brucas brucas fã Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fãs of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

brucas 116057 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 20651-20700 of 116057

over a year ago sophialover said…
heart
Try adding some screencaps Nem...lol! They get rated really easily. I'm sure you'll get.

HAVEN'T HEARD IT?
OMFGGGGGGG!
YOU DEFINATELY SHOULD..."We only said goodbye with words...i died i hundred times...you go back to her and i go back to black..."
SUCH A CLASSIC!
over a year ago brattynemz said…
Hey Mary stop ROFLing!!!
over a year ago sophialover said…
hmmm
TRUE.
I'll try...
over a year ago Janni said…
mischievous
rolf xP
over a year ago brattynemz said…
heart
lol yeah I guess I will, tomorrow. :D:D Thank you guys for rating my stuff! I guess I should try making BL icons too! lol.

Anyway, really have to go. Bye!
over a year ago Janni said…
These fucking smileys are getting addctive! xP
over a year ago sophialover said…
cool
They totally are....!!
over a year ago sophialover said…
Ok bye hun^^!!
over a year ago Janni said…
kiss
Bye again hun<3
over a year ago Broody_4_Cheery said…
kiss
bye bratty, and shit when did it become 12.30??? i better go too. bye blers, stay on your programs, except the bl one, thats a healthy addiction.
over a year ago sophialover said…
tongue
ANYONE ON?
over a year ago 1treehillfan said…
sick
Hi people.
over a year ago sophialover said…
surprise
LOL ALICE! You're sick?
over a year ago Janni said…
I'm here too!
Sick?
over a year ago sophialover said…
B/c of the EMOTICON thingyyy...LMAO!
last edited over a year ago
over a year ago Janni said…
Where is she?
over a year ago Janni said…
tongue
lmao... a little better than rolf
over a year ago sophialover said…
cool
ROFL..YOU MEAN "LMAO"? ROF!!!
over a year ago sophialover said…
She disappeared...lol!
over a year ago Janni said…
huh!
Confused:P
over a year ago Janni said…
buhu..
so what's up.. How is you headache?

It feels like we are the only ones hanging out here today^^
over a year ago sophialover said…
mischievous
I was just asking if you meant LMAO is actually better than ROFL if that makes sense...lol! I'm a mess today. I don't even know what i'm writing anymore.
over a year ago sophialover said…
lol...yeah. Just the two of us<33! LMAO! Well...i can't say i've made progress. The headache is getting WORSE AND WORSE...pff!
over a year ago Janni said…
heart
lol xP
I don't think so, but atleast you aren't saying ROFL;D

Uff! Maybe you should lay down and read some Twilight.. cause my parent say that watching tv & pc just makes it worse.. In my ass! I love my pc! xP
lol! but Twilight is really good medicine too, caus eclipse is just adorable!<33
over a year ago sophialover said…
yeah...but it contains the stupid Jacob/Bella kiss right? At least this is what i've read in a spoiler.
last edited over a year ago
over a year ago sophialover said…
cool
It would be so much fan if we could just add the emoticons in a comment without having to write ANYTHING. I MEAN...OMFG! That would rock...lol! Getting the comments would become HELL WAY MORE EASIER!
over a year ago sophialover said…
hmmm
the bubble thingy bugs me btw...haha!
over a year ago Janni said…
angry
Grr! HATE that fucking dog!! And btw you will wanna slap _Bella so hard during this book! You will wanna twist that stupid head in kick it so hard that it dived into two parts!

But the EB stuff is really worth to read! And edward is just pure gorgeous! He is just mmm!<333
over a year ago Janni said…
I know!
Grr! the bubbles is just f**** annoying!!
over a year ago sophialover said…
cool
I'll only read it for EB...loL! SCREW STUPID JACOB!
over a year ago Janni said…
heart
But you'll just love the chapter called Compromise!

Jacob is an ass! But Edwars is just gorgeous! He is just the perfcet man, and he is willing to go away from Bella if she wants to be with Edward
over a year ago Janni said…
tongue
I've to go hun^^

We are just having these little conversations lately, aren't we? :P

xoxo.. I know that you love me :P
over a year ago sophialover said…
kiss
I'VE HEARD ABOUT COMPROMISE! I KNOWWW !IT WILL FREAKING ROCK!


AHH OK HUN!
BB!
LOVE YA!
over a year ago Janni said…
wink
xoxo(K)

GO HUN!! GO and read!!!
over a year ago brucas4ever said…
hello!
over a year ago livelovelaugh said…
hey everyone
over a year ago brucas4ever said…
hey Dawn
over a year ago sophialover said…
cool
heyy!
over a year ago brucas4ever said…
Hi Mary! whats up?
over a year ago livelovelaugh said…
sad
i had an exam 2day and ive def failed it =( i need cheering up lol
over a year ago sophialover said…
cool
OMG DAWN! I've deffo failed my maths exam too so YEAH! We're about the same..
over a year ago livelovelaugh said…
awwwww big hugs hun lol
over a year ago brucas4ever said…
ugh i have them next week and im deffo going to fail my math!
over a year ago brucas4ever said…
aww im sry guys!
over a year ago livelovelaugh said…
i hated maths at school i jus scrapped a pass
over a year ago sophialover said…
mischievous
Great! LMAO! We all suck at maths...lol! That's a good think. Too much thinking is not good for our health. ROFL!
over a year ago brucas4ever said…
*i will not cheat*
over a year ago livelovelaugh said…
ah no mary amy winehouse .....
over a year ago brucas4ever said…
*i will not cheat*
over a year ago brucas4ever said…
kiss
omg 20.700!!!!!!!!!!!!!!
last edited over a year ago