brucas brucas fã Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fãs of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

brucas 116057 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 20051-20100 of 116057

over a year ago irene_p said…
hi Lannie!!!
over a year ago sophialover said…
haha i know! What's up?
over a year ago Janni said…
I'm here too:D
over a year ago irene_p said…
hi janii!!! what did you finally do last night??
over a year ago Janni said…
I was there the whole damn day, and Hannah got it!:P
over a year ago livelovelaugh said…
hey everyone
over a year ago irene_p said…
god !!!!! can't believe it janni!!! hi to you too Dawn!
over a year ago livelovelaugh said…
i hate it when people add the actors to the character spots it really bugs me
over a year ago irene_p said…
haha yeah ^^ i know
over a year ago sophialover said…
LOL..ME 2 DAWN!
OMFG!
Hannah did it again? LMAOOO! I KNEWWWW SHE WOULD CHEAT!
over a year ago jennifer_02 said…
who got the 20000th comment? hey btw
over a year ago sophialover said…
Janni....god...poor you...D:! Don't ever mess up with her when it comes to a comment. LOL! She'll do whatever it takes to get it and that basically includes CHEATING. ROFL!
over a year ago irene_p said…
she always does...!!!! and i only have 2 !!! ohhhh ... haha
over a year ago sophialover said…
Hey Jen! HANNAH FREAKING GOT IT!
over a year ago Janni said…
lol xP
I was on the whole day, but i too cheated with her:P We cheated thru the last 100 +++ comments or so... I was so itred and the time was 01.45 here..:P
over a year ago jennifer_02 said…
lol again? i have never had it lol so whats going on here?
over a year ago livelovelaugh said…
you were all cheating apart from me and molly
over a year ago irene_p said…
we count each time one of us gets a 100th comment in this forum!
over a year ago livelovelaugh said…
so non of that only hannah was cheating :P
over a year ago livelovelaugh said…
ive only had it a few times jen dont worry lol
over a year ago Janni said…
I know dawn xP
sry, but i was really tired

I messaged Papa, like you said about me and messaged him about Alice's Jalice medal too! And i haven't gotten mine, stil pissed but I got two other dedicated..,. But guess what!!! ALICE GOT HER FANATIC MEDAL!!!!!!!!!!!!!!!
over a year ago jennifer_02 said…
i rated ur stuff janni like 30 pages but i dno what couple it was for i cant remember but i will rate some more for u if u want
over a year ago Janni said…
at the JALICE SPOT!!!!!!!!!!
over a year ago Janni said…
THanks jen<3
But that's enough hun^^
over a year ago livelovelaugh said…
awwwww thats great im gonna go and give her props maybe its coz that bitch rated all your stuff low im gonna go and rate it all
over a year ago Janni said…
Tha't ok Dawn.. it will probably come soon:D
over a year ago livelovelaugh said…
im doing it now no hun you totally deserve it
over a year ago livelovelaugh said…
irene im rating yours aswel
over a year ago Janni said…
Thanks Dawn<3
But don't strech yourself..^^
over a year ago livelovelaugh said…
and cats lol basically any bl fans lol
over a year ago livelovelaugh said…
and if i come across you know who shes getting a big fat 1
over a year ago livelovelaugh said…
actually im not wasting my time rating hers at all lol
over a year ago Janni said…
lol xP
Where did everyone go?
over a year ago livelovelaugh said…
ive rated a few hun hope it helps im gonna add some now
over a year ago livelovelaugh said…
i no its jus me talking to myself and you responding lol
over a year ago Janni said…
lol xP
over a year ago irene_p said…
hiii dawn thank you so much !!!!!! i promise i 'm gonna rate stuff too!!!!! tommorow!!!!!!
over a year ago livelovelaugh said…
na its ok i just came across it while rating jannis so thought i might aswel
over a year ago livelovelaugh said…
im only trying for my romione atm but still not getting anywhere with it lol
over a year ago Janni said…
*rating your stuff soon*
over a year ago livelovelaugh said…
you have rated all my romione stuff havnt ya
over a year ago Janni said…
i did the thing for some days ago, but i guess that you have added more?;)
over a year ago livelovelaugh said…
yeh i think i have lol
over a year ago livelovelaugh said…
what dedicateds did ya get?
over a year ago Janni said…
Edward & Twilight spot !!:D<333
over a year ago irene_p said…
god i have a chemistry test tommorow...!!! oh i'm tired!
over a year ago irene_p said…
yeah me too!!!!!!!! ^^^ janni!!
over a year ago Janni said…
I'm the top contributer on the Bedward spot though :D
over a year ago irene_p said…
edward bella and twilight brucas fan girls !!! *dedicated*
over a year ago irene_p said…
i'm gonna have to rate stuff