Hekate_ said …
2 nights ago, after about 4months, I've finally decided to open this book again. Had the urge to read it. I thought to myself"Damn- Its been way to long since I've read this! Posted over a year ago
monkeyrockla said …
It makes me happy to be surrounded por ppl on Fanpop® that r like me! (^__^] Posted over a year ago
cool
ShadowProve13 said …
Johnny is soo cool! ^_______^ Posted over a year ago
InvaderRaven said …
it makes me feel good to say that this wonderful and chilling comic is finally mine. Posted over a year ago
Yoshiness commented…
<3 what a wonderful thing to be able to say c: over a year ago
InvaderRaven commented…
yes.yes it is <3 over a year ago
cameronissexey said …
hahahaha Posted over a year ago
alicesocool commented…
cool over a year ago
cameronissexey commented…
yeppppp over a year ago
cameronissexey commented…
it is killer over a year ago
MephilesTheDark said …
For whatever reason, I have a strange urge to force Nny-Nny into a banana suit...

I dunno. What do you guys think? Posted over a year ago
Carrie_ commented…
that would be an interesting sight. over a year ago
MephilesTheDark commented…
An awesomely interesting one at that! over a year ago
InvaderZaz commented…
WHOOO! YEAH! xD over a year ago
MephilesTheDark said …
I need to stop listening to Mika while composição literária JTHM fanfics. ;_; Posted over a year ago
MephilesTheDark said …
Y'know those 'I <3 NY' shirts you can get? Well, on thinkgeek I saw a 'I <3 NNY' one. I want that shirt. Posted over a year ago
weneegee commented…
lol xD over a year ago
MephilesTheDark said …
Alright. Fess up guys. Who else read the copyright information?

...Not that I blame anyone who did. The copyright info WAS pretty damn funny. xD

To quote, 'This book is printed in Canada. Pretty cool, huh? I bet you're thinking, "Hot damn!! I gotta have's me that book that that come from a foreign land!!" No, really, I bet you're thinking that.'

xDDDD Posted over a year ago
dib_ commented…
Heck yeah. XD Copyright info is so interesting. over a year ago
MephilesTheDark commented…
Duh! xD' over a year ago
MephilesTheDark said …
Thanks to a wonderful book I have, I can no longer say 'wall' without immediatly thinking of some kind of tentacle-rape monster ripping someone's face off. Joy! Posted over a year ago
InvaderRaven commented…
lolz :D over a year ago
woowie commented…
WoOh! over a year ago
bipolarfurry commented…
same here hahaha over a year ago
invadergiggles2 said …
._. who is my daddy...or....I DONT HAVE A MOM AND DAD!!!!!!!!!!!!
Posted over a year ago
InvaderRaven commented…
thats a good question... over a year ago
invadergiggles2 commented…
:*( over a year ago
InvaderRaven commented…
sorry buddy,but i don't have the answer 2 it :( over a year ago
invadergiggles2 commented…
its ok :( over a year ago
MephilesTheDark said …
Today at Skool, soccer;
Weneegee: *has the ball*
Mef: KICK IT TO MEEEE!
Weneegee: Did you just say kick it to 'me' or 'Nny'? xD
Mef: ...MAYBE I AM NNY!
Weneegee: D8
Mef: |P Posted over a year ago
InvaderRaven commented…
lol :D over a year ago
invadergiggles2 commented…
WHO IS MY DADDY D:> over a year ago
MephilesTheDark commented…
Johnny? over a year ago
vampire_phylis said …
i have to drink rats blood because i cant find my blood host. WHERE IS DEVI?!?! Posted over a year ago
InvaderRaven commented…
like i said b4 shes in her apartment hiding over a year ago
vampire_phylis commented…
k neva mind. i hav a new blood host. his name is Nny. over a year ago
woowie commented…
...NNY! ...I live with him! over a year ago
vampire_phylis commented…
indeed over a year ago
Johnny_C said …
The house is looking pretty dirty, but the trouble with hiring a maid is the mess they make when they find out they can never leave again. Posted over a year ago
vampire_phylis commented…
can i barrow some of ur blood? over a year ago
Johnny_C said …
I think mais people should use fancy canes as they walk, so I've taken to obliterating their legs at the knees with this naco, pedaço, hunk of pipe. Posted over a year ago
invadergiggles2 commented…
i want one over a year ago
InvaderRaven commented…
dont we all.. over a year ago
woowie commented…
My grandpa had one... but he jumped off a cliff... over a year ago
crying
invadergiggles2 said …
WHY WAS I BORN!!! DX Posted over a year ago
InvaderRaven commented…
i say that almost everyday,but I'm waiting 4 my purpose...I'm running out of patience over a year ago
invadergiggles2 commented…
..... over a year ago
mischievous
InvaderRaven said …
Johnny-Dark, twisted, demented... but we amor you! Whether or not our amor gets accepted or gets us torn into bits... well, that's entirely up to you, my lovely little murderer. Posted over a year ago
Johnny_C said …
Feeling very lonely right now... No-one seems to want to talk to me at the moment, and I can't help but think they only ever do to fulfill the days need of sadistic humor. Wondering if the segundo time someone dies, you actually STAY dead. Posted over a year ago
MephilesTheDark commented…
AWWW! Nny, don't be silly dear. :) The only reason no-one was talking to you was because they actually sleep sometimes! Of course we like hearing from you, and not just the killing stuff- You're actually a wonderful, funny, kind person when you get past the dead bunnies and bloodey walls. Sure, I find some of the violent stuff you do funny, but I also amor hearing from YOU, not just the screaming people in the basement. There really is no need to kill yourself! ^_^ over a year ago
Johnny_C commented…
@woowie: Good point. over a year ago
woowie commented…
@Nny: Yeeeaahhh... XD over a year ago
Johnny_C said …
I'd assumed I'd be ranting about kids and their crazy new fashions as I got older, but I find myself stabbing them for aping old shit. Posted over a year ago
invadergiggles2 commented…
:D*gives you muddy piggy* over a year ago
InvaderRaven commented…
i agree with u Nny over a year ago
Yoshiness said …
Heehe. Crud! JTHM is like drugs! YOU CANT STOP leitura THE COMIC!! Haha. Well, I can't. Itz just to good. And gore. But I amor that about it. Even you kno it can be depressing at some times. But that's another messange to find out. (I did) it has some pretty aleatório things in there that can make you pee urself.. (oops) XD hehe lmao Posted over a year ago
InvaderRaven commented…
exactly!!!! Ur so AWESOME...u read my mind over a year ago
Yoshiness commented…
yeshhhhh!!!!!! you are so verry AWESHUMM tew! hehe and arnt we all mind invaderz? loliez hehe. over a year ago
Yoshiness commented…
indeed. unmistakable idiotic rampage of the mind of those who deny the things other than all of the twisted jacked up things that happens. who in the hell do they think they are just going on about, not even careing HOW or WHY did he do a evil thing like so. i would have did the same as you. over a year ago
mischievous
InvaderRaven said …
I took a teste 2 see wut Jhonen Vasquez comic i was and the results were tied between Insane Johnny and just Johnny C. and then it was dead Johnny,resurrected Johnny,and little Johnny,and somewhere between all that I'm Devi. Posted over a year ago
Yoshiness commented…
loliez haha! thats dope! i think i turned out to be Squee or something ^_^ hehe I amor SQUEE!!!! over a year ago
InvaderRaven commented…
lol dats cool. I amor Sqee 2,hes so adorable....SQEE! over a year ago
Johnny_C commented…
And Devi even, maybe... Hm... over a year ago
mischievous
InvaderRaven said …
Giggles u have such an AWSOME dad....then again i have an AWESOME master!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
invadergiggles2 commented…
thank you over a year ago
Johnny_C commented…
Thank you, as well. over a year ago
InvaderRaven commented…
ur welocm internet ppl over a year ago
mischievous
invadergiggles2 said …
you need to eat something dad your too skinny i amor humans better you need to try it :3 Posted over a year ago
invadergiggles2 commented…
>:3 im EVIL!!!!! over a year ago
InvaderRaven commented…
ur dad was 115 pounds and is 5ft.9 over a year ago
invadergiggles2 commented…
>:3 over a year ago
Johnny_C said …
Apparently the dry cleaners doesn't have a walk-thru style wash closet to hose the gore off yourself when you're in a hurry. Heathens. Posted over a year ago
GOTHGIRL4eva commented…
all i can say Nny is you seriously rock. over a year ago
Johnny_C commented…
Thanks- The Dry Cleaner's don't though. over a year ago
heart
InvaderRaven said …
ITS NOT EVERYDAY YOU MEET SOMEONE INSANE....THATS WHY I ADMIRE JOHNNY SO MUCH. Posted over a year ago
heart
invadergiggles2 said …
DAD!DAD!DDDDAAAAAAADDD! Posted over a year ago
InvaderRaven commented…
U have an awesome dad Giggles :) over a year ago
invadergiggles2 commented…
ok :D over a year ago
InvaderRaven commented…
sure :) over a year ago
blush
invadergiggles2 said …
say...i feel sorry for jhonen....he works so hard...:( Posted over a year ago
InvaderRaven commented…
iIKR AND PPL ARE ALWAYS TALKING TRASH ABOUT HIM...THOSE PPL SHOULD SHUT UP AND GO 2 HELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 over a year ago
invadergiggles2 commented…
YEAH!!!*epic hot five* over a year ago
InvaderRaven commented…
*hot five* over a year ago
Yoshiness commented…
HOLY SHIT!!!! i tottaly agree on that one!!!!! =O daammnn!!!! fuckin damn shit-faced hoomanz!!!! over a year ago
mischievous
InvaderRaven said …
I amor JTHM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
SQEE IS SOOOOOOOOOOO CUTE,BUT JOHNNY IS BETTER CUZ HES H-O-T, HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
invadergiggles2 commented…
Yeah!!!! Im A Pirate!!! over a year ago
Johnny_C commented…
You're very welcome. over a year ago
invadergiggles2 commented…
DADDY :D over a year ago
GOTHGIRL4eva said …
I think I'm in love.......
BACK OFF DEVI HES MINE!!! Posted over a year ago
InvaderRaven commented…
lol over a year ago
InvaderRaven commented…
that was aleatório over a year ago
GOTHGIRL4eva commented…
that WAS random.......XD over a year ago
silvaria_fan23 said …
I amor JTHM Comics <3 Posted over a year ago
GOTHGIRL4eva commented…
OMG ME TOO!!! AND LIKE EVERYONE ELSE HERE!!! lol over a year ago
Yoshiness said …
so.. i see that theres alot of JTHM fãs here.. can anyone tell me how they first started to read this awesome comic??? just wondering and hopeing to get some wild answers.. [= Posted over a year ago
MistAtDawn commented…
First time...I got into my older brother's room and found a few of the comics >=/ over a year ago
Yoshiness commented…
thats pretty wicked bro.. nifty, >=] over a year ago
Yoshiness commented…
haha i am a invader. ^^ and my foundation is similar to your's Raven. Way back i dident like it cuz i couldnt understand what the main figure wz going 2. but then it took me some (or alot) of comic pages [to read] and find out.. so i began to fall in amor with the comic. <3 =] over a year ago