responda esta pergunta

bellatrix lestrange Pergunta

What's the best thing about Bellatrix in your opinion? (Looks)

*
In my opinion, its her hair cos its so wild and beautiful. she makes mad look sexy with that hair
bellatrix114 posted over a year ago
*
everything about her is damn sexy though :D
bellatrix114 posted over a year ago
*
Ikr!
zanhar1 posted over a year ago
 bellatrix114 posted over a year ago
next question »

bellatrix lestrange Respostas

kenzichu said:
her crazy beautiful hair
select as best answer
posted over a year ago 
zanhar1 said:
Her hair or her mesmerizing eyes. :3
select as best answer
posted over a year ago 
*
i agree :)
bellatrix114 posted over a year ago
*
Yeah her hypnotizing eyes :]
BellaLovett posted over a year ago
lezperv said:
Her sexy bunda body or her beautiful face! They just show sooo much emotions and you can feel it too, which makes you wanna do the same thing XD
select as best answer
posted over a year ago 
*
Here sexy bunda shows emotion ?
hisblueeyes posted over a year ago
*
you know, when she's angry or just plain crazy... her body reacts a certain way X3
lezperv posted over a year ago
BellatrixL23 said:
Her hairstyle, dress and necklace, and also herself confidence and insanity :P
select as best answer
posted over a year ago 
BellaLovett said:
Her messy hair .. and her "sexy" waist :P
select as best answer
posted over a year ago 
*
Yes :3
zanhar1 posted over a year ago
*
:]
BellaLovett posted over a year ago
magicfairydust said:
She has beautiful eyes. I also amor her curly hair and just her facial structure in general. She's beautiful!
select as best answer
posted over a year ago 
kstewfam said:
SHE IS SOOOO COOL!!!!!!!!!!
select as best answer
posted over a year ago 
zar_far11 said:
I just think, like, the way she carries herself, her confidence, and you also just gotta amor her hair :)
select as best answer
posted over a year ago 
*
Agreed
zanhar1 posted over a year ago
bellatrix101 said:
Her crazy all over the place hair.
select as best answer
posted over a year ago 
next question »