brucas brucas fã Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fãs of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

brucas 116057 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 42701-42750 of 116057

over a year ago dermer4ever said…
i know it was perfect and Chad's acting was so bad in that scene he so does not want to be their
over a year ago sophialover said…
Chad's acting sucks when it comes to emotional scenes...lol! I mean it truly sucks generally but it just TOTALLY sucks in every way when we're talking about any kind of emotional scenes...LMAO.
over a year ago sophialover said…
(There ARE exceptions but well...just a few. They don't even count...lol!)
over a year ago Janni said…
he does this thing iwth his eyes... what is it called,, grr i almost have the word..!
over a year ago Janni said…
it was SQUINT!!

he SQUINTS!!1
over a year ago Janni said…
ByeBye<3
over a year ago dermer4ever said…
yeah he acting sucks Sophia cared that scene and bye Janni
over a year ago livelovelaugh said…
ooo lots of people now lol
over a year ago sophialover said…
cool
Totally Terra<33
Everything Soph does is just made of pure awesomeness. I'm too biased i guess but i don't think there's actually SOMETHING she's not good at.
over a year ago sophialover said…
cool
Daaawn<33
over a year ago livelovelaugh said…
awww cya janni
xxx
over a year ago sophialover said…
kiss
bb baby!
over a year ago dermer4ever said…
yeah that is true i don't think their has ever been a scene she has done that was bad
over a year ago sophialover said…
heart
Yeah..whether it's an emotional one or funny one. She just rocks.
over a year ago livelovelaugh said…
whos this sophia? mary will you rate some of my blake fan arts i made them myself =)
over a year ago sophialover said…
laugh
Sure Dawn.
over a year ago dermer4ever said…
totally and even though the crying thing is getting a little much i don't mind it because she is an awesome crier
over a year ago sophialover said…
surprise
HOLYYYYY CRAP!
How did you do that coloring???????????????????????????????
over a year ago sophialover said…
haha she is!!
Especially the "why will you never just let me all the way in?" scene.
My heart still aches in a good way everytime i watch it just b/c Soph's acting is just beyond amazing.
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Sorry, my internet connection went off. =S

Back again. ^^
over a year ago livelovelaugh said…
i just messed with the selective colour i didnt really know what i was doing just messed around a little and then added some brightness and contrast =)
over a year ago livelovelaugh said…
which ones do you like mary?
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Where is the selective colour? XD

I suck at PS =P
over a year ago sophialover said…
surprise
YOU'RE KIDDING ME.
You did that only by messing up with selective color? *dead*
Without following any tutorial...AT ALL?
*DYINGGGGG*
over a year ago livelovelaugh said…
does anyone have any nice textures?
over a year ago sophialover said…
Umm...let me post you the link of my fave. Just a sec...
over a year ago livelovelaugh said…
yeh mary thats all i used i just messed around until i found something i liked
over a year ago sophialover said…
*eyesexaage*
 *eyesexaage*
over a year ago dermer4ever said…
wb Cat

i have Grey's icons that need to be rated i have more that i will later.


link


their are some on the next page
over a year ago livelovelaugh said…
ill rate cat =)
over a year ago livelovelaugh said…
i meant terra lol im such a dufus lol
over a year ago sophialover said…
surprise
link
THIS ONE.
I mean...that totally calls for a big fat WOW!
over a year ago sophialover said…
cool
I'm gonna rate them too Terra.
over a year ago dermer4ever said…
thanks Dawn and i have been playing around with some stuff and on one of them i used the gradient tool and this happened by accident
 thanks Dawn and i have been playing around with some stuff and on one of them i used the gradient too
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Grrr. I hate my internet. =(

How do you do those colours Dawn? It's not by using the layers thing right? I only use that. =S
over a year ago Janni said…
I'm back again, for a little while at least;D
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Welcome back hun! ;D <33
over a year ago Janni said…
I'm glad to be back xD
over a year ago Janni said…
and no one wants to talk to me..
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Then i'm glad you're glad. xD
over a year ago livelovelaugh said…
no i used selective colouring
over a year ago Janni said…
buhu... People always leavexD BUGUUU! xD
 buhu... People always leavexD BUGUUU! xD
over a year ago dermer4ever said…
wb Janni for me i use different stuff and depending the quality of the image is what coloring i use.
over a year ago Cas_Cat_2 said…
But where is selective colour hun? =S
over a year ago dermer4ever said…
i think so

lmao at that icon Janni
over a year ago Janni said…
Selective colour?
over a year ago Janni said…
an no answer...
over a year ago livelovelaugh said…
just select selective colour and play around with the bars
over a year ago livelovelaugh said…
i made some banners 2 i dont like the blake spor banner
over a year ago Janni said…
where can i find it?