basquetebol, basquete Wall

Next Previous

Displaying wall entries 1-10 of 57

smile
OakTown_Queen said …
I'm so excited to watch the NBA Finals today! This is the first time in my life that I've ever watched them! Go Warriors #DubNation Posted over a year ago
fifiade said …
i basquetebol, basquete is life Posted over a year ago
furryhailey said …
i have been playing basket balll for 1o years i amor it ialso amor danceing and singing. Posted over a year ago
furryhailey commented…
10 over a year ago
soccernick said …
I am not the biggest fã of basquetebol, basquete but I still like it. I have played for 4 years. Posted over a year ago
cool
True-Finn-Fan said …
i play non professional basketball... out on the concrete with my friends. :) Posted over a year ago
ripper124 commented…
thats cool big brother over a year ago
True-Finn-Fan commented…
^thanks :D over a year ago
smile
StarFox13 said …
I played basquetebol, basquete 4 3years Posted over a year ago
kiss
fassmackey said …
sports suck!!! Has sports ever cured a illness? Ever fed the hungry? Ever stopped a war? No? thought not, @*&ssyares wannabes. lol If we didn"t waste our collective(OOOO BIG WORD!) ON BULLSHIT We,d have a cure for cancer por now. No all the jock arseholes have to have something to wank off too. shame all that money wasted. Posted over a year ago
Bladewarrior commented…
maybe if you played some sports you'd learn the health benefits or maybe if you went to school and attended science class you'd actually know over a year ago
michaelshk commented…
if you dont likke sport why are you comenting on a basquetebol, basquete club over a year ago
big smile
Linanel08 said …
heey my school girls basquetebol, basquete team has been champions for 6years in a row this being my 3rd ano amor the sport Posted over a year ago
_PRETTYQUEEN1E said …
i made my schools girls basquetebol, basquete team !!!!! Posted over a year ago
kristyJ commented…
congrats hunn : ) over a year ago
lilmuf100 commented…
i didnt you r sooooo lucky im still wrecked about it over a year ago
fifiade commented…
congrats over a year ago
big smile
iS2cameronboyce said …
Damn I amor Bball My favorito Sport I Also Play It and watch Any Game I can Find :D' Posted over a year ago
big smile
h3rmioneg said …
favorito Sport! Posted over a year ago
callachampcom said …
oi basquetebol, basquete fans. Has anyone been on Callachamp.com? Callachamp allows fãs to chat with NBA stars one one one. Some of the players you can speak to are Tim Hardaway, Hall of Famer Rick Barry, Horace Grant, Charlie Ward, Xavier McDaniel, Jerome Williams the lixo Yark Dog. Posted over a year ago
crying
harrylover33 said …
i loved raio, ray allen but now he is apart of the heat and he is just another player! Posted over a year ago
TD_life14 said …
CELTICS! :D Posted over a year ago
Calynndrobac said …
Lakers!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
big smile
boyzboyz said …
go heat they won dah championship game to the thunder yay yay!!! go heat Posted over a year ago
terian commented…
basquetebol, basquete is my favorito sport over a year ago
big smile
mindless_luvr said …
Miami Heat!!!! We Won Dha Championship Game!!!!!! Woo Hoo!!!! Posted over a year ago
Troy_football said …
I mite b the only dude on fanpop haha but I amor basquetebol, basquete Posted over a year ago
spiceykayla commented…
i amor basquetebol, basquete tooo lol (: ur cute btw over a year ago
Troy_football commented…
haha thanks... ur really hott too ;) over a year ago
spiceykayla commented…
thanx msg me (; over a year ago
Troy_football commented…
kk just did ;) over a year ago
cool
Nsyncfan619 said …
im a girl, but so I amor playing basketball.
who ever made basquetebol, basquete is genius. i am very good at basketball. Posted over a year ago
kakukun said …
Even though I'm a girl I amor playing basketball! I'm no good at it, but I'm getting better XD Posted over a year ago
popstar000 said …
i amor playing basquetebol, basquete but i dont amor the teans and stuff like that Posted over a year ago
smirk
jadeswagg1 said …
i can't play it but i luv <3 it Posted over a year ago
happyface179 said …
I amor BASKETBALL!! I hav practice this week. Posted over a year ago
big smile
victoria7011 said …
I amor basketball!Used to never play it but now i have started this year!:D Im not good but i want to get better.Going to play with my pal Rachael at a park near us!:D Posted over a year ago
cool
srocroyal143 said …
just played b-ball with my uncle of course i won Posted over a year ago
Anaboo said …
basquetebol, basquete is tight Posted over a year ago
chl25 commented…
i no but rose is the best over a year ago
smile
jack23 said …
go detroit pistons
Posted over a year ago
MzmindlessTlat said …
It's messed up I like to watch but can't play worth crap Posted over a year ago
hotlia said …
I amor basquetebol, basquete my big bro plays Posted over a year ago
mrs_sexy commented…
our big brother playz over a year ago
hotlia commented…
ik over a year ago
brian316 said …
I play it Posted over a year ago
jonathanhudson commented…
same over a year ago
major8 said …
id be ballin all dia if i had the chance Posted over a year ago
bfflvvh said …
im from d-town nd im very upset bout the tyson trade. sigh now i dont think that the mavs gonna win it all again :( Posted over a year ago
MB4ME commented…
No offense but Mavs sukk rite now over a year ago
bfflvvh commented…
lyke i dont know tht itz cuz we dont got tyson nd jj nd caron over a year ago
laugh
sayou said …
I LUV BASKETBALL,i am totally into it,even if i am a girl well,GO SAYOUISS Posted over a year ago
magicfairydust said …
yes! lockout is over :D laker vs bulls natal dia Posted over a year ago
cool
selenamaslow said …
I luv basketball!! I would play it all dia if I could lol I luv playing w/ mi big cuzzins Justin , Derek n Andrew lol I'm da only girl in mi fam who likes basquetebol, basquete :) Posted over a year ago
sayou commented…
I AGREE:))))))))) over a year ago
sayou commented…
AND ME TOOO over a year ago
selenamaslow commented…
lol that's kol!! :D over a year ago
bfflvvh commented…
ikr over a year ago
BridgetLuvsDogs said …
i tried out for my school basquetebol, basquete team and i didnt make it....

JUST KIDDING JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK !!!!!!!! Posted over a year ago
jonathanhudson commented…
was it a try out our do you just show up and they say you made the team over a year ago
smile
darkmaria said …
i amor basquetebol, basquete i feel good while i playing it.... Posted over a year ago
lexybieber25 said …
i amor basketball!!! Posted over a year ago
big smile
Emily-4 said …
Yah i amor basquetebol, basquete its the BEST!! My school has a big gym and new basketballs! So its freakin awesome. And i have a hoop at início so i can practice :D Posted over a year ago
wink
ShaclowStalker said …
I am playing basquetebol, basquete soon lmao...... xD Posted over a year ago
cleo-mermaid commented…
its 12 in the moring... over a year ago
ShaclowStalker commented…
Well that the time you're from xP over a year ago
sad
finchelfan2999 said …
Im basquetebol, basquete hoop-less at my house..no hoop or anything to practice with! it makes me all sad... Posted over a year ago
ShaileeBug commented…
*Sigh* That's the same at my old house... And new. So I just use a kiddie one. Agian Sigh. over a year ago
finchelfan2999 commented…
its alright, ur not alone...*pat pat* over a year ago
sayou commented…
same here,have any conclution? over a year ago
meh
lily649 said …
i wasnt able to play basquetebol, basquete in the the last two days cuz there waz no gym in school and it waz raining outside so i couldnt play outside meh Posted over a year ago
hmmm
joyboyz said …
Wish i have a basquetebol, basquete hop at my place Posted over a year ago
big smile
gasb said …
i amor basquetebol, basquete i practice everyday in my backyard Posted over a year ago
sad
lily649 said …
i played it today i got hit in the face wah Posted over a year ago
lily649 said …
i like basquetebol, basquete Posted over a year ago
jbiebgirl100 commented…
i like soccer...YOU BETTER BE PART OF THE futebol CLUB. over a year ago
lily649 commented…
um over a year ago
lily649 commented…
lol over a year ago
JBLUV11 said …
basquetebol, basquete is my sport,
basquetebol, basquete is in my veins,
my basquetebol, basquete team was undefeated this year.
basquetebol, basquete is myself. Posted over a year ago
lily649 commented…
wow now thats wat i call info over a year ago
Jessicaflin said …
basquetebol, basquete is soooooo awesome!!!!!!!!! Ots the best spot Posted over a year ago
maggi-phil said …
cadastrar-se NBA/CieAura team link Posted over a year ago
robinsonkristy said …
MVP{DERRICK ROSE} Posted over a year ago
heart
ScReAm321 said …
i lllllllooooooooooovvvvvvvvveee basketball<3! Posted over a year ago
heart
xXBrittanyBXx said …
amor BASKETBALL! Posted over a year ago
ScReAm321 commented…
same here!! over a year ago
lily649 said …
i mean slam
Posted over a year ago
lily649 said …
KOBE BRYANT !!!!!!!!!!!!!! some lam dunk
Posted over a year ago
heart
aya3 said …
basquetebol, basquete is ma life!!!!!!!!!!!!! my blood and my air, what can i do?ill die without it!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
ray99 commented…
aya is a cadela, puta over a year ago
MrsJalynBieber commented…
that is mean over a year ago
lily649 commented…
wow u really amor it over a year ago
heart
krtl said …
i amor you TURKIYEEEE!
you r the champion of our hearts!
congratulations for U.S.A TURKIYE and Lithuanian!
it s a great job U.S.A !
I hope u will get better in ur career Kevin Durant!

TURKIYE seninle gurur duyuyor 12Dev Adam!!!! Posted over a year ago
heart
krtl said …
işte buuuuuuu!

haha!!

we r champion all of the world!!!!

and we let Serbia know it this evening too!!

championship belongs with us!!

...who care U.S.A????

who care Kevin Durant???

oi can u understand us U.S.A?!!!!

we r only champion all the world!!!!!!

here is TURKIYE and u cant be champion here!!!!!

I amor YOU TURKIYEEEEEEEEE!!!

We r Turkish !!!!!
:)))♥ Posted over a year ago