brucas brucas fã Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fãs of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

brucas 116057 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 47201-47250 of 116057

over a year ago brucas4ever said…
fdass
over a year ago Janni said…
Hannah!<333
over a year ago Janni said…
YEY! I got the 100th comment;P

What's up hun?
over a year ago brucas4ever said…
nm im so sad:(
over a year ago Janni said…
Why are you sad hun?
over a year ago brucas4ever said…
soccer=over:(
over a year ago Janni said…
Noo! Summer season?
Look at the bright side;D More time to be with us<33

and it will start again after summer;D
over a year ago Janni said…
Do you want me to do the FOTM month picks this month?
over a year ago Janni said…
Where are you hun?
over a year ago brucas4ever said…
sry i was playing tetris! no imma make it tonight imma gonna make it for may/june
over a year ago brucas4ever said…
yea i guess there is a bright side so whats new with you?
omg sry g2g ill be on latwer
over a year ago Janni said…
Ok;D hun you don't need to make it for may& Jujust make it for may, we are just in the start so don't worry;D
Make for may^^

Don't leave me!!!
LY<3
over a year ago Janni said…
I know people are on fanpop... so come here.. NOW!!!
over a year ago Janni said…
I know you are there!!!
over a year ago Janni said…
People! I know you are here!
I saw you guys answering the pick!! COME OUT!

Peeekabooo!!
over a year ago Janni said…
I know you are here!!!
over a year ago dermer4ever said…
Hey Janni i was off do PS stuff
over a year ago 1treehillfan said…
You called?
over a year ago Janni said…
heart
Yes i did<3
over a year ago BruCaS_LoVE said…
Hey girls ... I'm here too :)
missed you all ! I was busy with school and everything ...
god I hate Maths !
over a year ago Janni said…
WHat's up my lovelies???<3

We can talk about Brucas.. I'm in Brucas heavin right now<3
over a year ago 1treehillfan said…
Well I'm here :)
over a year ago dermer4ever said…
that works everytime
over a year ago Janni said…
LOL! Ana^^

I was all hate math this week, cause i had math exam (first one), but it went fine.. so;P
over a year ago BruCaS_LoVE said…
big smile
LoL Janni ... I will def. join you !
over a year ago 1treehillfan said…
link
=O
over a year ago Janni said…
Making brucas icons.... makes you giddy xD <3
over a year ago 1treehillfan said…
YAY!
Hi peoples!!!
-Major hugs-
ILY all<3
But you already knew that;D
Well there's no hurt in saying it!!

Now speaking of Slumdog Millionaire
(no one was speaking of Slumdog Millionaire)
SHUT UP!
Anyways, I had an AMAZING SM dream last night!!!
I always have fandom dreams lol xP
Wanna hear?
over a year ago BruCaS_LoVE said…
and yeah I had Math exam too !
and I'm wating for the results
over a year ago Janni said…
NOOOOO! That is so a FAKE! That can't be real!
over a year ago BruCaS_LoVE said…
Janni which program you use to make Brucas icons ?
over a year ago Janni said…
Yes! I wanna hear Pooh<33

I like the idea of my and Dev<3
over a year ago 1treehillfan said…
LOL Janni chill someone just edited it as a joke xP
over a year ago Janni said…
Photoshop;D

Feww! I believed it, but then ot looked crappy done compared the movie.. but OMG!
over a year ago BruCaS_LoVE said…
I didn't see Slumdog Millionaire yet :(
is it worth of watching ?
over a year ago 1treehillfan said…
Dev is mine so back off xP

Well anyways sooo what happened was for some reason Salim was mad at Jamal and Latika so he sets the outside of this house they are in on fire and they are all worried cuz they have no idea what to do but then he and her like escape and IDK I can't really remember all I know is Latika got lost again and it was Jamal looking all over for her SOOOOOOO sweet<3
over a year ago dermer4ever said…
sorry i was off in ps making greys stuff that episode got me all emotional and i was giddy during a certain scene
over a year ago 1treehillfan said…
OMG.
DONT EVEN GET ME STARTED.
BEST.
FUCKING MOVIE EVER.
WATCH!
ITS DANGEROUS THOUGH.
BECAUSE I AM INSANELY OBSESSED!!!
over a year ago Janni said…
WORTH it!!! Totally worth it!
AMAZING movie<33

But now you are letting Alice's inner SM love out xP
over a year ago 1treehillfan said…
LMFAO.
over a year ago Janni said…
Aww<3 Dev searching for her again;D
over a year ago 1treehillfan said…
No it wasn't Dev it was Ayush and then it was the middle Jamal (lol sorry I forgot his name xP)
over a year ago BruCaS_LoVE said…
LoL ... I will def. watch that movie !
I'm so curios right now ? can't wait to see it ! :)
give me some icons or something !
over a year ago Janni said…
ok;D I misunderstood^^
over a year ago Janni said…
Here is one;D
 Here is one;D
over a year ago Janni said…
heart
Pooh, did i show you this one?
<3
 Pooh, did i show you this one? <3
over a year ago dermer4ever said…
yeah it is never a good idea to mention slumdog around alice she just gets so crazy
over a year ago BruCaS_LoVE said…
OMFG Jen and Brad !!!!
OMG I can't believe it ...
YaY
I like those two together !!!
over a year ago Janni said…
EVeryone on here likes them beside Mary xD
over a year ago 1treehillfan said…
LOL I have a million and 2 icons of SM!!!
xP

Here's one!
 lol I have a million and 2 ícones of SM!!! xP Here's one!