Damon & Elena damon & elena fãs fórum chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 7501-7550 of 14056

over a year ago chairbuck12 said…
This is really random....but I just saw that we have more fans than Spuffy and LoVe on here.....that's a bit creepy, lol...:):) but really great nontheless.
over a year ago katie15 said…
big smile
Yeah Torres is one hot guy XD

Go Spain! lol
over a year ago iceprincess7492 said…
hey girls!!!! hows everyone doing??? what are we talking about???
over a year ago katie15 said…
big smile
Yeah we need 35 more fans and we have more fans than SE/DB put together; that's on fanpop at least.
over a year ago chairbuck12 said…
OHMYGOD guys.....do you guys know that their is going to be an online auction and the proceeds benifit the Gulf but one of the things they are auctioning is the 1x01 pilot script....with EVERYONE's signature on it who was in the first pilot?????...I WANT IT SOOOOO BADLY.......
link
over a year ago katie15 said…
And so will a million other ppl rofl. It will probably go for LOADS.
over a year ago chairbuck12 said…
^
I know Katie.....I know.....lol....hahahaha. Just telling anyone who didn't know....and yea, probably for thousands....lol
over a year ago iceprincess7492 said…
wow... that's gonna be really great!!! its sure going to go for a LOT!
over a year ago epicdelena4ever said…
um....why would u want the script...lol it's just paper i mean the autogrpahs are cool...but other than that LOL...
over a year ago katie15 said…
laugh
I wish I was a millionaire LOL.
over a year ago iceprincess7492 said…
i think photo's with the actors would be awesome too!!!!
over a year ago katie15 said…
laugh
I would want it and I would put it in a photo frame and make sure it was in a position where when I was going to bed to sleep, I could just gaze at it loll.
over a year ago katie15 said…
I saw photos with Ian/Nina/Paul's signatures on, on a webside a couple of weeks ago, going for about £20.
over a year ago iceprincess7492 said…
big smile
wow!!!
over a year ago chairbuck12 said…
^
lol.....She is also auctioning a poster with Ian, Nina, and Pauls signature on it.
over a year ago epicdelena4ever said…
how does that girl have the vd scipt? who is she?
over a year ago katie15 said…
big smile
And 301 pages! We rock! XD
over a year ago iceprincess7492 said…
wow Katie! love ur icon!!!
over a year ago chairbuck12 said…
Klea, JP sent it too her. She did this finale blog and JP, Ian, Nina, Michael tweeted it...and then she was the Clhoe Clhoe girl on Michael Trevino's VRO interview....the cast just knows her from that I guess.....
over a year ago katie15 said…
Thank you hmmmmm what's your name again? lol
over a year ago iceprincess7492 said…
i'm anj, its okay, people tend to forget names... i'm not on here everyday... only on weekends...
last edited over a year ago
over a year ago katie15 said…
Oh yeah well hey Anj lmao.
over a year ago epicdelena4ever said…
well she's lucky!
over a year ago iceprincess7492 said…
big smile
hehe hey Katie... i should be saying bye actually, i would love to stay here and chat and catch up with you and the others but i'm on a Supernatural spreeeee!!!!!! LOVE IT!!!!!! LOVE DEAN!!!!!!!!
over a year ago katie15 said…
big smile
lmaooo yeah I love Dean as well XD Although I love Damon more XD
over a year ago iceprincess7492 said…
heart
lol, yea me too... i think everyone would choose Damon any day... he is Damon Salvatore after all!!!
over a year ago epicdelena4ever said…
DEANNNN!!!!!!! haha love him...but love damon more!
over a year ago katie15 said…
Yeah and I dunno, don't kill me but sometimes I prefer Sam to Dean because Sam seems to have gone through more than Dean.
over a year ago iceprincess7492 said…
hmm, i get it Katie... i wont kill you... hehehe.... i wouldnt really know a lot about it since i just started watching... still on season 1... but i heard that Dean is more sacrificing, since he goes to hell and all, i'm not sure about what Sam has done coz i havent read much about everything...
over a year ago katie15 said…
No, most of the time I love Dean because he has gone through a lot but in the first season I was a bit on and off with who I liked more lol.
over a year ago iceprincess7492 said…
ah, okies... well same here, but then Dean is like so funny and less uptight about everything, love his sense of humor, though its not anything like Damon humor... and i love Jensen Ackles since he was on Smallville...
over a year ago katie15 said…
big smile
Yeah Dean is funny. But nothing beats Damon's humour XD
over a year ago iceprincess7492 said…
big smile
exactly!!! thank god i have supernatural and pretty little liars to watch until VD returns, otherwise i was bored out of my mind!!!
over a year ago katie15 said…
I'm rewatching Supernatural, Charmed, Friends and Skins, so I'm sorted XD
over a year ago iceprincess7492 said…
hehehe i dont have charmed or friends, but i do have Full House!!!
over a year ago katie15 said…
big smile
You should definately try and watch Charmed then! It is a very good show XD
over a year ago iceprincess7492 said…
i have seen it, bits and pieces i think... i'll have to rewatch it again...
over a year ago epicdelena4ever said…
i love charmed!!!! i've watched like all the episodes lol
pheobe/cole Forever!!! ahaha!
last edited over a year ago
over a year ago iceprincess7492 said…
i think i'll start charmed again too!!! gtg now, its SUPERNATURAL time!!! bye Katie!!! bye Klea!!!
over a year ago katie15 said…
kiss
Yeah Phole rule XD They used to be my favourite couple at one time. I never liked Piper/Leo though. Liked Prue/Andy and Paige/Kyle as well though.

Cyahh XD
over a year ago Sunbathe said…
Whoo work was dead so I got out early! :D
over a year ago chairbuck12 said…
^
Yay Nicole!!!! hahaha.....
over a year ago Sunbathe said…
Hi Christy :)
over a year ago chairbuck12 said…
link
pimping out my video>>>>>lol....
over a year ago Sunbathe said…
^ That's really good! I love it!
over a year ago chairbuck12 said…
Hahaha, thanks girl. Btw, I like your Midnight cover question....I actually like it, as long as its not Bonnie! haha...
over a year ago Sunbathe said…
Haha that's exactly my thought!
I wish it was Sage on the cover though. He sounds so hot!
over a year ago chairbuck12 said…
He does....maybe him and Bonnie....nahhhh I want Matt/Bonnie!
over a year ago katie15 said…
laugh
Lmao Nicole I love how you made that pick in the TVD spot and mentioned caroline XD Like it was a hidden message rofl
over a year ago Sunbathe said…
Yeah, I want Matt/Bonnie too!

Haha Katie, it kind of is a hidden message. xD
Don't want anybody to mistake who it is! ;)