glee This or That?

Team_Brooke posted on Mar 03, 2010 at 04:41PM
I saw it in many spots and just wondered why it's not here, too! It's simple!

All you have to do is choose which one you prefer then create the next one for the next fan to answer and so on. (Credit to the one that thought of it! Don't know who he is...)

To start: Glee Club or Cheerios?

glee 1328 replies

Click here to write a response...
Previous

Showing Replies 1-50 of 1328

over a year ago Ovybo said…
Glee Club

Singing or Dancing
over a year ago Amberla said…
Singing

Terri or Emma?
over a year ago Ginevra17 said…
Emma!

Rachel or Lea?
over a year ago spikes_girl said…
Mmm... Rachel. But I really LOVE both!

Hmm, ultimate question :P: Puckleberry or Quick?
over a year ago Gleek_hottie said…
Quick FTW!!!! though Cat IS starting to rub off on me I'm starting to KINDA KINDA KINDA like Puckleberry

True Colors performance or Push It performance?
over a year ago Team_Brooke said…
Push It!!! That was like super fun!

Will or Sue?
over a year ago iheartnbb said…
cool
sue
but i like both

episode 3 or episode 6
over a year ago Gleek_hottie said…
Epsiode 6 for sure! Only thing I liked about episode 3 was the I wanna sex you up performance With none other than; PUCK!!!

Sweet Caroline or I wanna Sex You Up
over a year ago Annaoth said…
Sweet Caroline, no doubt!

Emma or Quinn?
over a year ago Mena09 said…
big smile
Emma

Will or Kurt
over a year ago Gleek_hottie said…
Kurt

Santana or Brittany!?
over a year ago bety_7723 said…
big smile
Brittany

Wemma or Quick
over a year ago Team_Brooke said…
wink
Wemma

Another ultimate question: Finchel or Puckleberry?
over a year ago Ginevra17 said…
Puckleberry... They have a beautiful couple name XD

Black or White?
over a year ago bety_7723 said…
big smile
white

Day or night..?
over a year ago Team_Brooke said…
Night, but would you mind keeping it about Glee. It's here for a reason, right? *sorry for bitching*;)

Sue's Adidas Track Suit or Kurt's Marc Jacobs outfit?
over a year ago truffethedog said…
Kurt's Marc Jacobs

Can't fight this feeling or Somebody to love?
over a year ago SUPERGRL said…
Somebody to Love

It's My Life/My Confessions or Don't Stop Believin'?
over a year ago bety_7723 said…
big smile
Don't stop believin...!

April Promo 1st or 2nd
over a year ago Team_Brooke said…
1st Promo

Boys' Mash-Up or Girls' Mash-Up
over a year ago iluvdanny96 said…
laugh
Boy's Mashup!

Ken or Sandy :D
over a year ago bety_7723 said…
big smile
Ken

Taking Chances or Take a Bow
over a year ago BUZZlightyear said…
Taking Chances :)

Rachel's voice or Quinn's voice ?
over a year ago caffy said…
Rachel's voice


F-Rod or A-Rach?
over a year ago bety_7723 said…
big smile
A-Rach

Emma's weddin' dress 1st or 2nd?
over a year ago Gleek_hottie said…
2nd!

Rachel's wardrobe or Quinn's
over a year ago Nibylandija said…
Quinn's by far. :P

Kurt or Mercedes?
over a year ago Gleek_hottie said…
Ick neither? No, I kinda like Kurt


Mike or Matt?
over a year ago willandemma4eva said…
Mike

Rachel's panties or Ken's fannypack?
last edited over a year ago
over a year ago Mena09 said…
Rachel's panties

No Air or Don't stand so close to me
over a year ago Team_Brooke said…
Uhh... that's hard. I will go with No air.

Dianna Agron or Lea Michele?
over a year ago ajhalecullen said…
smile
soooo hard!!! Dianna Agron

Finn or Puck?
over a year ago bety_7723 said…
wink
Puck omg he's soooo hot..!!

Ken or Sandy?
over a year ago ajhalecullen said…
smile
Ken, Sandy is insane.

Quinn or Rachel?
over a year ago bety_7723 said…
wink
Quinn I don't know why but I always prefer the bad girl..!

Bust a Move or Thong Song??
over a year ago ajhalecullen said…
smile
Bust a move =]

Sue or Will??
over a year ago Gleek_hottie said…
Will :) :) :)


Sue's tracksuits or Emma's blouses?
over a year ago GilmoreFreak said…
heart
Emma's blouses <3<3


Terri and Will or Emma and Will?
over a year ago ajhalecullen said…
smile
Emma and WIll :)

Kurt or Artie?
over a year ago iWozErre said…
wink
Kurt.

Puck or Finn?
over a year ago Ginevra17 said…
Alone? Finn, too funny XD

Night or day?
over a year ago Team_Brooke said…
cool
Night... Please try to use themes from Glee!

Original Songs or Glee Versions?
over a year ago Bery said…
Glee versions ;)
lol no, it depends on the song really

Pilot or Sectionals?
over a year ago Gleek_hottie said…
Sectionals


Puck/Mercedes or Santana/Finn?
over a year ago CupcakeKiller said…
Santana/Finn..
Sweet Caroline or your having my baby?
over a year ago Ovybo said…
Sweet Caroline! Love that song, and Puck!

Keeping your baby or giving it away?
over a year ago VanessaR said…
smile
Keep your baby.

Ballad or Preggers
over a year ago glee_lover_96 said…
smile
ummmmmm ballad

smile (lily allen) or smile (charlie chaplin)
over a year ago VanessaR said…
Smile Lily Allen version

Date Puck or Finn
over a year ago glee_lover_96 said…
finn(:

chris or kurt