Avatar- A Lenda de Korra Wall

Displaying wall entries 51-60 of 716

Zutara4always said …
So this episode couldn't be mais perfect! I loved everything about, no doubt my favorito one so far. I was so happy when Amon came in like foreal. Poor Asami though :( it's okay Bolin will be there for you, Bosami forever. And the Makorra was beautiful! <3 Oh wait I thought of a way the episode could have been better. TAHNO! Posted over a year ago
carrieicecream commented…
I liked the flashbacks. over a year ago
PonygirlCurtis7 commented…
so did i. we got to see older Toph! over a year ago
Zutara4always commented…
Yeah I was excited to see them too but I gotta say I was even mais excited when I saw General Iroh at the end of 10! I mean the first time I watched it I had no clue what he had said because I couldn't hear him over my screaming xD over a year ago
wolfmaster3000 said …
OKAY OMG THERE ENDING "AMON" ALREADY!!!!!? WTF DOES THAT MEAN KORRA ISN'T GOING TO HAVE A SEASON 2 !!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
Kadaj commented…
I really hope that they don't kill off Amon. :( I actually like him a lot. over a year ago
wolfmaster3000 commented…
yeah me too, but in the teaser I watched it looks like Amon vs korra is happening. at least with Aang he did other little challenges at the end of each season leading up to his battle with the fogo lord. to show his growth. unless Amon is a lesser agent for a bigger person in the equalists over a year ago
Brandon1996 commented…
i aqgre avatarkorrafan over a year ago
laugh
Rae_sowavy said …
Omg this episode was Intense. I loved it!! Asami looked really jelous but he was just looking out for his friend. (lol nope. he has feelings for Korra no matter what anyone says.) Also Amon basically saved Korra por taking Tarrlock's bending away. Posted over a year ago
sophiebridgers commented…
i know it was epic!!!!! seguinte ep is going to be the season finale hope its not to much off a Cliff hanger :D over a year ago
NightFrog commented…
Amon increased his awesome points por 20% over a year ago
xDark_Angelx commented…
^^Oh, I didn't know that. Though I wonder what happens in seguinte week's episode, too. over a year ago
big smile
444lacey said …
Omg! The season finale comes out on my birthday! That is going to make my birthday soooooooooooo awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YAY! Posted over a year ago
NightFrog commented…
Cool. I'll be traveling to my vacation, sadly- I asked my mom that if we were in a motel at the time we can stay till 11 until the show's done. XD over a year ago
Zutara4always commented…
that's awesome! over a year ago
percabeth97 said …
I HOPE ASAMI DOESN'T TURN BAD!! Cuz i think she's getting jealous of Korra is hanging out with her bf.... and and and (not related to asami,)korra got kidnapped por Tarlock =3="
OH THE DRAMA IS KILLING ME!! 8D Posted over a year ago
zanhar1 commented…
I hope she stays on the good side too. over a year ago
Zutara4always commented…
I know I amor her, I really don't want her to turn equalist, and I'm pretty sure she's mais than just jealous she'll probably break up with him, I mean I would. over a year ago
percabeth97 commented…
yep yep!! i hope it's not all cliche and stuff... there can be many scenarios... SCENARIO 1: she turns bad,joins equalists,then returns and is good saying"we're friends right?/that's what friends are for right?" SCENARIO 2: she dies trying to protect one of them (like maybe after she turned evil or something) ...any other possible scenarios? :) over a year ago
AvatarKorraFan said …
It is just me or does Tarlock's voice resemble to Amon's? o.o Posted over a year ago
NightFrog commented…
Sort of. Their voice actors are different, though. Lol, I like how Tarrlok's voice actor also voices all of the animais (like Naga and Pabu) in the show as well as the last series. XD over a year ago
zanhar1 commented…
Tarlock is Amon at least I think so. over a year ago
NightFrog commented…
HA! I KNEW HE WASN'T AMON! *Rejoices in victory* over a year ago
AvatarKorraFan said …
Omg...I just got done watching what Tarrlock made up for his lie and he is such a FAKE! I always hated him without a clue but to me there was just something about him that I HATED. It was actually everything. I bet that somewhere in the series his bending is going to be taken away. Hehe. Posted over a year ago
YJgirlforever commented…
Where did he get all that stuff any way over a year ago
NightFrog commented…
^That's what I was wondering. Maybe he had access to it because he has the police under his control..? over a year ago
AvatarKorraFan commented…
Maybe :3 over a year ago
AvatarKorraFan commented…
AHAH! I WAS RIGHT!!!!!!! over a year ago
wolfmaster3000 said …
OMG OMG OMG I THINK TARLOCK KILLED AANG !!!!!!!!!!!! , if you notice in the Flash Back Tarlock is there and he's controling Aang it looked like. Posted over a year ago
lord1bobos commented…
do u think that aang was killed? i do not want that over a year ago
MJsValentine commented…
that wasnt tarrlock. also the writers have confirmed that Aang died in a different way over a year ago
crisy93 commented…
No, Aang died because his avatar years had been used up in the iceberg. That would just be wrong for him to be killed. Plus, Aang is just too awesome to be killed. :D over a year ago
percabeth97 commented…
yeah i was starting to wonder how he died.... HE HAS A BEARD O^O over a year ago
crisy93 said …
Did you know that the person who voices Asami also portrayed Yue in The Last Airbender? Posted over a year ago
xDark_Angelx commented…
Yeah, and that's cool. If I had to pick, that woman was one of the better actors in the movie that I liked a little. over a year ago
crisy93 commented…
Totally. I loved how when she became the moon spirit, her hair turned dark again. over a year ago
crisy93 commented…
Aww haha over a year ago
Spikefan74 said …
Who were those people in Korra's vision at the end of episode 8? It went por too fast. Posted over a year ago
NightFrog commented…
Toph, Aang, Sokka, (suspected) Yakone, and maybe a jury, because it looked like it was placed in a court room. Yakone appeared to be blood bending Sokka (Toph tried stopping him and got blood bended as well), and Aang was behind Yakone trying to stop him. over a year ago
NightFrog commented…
*Yukone over a year ago
Spikefan74 commented…
I certainly hope they show mais soon, the curiousity is killing me lol. over a year ago
zanesaaomgfan said …
I have a feeling something will happen that will make the air bending click for Korra. Posted over a year ago
ejp32920000 said …
ok episode 8 is the best episode yet. i mean badass night patrolling? hell yeah! Tarlock is a serious physcho path i mean wth? kidnapping the avatar? thats ur big plan? have u forgotten SHES THE FRIGGIN AVATAR! good luck keeping her for mais than an episode moron. Korra better have these visions mais often i amor seeing the old team! We need Lin back as police chief and one mais thing...ASAMI IS SO BADASS!! that is all.. Posted over a year ago
zanhar1 commented…
.ASAMI IS SO BADASS!! Truth hath been spoken! over a year ago
YJgirlforever commented…
Asami got jealous that was new, usually Korra is the one to get jealous over a year ago
crisy93 commented…
I really hope to see a bit of Katara action. :D over a year ago
zanhar1 said …
1. Always hated Rarlock for some reason, I found out why; he arrested my baby Asami.

2. We shall meet again beautiful woman is now my favorito Meelo qoute. Posted over a year ago
zanhar1 commented…
And also, is it just me or did Tarlock's reflection in the water and Korra's blurred vision of him look like Amon? over a year ago
JoJoSama commented…
Never noticed that O.o over a year ago
AvatarKorraFan commented…
Forget about Asami for a second,HE KIDNAPPED THE avatar >:O over a year ago
zanesaaomgfan said …
Am I the only one upset that Zuko hasn't shown up once? Posted over a year ago
athenartemis commented…
No, no you are not. over a year ago
JoJoSama commented…
He should show up soon...but I kinda don't wanna see him all old ToT over a year ago
athenartemis commented…
^Yeah, I'm curious as to whether she regained sanity. over a year ago
sick
MJsValentine said …
Am I the only one who thinks that it's weird that Korra recieves so little respect from the governing bodies of Republic City? I know that she's still in training and hasn't mastered airbending yet, but that doesn't change the fact that she's the freaking Avatar! Posted over a year ago
JoJoSama commented…
I bet it's Tarlock's influence on the council, police, etc. He's made them think that the avatar is a nuisance and is in the way. Not an enemy...but not someone who should be respected...I hate Tarlock -_- over a year ago
karlyluvsam commented…
they just see her as a little girl .. not as a avatar & it will continue intel shes a realized avatar over a year ago
AvatarKorraFan commented…
Yep. Tarrlock does make people think that she makes things worse. He just convinces people,I don't know how. over a year ago
Rae_sowavy said …
This episode was crazy I cant wait for seguinte week
Posted over a year ago
karlyluvsam commented…
ik just awesome over a year ago
xDark_Angelx commented…
I loved it! So intense, but, like I mentioned, hate the cliffhanger. We have to wait a week! D: over a year ago
AvatarKorraFan commented…
HOPEFULLY Tarrlock gets his bending taken away and Lin goes back to cheif police. I though it was funny when Tenzin said ''But it's true,you are the worst cheif EVER'' over a year ago
xDark_Angelx said …
Nooooo! Curse you, cliffhangers!

I honestly hate Tarrlok much mais than Amon-anyone else? Posted over a year ago
YJgirlforever commented…
Did anyone else started thinking Hama when he blood bended Korra over a year ago
dancer3124 commented…
i think tarrlok is related to hama somehow or he ;earned blood bending from her over a year ago
YJgirlforever commented…
Same here and maybe Tarrlock is Amon it is a good possibility over a year ago
zanesaaomgfan said …
Where can I watch episodes of it? I missed the last two and they're NOT on Nick.com yet!! Posted over a year ago
MJsValentine commented…
1channel.ch/watch-2732358-The-Last-Airbender-The-Legend-of-Korra over a year ago
zanesaaomgfan commented…
^ 9 isn't there.. over a year ago
crisy93 commented…
animeflavor.com over a year ago
laugh
korralover said …
So tarloc is a darthvadder and korra is a dragon.;) Posted over a year ago
MJsValentine commented…
He seems to be mais of a Palpatine xD over a year ago
korralover commented…
ya haha over a year ago
crisy93 said …
CABBAGE CORP! Posted over a year ago
MeG4n commented…
The cabbage guy from Avatar, MY cabbages!! over a year ago
crisy93 commented…
I know! He must be the cabbage merchant's grandchild! After all his attempts to just sell a freaking cabbage were foiled por the Gaang (ha) he finally hit success. . . :D over a year ago
zanhar1 said …
Might not get to see this week's Korra. -_- This displeases me. Posted over a year ago
AvatarKorraFan commented…
I know :[ We didn't get one last week & it feels like FOREVER over a year ago
crisy93 commented…
We won't be getting one this week either, right? Its been canceled for 2 weeks! over a year ago
zanhar1 commented…
It does over a year ago
BeastBoyCahill said …
1001st fan... Posted over a year ago
xDark_Angelx commented…
Cool! But, aww, I wanted to celebrate having 1000 fans...happy 2010 fans. *waves noise maker* XD over a year ago
AvatarKorraFan commented…
I like your Kagamine Rin & Len fotografia :] over a year ago
xDark_Angelx commented…
*1010 fans-haha. XD over a year ago
BeastBoyCahill commented…
@AvatarKorraFan: Thanks! over a year ago
vaso789 said …
I want to start the series and I have one question. Do I have to watch avatar before the legend of korra? Posted over a year ago
TheCursedRose commented…
No, you don't have to. But in my opinion you should watch TLA before TLOK. over a year ago
deangelo14 commented…
it would be better to do a little researh on avatar so you can be caught up to whats going on in the new series over a year ago
xDark_Angelx commented…
^^Haha! And like everyone else said, you won't be too confused, but really, you SHOULD watch it, just because, well, the older show was pure awesomeness. over a year ago
zanhar1 said …
The new team avatar is awesome. And Asami is so bada**! I wish I could drive like her! Posted over a year ago
athenartemis commented…
I flipped out when they said "Team Avatar". I swear, if Bolin starts coining group names, I'm going to start fangirling! over a year ago
cool
codyo1 said …
i just took a teste to see which character i'm most like and i got...
Korra!!! (funny i got katara for ALTA and korra and katara are both of my favorito characters.) Posted over a year ago
MJsValentine said …
Aha..so several pages suggest that the names of some future episodes are going to be "Out of the Past" and "When Extremes Meet". No idea whether they are rumours or not. However, Dante Basco confirmed that one upcoming episode is called "Skeleton in the Closet".

Saturday...where are you?! Posted over a year ago
Black-knight77 said …
This needs to be on TV in Australia...
Posted over a year ago
weneegee commented…
INDEED IT DOES!!! over a year ago
Black-knight77 commented…
C: over a year ago
weneegee commented…
:D over a year ago
duncanlovR said …
I know there isn't going to be another episode to catch until June, but what dia and time does new episodes premiere on? I can never seem to get it right. ¬¬ Posted over a year ago
mstre commented…
June 2 over a year ago
duncanlovR commented…
I meant what week day, but thanks. over a year ago
NightFrog commented…
No prob. :) over a year ago
Rae_sowavy said …
Can't believe they canceled Legend of Korra for. 2 weeks. :( I NEED A NEW EPISODE -____- Posted over a year ago
deangelo14 commented…
wowww i woke up this morning thinking that a new eposidoe was going to be on ... i need my eposiode!!!!! over a year ago
Rae_sowavy commented…
Ik they shouldn't cancelar it #depressed over a year ago
MJsValentine commented…
They didn't cancelar it. It's just one of their hiatus breaks. But hey, two weeks is nothing compared to the airdates of some other Nick shows. Just keep your fingers crossed that Korra doesn't get sucked into one of those notorious hellatus breaks. D: over a year ago
ratava123 said …
I've finally gotten around to watching. I'm on episode 7. I really like it! Glad it's kinda like avatar but not exactly. They've done a good job. :) Posted over a year ago
karlyluvsam commented…
yeah got around to watching my self as well over a year ago
deangelo14 commented…
agree they did do a good job over a year ago
xDark_Angelx commented…
They really have. It'll never be anything like the Last Airbender, but it is quite good. over a year ago
karlyluvsam commented…
very good happy i gave it a chance over a year ago
big smile
morgaroni said …
Ekk!! I can't believe it came out and I didn't know about it!!! lol Watching the first ep with my sister now on nick.com! Posted over a year ago
zanhar1 commented…
Amazing right :P over a year ago
xDark_Angelx commented…
Hope you enjoy it! I know I did. :D over a year ago
deangelo14 commented…
lol over a year ago
morgaroni commented…
I totally did! over a year ago
curtains4 said …
I can never catch this show on TV and i wanna watch it soooooo bad! I recorded it on my DVR but it was retarded and recorded Kung Fu Panda instead!!!!!!! Posted over a year ago
crisy93 commented…
Go to AnimeFlavor.com click on desenhos animados select Korra scroll down over a year ago
curtains4 commented…
kk thx! over a year ago
lord1bobos said …
avatar the legened of korra is on the mean page of fanpop Posted over a year ago
shadirby commented…
Yeah! It was awesome. over a year ago
cool
lord1bobos said …
are you ready for the new ep Posted over a year ago
lord1bobos commented…
yeahh over a year ago
deangelo14 said …
Does anyone know what happened to zuko mother!!!!!!!!!!!!
Posted over a year ago
athenartemis commented…
No. I wish! over a year ago
hookie12 commented…
I wish I did it just eats at me over a year ago
carlie445 commented…
Hmm.... I think she was mugged or something. IDK. over a year ago
FIRE_LEGEND said …
Could someone tell me where 2 find the full episodes I DONT HAVE CABLE ANYMORE :'( Posted over a year ago
MikeTheNewGuy commented…
did you try nick.com? over a year ago
brownwolf13 commented…
linkThis is what I use. over a year ago
kevinkamps commented…
Anime44 good also o.o... over a year ago
hmmm
Angle97 said …
Is it just me or does anyone else not truat Asami....:'/ i mean she defended Mako, and everyone, but i have this feeling she's going to turn on them later..... Posted over a year ago
chnamul commented…
I agree your opinon and if she change mind to them it could be mais interesting story over a year ago
zanhar1 commented…
As of now she has my complete trust, I have no reason to not trust her. over a year ago
Angle97 commented…
ya i just think it's going to be like back and forth with her. Now she's all ticked cuz Mako and Korra kissed so ya it's just like awkward i guess. And she may turn on them later cuz they think it's be mais interesting (like chnamul said), and then go back and try and help them towards the very end. idk... over a year ago
chnamul said …
Hi I am korea fã 'legen of korra' recently I saw korra kiss scene..... I think korra amor strory so fast mais than anterior series. especially I don't like maco cause he is Traitor and playboy I hope korra never fell in amor him !! never ever Posted over a year ago
lord1bobos commented…
i do not know but i think that show is different from atla over a year ago
hookie12 commented…
I don't know how you can't like Mako. over a year ago
Icicle1penguin commented…
Mako's pretty decent. How can you hate someone who cares about his brother so much! :D I'm pretty sure he's just dealing with conflicting emotions right now. He likes both Asami' and Korra. Maybe he's just overwhelmed por the fact Korra's an avatar and he's already found Asami, and after all Asami did for them he just couldn't hurt her feelings. And he probably didn't mean to hurt Bolin's feelings. Maki likes Korra too, you know, and for some reason he keeps telling himself they can't be together. ._. over a year ago
crying
SnowyMoon said …
Why can't Saturday be followed por Saturday? Posted over a year ago
lord1bobos commented…
i am totally with you over a year ago
BakaOnibi commented…
There are plenty of good shows that don't air on Saturday. over a year ago
Icicle1penguin commented…
LOL. XD indeed, life would be better. :3 over a year ago
viktoriya773 said …
This club needs much mais fans! Awesome animation!
Also, if anybody watched FMA, Asami is based on Lust! Omg! Posted over a year ago
lord1bobos commented…
what is that mean over a year ago
BakaOnibi commented…
@lord1bobos: Asami's design is based on a character from Full Metal Alchemist. over a year ago
viktoriya773 commented…
the girl who's on my icon! thanks zanhar1! over a year ago
zanhar1 commented…
No problem. Lust is the reason I startedto like Asami in the first place. :P if Asami is based on Lust (one of the vest animê characters ever) then she is clearly a great character. :3 over a year ago
meh
CeceliaSky said …
do airnomat avatars are the only one with arrows or is korra hiding hers? Posted over a year ago
tiffany88 commented…
lol no, Korra doesn't hide her arrows, just the air nomad avatar has Arqueiro tatuagens :D over a year ago
CeceliaSky commented…
Ooooh..... :) over a year ago
CeceliaSky commented…
okey over a year ago
AnnabethGranger said …
Am i the only one who's noticed Korra still hasnt gone into the avatar stated cuz aang did it like the 2ed episode....... Posted over a year ago
lord1bobos commented…
yes but nothing happened to go into the avatar state over a year ago
xDark_Angelx commented…
^Right. At least, nothing agonizing or emotionall painful. over a year ago
hookie12 commented…
I can't wait until she does go into the avatar state I can sense it will be soon (And no I am not a gypse sadly :( ) over a year ago
AnnabethGranger commented…
waht about when she kinda saw everyone being tied up i feel like aang went into the avatar state over every little thing over a year ago
heart
pumpkinqueen said …
Screw the haters, I amor Tahno! He's my pretty boy and you can't have him~! Posted over a year ago
NightFrog commented…
I sense a challenge emerging.. xD over a year ago
pumpkinqueen commented…
*stares down* over a year ago
hookie12 commented…
I think Tahno deserved to loss his bending, I mean he bribed the reff and didn't even win he cheated so in conclusion He should learn from this and learn to never cheat over a year ago
zanhar1 said …
Thanks to tumblr I realized how tall Asami was compared to Korra. Dang, that woman would freaking tower over me! Posted over a year ago
NightFrog said …
NOT MY CABBAGE CORP! Posted over a year ago
NightFrog commented…
On a much lighter note, a solar eclipse is suppose to occur in a few minutes. over a year ago
zanhar1 commented…
YES YOUR CABBAGE CORPS!!!! *Stares out the window, waiting (because I have nothing else to do)* over a year ago
hookie12 commented…
OH...MY...GOD!!!!! I was laughing. They just had to bring the cabbage joke back I wonder if thats the cabbage man's son. We will probably see him again over a year ago
big smile
Zutara4always said …
Alright you guys I have officially started shipping Bosami. Once I board I don't ship lightly, so yeah first thing first i've made a Bosami club, come cadastrar-se if you want :) Posted over a year ago
zanhar1 commented…
I'll cadastrar-se over a year ago
lord1bobos commented…
ok over a year ago
SnowyMoon commented…
Bosami is still better then Masami! I'll join! over a year ago
hookie12 commented…
I like Kolin over a year ago
Rae_sowavy said …
I amor this episode Asami really pulled through in this episode. I dont like the fact that Mako was so mean to Korra when she said Asami's dad was an Equalist. Posted over a year ago
hookie12 commented…
I was kinda mad too over a year ago
zanhar1 said …
So, i don't know if I'm correct or not, but doesn't the ability to take someone's bending away come from energybending? If so doesn't that make Amon himself a bender (since he is taking bending away) therefore making his whole situation hypocritical? Posted over a year ago
TanGiraffegirly commented…
...wow, you're so right! over a year ago
MJsValentine commented…
You're right. However, I wonder if Amon is *really* energybending or not. I doubt it, actually. There are so many theories about that circulating around. over a year ago
hookie12 commented…
You are right taking somebody's bending away is energybending over a year ago
MissThinMint said …
Asami, I'm sorry I hated you and thought you were evil at first. Turns out it was just your Dad who was friends with Amon. Whoops!! Posted over a year ago
carrieicecream said …
I amor Asami! If you still hate her, then something is wrong with you. She was sooo awesome and amazing this episode, she's now my 3rd favorito only after Korra and Bolin!!! :) Posted over a year ago
zanhar1 commented…
Asami is the best and everyone knows it! :D I knew my Asami wasn't evil. :3 over a year ago
JoJoSama commented…
She eventually grew on me...I loved Makorra (still do) but I like Asami and Mako mais now. Asami is just a cool character in general too! over a year ago
zanhar1 commented…
Changed my mind, pft... I always loved her. x3 over a year ago
Icicle1penguin said …
Woo! Asami's part of Team Avatar! :D

DEAL WITH IT.

And they're all living together. Will they be fighting over the bathroom or something? Posted over a year ago
carrieicecream commented…
WOOO ASAMI!!!! :D over a year ago
zanhar1 commented…
Asami and the others are going to embark on epic adventurers together! :D over a year ago
athenartemis said …
Borra, Makorra, Masami, Bosami.

Now they all live together. This is getting very good.
(I wonder what Ikki and Jinora have to say to Mako, Bolin, and Asami) Posted over a year ago
carrieicecream commented…
Omg they are going to embarrass Korra like no tomorrow. over a year ago
xDark_Angelx commented…
Hehe, I sense good comedy there. over a year ago
JoJoSama commented…
I hope for Mako and Korra to get closer or her and Bolin ;) over a year ago
MJsValentine said …
Holy moly. My coração was beating faster than a racing horse on crack in this epsiode. Wow, just, wow. I'm stunned! Posted over a year ago
zanhar1 commented…
It's my favorito so far. over a year ago
MJsValentine commented…
Same here. over a year ago
MissThinMint commented…
amor your personification, dude. over a year ago
carrieicecream commented…
It's also my favorito so far. :) over a year ago
zanhar1 said …
Not my cabbage corps!

Asami's racing!

Korra putting on Asami's makeup!

The feelings! Posted over a year ago
zanhar1 commented…
My poor Asami. Now she lost both of her parents. D: But at least I got to see her fighting! over a year ago
bakes2389 commented…
She was awesome in that episode!!! I loved the Cabbage man!!! I laughed so hard! xD Chief Be Fong is the shit......I amor that woman! Asami racing was awesome and then her fighting just blew me away! Loved the new episode! over a year ago
zanhar1 commented…
Most people didn't. :P over a year ago
xDark_Angelx said …
The info my TV gives about the newest episode today says Korra thinks an ally is an Equalist. I immediately thought of Asami...guys, it could be true! (sure, it says she only thinks, but you can never know!) Posted over a year ago
xDark_Angelx commented…
Omg, it's on now! Can't wait. :o over a year ago
bakes2389 commented…
^ lol I know! I was totally thinking of all the possibilities they could have with Asami!!! over a year ago
zanhar1 commented…
They can go to Amber island together! If it's still there. :P over a year ago
lord1bobos said …
how many episods had u watched Posted over a year ago
MJsValentine commented…
Six, hopefully seven today. over a year ago
zanhar1 commented…
All of the ones that aired. over a year ago
lord1bobos said …
waw we got a lot of topo, início vídeos here so awesome Posted over a year ago
carrieicecream said …
Who doesn't like the new look for fanpop? They took away the atualizações bar, and I always used that! :( Posted over a year ago
carrieicecream commented…
Whew, nevermind, I found out how to get to the updates. You just click on the "Home" bar and click on atualizações from there. :) over a year ago
zanhar1 commented…
Makes it one click harder though lol. over a year ago
lord1bobos commented…
i do not like the new look too over a year ago
MJsValentine commented…
I think it's alright. But they totally ruined the banners :/ over a year ago
big smile
codyo1 said …
i am so excited about tomorrow i cant wait Posted over a year ago
MJsValentine said …
Is anyone familiar with the 'Night at the Museum' movie(s)? If yes, the guy who plays the young Pharaoh happens to be Tahno's voice actor. Posted over a year ago
zanhar1 commented…
I saw those movies! lol that's interesting. :p over a year ago
codyo1 commented…
seriously?! over a year ago
xDark_Angelx commented…
Cool to know! :) over a year ago
zanhar1 said …
Who thinks we should have one of those ícone making contests here? Posted over a year ago
NightFrog commented…
I'm all for it. over a year ago
purplepep4 commented…
me over a year ago
xDark_Angelx commented…
I would amor that. over a year ago
courtneykutie said …
I don't know what its called, but my favorito part is when all the Avatars are in one and they fight! When that thing glows,! Anyway I hope it happens soon! Posted over a year ago
courtneykutie commented…
Just Remembered I think its called Avatars state! I want her to kick some ass! over a year ago
xDark_Angelx commented…
I'd amor to see Korra in the avatar state and her to lose control...for some reason. ^.^ over a year ago
Icicle1penguin commented…
Ah, Korra in avatar State...I wanna seee! ^w^ over a year ago
courtneykutie commented…
Me tooooo sooooooo badddd! over a year ago
zanhar1 said …
Asami is so hard to love; I just have such mixed feelings for her, I want her to be on the good side so she won't be as hated. But I want her to be on the bad side because I amor villains. I want her to be good so I can finally like a good guy. But once again I want her to be bad so I can at least be assured she won't be a super minor character. On the other side I want her to be good just to prove all the people who say she is wrong. I also don't know if I think she's an equalist or not! Posted over a year ago
zanhar1 commented…
I think she is but i also think she's not, there's evidence supporting both sides! And then the shipping I don't know who I want her to be with Bolin, Mako, or Tahno! I amor her with Mako but so far he hasn't been that faithful, therefore I want her with Bolin, at least the rabid Makorra fãs will shut up then! And lastly for this little rant; Why can't she just get some mais character development!? over a year ago
athenartemis commented…
Maybe she'll be like Zuko, bad, but then realizes good is better. over a year ago
MissThinMint commented…
The descrição for the upcoming epsiode says that Korra is going to investigate one of her friends being a possible Equalist. Asami? I hope so. over a year ago
xDark_Angelx said …
Tenzin and Lyn? ...Did ANYONE really see that coming? All I knew was that they were childhood friends, but never expected them to be an ex-couple from long ago. It's so cute. <3 Posted over a year ago
NightFrog commented…
I know! I think it's adorable xD I suppose that ex's out any theories of Sokka being Lin's father then, too. over a year ago
TanGiraffegirly commented…
Most people on tumblr seemed to have seen it coming. In fact, in episode 5, when Pema said she roubou Tenzin from another man, someone on tumblr said 'We all thought of Cheif Bei Fong. ADMIT IT.' over a year ago
pumpkinqueen commented…
It's so cute! I was this close to having my Taang. X3 over a year ago
zanhar1 said …
So after watching today's episode I am left with one question; Asami where the heck are you!? She was there and then she was gone. Pretty much everyone but her (even aleatório characters) were shown during the attack! I'm very concerned that she's just gonna be 'the girlfriend' and a minor character. I hope Asami is an equalist, at least then shel have a better role. To think I was hopping to see her tougher side in this episode. Posted over a year ago
MJsValentine commented…
I really wanted to see her reaction to the whole attack, but I'm still keeping my hopes high that there is a lot mais to her character than being the girlfriend. BTW, Lin and Tenzin were just great in this episode. :3 over a year ago
zanhar1 commented…
I amor Lin, I'm glad she at least got to kick butt in this episode. And I'm glad to know she didn't hate Korra for no reason. over a year ago
zanhar1 commented…
At least if she's an equalist she'll get some development. over a year ago
kristalovepercy said …
oi people, I started a fanfiction come check it out ^_^
link Posted over a year ago
18wanda commented…
Cool over a year ago
wolfmaster3000 said …
HOLY HELL IF YOU'RE A MAKORRA fã WATCH THE NEW EP !!!!!!!!!!! , GEEZE'S THAT WAS FAST ! Posted over a year ago
Katarathe1st said …
ive seen all the episodes and i luv them! but i cant decide borra or makorra Posted over a year ago
Gleek4ever commented…
Makorra, Makorra, Makorra, Makorra, Makorra, MAKORRA!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
pretty_angel92 commented…
Makorra xD over a year ago
zanhar1 commented…
Borra. over a year ago
worried
kittykat8005 said …
I was on deviantART the other dia and someone posted a drawing of Toph and her daughter, and the artist commented on how since Toph is blind, she wouldn't be able to see her daughter.
Imagine how she felt? D: That is just sad! T^T Posted over a year ago
zanhar1 commented…
That's actually pretty sad. over a year ago
kasueji1216 commented…
Wow, that really is sad:( over a year ago
xDark_Angelx commented…
That's so sad. D: over a year ago
Gleek4ever said …
I just saw episode 3 and I gotta say, Amon REALLY scares me. Nothing about the avatar universe is based in reality and yet, I'm afraid of him because when I look at him he makes me feel so vulnerable. I'm not even a bender and I'm so terrified of him. Posted over a year ago
worried
athenartemis said …
My life would be so much simpler if Mako and Asami decided to be platonic friends on their date. Then Asami would be part of Team Avatar, and less people would think she's an equalist! Posted over a year ago
zanhar1 commented…
She could encontro, data Bolin. But your idea works good as well! over a year ago
Icicle1penguin commented…
True. We would totally amor that girl and think "OMG, She should go with Bolin" or maybe Masami would be mais accepted. ^^; over a year ago
zanhar1 commented…
I amor Bosami! over a year ago
zanhar1 said …
I ship Asami and her Moped. :P Posted over a year ago
Icicle1penguin commented…
...YAY! over a year ago
MissThinMint commented…
Okay...That's not strange. (: over a year ago
zanhar1 commented…
:3 problem officer. over a year ago
worried
brownwolf13 said …
That episode was really annoying and made it seem as though Kora doesn't think about anyone but herself! *facepalm* I amor Mako for Kora mais but this was just plain cruel! I'm all for romance but this episode made me sick. It seems as though all writers or directors are pissing me off with every new episode but still can't stop watching cause I want to know what is going on. Whats going to happen to the team and friendship? Again sorry but had no where else to rant. *sigh* Posted over a year ago
bakes2389 commented…
Agreed....it showed how flawed Mako and Korra are. That was not right at all. over a year ago
Icicle1penguin commented…
Right? I mean, that was so mean of her. D: She was so fixed on Mako, she can't see that she's falling in amor with the wrong bother. 3: over a year ago
bakes2389 commented…
Damn these amor squares!!! over a year ago
zanesaaomgfan said …
Once upon a time,
BORRA.
The end.
I FELT SO BAD FOR BOLIN! I WAS GONNA CRY. T_T Posted over a year ago
Icicle1penguin commented…
Poor Bolin. He loves Korra, told his brother he loves Korra, Helped win the Pro-Bending match, bought her flowers, and then he sees them kissing. "I don't want to see his coração get broken" RIIIIIIIGHT. >:O over a year ago
Rae_sowavy said …
I amor this freaking episode its my fave!!!!!
the kiss. Bolin's heartbreak. and i kinda thought it was messed up that Korra was having a great time with Bolin then just going and beijar Mako like that. Posted over a year ago
carrieicecream commented…
I agree, that was kinda messed up of her. Bolin loves her! over a year ago
MissThinMint commented…
She should have made the nature of their relationship mais clear- whether she wanted to be friends or mais over a year ago
pumpkinqueen said …
Borra FTW!!! <333 Posted over a year ago
zanhar1 commented…
Borra and Masami! over a year ago
carrieicecream commented…
Yess!!! Borra is the best ship of all!!!! <3 over a year ago
bakes2389 commented…
Borra is so awesome!!! over a year ago
Icicle1penguin said …
That new episode was so...Romantic. ^^;

'Course it was awesome. There was that whole Makorra thing, and poor Bolin was so sweet to her (Pink roses. mais than a dozen) and had to witness that kiss...

Then he ran away crying. (That actually cracked me up. It was sad and I was about to cry, but I didn't expect Bolin to do THAT. I thought he'd run and cry SILENTLY...Not bawl and get drunk on noodles. XD) Posted over a year ago
zanhar1 commented…
So many ships! over a year ago
bakes2389 commented…
I loved how he got drunk on noodles and his fight with Mako was so funny. And then Pabu trying to leave with them was hilarious! over a year ago
bakes2389 commented…
I so agree with you xDark_Angelx! And OMG I want a chubby Pabu so badly!!! :3 over a year ago
zanhar1 said …
I feel so sorry for Asami. All that romantic drama (Mako beijar Korra. Bolin's coração breaking. Mako's confusion.) it's going on behind her back and she has absolutely no clue. Because of this I bet it'll hit her the hardest when she finds out. Posted over a year ago
Icicle1penguin commented…
Hm. She's absolutely clueless about that. That poor girl. D: And poor Bolin! Gosh, he praised her, showed her around town, got her roses... Really lucky girl, that Korra. >.> over a year ago
zanhar1 commented…
Ikr. It's all so sad! over a year ago
zanhar1 commented…
I think if she becomes an equalist, it'll be because she finds out. over a year ago
shadirby said …
At first I didn't know if I'd like the romantic tension, but I REALLY amor it! Posted over a year ago
Icicle1penguin commented…
Right? It was AWESOME. over a year ago
bakes2389 said …
The new episode is amazing! I loved the amor triângulo goin' on.....and then the kiss! xD Tahno and Korra have the best chemistry though......I LOVED HIM! ;D Posted over a year ago
Icicle1penguin commented…
During the segundo match, I was so worred about Bolin. He was so clueless at the fact he was actually caught in a amor triangle. ^^; over a year ago
bakes2389 commented…
Same here....I felt so bad for him and Asami! Why can't Korra and Mako see how awesome their pairings are!? over a year ago
bakes2389 commented…
^^ I'm sorry, but this is concerning Legend of Korra. No offense to you, but I have every right to ask you where you got an idea. I'm not making you seem delusional whatsoever. I asked where you got that idea from. I watched the same episode and didn't get that impression. That's all I was implying. Sorry it was misinterpreted on your part. And honestly, I don't care if you get in my face about anything. If I have an opinion, I stick with it and don't give a damn what anyone says. over a year ago
pretty_angel92 said …
great episode. as much as i amor Makorra, i felt sorry for Bolin. but i really hope he meets someone else. the only thing i don't like is, how the kiss happened so soon. my god, it's only episode 5. where's the development? why the hell they already like eachother? Korra didn't even seemed interested in Mako. we saw at the end of episode 2, that she was thinking about the pro-bending tournament, not Mako. this is so confusing o_O

btw, that Tahno guy... he's creepy but i liked him xD Posted over a year ago
zanhar1 commented…
Tahno is probably gonna be one of my favorites. :P over a year ago
pretty_angel92 commented…
i especially loved the part where he talked about the "private lesson" to Korra, ah ah xD over a year ago
princesslullaby commented…
I sobbed over a year ago
big smile
korralover said …
Eeeeeeeeep omg they kissed i screemed and my mom bustid throw the door woried about me such a good episoad ahhhhhhhhhhhhhhhhh Posted over a year ago
solange_philip commented…
luved it tew!!!!!! ccept i think bolin & korra should go tewgether. x) over a year ago
crisy93 commented…
Ew no its just too awkward for them over a year ago
zanhar1 commented…
lol I hope so too over a year ago
big smile
codyo1 said …
I LUVED THE EPISODE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
zanhar1 said …
Korra was awesome today! Posted over a year ago
NightFrog commented…
Agreed. And gosh I felt bad for Bolin. over a year ago
korralover commented…
me to :'( over a year ago
zanhar1 commented…
*think* over a year ago
korralover said …
Its tomarrow yay wohoooooooo so frekin exited yayayayay Posted over a year ago
zanhar1 commented…
So am I! I wanna see mais Asami. over a year ago
big smile
NightFrog said …
Whoo! I got a green metal for this club! Posted over a year ago
Kadaj commented…
Congratulations! :D over a year ago
NightFrog commented…
Thanks :) over a year ago
codyo1 commented…
congrats over a year ago
big smile
korralover said …
Dude i need to stop wathing leeks, its tomarrow yay my animê dia Posted over a year ago
kiss
jeniffer2200 said …
Mako is one cute motherfucker. Posted over a year ago
korralover commented…
hellz ya over a year ago
Katarathe1st said …
i want to kiss bolin and mako for no reason. whos with me? Posted over a year ago
BakaOnibi commented…
Being a straight guy. Sorry I'm not with you on that one. over a year ago
Katarathe1st commented…
thats ok bcuz ur a guy over a year ago
hmmm
kristalovepercy said …
how many episodes are there released? Posted over a year ago
zanhar1 commented…
4 so far. over a year ago
kristalovepercy commented…
O_O I've missed one! over a year ago
crisy93 commented…
make that 5!! over a year ago
zanhar1 said …
Got my dad to watch TLOK with me. Posted over a year ago
xDark_Angelx commented…
Wish that was easy to say about my dad. Anything Nick (with a few exceptions) he is NOT interested in. Haha. What did your dad think of it? over a year ago
zanhar1 commented…
He loved Avatar. So he was glad o recorded it for him while he was at work. Lin is his favorito so far. over a year ago
TwinCherrie commented…
I like her too XDD^^ over a year ago
zanhar1 commented…
She's segundo to Asami. :P over a year ago
fadedsolitude28 said …
This show is amazing! I can't wait to see the seguinte episode. Posted over a year ago
zanhar1 commented…
Same here. :P over a year ago
courtneykutie commented…
me too!! over a year ago
NightFrog commented…
Same, sadly I have a show, concerto on Saturday, so I recorded it for later. over a year ago
korralover commented…
omg meee to cant wait iv seen the preveiws there awsome over a year ago
princesslullaby said …
Anyone wanna read my theory of Amon being Jet?
link Posted over a year ago
princesslullaby commented…
i'm well aware bryke said he was dead but, they could either be lying or changing their minds over a year ago
wolfmaster3000 commented…
I don't deny this theroy, but I think he might be some one new & fresh rather than re-use a charcter from the pervouis seris over a year ago
tiffany88 commented…
I don't think so, Jet was 15-17 in ATLA then if he is Amon he is 85-87, and for me Amon sounds like a 45-50 years-old man. Plus, he said that the firebender who killed his father burned his (Amon's) face, and Jet's face was intact. I think Amon is just Amon. over a year ago
Katarathe1st said …
does korra remind anyone of katara? Posted over a year ago
Katarathe1st commented…
BTW i know they're not related over a year ago
zanhar1 commented…
Kind of, but she's way resfriador, refrigerador and I like her way more! over a year ago
pretty_angel92 commented…
yes, sometimes over a year ago
Katarathe1st said …
omg i wonder wat korra would have done if amon took her bending away Posted over a year ago
wolfmaster3000 commented…
cried even mais over a year ago
Katarathe1st commented…
i wonder what tenzin would have done. over a year ago
Katarathe1st commented…
they r soooo HOT! over a year ago
wolfmaster3000 said …
so anyone else Terrifieid when Amon was talking to Korra XD I can't help but feel that Ozai was a push over compared to Amon Posted over a year ago
zanhar1 commented…
lol Ozai is a push over without the comparison! over a year ago
wolfmaster3000 commented…
lol over a year ago
Icicle1penguin commented…
Right? ^^; over a year ago
Zutara4always commented…
Amon is a mais comlicated villian than Ozai, he doesn't want to destroy the world or anything, in his mind he's making it better over a year ago
wolfmaster3000 said …
I think the seris should of went The last Airbender, The Adult years of avatar Aang than Legend of Korra, i'm curouis to know what Aang did After fogo Lord ozai was defeated Posted over a year ago
NightFrog commented…
That's what "The Promise" is for. over a year ago
zanhar1 said …
Tenzin: Meelo, no, that's not a toilet!

Wonder what Meelo was...er...trying to do his business on. xD Posted over a year ago
NightFrog commented…
I expect the world may never know... XD over a year ago
zanhar1 commented…
Just like those darn tootsie pops! over a year ago
zanhar1 commented…
A vase! over a year ago
monkey
animefanGRL said …
OK! ALL IN FAVOR OF Korra & Mako ONLY(not this new EVIL chic of death) sa AYE! Posted over a year ago
korralover commented…
i am wit u i thought i liked masami i thought a good wile and makorra should happen i hope:-)) over a year ago
animefanGRL commented…
well, I'll favor that over Masami... MAKORRA ALL THE WAY!!!! x3 over a year ago
pretty_angel92 commented…
i'm with you. Makorra <3 over a year ago
shadirby said …
Oh my gosh...The new episode...My emotions... Posted over a year ago